Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Sháním Legacy kombi 3.0R 5AT MY2007+ 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: stř srp 23, 2017 4:04 pm
Příspěvky: 23
Bydliště: Praha
Ahoj a zdravím všechny přítomné infikované Plejádisty!

trochu raději s předstihem pokukuji po faceliftovaném Legacy 3.0R AT viz dále. Jelikož jsem panna ve věci Subaru, snažil jsem se pečlivě pročítat místní fórum abych došel k diagnóze, že je pro mě 3.0R to pravé. Nechystám se s autem nikam pravidelně dojíždět, jen občas si udělat radost "krátkým" výletem ale v nějakých slušných mezích. Jak jsem četl příběh jednoho místního uživatele s 3.0R a jeho víkendovými 200km projížďkami, tak jsem se v něm plně našel. Doteď jsem jezdil v Octavii I s mě zde známým největším atmosférickým motorem 2.0l a už asi nikdy ani po turbíně nebo kompresoru nezatoužím. Pokud máte, znáte nebo víte o někom kdo má Legacy vyhovující mým požadavkům, tak se k vám velice rád v horizontu několika měsíců (nedělám si iluze, že někdo bude mít hned k prodeji) přidám.

Model: Legacy 3.0R s automatickou pětistupňovou převodovkou; pokud možno kombi a nechci Spec.B.
LPG: Určitě nechci aby ani v minulosti byl motor provozován na LPG
Model Year: faceliftovaná verze MY2007/8
Barva: Na barvě mě vůbec nezáleží, pokud nepůjde o nějakou výstřednost.
Výbava: Comfort nebo Navigation; na koženém interiéru nelpím ale nedoufám, že by šlo sehnat auto bez kůže.
Nájezd: Nedělám si iluze, že se najde kus pod 100.000km spíše odhaduji ke 200.000km. Přes 250kkm už jen na Vaše doporučení.
Stav: Určitě nechci vůz po havárii byť by byl bravurně opravený. V interiéru očekávám menší oděrky vzhledem ke stáří vozidla.
Další požadavky: Tažné zařízení výhodou. Určitě nechci na autě žádné výstřední prvky jako širokoprofilové pneumatiky, závodní tlumiče, "cool" koncovky výfuků, snížený podvozek či podobné neoriginální zásahy, které mají vliv na vzhled a chování auta. Byl bych ochotný skousnout tmavé fólie na sklech vzadu.

Tak díky všem, kteří si mého vylitého benzinového srdíčka všimnou, popřípadě rozšíří.

P.S.: Momentálně lokalita Praha / Cheb


úte říj 17, 2017 9:32 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned úno 12, 2017 11:57 am
Příspěvky: 151
Bydliště: Hluboká nad Vltavou
ahoj,

vím že to neodpovídá tvým požadavkům ale i tak si myslím, že stojí za to se podívat.
Zvlášť když je v Praze a u odborníků na Subaru - http://www.awd.cz/autobazar/autobazar/s ... 005-detail

Jinak hodně štěstí při hledání správného kusu...


úte říj 17, 2017 11:27 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: stř srp 23, 2017 4:04 pm
Příspěvky: 23
Bydliště: Praha
bahamut77 píše:
ahoj,

vím že to neodpovídá tvým požadavkům ale i tak si myslím, že stojí za to se podívat.
Zvlášť když je v Praze a u odborníků na Subaru - http://www.awd.cz/autobazar/autobazar/s ... 005-detail

Jinak hodně štěstí při hledání správného kusu...


Ahoj Bahamut77,

díky za tip ale jak říkáš, není to to, co chci. Ale volal jsem do AWD na bazar a požádali mě abych své požadavky sepsal do emailu a poslal jim jej. Na základě toho jsem napsal i sem. Věřím, že to "moje" Legacy existuje, jen bude dlouhá cesta k němu.


stř říj 18, 2017 6:23 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pát úno 03, 2017 10:12 pm
Příspěvky: 7
Já ti nevím. Mám to samé před-FL a podle mě to na víkendovku není vhodné. Je pravda, že po FL vylepšili chování převodovky, která je to, co mě na tom autě nejvíc štve, a to až tak, že přemýšlím, jestli by tam šel dostat manuál ze Spec-B, ale pomalá bude nejspíš pořád (vylepšení byla: jiný software, pádla a meziplyn při downshiftech v manuálním režimu, HW je to ale stejný, pokud vím. Určitě mě někdo opraví pokud je to jinak.).

Na nějaké blbnutí už je to auto myslím dost težké, oproti sedanu tam bude horší tuhost. Samozřejmě stopu to stále drží krásně. Motor je sice skvělý, ale pod 4000 se nic moc neděje. Navíc to není úplně dobře zpřevodované, teda aspoň před FL - například 4 a 5 jsou tak tesně vedle sebe, že by tam ta 4 snad ani nemusela být.

Já mám to auto výhradně na delší přesuny jak po dálnici, tak okreskách a na to se to hodí skvěle. Ale jako víkendovku bych ho nechtěl a nejsem tu určitě sám s tímto názorem. Jsou lepší volby podle mě, pokud chceš atmo, tak například s2000, boxster/cayman, určitě i nějací němci.


stř říj 18, 2017 11:13 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 608
Souhlasím, že 3,0R AT v kombajnu moc jako víkendovka fungovat nebude. Zvážil bych starší WRX/STI. Jel jsi v tom už někdy (3,0R a případně WRX/STI) ?

Jinak doporučení opuse mě pobavilo, S2000/Boxster/Cayman, krom toho, že to jsou auta úplně jiné koncepce, tak jsou i o jiných penězích. Tažné zařízení by na nich taky asi nevypadalo moc dobře. :-D

_________________
MY2001 Impreza WRX RS

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


stř říj 18, 2017 11:35 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pát úno 03, 2017 10:12 pm
Příspěvky: 7
Pravda, to s taznym jsem prehlidnul. Stary boxster s 2.7 se da koupit i celkem levne, ale souhlasim, ze to bylo trochu mimo. Osobne bych se kouknul po nejakych BMW.


stř říj 18, 2017 12:09 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: stř srp 23, 2017 4:04 pm
Příspěvky: 23
Bydliště: Praha
Děkuji za snahu mě odkonvertovat ale jsem už tak přesvědčen, že není cesty zpět. [SUBARU] Nechci přijít o možnost vyrazit v zimě na lyže a nejspíš máme i jiné představy o víkendovém ježdění [3GEARS] :-) Mě naprosto vyhovuje když si cestu z A do B prodloužím přes C jen proto, že jsou po cestě dva lesní úseky a jedny serpentiny. Určitě nechci za víkend spálit gumy na letišti nebo okruhu.


čtv říj 19, 2017 4:28 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 11172
Bydliště: Praha
Jo, to zřejmě je nedorozumění. Když se řekne víkendovka, tak si někteří tady nedokáží představit nic, co by nejezdilo bokem, nemělo zrychlení na stovku za 5 vteřin a nebylo slyšet na 2 kilometry. :-DDD

Jestli ti jde o pocit z jízdy, ne nezajímavé jízdní vlastnosti a výkonové schopnosti, prostě se projet, zbytečně si prodloužit cestu jenom kvůli tomu, aby sis to mohl dýl užít, tak Lego s třílitrem plně vyhovuje. Ani s tím automatem není takový opruz, aby to člověka otrávilo. Naopak výhoda automatu je, že má vždy VTD+VDC.

Jsou tady i jistý cesty, jak to lehce vylepšít - ať už brzdově nebo podvozkově. Tím to ale prakticky končí.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


čtv říj 19, 2017 4:50 pm
Profil ICQ
Nováček
Nováček

Registrován: stř srp 23, 2017 4:04 pm
Příspěvky: 23
Bydliště: Praha
HonzaCZ píše:
Jo, to zřejmě je nedorozumění. Když se řekne víkendovka, tak si někteří tady nedokáží představit nic, co by nejezdilo bokem, nemělo zrychlení na stovku za 5 vteřin a nebylo slyšet na 2 kilometry.

Trefil jsi hřebík na hlavičku, tak to přesně je :D

HonzaCZ píše:
Jestli ti jde o pocit z jízdy, ne nezajímavé jízdní vlastnosti a výkonové schopnosti, prostě se projet, zbytečně si prodloužit cestu jenom kvůli tomu, aby sis to mohl dýl užít, tak Lego s třílitrem plně vyhovuje. Ani s tím automatem není takový opruz, aby to člověka otrávilo. Naopak výhoda automatu je, že má vždy VTD+VDC.

Jsou tady i jistý cesty, jak to lehce vylepšít - ať už brzdově nebo podvozkově. Tím to ale prakticky končí.


Nemyslím si, že budu mít ambice něco vylepšovat. Už jsem ale při pročítání fóra narazil na jisté nelibé názory na reproduktory nebo na hluk od okének bezrámových dveří ale prvně budu muset se v nějakém projet abych určil do jaké míry to pro mě bude nepříjemné.

Nicméně se teď po relativně bohaté podzimní nabídce zaprášilo a už není k sehnání téměř žádné slušné Subaru ;(


pon lis 13, 2017 11:12 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 11172
Bydliště: Praha
Jo, to máš pravdu, nabídka není. Ale po zimě se zase něco objeví.

Reproduktory a i rádio u BL/BP jsou dost katastrofální. Jako hraje to, ale ne na auto za silně přes milion (v té době). Blbý je, že nepomůže vyměnit jen repro, ty budou zřejmě ten silnější článek.

Hluk od okének je ale závada, ne vlastnost. Nebo jestli si rozumíme... Myslíš hluk při vyšší rychlosti a zavřených oknech? To není ojedinělá závada, ale znamená to špatné těsnění nebo špatně seřízený přítlak okna dveří. Mně to třeba nedělá.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


pon lis 13, 2017 12:42 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 09, 2011 7:39 am
Příspěvky: 2136
Bydliště: Jemnice, Vysočina
Tak na poklidné víkendové brouzdání po okreskách a objevování toho co za objevení stojí je to ideál .......a možná i OTB 3,0R, pokud to nemám vyloženě na sportování, protože s ním se dá objevovat celkem dost i mimo zpevněné cesty, louka nebo rozbitá polní cesta pro něj nic neznamenají ;-D

_________________
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT .......malá lokomotiva :-)


pon lis 13, 2017 1:32 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 14, 2015 10:09 pm
Příspěvky: 535
Bydliště: Polička
Muzu potvrdit :D. A na S# to jede prekrasne.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Subaru Forester SG 2.0X 2003, LPG
Otesánek - Subaru Outback 3.0R AT Comfort Navi MY 2007
Baví mě fotit, baví mně Subaru. Výsledek: http://yesilovemysubaru.tumblr.com


pon lis 13, 2017 6:59 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček

Registrován: stř srp 23, 2017 4:04 pm
Příspěvky: 23
Bydliště: Praha
Jenže u OTB se bojím, že auto strávilo víc času mimo silnici než na ní. Pošilhával jsem právě po Romulově Outbacku ale už jsem se rozhodl pro Legacy právě z toho důvodu, že bych s tím hrozně prasil 0:-)

Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk


stř lis 15, 2017 6:45 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2669
zase by ses pri jezdeni po meste nemusel bat, ze si omlatis spoilery pri parkovani nebo prejizdeni retarderu :-)

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk


stř lis 15, 2017 7:54 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 09, 2011 7:39 am
Příspěvky: 2136
Bydliště: Jemnice, Vysočina
schmako píše:
Jenže u OTB se bojím, že auto strávilo víc času mimo silnici než na ní. Pošilhával jsem právě po Romulově Outbacku ale už jsem se rozhodl pro Legacy právě z toho důvodu, že bych s tím hrozně prasil 0:-)


Tak tady si myslím jsou obavy zbytečné, MY 2005 a mladší v terénu nikdo prasit nebude, na to jsou, kolegové snad prominou, Forestry [IRONIE] . Já na tom svém najel 140 kkm a jeho rajónem byla silnice, protože z toho v terénu najel možná tak 300 km .......a slovo terén v mém případě chápej jako louku, nebo polní cestu při cestě na ryby nebo houby =) . Na opravdový terén jsem neměl koule ani nervy ........a ani gumy, na Continentálech Premium Contakt 5 bych stejně do zadku dojel :-D .
Kouzlo toho auta je v tom, že je to neskutečný univerzál který tě pohodlně i rychle doveze kam budeš chtít a v cíli je schopný i skoro vylézt na strom ;-D ......

_________________
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT .......malá lokomotiva :-)


stř lis 15, 2017 9:23 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: