Motoristicke zpravy
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Motoristicke zpravy
Krásné motůrky, ty klikovky,písty ......a ty provozní otáčky a výkony ...... kdepak nějaký downsizing, na ten se tu nehraje http://www.autoforum.cz/fascinace/nejve ... -internetu
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Motoristicke zpravy
romull píše:Krásné motůrky, ty klikovky,písty ......a ty provozní otáčky a výkony ...... kdepak nějaký downsizing, na ten se tu nehraje http://www.autoforum.cz/fascinace/nejve ... -internetu
Taková rychloběžka. Ja jezdil pred lety s reverzním MWM, volnoběh 50 a max 375 otáček.
Něco jako tohle
https://youtu.be/Akw116ivKl4
Nebo tohle
https://youtu.be/95EmdWxI0nk
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Motoristicke zpravy
Paradny zvuk !
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Motoristicke zpravy
Náááádhera
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Motoristicke zpravy
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Motoristicke zpravy
Já tak mlhovky používám,jen s bodem číslo dva nesouhlasím:
Mlhovka se zapíná v případě, kdy máte pocit, že by vás auto za vámi nemuselo vidět. Pokud již delší dobu za vámi jede, nezapínejte mlhovku!
Tj blbost,jednak když je mlha,že nevidíš téměř ani obyč světla,tak ta mlhovka tam má furt opodstatnění,nemůže oslňovat toho za tebou,vidí ji přibližně jak obyč světla,někdy ani to ne.Taky není mlhovka jako mlhovka...Navíc i v mlze jak jsem se včil opět přesvědčil magoři předjíždějí,i když nemůžou bezpečně vidět protijedoucí auta a tak radši ať vidí i mě,že jsem před autem,až se vydá předjíždet za mnou jedoucí auto.
To platí i ve městě,když je mlha,je vidět hovno,je mě jedno jak se to má správně používat,chci být viděn,aspoň lépe,stejně při husté mlze to nikdy nejde tak jako bez ní a nikoho tím neoslňuji,to jednoduše nejde,vyzkoušeno.Nejhorší kombinace je mlha-déšť,to se mlhovka víc rozmazává,podobně jako tlumené světla,ale furt pro mě převažuje být viděn.Jasně když se mě nalepí na čumák,je to jiná,ale tj už jeho volba a blbost.
Mlhovka se zapíná v případě, kdy máte pocit, že by vás auto za vámi nemuselo vidět. Pokud již delší dobu za vámi jede, nezapínejte mlhovku!
Tj blbost,jednak když je mlha,že nevidíš téměř ani obyč světla,tak ta mlhovka tam má furt opodstatnění,nemůže oslňovat toho za tebou,vidí ji přibližně jak obyč světla,někdy ani to ne.Taky není mlhovka jako mlhovka...Navíc i v mlze jak jsem se včil opět přesvědčil magoři předjíždějí,i když nemůžou bezpečně vidět protijedoucí auta a tak radši ať vidí i mě,že jsem před autem,až se vydá předjíždet za mnou jedoucí auto.
To platí i ve městě,když je mlha,je vidět hovno,je mě jedno jak se to má správně používat,chci být viděn,aspoň lépe,stejně při husté mlze to nikdy nejde tak jako bez ní a nikoho tím neoslňuji,to jednoduše nejde,vyzkoušeno.Nejhorší kombinace je mlha-déšť,to se mlhovka víc rozmazává,podobně jako tlumené světla,ale furt pro mě převažuje být viděn.Jasně když se mě nalepí na čumák,je to jiná,ale tj už jeho volba a blbost.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19120
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Motoristicke zpravy
uz nejsme v době před 20ti lety, kdy koncova svetla starla a plasty staly za nic a v podstate nesvitila ...
opravdu, když se nekde jede stabilni rychlosti v "kolone", oslnuje to VZDY ...
koncova svetla jsou pak naprosto dostatecna ...
z mlhovek mam po par km v hlave vždy vypalenou diru ...
samozrejme .. husta mlha je něco jiného ... to je ta mlha, kdy se na okresce jede 30-50km/h, protože vůbec netusim, co prijde ...
opravdu, když se nekde jede stabilni rychlosti v "kolone", oslnuje to VZDY ...
koncova svetla jsou pak naprosto dostatecna ...
z mlhovek mam po par km v hlave vždy vypalenou diru ...
samozrejme .. husta mlha je něco jiného ... to je ta mlha, kdy se na okresce jede 30-50km/h, protože vůbec netusim, co prijde ...
Naposledy upravil(a) hamoun dne pon říj 23, 2017 9:46 am, celkem upraveno 1 x.
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Motoristicke zpravy
Ale to ano,přesně,souhlasím!Není kolona jako kolona,auto na autě,kolona ve městě,či jinde,mlhovku vypnout.Jinak to fakt pálí oči.Kor u výkonných mlhovek,což se mě asi tolik netýká,ale myslím na to.
Naposledy upravil(a) sima dne pon říj 23, 2017 9:15 am, celkem upraveno 1 x.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Motoristicke zpravy
podle mne je blbost i 4, na ty dalnici je to sakra rozdil, jestli clovek to auto v mlze pred sebou vidi nebo ne. s argumentem, ze ma jet tak, aby zastavil pred prekazkou, se muzou zrusit komplet vsechny zadni svetla.
ale jinak mam pocit, ze mam asi nejakej snizenej prah citlivosti na cervenou, mne tohle nejak netankuje... z tech veci, co potkavam, mi tohle vadi fakt nejmin. daleko vic me sere (zvlast ted v dobe, kdy se jezdi furt za tmy a nejlepe jeste za deste) oslnovani od aut v protismeru, kde dneska jezdi velka cast krapu s automatickyma dalkovkama (automaticky je to vypne po te, co ridic v protismeru oslepne), nejlepe jeste v kombinaci se super hyper mega ultra laser adaptivnima svetlama (jednou jsem takovy bmw potkal za tmy pred horizontem, videl jsem fialovy fleky jeste doma, na ty silnici jsem sel do zastaveni). Nasledovanou skupinou prelozenejch kombiku jejichz ridic vubec netusi, k cemu je to kolecko nalevo od volantu. A zavrsuje to skupina xenonu (mnohdy samodomo) s rozjebanym naklapenim svetel, ze s tim musi sestrelovat snad i letadla. Kdyz to vezmu statisticky, tak za spicky vecer v tom protismeru je tak jedno auto z deseti, kde nemam chut ty lampy narvat jeho ridicovi do riti.
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
ale jinak mam pocit, ze mam asi nejakej snizenej prah citlivosti na cervenou, mne tohle nejak netankuje... z tech veci, co potkavam, mi tohle vadi fakt nejmin. daleko vic me sere (zvlast ted v dobe, kdy se jezdi furt za tmy a nejlepe jeste za deste) oslnovani od aut v protismeru, kde dneska jezdi velka cast krapu s automatickyma dalkovkama (automaticky je to vypne po te, co ridic v protismeru oslepne), nejlepe jeste v kombinaci se super hyper mega ultra laser adaptivnima svetlama (jednou jsem takovy bmw potkal za tmy pred horizontem, videl jsem fialovy fleky jeste doma, na ty silnici jsem sel do zastaveni). Nasledovanou skupinou prelozenejch kombiku jejichz ridic vubec netusi, k cemu je to kolecko nalevo od volantu. A zavrsuje to skupina xenonu (mnohdy samodomo) s rozjebanym naklapenim svetel, ze s tim musi sestrelovat snad i letadla. Kdyz to vezmu statisticky, tak za spicky vecer v tom protismeru je tak jedno auto z deseti, kde nemam chut ty lampy narvat jeho ridicovi do riti.
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Motoristicke zpravy
Jo i ta čtyřka je pro mě hovadina,ale už jsem to dál zde nepitval.Jinak souhlas,víc než mlhovky mě až bych řekl smrtelně ohrožují ty věci co jsi vyjmenoval.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- JRJ
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2463
- Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
- Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
- Bydliště: Praha
Re: Motoristicke zpravy
Mě ten 4. bod přijde v pořádku. Pokud chci jet 130 km/h musím vidět aspoň na 100 m. Pokud vidím na 100 m, pak nepotřebuju mlhovky.
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Subaru Legacy wagon MY2004
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Motoristicke zpravy
Viditelnost na 100 m je na dálnici hodně omezená,houby omezená,je to mega hodně nebezpečná viditelnost!No a pak se přiřítí někdo 160-200...horší viditelné podmínky a běžný jev nepřiměřené rychlosti a je to,vím jak to mysleli,ale tyhlety uni pravidla nejsou vždy nej.Nejde vše spočítat,záleží vždy a jen na řidiči samotném a že je tu džungle to víme všichni.Jen vždy čekám kdy se odzadu zas přiřítí nějaký magor.Pak už ti nic nikdo nepomůže.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Motoristicke zpravy
Jenže pokud na 110. metru stojí kolona, tak je fakt dost velkej rozdíl mezi tím, když zjistíš, že musíš z těch 130 metrů zastavit na flek anebo jestli to vidíš... Teď minulý týden u nás ty mlhy byly po ránu celkem husté a ten rozdíl s mlhovkou a bez je dost brutální. Ano, na 100m jsem sice asi viděl a ani jsem nejel 130, ale pořád je o hodně lepší vidět, že něco před tebou někde je a jak rychle to jede. Ta červená bludička kdesi z mlhy rozhodně nikoho neoslňuje a lepit se na auto na dálnici za těhlech podmínek mi přijde taky dost jako hazard.JRJ píše:Mě ten 4. bod přijde v pořádku. Pokud chci jet 130 km/h musím vidět aspoň na 100 m. Pokud vidím na 100 m, pak nepotřebuju mlhovky.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Motoristicke zpravy
To je zase teorie. Když můžu jet 130 tak nepotrebuju mlhovku. Pokud nevidím a jedu 130 tak jsem sebevrah a nebo debil.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Motoristicke zpravy
Jel jsem asi 110. Rozdíl mezi autem s mlhovkou a bez je ten, jestli to auto z dáli zřetelně vidím a vidím jak rychle jede nebo jestli se mi někde mezi těma 100 - 200 metry začne mlhavě vyobrazovat jakýsi obrys, ze kterého se pak vyklube auto. Když k tomu připočtu, že: ta dálnice každou chvíli stojí klidně až na nulu, že za jakéhokoliv počasí se najde pilot služebního vozidla, co mi dýchá na kufr a že za jakéhokoliv počasí jsou experti, co nenadále přejedou do levého pruhu lhostejno, co tam jede, tak rozdíl, jestli ty auta předemnou vidím z dálky nebo ne markantně snižuje potřebu na té dálnici prudce brzdit a tedy to značně snižuje šanci, že mi někdo tím kufrem proletí. Jestli jsem sebevrah nebo debil nevim, možná obojí, ale alespoň svítím, abych vidět byl. Ostatně i kdyby ten sebevrah a debil jel za mnou, tak je furt lepší, když mě uvidí a tim kufrem mi neproletí.