Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 150 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Kary A Kafe Plzeň - Odhaleni STI 2018 
Autor Zpráva
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm
Příspěvky: 314
Bydliště: Kolín
Není to s těma emisema náhodou tak, že musí automobilka splnit nějakou celkovou kvótu? Já myslím, že ano.
Citace Koubka na dotaz o emisích u Volva:
Citace:
Cituji: „Dle nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 443/2009 se mají emise CO2 do roku 2020 snížit na 95 g CO2/km za celý vozový park nových automobilů (tzv. flotilový průměr).“
Znamená to, že se zprůměrují všechny vyráběné modely ve flotile a vůbec se nebere v potaz poměr jejich prodejů. Když má tříválec emise 50g/km a silný šestiválec 150 g/km, průměr je prostě 100 g/km a nikoho nezajímá, že na jeden šestiválec daná automobilka prodá 40 tříválců. A protože Volvo nemá v nabídce malé modely typu Citigo apod., vyrábět šestiválce by pro ní znamenalo příliš velkou finanční zátěž.


Tady vidím jádro pudla. Evropský automobilky ten průměr srážejí tříválcema a podobnýma nesmyslama. Jenže takový Subaru moc nemá čím to v Evropě srazit.

A že sem Subaru vozí plečky? Vážně? STI, Levorg? Forester XT, Outback, XV, to jsou všechno plečky? Chceme tu normálně diskutovat nebo si tu vybíjet nějaký mindráky? :-|

_________________
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition
KIA Ceed SW 1.6 GDI TOP


čtv zář 07, 2017 10:28 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2669
Ono to má dvě roviny. První jsou nějaké ty Euro X normy, kde se specifikuje, jaké konkrétní emise to konkrétní auto musí splňovat. To se generálně vzato plnit zatím dá (ale přesně kvůli tomuhle se třeba teď u dieselů houfně nasazuje ad blue a podobně), ale furt je potřeba ten motor upravit tak, aby to vyšlo (a cárat se s tim kvůli pár prodaným autům...). A druhá zároveň platná věc je ten flotilový průměr na CO2, kde přesně jak píšeš, se to počítá z průměru automobilky (kde automobilky vyrábějící oturbené tříválce se zfalšovanou spotřebou má nezanedbatelnou výhodu) a při nedodržení se platí nějaká výše pokuty per auto. (A jinak mám pocit, že tu pokutu nebo minimálně v její plné výši, zatím neplatil nikdo).


čtv zář 07, 2017 11:20 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř kvě 25, 2011 10:36 pm
Příspěvky: 1204
2 Harous: K EU regulaci se vyjadrovat nechci. Vim, ze existuji limity na auta a pak neco na flotilu, ale studovat to nebudu. Vyjadrim se k tem pleckam. Jedna se o muj osobni (tzn. SUBJEKTIVNI) nazor, zadny mindrak - to jsem mel dojem, bylo zrejme. Takze ja to osobne vidim takto: XV i outback v atmosfere (neco jen s automatem) je pro me osobne plecka. XT (do ktereho jsem si byl pred mesicem z nouze i sednout) je pro me plecka (i kdyz verim, ze pro nekoho to muze byt nejlepsi auto na trhu!) Levorg s 1.6 v automatu je pro me take plecka. STI je nejspis super auto, ale jako jedine pro me tezko pouzitelne (sedan) a starou techniku proste ma. Takze kdyz shrnu muj SUBJEKTIVNI pohled na subaru, prodavaj dnes samy plecky a do jejich prodejen me nic netahne. Bohuzel jsem (zatim?) nenasel zadnou alternativu ... takze si budu hyckat sveho ropaka se tretim motorem a necelych 90.000 km na tachometru :-)

_________________
_____________________________
Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09
PRODÁNO: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
PRODÁNO: Subaru Impreza STI, Type R, MY98


čtv zář 07, 2017 12:58 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm
Příspěvky: 314
Bydliště: Kolín
OK, jako subjektivní hodnocení to beru. I když pod plečkou si představuju něco jinýho. Asi jde jen o to jak to nazvat. Já třeba auta který mě něčím nevyhovují plečkou nenazývám. To, že těžko můžu mít třídveřák v mých očích z BRZ plečku nedělá. ;)
A ohledně STI. Ano, má starou techniku. A proto to auto mám. Protože ta stará technika nabízí přesný řízení s hydraulickým posilovačem, manuální převodovku, tři samosvorný diferáky a silnej (byť užranej) motor. A protože je tímhle STI poslední svého druhu tak mu rád odpustím i to, že mají jinde silnější motory. Jako jedinou alternativu k STI vidím Focuse RS, ale má spoustu ale. Největší v tom systému nahrazující zadní diff.
Jakmile skončí STI tak skončí to co kdysi začalo s Audi Quatro, Lancií Delta HF Integrale a pokračovalo přes Escort Cosworth, Celicu GT Four, Lancer EVO až k dnešnímu STI.

_________________
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition
KIA Ceed SW 1.6 GDI TOP


čtv zář 07, 2017 1:31 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19802
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
newli má poměrně vyhraněný autonázor, byť ho vyjevuje takovým způsobem, že to čtenáře neirituje a nenutí k podrážděné reakci... ,,,,| (*_^) |,,,,

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv zář 07, 2017 4:10 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 28, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1778
Bydliště: Železná Ruda
jatros píše:
No a cena Svítilo tam 1.3 mio ... prý to není nadstadardní výbavou, prý fakt zdražili

na http://www.subaru.cz/ceniky.html už je nový ceník %-)

_________________
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008


sob zář 09, 2017 8:09 pm
Profil
Online
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 9357
Bydliště: Hradubice
Forester tam mají ještě bez ES = MY2017. U Chalupů už mají aktuální ceník i s ES

_________________
quickly

Forester 2.0i-L Comfort CVT MY13
Legacy sedan 3.0R H6 Spec.B AT MY06
ex Forester 2.0D Active MY09


sob zář 09, 2017 8:51 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř kvě 25, 2011 10:36 pm
Příspěvky: 1204
Takze predni mlhovky nejdou ani priplatit?

_________________
_____________________________
Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09
PRODÁNO: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
PRODÁNO: Subaru Impreza STI, Type R, MY98


sob zář 09, 2017 9:59 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 608
Harous píše:
Jakmile skončí STI tak skončí to co kdysi začalo s Audi Quatro, Lancií Delta HF Integrale a pokračovalo přes Escort Cosworth, Celicu GT Four, Lancer EVO až k dnešnímu STI.


Snad to neskončí úplně. Dle info ze Subaru ČR současné STI vydrží do příští emisní normy, tedy jeden rok, ale někdy v budoucnu se zase vrátí s novým motorem, který dřív nebo později bude.

STI 2018 vypadá hodně dobře, dle jízdních dojmů jsou brzdy úplně někde jinde (už se bude moct nechat série i na okruhové ježdění) a nový diff podle dojmů funguje podobně jak starý se Skácelem. Podvozek by měl být komfortnější. Na zimu ideální hračka. Jsem na něj zvědav.

A kdyby skončilo, tak nevadí, aspoň ceny všech starých turbo Imprez včetně té mojí půjdou pravděpodobně nahoru. B-)

_________________
MY2001 Impreza WRX RS

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


ned zář 10, 2017 7:29 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm
Příspěvky: 314
Bydliště: Kolín
Lehce OT - vím, že to není přímá konkurence pro STI, ale vcelku příjemně mě překvapilo, že BMW dělá 340i s manuálem. A to jak zadokolku, tak xDrive. Jen pouze jako sedan.

_________________
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition
KIA Ceed SW 1.6 GDI TOP


ned zář 10, 2017 8:32 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 608
Za mě pokud 340i, tak automat a zadokolka. Čtyřkolka v manuálu sice může být zajímavá alternativa k STI, jestli se to tak dá říct, ale BMW s xDrivem nikdy nemají tak dobrý handling jako zadokolky a manuál od BMW tedy není žádná sláva (v M3 mám taky manuál), naopak automat od ZF je top. Jel jsem v 340i s automatem i manuálem, vždy zadokolka.

K M3 E92 s atmosférickým V8 mi ještě manuál sedí (byť není nic moc, v Golfu R je lepší), koncepčně, k moderním turbomotorům 340i/M4 už bych ho nechtěl, tam 8AT/7DKG.

_________________
MY2001 Impreza WRX RS

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


ned zář 10, 2017 8:39 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm
Příspěvky: 314
Bydliště: Kolín
Jestli AT nebo MT je na diskuzi a preference každýho z nás. Plus u mě mají za to, že ten manuál vůbec nabízejí. Takovou Giulii v benzínu s manuálem pořídíš jen jako QV.

_________________
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition
KIA Ceed SW 1.6 GDI TOP


pon zář 11, 2017 1:04 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 608
To určitě, já taky obecně preferuju manuál, zvlášť u ryze sportovních verzí. Ale někde je třeba se v obou verzích svézt. Třeba u Golfu R mě manuál sedí víc, tam kvalty jen cvakají, a DSG občas dokáže být neposlušné (soudě dle jízdy v GTI Performance). U BMW mě manuál moc nesedí (není úplně přesný, dlouhé dráhy).

V Giulii Quadrifoglio jsem řídil manuál i automat. Po svezení v manuálu bych jej jasně volil (jediné 500+ koňové auto v zadokolce a manuálu z těch běžných), po svezení v automatu jsem změnil názor. Ty dnešní automaty fungují fakt skvěle, rychle reagují na pádla a odřazují, berou v úvahu míru sešlápnutí pedálu, dávají meziplyny, na dálnici díky vyššímu počtu převodů nižší otáčky... A v 500+ koňovém autě už to dává smysl, protože ta rychlost je taková, že se běžný člověk potřebuje soustředit na jízdu a ne na řazení/meziplyny, aby opravdu plně využil potenciál.

Třeba Porsche 911 GT3 bylo vždy řidičské auto s manuálem, v generaci 991 pre-FL už dali jen PDK a funguje to naprosto skvěle, manuál, který je po-FL bez příplatku bych tam už ani nechtěl. Pro mě po svezení v Alpách dreamcar.

_________________
MY2001 Impreza WRX RS

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


pon zář 11, 2017 11:29 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 05, 2016 12:03 pm
Příspěvky: 131
Zřejmě tedy kromě STi končí v Evropě i Forester XT, jak jsem pochopil. Ale snad se naproti tomu zvažuje dvoulitrovej Levorg. Uvidíme..

_________________
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S comfort MY 2016
Mitsubishi Lancer Sportback 1.6 MY 2011
Mitsubishi Lancer Sedan 1.6 MY 2014
EX
SUBARU OUTBACK 2.0D MY 2008 - TOTÁLKA - na hřbitově
SUBARU OUTBACK 2.0D MY 2009 - PRASKLÁ KLIKA-někdo s tím asi ještě jezdí


pon lis 13, 2017 11:00 pm
Profil
Online
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 4077
Bydliště: Valašsko
Takže tenhle článek z dubna už neplatí?
http://www.autanet.cz/autonews-test-sub ... esnik-3312

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon lis 13, 2017 11:29 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 150 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: