Kam to napsat,než sem.Dnes forejs,přijel bagřík a nakládal mě hlínu,štěrk,štěrkopísek,bordel,pařezy,všechno...Dělala mě starost mokrá tráva,hodně strmý svah na zahradě a hlavně ta váha na vozíku,co jsem tahal za s sebou.Ku.va je to fakt vyjímečné auto!Dolů jsem vozil tunu,nahoru méně,ale ty podmínky byly drsné.Zpočátku to vypadá,že tudy cesta nevede,ale pak ucítí prohrábnutí a najednou se to škrábe nahoru jak nic.Paráda,smekám
Až se nebojím říct,že neuvěřitelné,na tak jinak civilní a skvěle se chovající auto na běžné cestě a kdekolik jinde.
Choval jsem se trochu prasácky a s autem jsem vyjížděl z nulové rychlosti,auto s naloženým vozíkem bokem do svahu,kola natočené do svahu,když to teda muselo být... a teprv točit nahoru,hráblo si to jednou,max dvakrát a pak frrr nahoru.Bylo těžké se s vozíkem natočit ideálně,tak jsem to zkusil a šlo to.
Já to auto fakt miluju a smekám před ním,hodně dělá krom pohonu a těžiště motoru i ta rozumná hmotnost forejse,vím,ale i tak,paráda.
Sám bych to tu ani už nepsal,ale bagrista si dovezl stroj na vozíku spřaženým s vitarou 2,7 šestivál a víckrát viděl,jak a co auto dělá a říkal mě i mé ženě,podívejte to auto je skvělé,to vyjede všechno,strašně moc.
Tak jsem se rozepsal,protože jsem musel,tak
z čeho jiného by člověk měl mít takovou radost!Navíc,když ti to pochválí sám od sebe víckrát někdo jiný,kdo má taky čtyřkolku a navíc člověk znalý záludností terénu.
Jinak taky radost,že mě to vlastně bagroval původně stroj japonské konstrukce a bagrista velice šikovný,nad prací přemýšlel.
Edit:když jsem kupoval svou první čtyřkolku,měla být původně jen určena na dojetí na chalupu,teď vím,že zvládne daleko víc,to stále objevování a úžas nad tím co to auto dokáže je prostě nirvána
Jasně,že takhle netrápím auto nadměrně a často,to fakt ne,bylo by mě to líto,ale když je třeba,tak si říkám,proč ne,já si myslím,že se to forejsovi i líbilo
Jo určitě k tomu přispělo i to,že už nemám sjeté letní myšáky,ale ricken 4x4 road,rozhodně žádné drapáky,ale draly se fakt krásně.