Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Právě je stř pro 11, 2019 12:06 am
215/65 R16 - pasuje na Subaru?
Autor |
Zpráva |
Uživatel fóra
Registrován: pon říj 24, 2016 5:14 pm Příspěvky: 192 Bydliště: Valašsko/NM (SK)
|
chlapi, mám na foresterovi nazuté zánovní zimáky 215/65 R16. už jsem to s nimi koupil, ale rozměr nesedí s velkým TP, tak se jich na jaře budu zbavovat. otázka zní, jestli tento rozměr sedí na některé subo, abych to mohl prodávat jako sadu včetně alu? nebo je to nesmyslný rozměr, tudíž budu muset vyzouvat a prodávat jen pneu? díky.
_________________Forester XT 2.0 (2003) na prodej: viewtopic.php?f=74&t=8456Outback 3.0 H6 (2004) Peugeot 205 rallye (1990) ex: Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
|
stř pro 27, 2017 12:04 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am Příspěvky: 1121 Bydliště: Krupka u Teplic
|
Pasuje na Forestera SH. Na starší modely bohužel a novější neznám  .
|
stř pro 27, 2017 12:14 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm Příspěvky: 7669 Bydliště: Brno
|
Na SG max. 60. Ony se tam vejdou to není problém, jen se nedají zapsat. A auto je na nich už moc proměklé, houpavé, nedržící jak by mělo. Jsou povoleny pouze na R15. Model SH na zdejší Wiki bohužel není.
_________________ Forester SG XT ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.
|
stř pro 27, 2017 3:09 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: stř říj 12, 2011 7:00 pm Příspěvky: 3476 Bydliště: Václavice
|
Potvrzuji Mírova slova. Vejde se to. Ale stačí trochu bláta a drhne to. Nevím, zda je to výškou profilu pneu (jezdím právě na R16 216/65), ale auto je jankovité, nestabilní. Rozdíl zjistím, až na léto přezuju na “60”. Nicméně auto na těch velkých kolech vypadá famózně.
Sent from my iPhone using Tapatalk
_________________ Forester SG 2.0XT - SíGr
|
stř pro 27, 2017 5:01 pm |
|
 |
Uživatel fóra
Registrován: pon říj 24, 2016 5:14 pm Příspěvky: 192 Bydliště: Valašsko/NM (SK)
|
mám je obuté a právě se mi zdá, že auto nějak nechce v zatáčkách držet stopu. jsem rád, že to pravděpodobně bude těma gumama a ničím horším 
_________________Forester XT 2.0 (2003) na prodej: viewtopic.php?f=74&t=8456Outback 3.0 H6 (2004) Peugeot 205 rallye (1990) ex: Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
|
stř pro 27, 2017 5:49 pm |
|
 |
Předseda klubu
Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm Příspěvky: 30777 Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
|
Já tenhle rozměr jezdím jak v létě, tak v zimě a auto kvůli rozměru pneu rozhodně jankovité není. Těch 5% na profilu je sice trochu znát, ale spíš v ochotě akcelerovat, než při jízdě jako takové. Teď jsem měl naprosto přímé srovnání s SPM Outbackem, který je sériový a na sériových 215/60 R16. Co je poznat, jsou niveláky versus neniveláky a jak jsem psal, ochotnější odpich. Ale nic víc. Pokud je auto jankovité, tak je problém někde jinde. Buď ve značce gum, tlaku v pneu, ET disků, něčem na podvozku. Ale ne kvůli nepatrně vyššímu profilu. Jo a u Nasti je problém za volantem... 
_________________http://monstersubaru.euhttps://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 Toyota Previa 4WD 2.4 ´97 Subaru-Robin Generator 3 kW
|
stř pro 27, 2017 6:23 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm Příspěvky: 7669 Bydliště: Brno
|
No oťas H6 je trochu jiný pekáč než forester. Na něm se vyšší guma projeví mnohem víc.
_________________ Forester SG XT ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.
|
stř pro 27, 2017 7:19 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm Příspěvky: 10133
|
v cem presne se lisi rozdil nivelaku a normalnich tlumicu? (koukam zase offtopic  ) Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
_________________Subaru Outback BH 3.0 H6  Suzuki Swift MA 1.0 
|
čtv pro 28, 2017 7:48 am |
|
 |
Předseda klubu
Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm Příspěvky: 30777 Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
|
Tak jo, je to kratší, trošku lehčí. Ale že by ten rozdíl byl tak zásadní ? Při stejném ET ? To se mi nechce věřit... Auto na nivelácích je takový plavný kočár, fakt si to tak hezky plave přes nerovnosti, je to nesmírně komfortní. Na nenivelácích je to pérování řekněme uskákanější, kor u prázdného auta. Na nivelácích přejedeš nerovnost a téměř ji nezaznamenáš. Na normálních tlumičích a pružinách to prostě drncne. 
_________________http://monstersubaru.euhttps://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 Toyota Previa 4WD 2.4 ´97 Subaru-Robin Generator 3 kW
|
čtv pro 28, 2017 7:58 am |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm Příspěvky: 10133
|
Hmm, to je jedna z vlastností, co se mi na OTB právě taky dost líbila  Možná o to víc, že s tím jezdím denně přes D11 u Prahy, která je na prvních 7 kilometrech neskutečně roztřískaná a zatímco u jiných aut mám pocit, že si omylem překousnu volant, tak v tomhle to není skoro ani poznat. To zase bude dilema co s tím, až ty tlumiče odejdou 
_________________Subaru Outback BH 3.0 H6  Suzuki Swift MA 1.0 
|
čtv pro 28, 2017 8:02 am |
|
 |
Předseda klubu
Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm Příspěvky: 30777 Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
|
Pak budeš muset napsat na papír, jak dlouho to auto hodláš ještě provozovat a jestli se ti teda vyplatí investice do novejch.
_________________http://monstersubaru.euhttps://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 Toyota Previa 4WD 2.4 ´97 Subaru-Robin Generator 3 kW
|
čtv pro 28, 2017 8:34 am |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am Příspěvky: 7696 Bydliště: Nové Hrady
|
Moje zkusenost z Outbacka H6 je takova, ze kdyz jsem kdysi dal novy Conti ve spravnym rozmeru, ale s nespravnym indexem hmotnosti - 95H misto 99H, tak se auto zacalo vlnit jako had, pokud jsem ty gumy brutalne neprefoukl. Po vymene za XLkovy zimaky problem zmizel a uz se nevratil (letni Continentaly se nastesti sjely po necelych 25 tisicich, takze 2 sezony)...
_________________ Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
|
čtv pro 28, 2017 8:35 am |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm Příspěvky: 10133
|
Jsi si jist že v nesprávném hmotnostním indexu? Jsem teď líný ten papír hledat, ale podle mě mám u gum na TP 95H. A ty zimáky jsem teď i 95H kupoval (Dunlop) a zatím jsem nic divného nezpozoroval...
_________________Subaru Outback BH 3.0 H6  Suzuki Swift MA 1.0 
|
čtv pro 28, 2017 8:39 am |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: stř říj 12, 2011 7:00 pm Příspěvky: 3476 Bydliště: Václavice
|
Tak samozřejmě, že u mne je problém za volantem.  Asi si koupím zase fabii a bude vyřešeno.  Sent from my iPhone using Tapatalk
_________________ Forester SG 2.0XT - SíGr
|
čtv pro 28, 2017 8:46 am |
|
 |
Uživatel fóra
Registrován: pon říj 24, 2016 5:14 pm Příspěvky: 192 Bydliště: Valašsko/NM (SK)
|
nejsem si úplně jistý, jestli si rozumíme tím netypickým chováním auta. v mém případě jde o to, že zatáčky to projíždí třeba jako ta fábia, o které tady byla řeč. prostě to neprojíždím "subarovitým" způsobem, protože mě to tlačí trochu do protisměru jak je obvyklé u běžných aut. jinak se to auto chová naprosto normálně, podvozek bez vůlí, vzadu non-niveláky. to podle mě vyšší profil dělat může, protože se to "žvejká", když na něj není auto naladěné.
_________________Forester XT 2.0 (2003) na prodej: viewtopic.php?f=74&t=8456Outback 3.0 H6 (2004) Peugeot 205 rallye (1990) ex: Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
|
čtv pro 28, 2017 8:54 am |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|