vypadá to že pracují na úpravě 1.6 z Levorga:
Subaru diesels and six cylinder engine on the endangered list
And according to Masahiko Inoue, project manager of the new Subaru Impreza,
...
With 125kW of power and 250Nm of torque, the 1.6 turbo – called the FB16 internally – boasts 10kW and 54Nm more than the new Impreza’s 2.0 litre naturally-aspirated flat four and would be a worthy motor for sportier or high-grade versions of that car, however Inoue disclosed to Which Car that more engineering work needed to be done to integrate it with the 2017 Impreza’s new modular chassis.
In response to environmental regulations around the world, beginning in 2019 we will progressively launch new downsized turbo engines as our main internal combustion power units.
But to plug the gap, the firm is developing a selection of downsized turbo engines that are expected to appear in the Impreza hatch within the next 12 to 18 months.
Toto jsou nejlepší auta roku 2017 podle redakce Autorevue.cz
Radek Pecák
...
Samotný závěr roku jsem trávil ve společnosti Subaru Impreza. Tento hatchback se po několikaleté odmlce vrátil do nabídky českého importéra. Už po absolvování prvních kilometrů za jeho volantem jsem si uvědomil, jak moc mi tento vůz chyběl.
I když maximálně 115 kW (156 koní) pod kapotou a variátorová převodovka může někoho vést k tvrzením o mdlém rozumu redaktora, ve skutečnosti je to auto, kterému nedostatek výkonu pro jeho další schopnosti rádi odpustíte. Takovou jistotu při projíždění "esíček" vám žádné jiné auto v ceně do milionu korun nenabídne.
Ve vlastní anketě však hlasovala o české Auto roku 2018 také veřejnost. [color=#FF0000]Nejvíce hlasů přitom dostalo [b]Subaru Impreza[/b][/color]. Napříč kategoriemi pak vyhrála například mezi crossovery Škoda Karoq, mezi velkými SUV bodovalo Volvo XC60 a kategorii větších modelů vyhrála Kia Stinger.
Já tomu asi nerozumím. Nejvíc hlasů dostala Impreza, ale vyhrál konzernovej slepenec ? No překvapenej nejsem. Tady ve slepičárně přece nemůže vyhrát nic jinýho, než slepenec se slepicí.
Mira píše:Nevím co vás překvapuje. Co jinýho by to tady mělo vyhrát? Většina těch "motoristickejch novinářů" by zhynula na úbytě kdyby škodule nevyhrála.
Za mna je teda velke prekvapenie, ze sa do finale vobec Impreza dostala.
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 )
S manuálem a přeplňovanou šestnáctistovkou z levorgu bych musel zase jednou naši grafičku Renču zkusit poprosit, aby v hodnocení vyčarovala šest hvězdiček. Škoda.
Tohle jsou nejbezpečnější auta roku 2017: Arteon, Impreza a další
a dvojice Subaru – XV a Impreza, které shodně získaly titul nejlepšího malého rodinného auta. Také japonské duo zazářilo v ochraně dospělých, s 94 % bodů.
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI ex Tribeca 3,6 H6 ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/ KTM 950 SuperEnduroR