Přesně Navíc turbo znamená, že to má jenom málo válcůybrcek píše:Ja bych H6 uz taky za H4 turbo neměnil.
Ten sametový chod je luxus
Koupě OTB u Brna
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Koupě OTB u Brna
Re: Koupě OTB u Brna
jojo proto me posledni auto byl kompromis radovy petivalec s turbem 220kW , po motoricky strance dobry, zbytek auta stoji za prd. Motor ma byt vykonny a nema byt velky a tezky, z hlediska techniky je oturbeny boxer jasna volba, i kdyz to na sametovy chod radoveho 6 valce to samozrejme nema. On ten trend snizovani poctu valcu ma neco do sebe a uz i volvo dela jen 4 valce, ovsem vykony jsou porad slusne. Je ale pravdepodobne, ze motory nevydrzi tolik co velkoobjemove atmosfery, nedavaji nahodou do posledni oktavky trivalec?
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Koupě OTB u Brna
Tomu přeci sám nevěříšspm píše:
Přesně Navíc turbo znamená, že to má jenom málo válců
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Koupě OTB u Brna
Ale věřim H6 jsou návykový, člověk se pak cítí povýšeně nad tou ostatní produkcídavidherda píše: Tomu přeci sám nevěříš
Dělá, 1.0 85kW. A paradoxně to ani není nejlevnější jednotka, nejlevnější zůstala zatím pořád 1.2 TSI (což teda nechci hanět, v tom tříválci jsem ani neseděl, v tý 1.2 jsem alespoň jel a nutno tomu alespoň uznat, že je to poměrně dost tichý a nerušivý... trochu se bojim, že ten tříválec nebude mít ani to). Ale nějak v tom furt nevidim ty výhody... vydrží to míň. A charakteristikou ty auta s turbem jsou sice možná dynamičtější, ale zase to jsou uskákaný neklidný kozy.vrgada píše:Je ale pravdepodobne, ze motory nevydrzi tolik co velkoobjemove atmosfery, nedavaji nahodou do posledni oktavky trivalec?
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Koupě OTB u Brna
......a kdyby to byla H6 s turbem, tak to bych se jí nikdy nevzdalspm píše:
Ale věřim H6 jsou návykový, člověk se pak cítí povýšeně nad tou ostatní produkcí
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Koupě OTB u Brna
1,2tsi si koupila jako nove kolegyne a samozrejme se to tesne po zaruce potkalo, ale skodovka mela nejakou akci akcicku zvanou kulance, takze platili jen praci servisu a ne cely motor, jsou to uz dva roky, takze podrobnosti uz nevim, ale myslim, ze pocatecni verze motorizace nejak nevychytaly robustnost rozvodoveho retizku a aby nebyla prilis velka ostuda v mediich, tak se tise automobilka u aut, ktere k ni jezdily do znackoveho servisu k tomu postavila celem, ale i tak ta prace bez materialu nebyla za levno.
...
clovek si nevybere, ja bych to opravdu chtel zkombinovat radovy sestivalec ze stare omegy asi irmscher 4 litr 200kW by mi stacil nemusel by to byt biturbu s lotus omegy, k tomu nehnijici karoserie tanku volva a podvozek subaru a samozrekme namual ne retizkovy kolotoc variatoru
...
clovek si nevybere, ja bych to opravdu chtel zkombinovat radovy sestivalec ze stare omegy asi irmscher 4 litr 200kW by mi stacil nemusel by to byt biturbu s lotus omegy, k tomu nehnijici karoserie tanku volva a podvozek subaru a samozrekme namual ne retizkovy kolotoc variatoru
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Koupě OTB u Brna
Já od doby, co jsem s domácí 1.9 TDI při předjíždění jednoho auto 3x restartoval motor a několikrát jsem na okresce skončil v protisměru s motorem v nouzáku, tohle kurvítko do auta nechci... radši obětuju výkon než život za to, když se to někde zase posereromull píše: ......a kdyby to byla H6 s turbem, tak to bych se jí nikdy nevzdal
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Koupě OTB u Brna
......kurvítko to sice je, ale při patřičné údržbě a když se k němu člověk chová jak má tak vydrží co celý motor .....tím ale nechci říct, že jsi ty tohle nedělal ......když ale vidím ty kurvítka typu stop/start, nebo když někdo sjede z dálnice na pumpu, šup ke stojanu a hned vypne motor, po někom takovém koupit auto a je to víš kde .......jinak je ale velký obsah a turbo boží kombinace.....
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Koupě OTB u Brna
Hele ono není moje a dělalo to relativně od začátku (paradoxně teď poslední dobou se to asi rozchodilo, jak jezdilo delší trasy, hodně dlouho se to nestalo) a zrovna asi tohle by se u benzinu nestalo. Ale... je to u těch koncernových motorů hodně častý jev. Vzniká to nějak tak, že to turbo má variabilní geometrii lopatek a jednoho krásného dne se to přestane hýbat dle očekávání. Tím že je to nafta, tak tomu jednak ubližujou krátký trasy, kde se to turbo prostě zasírá sazema a pak taky styl ježdění (pokud se s tim někdo na pětku i rozjížděl a do otáček se to nikdy nepodívalo, nikdy se ty lopatky nepohly). No a reakce pak je, že lopatky se nepohnou, řídící jednotka to vyhodnotí jako chybu a hodí motor do nouzáku, čímž mu zbyde naprostý minimum výkonu, to auto není schopný přidat, paradoxně ani neubírá když se pustí plyn, prostě to taknějak zůstane viset na tý rychlosti, kde se to posralo. A mně se to samozřejmě párkrát stalo při předjíždění. Takže ze všech kurvítek co mě doopravdy nadzvedá ze židle je, když krom toho, že se to podělá, tak to udělá něco takovýho. Zůstat viset v protisměru s autem, který není schopný ani trochu přidat, je fakt labůžo... já jsem třeba díky týhle zkušenosti k tomu autu (a v podstatě ke všemu s turbem, obzvlášť naftový agregáty který tim trpí) úplně ztratil důvěru. Sice se to hodně dlouho už nestalo, ale po tý zkušenosti si setsakramentsky rozmýšlím, jestli se s tím pokusím předjet nebo ne...romull píše:......kurvítko to sice je, ale při patřičné údržbě a když se k němu člověk chová jak má tak vydrží co celý motor .....tím ale nechci říct, že jsi ty tohle nedělal ......když ale vidím ty kurvítka typu stop/start, nebo když někdo sjede z dálnice na pumpu, šup ke stojanu a hned vypne motor, po někom takovém koupit auto a je to víš kde .......jinak je ale velký obsah a turbo boží kombinace.....
To by šlo i s nefoukanymvrgada píše:foukany H6 outback v automatu umi i 130 púo polnacce
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě OTB u Brna
když jsem měl 2,5V6 Opla taxme s kucíma v klubu říkali , nevěř nikomu kdo má míň než 6 válcůspm píše:
Ale věřim H6 jsou návykový, člověk se pak cítí povýšeně nad tou ostatní produkcí
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Koupě OTB u Brna
ybrcek píše:
když jsem měl 2,5V6 Opla taxme s kucíma v klubu říkali , nevěř nikomu kdo má míň než 6 válců
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Koupě OTB u Brna
Šest válců? Chápu: neuměli udělat čtyři s dostatečným výkonem, tak udělali těžký motor se šesti a teď se ohání sametovým chodem.
Ad turbo: nejsem nijak extra vyznavač TDi, ale brousím už druhou Octavii a nikdy neměla problém. Ale je fakt, že obě jezdím od novoty, chovám se k nim slušně (kvalitní palivo, nehoním za studena...), jezdím delší trasy.
Ad turbo: nejsem nijak extra vyznavač TDi, ale brousím už druhou Octavii a nikdy neměla problém. Ale je fakt, že obě jezdím od novoty, chovám se k nim slušně (kvalitní palivo, nehoním za studena...), jezdím delší trasy.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Koupě OTB u Brna
Čtyři s turbem nebo šest bez něj, ani jedno z toho není úplně to pravé ořechové, takže raději šest a trošku do nich fouknout
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49215
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě OTB u Brna
Mě je celkem fuk, jestli foukanej čtyřválec ve výsledku jede víc, než můj nefoukaný šestiválec. Já jsem dokonce rád, že můj nefoukaný šestiválec má jen těch 154 kW a ne nahoněných 180, jako novější generace, protože pro mě je primární parametr, který mě zajímá, životnost agregátu.vrgada píše: Nemluvim samozrejme o slozitosti a spolehlivosti reseni, cas ukaze jak moc velka je to past.
Nejsem honič, výkon Outbacka mi bohatě stačí a ani jednou jsem zatím neměl pocit, že bych toho výkonu potřeboval víc. Teda na silnici. V terénu už mě taková věc napadla.
Pro mě je "objem ničím nenahradíš" nepřekonaná pravda, vzhledem k tomu, jakým způsobem auta užívám.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97