Prosim o radu at prevodovka
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Prosim o radu at prevodovka
Kluci děkuji za odpovědi. Zatím to vypadá na vadný přepínač.
Edit: zrovna přišla manželka, že s tím zítra poprvé pojede do práce. Tak jsem jí dal doklady a přemýšlím, jestli to radši nepřepnu na ten HOLD.
Edit: zrovna přišla manželka, že s tím zítra poprvé pojede do práce. Tak jsem jí dal doklady a přemýšlím, jestli to radši nepřepnu na ten HOLD.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Prosim o radu at prevodovka
Do města spíš na voliči trojku. HOLD se rozjíždí na dvojku a to je docela nevhodný. Naopak po městě se s 1-3 dá jezdit celkem rozumně a při každym puštění plynu to tam necpe čtyřku.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Prosim o radu at prevodovka
Opět děkuji, to by byl možná vhodný režim pro manželčiny jízdy do práce.
Já s tím AT nemám žádnou zkušenost, ale přiznám se, že se mi to zalíbilo. Dnes jsem po službě přinesl RZ a nedalo mi to a jel jsem se projet to natankovat. Jen tak pro zajímavost spotřeba mi vyšla po najetých 370 km na 8,5l/100km. Tak zatím tam plyn dávat nebudu.
Já s tím AT nemám žádnou zkušenost, ale přiznám se, že se mi to zalíbilo. Dnes jsem po službě přinesl RZ a nedalo mi to a jel jsem se projet to natankovat. Jen tak pro zajímavost spotřeba mi vyšla po najetých 370 km na 8,5l/100km. Tak zatím tam plyn dávat nebudu.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Prosim o radu at prevodovka
Nemáš zač. Hlavně bacha na to, automat je návykovej. To jsou furt řeči, kdo by chtěl automat, řadím si radši sám, to se hned rozbije, to moc točí motor, to víc žere a pak se do toho jeden posadí a už z toho nechce vylízt.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Prosim o radu at prevodovka
No právě to co jsi psal "při každym puštění plynu to tam necpe čtyřku" se mi u toho hrozně líbí, jenže to chce sledovat a pracovat s plynem podle toho.
To od manželky nemohu požadovat.
To od manželky nemohu požadovat.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Prosim o radu at prevodovka
Jak psal Honza. Stačí jí tam dát za 3 a bude spokojená
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22741
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Prosim o radu at prevodovka
mnov: presne, ja tam jednou zapomnel locknutou trojku a i po tom meste me stvalo, jak to hrozne moc (=1800 rpm ) ten motor toci. nicmene zase na druhou stranu H6 nema moc problem jet 50km/h pri 1200rpm, 1.5ka to tak snadno asi davat nebude
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49197
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosim o radu at prevodovka
H6 je na tom jinak, ta je schopná jet bez trápení skoro na volnoběh. Já trojku neřadím, ale mít jakoukoliv slabší motorizaci, tak bych to určitě dělal.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Prosim o radu at prevodovka
Já to dělal po městě hlavně kvůli rychlejší odezvě na plyn. Na tu trojku to při městských rychlostech dokázalo celkem zabrat. Na čtyřku už moc ne. Navíc skoro pořád otevřenej měnič, takže to tam míchalo s olejem. Na trojku ho to zamykalo víc a dřív.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49197
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosim o radu at prevodovka
Já tomu rozumím. Ale H6 tenhle problém nemá. Respektive já ho nepociťuju.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22741
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Prosim o radu at prevodovka
IMHO to neni moc potřeba, když se člověk smíří s tím, že mu občas ujede TDIčko Jinak si to stejně za chvíli podřadí... Za mě je to možná tak i lepší, protože nebýt té 2s prodlevy na řazení, tak s tím zátahem toho motoru je to podle mě efektivní způsob, jak za 4 sekundy přijít o řidičák
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49197
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosim o radu at prevodovka
Tak ve městě je mi to jedno, kdo mi ujede jezdím na AT režim a tupost převodovky mi vyhovuje. Fakt se snažím jezdit kolem těch 50. A jak opustím město, přepnu na režim Sport.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Tom6v
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: pon říj 09, 2017 7:18 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Bartoň
- Bydliště: Horní Jelení
Re: Prosim o radu at prevodovka
Přátelé kamarádi, trošku oživím toto téma.
Na Outbacku 11/2002 mě zlobí převodovka a to při přeřazení z 2 na 3 a opačně. Vždy vyletí otáčky o cca 1000 a pak to teprve přeřadí. Směrem nahoru to rozčiluje, při podřazení v tahu (Třeba při předjíždění) to dá slušný kopanec. Jinak s opatrným přidáváním je to celkem v pohodě. Olej i filtr jsme vyměnili, nicméně se to nezlepšilo.
Ale teď k jádru problému. Dal jsem to do servisu, který údajně umí opravovat automaty. Po třech týdnech čekání na termín a třech týdnech, co to tam stojí, jsem se dnes dozvěděl (po mém dotazu na stav), že tam bude ,,zřejmě" špatný ventil, ale že u Subaru se musí měnit celý rozvaděč.
No nevím, jestli to vůbec proběhlo nějakou diagnostikou, ale tohle se mi zdá divné, že nelze ventily měnit samostatně.
Prý to dokonce musí objednat z Ameriky a cenu mi sdělí než to objedná...... Prý Subaru.....
Jsem dost v rozpacích. Já jsem díly na 4EAT našel na našich obchodech skoro všechny.
Máte prosím někdo zkušenosti s opravami těchto převodovek?
Abych to tam neměl do jara a bez opravy.
Zatím si myslím, že na tom ani nehrábli. Tak bych to vzal zpět, a dal to někomu, kdo to v rozumném čase opraví. Díky moc za jakoukoliv radu.
Na Outbacku 11/2002 mě zlobí převodovka a to při přeřazení z 2 na 3 a opačně. Vždy vyletí otáčky o cca 1000 a pak to teprve přeřadí. Směrem nahoru to rozčiluje, při podřazení v tahu (Třeba při předjíždění) to dá slušný kopanec. Jinak s opatrným přidáváním je to celkem v pohodě. Olej i filtr jsme vyměnili, nicméně se to nezlepšilo.
Ale teď k jádru problému. Dal jsem to do servisu, který údajně umí opravovat automaty. Po třech týdnech čekání na termín a třech týdnech, co to tam stojí, jsem se dnes dozvěděl (po mém dotazu na stav), že tam bude ,,zřejmě" špatný ventil, ale že u Subaru se musí měnit celý rozvaděč.
No nevím, jestli to vůbec proběhlo nějakou diagnostikou, ale tohle se mi zdá divné, že nelze ventily měnit samostatně.
Prý to dokonce musí objednat z Ameriky a cenu mi sdělí než to objedná...... Prý Subaru.....
Jsem dost v rozpacích. Já jsem díly na 4EAT našel na našich obchodech skoro všechny.
Máte prosím někdo zkušenosti s opravami těchto převodovek?
Abych to tam neměl do jara a bez opravy.
Zatím si myslím, že na tom ani nehrábli. Tak bych to vzal zpět, a dal to někomu, kdo to v rozumném čase opraví. Díky moc za jakoukoliv radu.
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: Prosim o radu at prevodovka
Tento blábol mi byl sdělen i v Subaru, že samostatně měnit nelze a však někdo mi tu psal že mu to kdesi v jižních čechách udělali přímo v Subaru (jednalo se o jiný ventil) a cenou do 10 000,- , celou tu hlavu mi v Subaru nabízeli za cca 47 000,- ...
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: Prosim o radu at prevodovka
Byl to JackeOb , třeba se ozve.
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P