Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 123 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Další
Bezklíčkový vstup a start - problem 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Příspěvky: 2789
Bydliště: Tábor
Nechci nějak obhajovat jednoho či druhého :655: ,ale ono diagnostikovat závadu takového druhu(pokud je to určitě ona :6066: ) neni vůbec nic jednoduchého...mluvil jsem s více servisákama a mohlo se klidně stát že když to ve zmíněném autorizovaném servisu měli na opravu tak konektor kabeláže se mohl chovat za různých okolností bez známek chyby!!!...hraje prý velkou roly VLHKOST,TEPLOTA a VIBRACE a tím pádem tok dat vodičem k ŘJ.
Za druhé přístup servisu byl asi i trochu ovlivněn prodejcem DavoCars...nemyslím si že by se na auto vyprdli a neměli by zájem dál WRXo prohlédnout,diagnostikovat :1774:,ale šlo o to kdo to po té zaplatí!!!...co vim já tak na autě strávili hodiny práce hledání příčiny,ŘJ,Relé,Startovací tlačítko které si zapujčily od jiného majitele který to odsouhlasil :850: a různé proměřování kabeláže atd.
To že to dopadlo tak že se auto odvezlo soudnímu znalci a technikovi který na příčinu přišel je samozřejmně PALEC NAHORU :826: ,ale i já si myslím že už to měl o něco jednoduší při hledání daného problému...ale o jeho kvalitách nepochybuji.
Velmi přeji Petrovi a Katce aby jim WRXo vrčelo a už jim nekomplikovala život :supeer: .
S pozdravem Miloš :pr:

_________________
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda


pon bře 30, 2015 7:55 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3310
Bydliště: Praha
Podle mého názoru byl ten znalec jediný, kdo dokázal prakticky aplikovat Ohmův zákon. :-)

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


pon bře 30, 2015 8:05 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv zář 08, 2011 1:19 pm
Příspěvky: 1022
třeba byla řj opravdu vadná a při výměně a hledání se poškodil konektor...

_________________
Outback 2004 BP/BL 2,5 4AT
Outback 2016 2,0D CVT
Legacy V kombi cvt MY2011 benzín 2,5i
Legacy III BE 2,5AT sedan MY2003 LPG ex
Outback 2015 2,5 CVT ex
Legacy 2007 2,0R AT LPG Vialle ex
Legacy 2006 2,0R MT ex


pon bře 30, 2015 8:24 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Příspěvky: 2789
Bydliště: Tábor
suubaru píše:
třeba byla řj opravdu vadná a při výměně a hledání se poškodil konektor...


Taky jedna z možností...která mne napadla :655: .

_________________
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda


pon bře 30, 2015 8:25 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3310
Bydliště: Praha
Proto se ptám po těch fotkách. :-)

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


pon bře 30, 2015 8:28 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 02, 2014 10:55 am
Příspěvky: 126
Bydliště: Dříteň
Mnov: Fotky co mám sem hodim až budu doma. Ale na nich nic neuvidíš.Je na nich vyfocená řj a do ní připojený svazek kabelů.
Nechci nijak hanit tenhle konkrétní servis.Dost obdobně se chovají všechny autorizáky.Objednávali by různé věci do nekonečna a majitel auta platí a platí....a nejezdí.Navíc souhlasím s Milošem, že tenhle případ byl hodně ovlivněn vztahy mezi Davocarem a Sedlčany což by se dít asi nemělo,ale zhlediska kšeftu je chápu.
Co se týče toho jestli to měl pán jednodušší, tak stejně jednoduché by to měli i Sedlčany, kdyby to auto neodmítli.
K té závadě. V několika servisech nám potvrdili, že tahle závada nemohla vzniknout sama od sebe.Nejpravděpodobnější příčina by mohla být, že se v tom dřív někdo vrtal (to v Sedlčanech potvrdili), zatáhl za ten svazek a poškodil se konektor...


úte bře 31, 2015 9:46 am
Profil
Online
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 20873
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
To jsem si tak myslel, že to bylo poškození mechanické. Japonská elektrika v autech na to opravdu nikdy netpěla. Dodneska fungujou elektrický věci v Leonech. Není to jako u francouzské konkurence, kde to v konektorech oxidovalo, nesvítily kvůli tomu světla a nejezdily okna... :-)

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk

_________________
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


úte bře 31, 2015 10:33 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: čtv kvě 29, 2014 4:25 pm
Příspěvky: 142
a jak to dopadlo s temi 40 000?


čtv úno 08, 2018 6:26 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: čtv kvě 29, 2014 4:25 pm
Příspěvky: 142
i u subaru to funguje stejne?
https://video.idnes.cz/?c=A180208_11292 ... hradec_jda


sob úno 10, 2018 12:21 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 776
Bydliště: Most
Jasně že to funguje stejně. Různejch návodů jak tomu zabránit je celej inzernet. Například ukládat klíče do odstíněný krabičky aby se žádnej signál nedostal ven. Pak je zesilovač na prd když nemá co zesílit. A hlavně, Subaru se nekradou :-).


sob úno 10, 2018 2:27 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
Příspěvky: 1706
Bydliště: Jablonecko
Prý už to automobilky řeší nějakým pohybovým čidlem v klíčku, který klíček vypnou po nějakých třeba 20s, kdy jsou v klidu. Ale to asi ještě vaše klíčky nemají?

Odesláno z mého LG-G6 pomocí Tapatalk

_________________
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04


sob úno 10, 2018 2:32 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: úte úno 14, 2017 9:51 am
Příspěvky: 59
Bydliště: Praha
No hlavně krádež se zesilovačem funguje pouze tehdy, když není vůz zamknut pomocí tlačítka na klíči (soft zamčení). V takovém případě čeká na signál o přítomnosti klíče v okolí (velikost "okolí" zvětšíš zesilovačem), aby odemknul dveře/nastartoval motor. Odemknutí dveří pak nastane když vozidlo detekuje ruku na klice (nebo nohu pod nárazníkem).
Pokud ale uzamkneš vůz tlačítkem, tam musí čekat na přímou instrukci k odemčení. A tu klíč vyšle jen po stisku tlačítka. Tedy tak by to mělo fungovat.

_________________
Subaru Outback 2.0D CVT Active, MY2015
Obrázek


pon úno 12, 2018 4:13 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: úte led 10, 2017 8:22 am
Příspěvky: 280
jkotek píše:
No hlavně krádež se zesilovačem funguje pouze tehdy, když není vůz zamknut pomocí tlačítka na klíči (soft zamčení). V takovém případě čeká na signál o přítomnosti klíče v okolí (velikost "okolí" zvětšíš zesilovačem), aby odemknul dveře/nastartoval motor. Odemknutí dveří pak nastane když vozidlo detekuje ruku na klice (nebo nohu pod nárazníkem).
Pokud ale uzamkneš vůz tlačítkem, tam musí čekat na přímou instrukci k odemčení. A tu klíč vyšle jen po stisku tlačítka. Tedy tak by to mělo fungovat.


Jenomže takhle to nefunguje.
Signál vyslaný vozidlem (zpětný dotaz) a zpětná odpověď klíče proběhne vždy.
Tedy jak při pokusu o otevření vozidla tlačítkem na dálkovém ovladači, tak místně dotykem na kliku, tlačítkem na klice, nebo třeba tou nohou pod nárazníkem.

Vždy je generován vnější UHF signál, který je za určitých podmínek možno neoprávněně zachytit, zesílit a odeslat na větší vzdálenost. Dokonce dost spolehlivě nefunguje k odstínění elmag. signálu uzavřením "bezklíče" v plechové krabičce, jak radili v televizi ;-D

Obranu proti těm zlodějům se prý snaží vyřešit výrobci tím, že nové systémy bezklíčového odemykání rozeznají prodlevu mezi výzvou (vysílač vozidla) a odezvou(vysílač bezklíče), kterou generuje pirátský způsob pokusu o odemknutí vozidla a nereagují na něj.


Bezpečně by signál odstínil možná silný plech, nebo opravdu to uzavření doma v lednici, kdy je vnější kryt uzemněn (nulován) :-DDD


pon úno 12, 2018 5:13 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: úte úno 14, 2017 9:51 am
Příspěvky: 59
Bydliště: Praha
Ale to je naprosto zcestná implementace. Takto nemáš šanci bezpečně zamknout vozidlo, dokud jsi v jeho blízkosti. To abys neustále sledoval dveře u řidiče a pozpátku couval od vozu, dokud se nezdálíš z dosahu klíče. Jinak může za tvými zády kdokoliv hmátnout na kliku a je vymalováno. Zase jedna fíčura, kterou ve svém voze nechci.

_________________
Subaru Outback 2.0D CVT Active, MY2015
Obrázek


úte úno 13, 2018 4:12 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 776
Bydliště: Most
No ono to normálně funguje na centimetry. Když budeš metr od auta tak už ho nikdo neodemkne. V nějakým článku ukazovali řešení. Třeba Vomos. I když nevím jestli bych mel chuť někam strkat extra krabičku. Ale zase se dá nechat někde v autě.to už pak není taková jistota :-). A hlavně Subaru se nekradou :-).


úte úno 13, 2018 4:58 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 123 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: