Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
regulace plnícího tlaku WRX 94 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: pon úno 05, 2018 7:44 am
Příspěvky: 6
Ahoj, řeším problém s mojí imprezou(japonec WRX 94), vše funguje jak má, pouze během každé jízdy se stane na cca 5 min, že auto podle budíku přestane regulovat turbo na +-0,9bar a nechá vyletět tlak k 1,5 a potom si vypne benzín. Zdálo se mi, že je tam souvislost s teplotou motoru, vyměnil jsem tedy čidlo a nic se nezměnilo. Nenapadá někoho zkušenějšího, než jsem já v čem by mohl být problém? Měnil jsem Map senzor za jiný použitý. Občas se mi ale podaří stále vyblikat jeho chybu. Předem díky za každý názor.


pon úno 05, 2018 7:52 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 12, 2011 8:16 pm
Příspěvky: 4246
Bydliště: Opava
asi blbost, ale nemenils vyfuk?
mi tohle dělalo (na novejsim aute), kdyz jsem dal decat pipeline (a cely zbytek az dozadu) ...
a ... delalo to presne , co pises ... turbo natlacilo moc, vyplo benzin, skublo a slo to do nouzaku ...

_________________
koncernová dieslová stodola ...
ex WRX 2008


pon úno 05, 2018 10:02 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 31, 2010 4:44 pm
Příspěvky: 2979
Bydliště: Praha/Beroun
Ale kdyby se vyměnil výfuk, nebo cokoli jiného, tak by to přeci dělalo neustále. Prostě by to tlakovalo pořád stejně moc. Tohle vypadá spíš na nějaký problém, co je dočasný. Dokážu si třeba představit, že se kousne wastegate na turbu, třeba jak se ohřeje, a pak povolí a jede to zas normálně. To by šlo lehce vyloučit tím, že jakmile to začne tlačit moc, zastavil bych a rozhýbal ho. Když by to hned přestalo, je to jasné. Samozřejmě bych taky prolezl všechny hadice, to je klasika. Ještě také může zlobit solenoid regulace tlaku turba.

Ten MAP sensor by podle mě nedělal tohle. Buď by tam šlo málo paliva, nebo naopak hodně, ale na tlak by to nemělo takový vliv.

Ale ber mě s rezervou, nejsem mechanik, jen uživatel, co už si toho hodně vytrpěl :)

_________________
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
Forester SF, MY02


pon úno 05, 2018 10:37 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 18, 2015 8:04 pm
Příspěvky: 185
Bydliště: Lbc
Šel bych taky po WG jestl se nekouše. Ve většině případů spíš zůstane otevřený a tlaku se nedostává. Pokud tam nenajdeš chybu tak vyměnit selenoid a kouknout na hadičku od turba k selenoidu jestli není někde prodřená.


pon úno 05, 2018 12:21 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 12, 2011 8:16 pm
Příspěvky: 4246
Bydliště: Opava
mi to nedelalo porad ... nekdy za cestu vubec .. nekdy po 5 minutach ...
kdyz to "prdlo", musel jsem (nevim co, ale technik mi to ukazoval) povolit jakesi zasekle tahlo ... a resetnout chybu (byla zcestna) a jelo to zas dal ...
samozrejme jsem to resil a nejezdil s tim dlouho ...

Odesláno pomocí Tapatalk

_________________
koncernová dieslová stodola ...
ex WRX 2008


pon úno 05, 2018 12:39 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček

Registrován: pon úno 05, 2018 7:44 am
Příspěvky: 6
Díky za postřehy. Hadičky jsem kontroloval, to můžu vyloučit. Wastegate když zkusím funguje, solenoid na turbu jsem zkoušel a funguje. Vyblikal jsem chybu 45, což je ten map. Spíš jestli někoho nenapadne něco jinýho, co by tu chybu způsobilo. Solenoid před map senzorem taky funguje.


pon úno 05, 2018 4:42 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 13124
Bydliště: Praha
Mamut měl na GT usazeniny na wastegate klapce (netěsnila) a dělalo to, že občas přelítlo plnění přes max. a fuel cut-off. Taky řešil kde co, než na to přišel. Myslím, že to vyčistil a začalo se to chovat normálně, ale asi by sám k tomu řekl víc.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


stř úno 07, 2018 7:01 pm
Profil ICQ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 26, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1900
Bydliště: Praha 10 - Plzeň sever
Moje útrapy zde: https://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?p=94474#p94474

Zkus vypozorovat, jestli to neni v závislosti na atmosferickym tlaku/počasí.

_________________
jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

Subaru Justy 1,2i 4WDObrázek
Subaru Impreza GT (1999) Obrázek


stř úno 07, 2018 7:05 pm
Profil ICQ
Nováček
Nováček

Registrován: pon úno 05, 2018 7:44 am
Příspěvky: 6
Díky za odkaz, přečetl jsem. Nechce se mi věřit, že by to byla ta klapka, turbo je po repasu cca 2tis km. Změna je u mě taková, že auto skoro přestalo jet úplně, natlačí max 0,1 podle budíku a dál nejede. Předtím to vyblikalo chybu 45, tak jsem vyměnil Map senzor i se solenoidem, který je před ním a beze změny. Je to jiný stav než když bylo auto v nouzáku kvůli čidlu klepání třeba, to tlačilo do 0,4. Chybu teď nevyblikám žádnou...


pát úno 09, 2018 5:12 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 31, 2010 4:44 pm
Příspěvky: 2979
Bydliště: Praha/Beroun
Pořád si myslím, že to všechno jde přes wastegate do výfuku. Kdyby se rozlítlo turbo, tak bys to poznal. Něco to drží otevřené, buď mechanická závada a nebo ten solenoid. Psals, žes to zkoušel, já sám nevím jak bych vyzkoušel solenoid a na wastegate sice něco cvaká, ale dovnitř nevidíš.

_________________
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
Forester SF, MY02


pát úno 09, 2018 6:36 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček

Registrován: pon úno 05, 2018 7:44 am
Příspěvky: 6
Solenoid jsem zkoušel dvěma způsoby, jednak cvaká, když spojim pod palubkou zelený konektory a zapnu klíček. Taky jsem ho vyndal a pustil do něj 12V a zavřel. Ještě zkusim pohejbat s tou klapkou, jestli nevisí pootevřená. Každopádně díky za rady.


pát úno 09, 2018 6:54 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 18, 2015 8:04 pm
Příspěvky: 185
Bydliště: Lbc
Žádnej tlak je krásně dohledatelná závada, To bych ti v jistých chvílích skoro až záviděl :D


sob úno 10, 2018 10:14 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pon úno 05, 2018 7:44 am
Příspěvky: 6
Přes wastegate klapku to do výfuku nejde, ta je zavřená, vše okolo turba ok. Tlak tam není, protože auto ho nemá šanci nafouknout, dusí se, nebo vypíná benzín, nevím. Špatně jsem to popsal/poznal. Když se rozjedu a jsou spojené zelené konektory, vyblikává to za jízdy kód 12 starter switch. Proměřoval jsem to podle manuálu a vše v pořádku. Nemáte někdo nějakej tip po čem jít? Díky.


úte úno 13, 2018 8:53 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 18, 2015 8:04 pm
Příspěvky: 185
Bydliště: Lbc
Možná nízkej tlak paliva, špatné svíčky nebo motor bez tlaků. Takhle na dálku těžko radit, musel bych se v tom hrabat osobně.


stř úno 14, 2018 12:21 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 02, 2013 9:11 am
Příspěvky: 510
Bydliště: Bučovice
Odkud jsi?

_________________
1997 Skyline GT-R V-spec R33 [500 HP/700 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]


stř úno 14, 2018 6:43 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: