Bezklíčkový vstup a start - problem

Odpovědět
Uživatelský avatar
SCOOTER
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2999
Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Jméno a příjmení: Miloš Tůma
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Příspěvek od SCOOTER »

Nechci nějak obhajovat jednoho či druhého :655: ,ale ono diagnostikovat závadu takového druhu(pokud je to určitě ona :6066: ) neni vůbec nic jednoduchého...mluvil jsem s více servisákama a mohlo se klidně stát že když to ve zmíněném autorizovaném servisu měli na opravu tak konektor kabeláže se mohl chovat za různých okolností bez známek chyby!!!...hraje prý velkou roly VLHKOST,TEPLOTA a VIBRACE a tím pádem tok dat vodičem k ŘJ.
Za druhé přístup servisu byl asi i trochu ovlivněn prodejcem DavoCars...nemyslím si že by se na auto vyprdli a neměli by zájem dál WRXo prohlédnout,diagnostikovat :1774:,ale šlo o to kdo to po té zaplatí!!!...co vim já tak na autě strávili hodiny práce hledání příčiny,ŘJ,Relé,Startovací tlačítko které si zapujčily od jiného majitele který to odsouhlasil :850: a různé proměřování kabeláže atd.
To že to dopadlo tak že se auto odvezlo soudnímu znalci a technikovi který na příčinu přišel je samozřejmně PALEC NAHORU :826: ,ale i já si myslím že už to měl o něco jednoduší při hledání daného problému...ale o jeho kvalitách nepochybuji.
Velmi přeji Petrovi a Katce aby jim WRXo vrčelo a už jim nekomplikovala život :supeer: .
S pozdravem Miloš :pr:
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7813
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Příspěvek od mnov »

Podle mého názoru byl ten znalec jediný, kdo dokázal prakticky aplikovat Ohmův zákon. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1985
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Příspěvek od suubaru »

třeba byla řj opravdu vadná a při výměně a hledání se poškodil konektor...
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Uživatelský avatar
SCOOTER
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2999
Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Jméno a příjmení: Miloš Tůma
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Příspěvek od SCOOTER »

suubaru píše:třeba byla řj opravdu vadná a při výměně a hledání se poškodil konektor...
Taky jedna z možností...která mne napadla :655: .
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7813
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Příspěvek od mnov »

Proto se ptám po těch fotkách. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
Omnitec
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 252
Registrován: ned lis 02, 2014 10:55 am
Jméno a příjmení: Petr Václavík
Bydliště: Dříteň

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Příspěvek od Omnitec »

Mnov: Fotky co mám sem hodim až budu doma. Ale na nich nic neuvidíš.Je na nich vyfocená řj a do ní připojený svazek kabelů.
Nechci nijak hanit tenhle konkrétní servis.Dost obdobně se chovají všechny autorizáky.Objednávali by různé věci do nekonečna a majitel auta platí a platí....a nejezdí.Navíc souhlasím s Milošem, že tenhle případ byl hodně ovlivněn vztahy mezi Davocarem a Sedlčany což by se dít asi nemělo,ale zhlediska kšeftu je chápu.
Co se týče toho jestli to měl pán jednodušší, tak stejně jednoduché by to měli i Sedlčany, kdyby to auto neodmítli.
K té závadě. V několika servisech nám potvrdili, že tahle závada nemohla vzniknout sama od sebe.Nejpravděpodobnější příčina by mohla být, že se v tom dřív někdo vrtal (to v Sedlčanech potvrdili), zatáhl za ten svazek a poškodil se konektor...
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Příspěvek od VDC »

To jsem si tak myslel, že to bylo poškození mechanické. Japonská elektrika v autech na to opravdu nikdy netpěla. Dodneska fungujou elektrický věci v Leonech. Není to jako u francouzské konkurence, kde to v konektorech oxidovalo, nesvítily kvůli tomu světla a nejezdily okna... :-)

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Příspěvek od vrgada »

a jak to dopadlo s temi 40 000?
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Příspěvek od vrgada »

Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Příspěvek od námořník »

Jasně že to funguje stejně. Různejch návodů jak tomu zabránit je celej inzernet. Například ukládat klíče do odstíněný krabičky aby se žádnej signál nedostal ven. Pak je zesilovač na prd když nemá co zesílit. A hlavně, Subaru se nekradou :-).
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
filippek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2310
Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
Jméno a příjmení: Filip Pecka
Bydliště: Jablonecko

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Příspěvek od filippek »

Prý už to automobilky řeší nějakým pohybovým čidlem v klíčku, který klíček vypnou po nějakých třeba 20s, kdy jsou v klidu. Ale to asi ještě vaše klíčky nemají?

Odesláno z mého LG-G6 pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
jkotek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1877
Registrován: úte úno 14, 2017 9:51 am
Jméno a příjmení: Jan Kotek
Bydliště: Praha

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Příspěvek od jkotek »

No hlavně krádež se zesilovačem funguje pouze tehdy, když není vůz zamknut pomocí tlačítka na klíči (soft zamčení). V takovém případě čeká na signál o přítomnosti klíče v okolí (velikost "okolí" zvětšíš zesilovačem), aby odemknul dveře/nastartoval motor. Odemknutí dveří pak nastane když vozidlo detekuje ruku na klice (nebo nohu pod nárazníkem).
Pokud ale uzamkneš vůz tlačítkem, tam musí čekat na přímou instrukci k odemčení. A tu klíč vyšle jen po stisku tlačítka. Tedy tak by to mělo fungovat.
Daily: Subaru Outback 2.0D CVT Active, MY2015
Obrázek
Summer: Subaru Legacy 3.0R, MY2005
Obrázek
plukovník

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Příspěvek od plukovník »

jkotek píše:No hlavně krádež se zesilovačem funguje pouze tehdy, když není vůz zamknut pomocí tlačítka na klíči (soft zamčení). V takovém případě čeká na signál o přítomnosti klíče v okolí (velikost "okolí" zvětšíš zesilovačem), aby odemknul dveře/nastartoval motor. Odemknutí dveří pak nastane když vozidlo detekuje ruku na klice (nebo nohu pod nárazníkem).
Pokud ale uzamkneš vůz tlačítkem, tam musí čekat na přímou instrukci k odemčení. A tu klíč vyšle jen po stisku tlačítka. Tedy tak by to mělo fungovat.
Jenomže takhle to nefunguje.
Signál vyslaný vozidlem (zpětný dotaz) a zpětná odpověď klíče proběhne vždy.
Tedy jak při pokusu o otevření vozidla tlačítkem na dálkovém ovladači, tak místně dotykem na kliku, tlačítkem na klice, nebo třeba tou nohou pod nárazníkem.

Vždy je generován vnější UHF signál, který je za určitých podmínek možno neoprávněně zachytit, zesílit a odeslat na větší vzdálenost. Dokonce dost spolehlivě nefunguje k odstínění elmag. signálu uzavřením "bezklíče" v plechové krabičce, jak radili v televizi ;-D

Obranu proti těm zlodějům se prý snaží vyřešit výrobci tím, že nové systémy bezklíčového odemykání rozeznají prodlevu mezi výzvou (vysílač vozidla) a odezvou(vysílač bezklíče), kterou generuje pirátský způsob pokusu o odemknutí vozidla a nereagují na něj.


Bezpečně by signál odstínil možná silný plech, nebo opravdu to uzavření doma v lednici, kdy je vnější kryt uzemněn (nulován) :-DDD
jkotek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1877
Registrován: úte úno 14, 2017 9:51 am
Jméno a příjmení: Jan Kotek
Bydliště: Praha

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Příspěvek od jkotek »

Ale to je naprosto zcestná implementace. Takto nemáš šanci bezpečně zamknout vozidlo, dokud jsi v jeho blízkosti. To abys neustále sledoval dveře u řidiče a pozpátku couval od vozu, dokud se nezdálíš z dosahu klíče. Jinak může za tvými zády kdokoliv hmátnout na kliku a je vymalováno. Zase jedna fíčura, kterou ve svém voze nechci.
Daily: Subaru Outback 2.0D CVT Active, MY2015
Obrázek
Summer: Subaru Legacy 3.0R, MY2005
Obrázek
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Příspěvek od námořník »

No ono to normálně funguje na centimetry. Když budeš metr od auta tak už ho nikdo neodemkne. V nějakým článku ukazovali řešení. Třeba Vomos. I když nevím jestli bych mel chuť někam strkat extra krabičku. Ale zase se dá nechat někde v autě.to už pak není taková jistota :-). A hlavně Subaru se nekradou :-).
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Odpovědět

Zpět na „Elektronika a elektroinstalace vozu“