LPG

Pohonné hmoty, spotřeby, alternativní paliva, čerpací stanice, kvalita, modifikace motorů, aditiva.
Odpovědět
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: LPG

Příspěvek od sima »

mari75 píše:Ahoj. Zkuste tady http://www.fedorauto.cz/uvod-
Fedor prý umí,dělal AG odjakživa,snad by měl toto znát,ale je taky pěkně mastný.Můžeš zkusit,někdy je člověk rád,že vůbec někoho schopného sežene.
Jestli jsi JackeOb z Poličky na svitavsku,tak to máš jen o 50km dál sem:
http://www.lpgauto.cz/servis-lpg-cng
AG dělá co tu začli vůbec první lpg zástavby,mě zachránil prehistorické AG-DGI a taky spoustu peněz,nikdo jiný to nedělal,krom toho Fedoru.Jenže u něj by mě to stálo ixkrát tolik.Pan Huvar ví a zná.
Je to jen tip,je to na tobě.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Bodyšek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1706
Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13

Re: LPG

Příspěvek od Bodyšek »

sima:Za mne Fedor vrele doporucuji . Mam snima uz taky zkusenost kontroly,serizeni,od profiku pro jistotu .Mel jsem domluvenou schuzku s Panem Huvarem a vse klaplo podle planu.Dal jsem kafe u nich a cekal nez to probehlo.


Sent from my iPhone using Tapatalk
jammie
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 171
Registrován: čtv led 31, 2013 10:00 pm
Jméno a příjmení: juraj

Re: LPG

Příspěvek od jammie »

otazka na majitelov motorov 2,0 110 kw pripadne iného DOHC motora u ktorého je problematicke nastavenie ventilov. Kolko mate najazdene na LPG a riesili ste uz nastavenie pripadne kolko realne tie nastavene ventily vydrzia? dakujem.
ex-Legacy MY 2000 92 kw
Impreza MY 2009 110 kw (benzin)
Hando
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 349
Registrován: pát lis 28, 2014 7:16 am
Bydliště: Ostrava/ExŽilina

Re: LPG

Příspěvek od Hando »

Legacy MY2007 2.0R DOHC, kupil som v 176k pred 3 rokmi, neviem kedy predchadzajuci majitel nastavoval, ale teraz ma 215k a udajne jeden ventil je na hranici tolerancie, ostatne vporiadku.
"Subarko" Subaru Legacy Wagon 2.0R 2007
Uživatelský avatar
Bekr
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 544
Registrován: sob lis 26, 2011 9:47 pm

Re: LPG

Příspěvek od Bekr »

To se nedá všeobecně vůbec říct. U někoho může být po 30tkm skoro pozdě a někdo najezdí 2x i 3x víc. Záleží na především na seřízení LPG a na podmínkách provozu. Kdo to denně honí po dálnici a ještě jezdí na co nejchudší směs, aby co nejvíce ušetřil, může mít potřebu seřízení klidně po 10tkm. Některý motory maj údajně tvrzený ventilový sedla a ty by měly vydržet víc. Takovej motor doma máme, ale zatím má na LPG jen 40tkm a zatím v poho...
Bekr
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
jammie
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 171
Registrován: čtv led 31, 2013 10:00 pm
Jméno a příjmení: juraj

Re: LPG

Příspěvek od jammie »

na 92 kw legu som na lpg najazdil za 5 rokov 110 tis. km bez jedinej zavady a lpg, ventily som kontroloval kazdych 30 tis. a vzdy boli v pohode ale jemne sa dostelovali. najazdim do 20 tis. a jedine co ma odradza od montaze je to stelovanie kedy to moze vyrazne zvysit navratnost.
ex-Legacy MY 2000 92 kw
Impreza MY 2009 110 kw (benzin)
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: LPG

Příspěvek od dethroned »

já teď zkouším interval na seřízení ventilů a svíčky 50 tis. km. ale mám el. dávkování aditiva. jezdím nejmíň 80% dálnice, svižně. uvidíme.... minule po 40 tis. km to bylo vše celkem v pohodě (svíčky vizuálně ok, ventily v normě - dle tvrzení servisáka, ale hodnoty nemám)
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
jammie
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 171
Registrován: čtv led 31, 2013 10:00 pm
Jméno a příjmení: juraj

Re: LPG

Příspěvek od jammie »

vole ventilov sa daju na DOHC motoroch zmerat tak isto ako na SOHC len zhodenim vika ventilov?
ex-Legacy MY 2000 92 kw
Impreza MY 2009 110 kw (benzin)
Michal82
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 158
Registrován: čtv pro 31, 2015 8:33 am
Bydliště: Šilheřovice

Re: LPG

Příspěvek od Michal82 »

jammie píše:vole ventilov sa daju na DOHC motoroch zmerat tak isto ako na SOHC len zhodenim vika ventilov?
U DOHC jsou nějaké podložky či misky motor musí ven. U SOHC je šroubek matička tak jak u starších skodovek. Motor při seřízení nemusí ven
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG

Příspěvek od VDC »

Ale dotaz zněl, jestli se vůle dají na DOHC změřit bez vyndání motoru. Ano, dají. Ale na seřízení jako takové, musí motor ven.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
jammie
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 171
Registrován: čtv led 31, 2013 10:00 pm
Jméno a příjmení: juraj

Re: LPG

Příspěvek od jammie »

Dakujem. to som vedel ze pri nastaveni musi motor von ale zmeranie som nevedel. Preluskal som cele vlakno a vela ludi pisalo ze maju napr. 1 alebo 2 ventily na hranici a ostatne su ok. Ked sa nastavuju treba menit tie ,,podlozky" (cca 20€ kus x 16?) ci co sa to tam pri nastaveni meni a robi treba to menit na vsetkych ci len na tych co treba nastavit?
ex-Legacy MY 2000 92 kw
Impreza MY 2009 110 kw (benzin)
outback
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3072
Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am

Re: LPG

Příspěvek od outback »

Proč není dobré točit na LPG přes 4000 otáček - kvůli teplotě nebo ventilům nebo obojímu?
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Bodyšek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1706
Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13

Re: LPG

Příspěvek od Bodyšek »

Lpg ma rado nizke otacky a ne vysoke. U meho lpg brc to pri 3500 zacne trosku pristrikovat benzin , aby se nepodpalily ventily pri vyssich otackach.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG

Příspěvek od VDC »

outback píše:Proč není dobré točit na LPG přes 4000 otáček - kvůli teplotě nebo ventilům nebo obojímu?
Já mám dojem, že kvůli obojímu. Já mám ve 4000 nastaveno přepnutí do benzínu.

Jo jinak jsem v tomhle vlákně zapomněl napsat, že mi udělali radost v HL Propan. V létě jsem si pořídil 2 nové vstřiky, do foroty, kdyby se mi ucpaly. Postupně jsem je oba vyměnil a tak jsem do HL Propanu volal, jestli by mi ty přicpané zrepasovali, i jako koncovému uživateli, nikoli firmě.
Řekli mi, že mi je nezrepasují, ale když jim ty vadné pošlu, že mi za 240 Kč/ks pošlou nové.
Takže budu mít zase 2 nové do foroty.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
vena
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1544
Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
Bydliště: železná ruda
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG

Příspěvek od vena »

ty FX?
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
Odpovědět

Zpět na „Palivo“