Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
OUTBACK 2,5i r.v. od 2015 - prestavba na LPG 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu

Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
Příspěvky: 677
Bydliště: Brandýs nad Labem
Teoreticky je to všechno hezké. Praktický je to však tak, že ne jen u Subaru LPG způsobuje z důvodu všeho výše zmíněného větší zátěž na sedla a ventily a tedy jejich zaklepávání a nutnost častějšího seřizování. A jelikož je u nových motorů subaru seřizování složitější, tak se nedoporučuje nové motory přestavovat. U starých u kterých to Subaru nabízelo i se zárukou, tak zahrnulo seřizování ventilu do servisních prohlídek každých 30tis km. Asi by zde šlo napsat diplomovou práci na téma LPG a předhánět se kdo to má víc nastudované, nebo prakticky odzkoušené, ale to by asi tazateli v rozhodování moc nepomohlo. A při této diskuzi mě napadá krásný a vtip: Když jeden strčí druhému prst do prdele, tak jsou na tom teoreticky stejně. Oba mají prst v prdeli. Prakticky je to však trošku rozdíl a otázka zní. Kdo z těch dvou je na tom lépe? :-)

_________________
Subaru Legacy 2,5i CVT MY12 Obrázek
Suzuki Swift 1.2 MY12 Obrázek
Subaru Outback 2.0D MY11 (prodáno po cca 3 letech a 100t Km) Obrázek


ned kvě 28, 2017 1:28 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: sob lis 11, 2017 2:11 pm
Příspěvky: 2
Mam 11/2017 Outback, kupil som ako jazdenku pred 2 mesiacmi, ihned isl prestavba na LPG system. Vsetky auta som za posledne roky daval prerobit na LPG.

Je len dolezite vybrat kvalitny system /ja vzdy volim Prins - je to TOP vo svete/. Avsak velmi dolezite je aj montaz a zostelovanie.

Nikdy som nemal ziadne problemy s prevadzkou a najazdil som na LPG viac ako 150.000 km v troch roznych autach.

Dolezite je mat kvalitny servis na LPG. Ja chodim iba do autoklinika Holcik pri Puchove. Su specialisti na LPG a velky profici. Chodim k nim uz viac ako 5 rokov.

PS: ziadna strata ani vykonu :-)


sob lis 11, 2017 2:16 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pát zář 09, 2011 7:39 am
Příspěvky: 2164
Bydliště: Jemnice, Vysočina
Je nám všem jasné, že čím novější motory tím víc problémů, ať už jde o dechty nebo benzíny. Ty pitomý zelený a další předpisy si s životností ani spolehlivostí moc nerozumí. Za mě bych to nechal tak jak to je, tankoval co výrobce předepisuje a třepal se, ať mi to těch pět let vydrží bez ztráty kytičky. Navíc jezdit 200 km denně je už celkem porce, to už bych na plyn ani nezkoušel ....

_________________
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT .......malá lokomotiva :-)


sob lis 11, 2017 9:34 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm
Příspěvky: 564
loop1 : kvalitné systémy sa neladia, teda neviem ako Prins, ale mali sme v inom aute Vialle a to sa nedá namontovať do auto čo nemajú v databáze.
V prvom rade teda musí byť systém schválený na dané vozidlo (motor), potom sa namontuje riadiaca jednotka určená pre daný počet valcov a do nej sa nahrá mapa určená pre dané vozidlo / motor, nič sa tam neladí, nešteluje. Skrátka to musí fungovať

_________________
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...


ned lis 12, 2017 9:57 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pát čer 30, 2017 5:51 am
Příspěvky: 36
loop1 píše:
Mam 11/2017 Outback, kupil som ako jazdenku pred 2 mesiacmi, ihned isl prestavba na LPG system. Vsetky auta som za posledne roky daval prerobit na LPG.

Je len dolezite vybrat kvalitny system /ja vzdy volim Prins - je to TOP vo svete/. Avsak velmi dolezite je aj montaz a zostelovanie.

Nikdy som nemal ziadne problemy s prevadzkou a najazdil som na LPG viac ako 150.000 km v troch roznych autach.

Dolezite je mat kvalitny servis na LPG. Ja chodim iba do autoklinika Holcik pri Puchove. Su specialisti na LPG a velky profici. Chodim k nim uz viac ako 5 …


Ahoj loop1,

Kupil som jazdeneho Outbacka, 2.5, 129 kw, 2015 a isel by som do prestavby na plyn, ale odradza ma potrebny servis, ak je to tak, ako pisu v tomto vlakne vyssie. Skratka radsej zaplatim za benzin ako riesit velke mnozstvo komplikacii a problemov, alebo este horsie, nejako fatalne pokazit auto.

Ake su tvoje skusenosti s montazou a pouzivanim LGP na Outbacku?

Si spokojny s fungovanim a kvalitou? Ako je to s udrzbou systemu?


stř pro 06, 2017 10:16 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: čtv led 31, 2013 10:00 pm
Příspěvky: 134
loop1: tiez som mal na predchadzajucom aute na lpg viac ako 100tis. bez jedinej poruchy ale to bol sohc motor kde sa ventily stelovali na aute a robota na 30 minut (kontrola kazdych 30tis.) pri novych motoroch musi proste motor z auta von a nastavenie sa pohybuje cca 500-600€ a montazny servis moze byt dobry aky chce ale ked sa ti po 30 tis zaklepu ventily nepomoze ti nic. A ak ti po najazdeni kazdych 30tis km treba nastavit ventily, co sa realne moze stat tak uspora na palive rapidne klesa. Tiez som zvazoval prestavbu kedze som bol s lpg spokojny ale toto nastavenie ma odradilo. Pozri si na fore prispevky clena Rudolfo, tiez zo zaciatku nadsenie a bezproblemove jazdenie a potom pisal, ze uz jazdi len na benzin...

_________________
ex-Legacy MY 2000 92 kw
Impreza MY 2009 110 kw (benzin)


stř pro 06, 2017 12:06 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pát čer 30, 2017 5:51 am
Příspěvky: 36
Cize o tom ani neuvazovat? A radsej to nechat tak ako to je?

V nemecku som nasiel zopar novych OTB s uz nainstalovanym systemom od PRINS. Zeby uspora bola taka velka a technici tak sikovny, ze im nevadi vyberanie motora?

napr. http://www.autohaus-lind.de/subaru/fahr ... _10km.html


stř pro 06, 2017 6:51 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
Příspěvky: 20
Bydliště: Novohradský hory
Hele, popravde - moc nerozumim tomu, ze si nekdo koupi stalou ctyrkolku s exotickym motorem za par set tisic a pak resi LPG.

U Subaru je problem motor boxer - proste se k tomu motoru blbe muze, navic je to exoticka znacka a hlavne ty benzinovy motory jsou bonbonek - tak proc tam rvat do novyho auta se spotrebou kolem 8l benzinu LPG... To sis moh koupit Octavku 1,6 TDI a jezdit za 5l na sto...

Proste vyhodou Subaru nejsou nizky provozni naklady. Voni taxikari dobre vi, proc si kupujou prave ty octavky...


stř pro 06, 2017 9:01 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pát čer 30, 2017 5:51 am
Příspěvky: 36
GordiK píše:
Hele, popravde - moc nerozumim tomu, ze si nekdo koupi stalou ctyrkolku s exotickym motorem za par set tisic a pak resi LPG.

U Subaru je problem motor boxer - proste se k tomu motoru blbe muze, navic je to exoticka znacka a hlavne ty benzinovy motory jsou bonbonek - tak proc tam rvat do novyho auta se spotrebou kolem 8l benzinu LPG... To sis moh koupit Octavku 1,6 TDI a jezdit za 5l na sto...

Proste vyhodou Subaru nejsou nizky provozni naklady. Voni taxikari dobre vi, proc si kupujou prave ty octavky...
GordiK mas pravdu. Ale na druhej strane ma ta moznost zaujala...

Odoslané z E5823 pomocou Tapatalku


stř pro 06, 2017 9:42 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: