Dovoz STI 04

Odpovědět
Uživatelský avatar
vladas008
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: sob říj 02, 2010 6:48 pm

Dovoz STI 04

Příspěvek od vladas008 »

Čaues, plánuju přivést STIčko někde kolem roku 2004 a chtěl bych se zeptat na co si dát pozor a čeho se vyvarovat. Předem dík za rady
Impreza WRX STI 04
tango
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 6393
Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
Bydliště: U Sila 1201,Liberec

Re: Dovoz STI 04

Příspěvek od tango »

koukám nikdo se nevyjadřuje, tak ti něco písnu, co jsem tak pochytil, protože tohle autí je taky v mém hledáčku :845:
Co je rozhodně na :zachod: spojka,jinak počítej spojka kolem 30.tis., ale když to byl někdo normální, tak vydrží celkem. Koukni na to jestli to fakt nebylo dost bouryný, protože se říká, že tyhle autí byla ve většině případů bouraný. Kámoš takhle koupil určitě nebouraný :845: STI 2005 a v zimě mu začala ujíždět prdel, protože to bylo na B-sloupek bouraný. Takže si vem někoho kdo tomu rozumí ať víš do čeho jdeš. Taky určitě, bez toho nedoporučuju ať to má servisku řádně plněnou. Taky odcházej diferáky, bacha na ně. Nesmí to dělat kravál, jako když sedíš u vysypanýho ložiska. Určitě se ptej jestli to nebylo jetý na závodech, protože to je auto na :zachod: . Myslím, že u těchle modelů se tedy, pokud se ten lojza o to nestaral a nedával tomu co má, tak byli repase motoru po 80.tis.km a v lepším případě třeba i novej. Pak brzdy to je klasika, někdo s tím umí jezdit tak, že mění desky po 30tis.km. Ložiska kolech, taky zadní tlumiče jsou nic moc.
Co jsem teď našel tak Ilos Liberec prodává tohle http://www.subaru-liberec.cz/prodej_det.php?id=77.
Je to sice 2006, ale už tam máš mezinápravovej dif, kde si můžeš pohrát jestli krouťák půjde víc na předek , nebo na zadek. Pěkná hračka :supeer: Taky je tam 100% historie :supeer:
Ale asi taky je otázka kolik chceš dotoho nacpat :655:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Uživatelský avatar
vladas008
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: sob říj 02, 2010 6:48 pm

Re: Dovoz STI 04

Příspěvek od vladas008 »

No ještě uvidim, počítam že kolem těch 400tis to spolkne, jinak :diky: za vyčerpávajíci informace :supeer: , jak to tak čtu tak si říkam že je zázrak když člověk narazí na STI kterýmu opravdu nic neni. Ještě se zeptam, co je pravdy na tom že ten 2 litr je pružnější o proti tý 2.5 :?:
Impreza WRX STI 04
tango
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 6393
Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
Bydliště: U Sila 1201,Liberec

Re: Dovoz STI 04

Příspěvek od tango »

No parametrově pokud vezmeš Outbacka 3,0H6 2001 a 3,0H6 2005, tak všichni říkaj , že model 2001 je lepší, protože táhne od spoda to samé je tady :850: Jenže pokud si vezměš např. 280k 2004 a 2008 Rézu 300k, tak to někde je znát taky, ale vše zálež na zapnutí turba. Do zapnutí se dějě víš co :zachod: , pak tě to nakopne a letí to nahoru. Ber to tak, že koncepčne je 2,5 starý motor předělaný z 2,0. Taky záleží na tlaku turba a celého seřízení řídící jednotky. Prostě ti to řeknu takhle, kup ji a dej vědět :657: Myslím si, že ti to bude jedno jestli to táhne hůř než 2,0 , nebo ne . Prostě to bude mazec na entou :657:
Hlavně technika jde dopředu, takže proměnlivý časování ventilů, nastavení turba lopatek atd., je někde jinde než bylo. Taky si myslím, že spotřeba je lepší, pokud se budeš držet, což určitě nejde ::-DDD: , ale taky 2004 má nastavení diferenciálů, tedy buď víc na předek, nebo na zadek. To musí být pěkná hračka. Pokud se budeš chtít víc dovědet doraž na nějaký sraz, teď děláme v Kunraticích RZ a tam bude fundovanějších lidí co mají STI dost a dost :657:
No mrkni na toho mazlíka co mají v Ilosu v Liberci a myslím si, že budeš dost přamýšlet :845:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Uživatelský avatar
vladas008
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: sob říj 02, 2010 6:48 pm

Re: Dovoz STI 04

Příspěvek od vladas008 »

Jj koukal jsem na ten inzerát a v poměru stáří, kilometry a cena, tak mi to přijde "relativně málo" ale já se k tomu nedostanu dřív než na jaře, zatim jenom sbíram rozumy :supeer: ale nejradši bych byl kdyby se to povedlo samozřejmě už na zimu :850: ale to budu muset vydržet s předokolkou.
Impreza WRX STI 04
tango
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 6393
Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
Bydliště: U Sila 1201,Liberec

Re: Dovoz STI 04

Příspěvek od tango »

no už se na to bylo podívat víc lidí, ale stejně si ji nevzali. Budu to sledovat, kdyby ji náhodou prodali, ale myslím si, že to nebude tak horký :850: Pokud budeš mít zájem, tak o ní můžu zjistit víc :850:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Uživatelský avatar
Faethor
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: čtv zář 03, 2009 4:40 pm
Jméno a příjmení: Filip
Bydliště: Praha 6

Re: Dovoz STI 04

Příspěvek od Faethor »

zdar. ohledně tech dovozů co vím od svých mechaniků rozhodně nebrat mašiny tahaný ze států! Protože tam je totiž subo dobře zavedená značka (kde taky nevadí, že víc bumbá:) tak to montujou sami a na vlastní homologace- nejsou to japonský auta takže pokud to pak dáváš dohromady nebo něco měníš katalogově to neodpovídá s dílama, který se dají sehnat u nás nakonec to prý výjde i dráž právě kvůli těm náhradním dílům, který na těch sti odcházejí dřív (no přiznejme si, není to auto na nákup:). Takže co ušetříš na nákupce pak násobně spálíš na dovozu dílů z us...
Uživatelský avatar
Marty73
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 3306
Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
Jméno a příjmení: Martin J.
Bydliště: Statenice

Re: Dovoz STI 04

Příspěvek od Marty73 »

vladas008 píše:Ještě se zeptam, co je pravdy na tom že ten 2 litr je pružnější o proti tý 2.5 :?:
Z vlastní zkušenosti můžu konstatovat, že dvoulitr a dvaapůlka mají zcela odlišné charakteristiky. Každý ten motor má něco do sebe. To platí jak pro STI stejně jako pro WRX.
Dvoulitr je v nízkých otáčkách umrtvenější a dosahuje vrcholu krouťáku kolem 4000rpm. Nástup je tak od 2500 a jde strmě nahoru. Pak je tu ten pověstný kopanec, který stojí za to zažít osobně. Když se drží nad 4000, tak je to dravec. Což tedy znamená, že se musí víc točit aby jel a máš na to jen cca 2500 otáček rozzsahu. Ale zase jede pekelně.
Dvaapůlka je proti tomu kultivovanější a trochu víc uzpůsobená běžnému řidiči. Krouťák je víc rozložen do širšího spektra otáček a je také o cca 50Nm vyšší než u dvoulitra. Nástup má už od 2000rpm a je postupný. Vrchol dosahuje kolem 3800rpm.
Takže co se pružnosti týče, z povahy věci je 2,5 pružnější, ale chybí jí ta brutalita 2,0 :845:
Zajímavou kategorií je (mnou neustále protěžovaný :655: ) PPP, kde se charakteristiky motoru dramaticky mění k lepšímu ::-DD:
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Odpovědět

Zpět na „Impreza“