Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Pekna prace bombardaku Jsi sikula
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
No a nebavili jsme se už jednou o tom, že jsi měl kotouče konstrukčně trochu jiný? S drážkou přes celý funkční mezikruží? Myslím, že by to mohl být ten zásadní rozdíl. Ale určitě celá soustava ještě není ve finálním stavu, tak se to může samozřejmě různě vyvíjet.hamoun píše:no ... koukam, ze ti ty kotouce "nehuci" ...
to asi prijde ... nebo mas lepsi odhlucneni nez impreza ...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19169
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
nene .. bavili jsme se o tom, ze jsou jinak znacene, ale ze jsou uplne stejne
jinak .. fakt krasna práce ... pekne sis s tim pohral
jinak .. fakt krasna práce ... pekne sis s tim pohral
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Jo tak. No a jaký desky? Uvidíme, co to bude dělat po pár tisících, ale zatím žádný hluk, ani s otevřenými okny.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19169
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
nojo ... byly tvrdsi ... to muze byt ono ... byly Zlute (a SKVELE)
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Jo, tak žlutý jsou tvrdý a kotouče jsou od nich pěkně hrubý... ty trochu hučej i na hladkých. GreenStuff je proti tomu máslo, co kotouče leští do hladka.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Už nějakou dobu jsem z palubky občas slyšel takové povrkávání. Postupně jsem to identifikoval jako zvuk nějakého motorku, který se cuká sem a tam a jediné takové motorky jsou v, nebo spíš na tělesu topení/klimatizace (HVAC - Heater, ventilation, air conditioning) pro ovládání všemožných klapek ovlivňujících proudění vzduchu. Dále jsem vysledoval, že se to mění při změně režimu foukání (MODE). Resp. ne ani tak mění, ale přestane to, když zvolím režim jiný, než "nahoru". Také se to neprojevovalo vždy, ale jen někdy, převážně, když bylo více teplo.
Konstrukce těch aktuátorů je podobná, jako modelářské servo. Akorát elektronika není uvnitř, ale v řídící jednotce klimatizace. Připojené je to tedy 5 vodiči, 2x motorek, 3x potenciometr polohy. Je tam tedy motorek, šnekový převod, 2 převody čelní a na výstupním kusu jsou odporové dráhy, pod ním pak snímací jazýčky.
Závada tedy byla jasná - vyběhaná dráha potenciometru, kolísání odporu a tím pádem si to v určitou chvíli myslí, že je to jinde, než to fakt je a snaží se to dostat tam, kam chce. Což způsobí chvění na místě, náhlé změny směru při pohybu atd. No chtěl jsem si to ověřit i prakticky, tak jsem napojil multimetr na ony vodiče od potenciometru a jen tak zkusmo koukal, jestli nezahlídnu zákmit při pohybu. No nezahlíd' jsem. Chtělo by to zřejmě osciloskop. Každopádně při chrutí tam, u nohou spolujezdce, jsem dokázal i dohlédnout na ten motorek, resp. pohyblivou kulisu na něm a opravdu se cukal. Letmé googlení pak také potvrdilo motorek od "MODE" jako, řekněme problematičtější než ostatní. Ona se oběhává ta odporová vrstva, ten vodivý prach z toho se dostává do vazelíny a pak se to může začít chovat ledasjak. Zajímavé je, že je poruchová zrovna tahle klapka, když taková, co nastavuje teplotu se musí hýbat mnohem víc.
Začal jsem se tedy pídit po jiném. Blbý je, že to cukání s tím mechanismem vergluje a protože to všechno běhá v plastu, bez slušných ložisek, tak to tomu nedělá asi úplně dobře. Snažil jsem se to tedy eliminovat změnou režimu. Někdy pomohlo i pouze změnit na jiný a zase zpět a jak se to projelo, tak to přestalo. Postupně jsem se dostával do stavu, kdy méně a méně poloh fungovalo bez cukání. Nakonec to byla jenom poloha okno-nohy, která se asi používá nejméně. To už byl takový signál, že bych to mohl začít řešit... když já se tak hrozně nerad rýpu v interiéru...
Motorky už jsem měl nějakou dobu nakoupené - vzal jsem všechny 3, co jsou na straně u spolujezdce - tedy MODE, teplota pro spolujezdce a klapka recirkulace. Protože jsem povaha zvídavá, není to uděláno jinak nerozebiratelně, tak jsem je samozřejmě všechny prohlédl. U toho pro MODE jsem provedl menší refresh - vyčištění všech dílů a namazání Superlube. Také jsem chtěl vědět, co tam budu dávat. Zajímavé bylo, že oproti tomu, co jsem měl v autě, tam byla prakticky čistá vazelína - co jsem vyndal z auta, tam byla úplně žlutohnědá... no není se čemu divit, že to nefungovalo moc dobře. Jinak jsem zapomněl zmínit že "nový" motorky jsou z dýzlovýho Lega, takže se asi moc nenaběhaly.
Když jsem měl vše připravené, tak jsem chtěl ještě natočit, jak se chová ten špatný motorek, ale protože jsem ho také vyčistil a namazal, tak už běhal dobře. Ale díky cukání v něm vznikly poměrně velké vůle, ložiska motorku trop, takže asi nemá smysl ho už jako celek stejně nikam dávat. Max. jako zdroj náhradních dílů pro jiný.
A k samotné výměně bych toho mohl napsat velice hodně. Třeba jak mám modřinu na žebrech od prahu, poškrabaný ruce, jak se musí rozebrat půlka interiéru, aby člověk vyndal "strop" kastlíku u spolujezdce, jak je DVD mechanika navigace přišroubovaná na držáku, který stíní šrouby, kterými je ten držák přišroubován ke konzoli, díky který se nedá dostat k těm první šroubům, jak je onen inkriminovaný motorek ten nejvíc vzadu, nejmíň přístupnej, se šrouby, ke kterým se nedá dostat, jak jsem musel seskládat nástavec na 1/4 golu dlouhý asi půl metru... taky bych mohl napsat, jak ještě asi dvanáctosumpětmiliardakrát hůř se to tam dávalo zpátky... jak donutit šroubek, který se dá šroubovat jenom šikmo, aby do té díry zalezl rovně a chytil se správně do závitu, když na něj člověk dosáhne sotva 2 prsty jednou rukou... Ale ne, nenapíšu to, napíšu to stručně: Je to práce zkurvená!
Ale abych soudruhům nekřivdil, tak drží zásadní vlastnost kabeláže a to tu, že je všude dostatečně dlouhá, aby si člověk tu věc vyndal a pak v klidu odaretoval konektor a odpojil, aby si celý svazek strčil někam stranou, aby nepřekážel atd. Také pozoruji poměrně nízký počet sebedestruktivních čudlíků. Základ je mít na to správné nástroje - sada 4 oranžových montpák z ebay, co s ní rozebírám tyhle věci už pár let, se zase opět neuvěřitelně osvědčila, různě dlouhé šroubováky taky, jen teda k tý goličce jsem měl málo tyček a musel jsem si půjčit. A také mi chyběly všechny možné ohebné nástavce, pružné nástavce, rohové nástavce, magnetické podavače atd... tak jsem je všechny hned objednal z ebaye a příště snad budu lépe připravený.
Jako bonus jsem se kouknul, kde je "svolávací" airbag spolujezdce a tedy mám ještě mnohem větší obavy než dřív. Nevím, kudy to tedy vyndavají, ale myslím, že je kvůli tomu potřeba rozebrat tak půl auta.
Tady ještě pár fotek...
...a nějaké to video pro fajnšmekry, jak se to hezky hýbá.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=p7UvVOPUI1A[/youtube]
Konstrukce těch aktuátorů je podobná, jako modelářské servo. Akorát elektronika není uvnitř, ale v řídící jednotce klimatizace. Připojené je to tedy 5 vodiči, 2x motorek, 3x potenciometr polohy. Je tam tedy motorek, šnekový převod, 2 převody čelní a na výstupním kusu jsou odporové dráhy, pod ním pak snímací jazýčky.
Závada tedy byla jasná - vyběhaná dráha potenciometru, kolísání odporu a tím pádem si to v určitou chvíli myslí, že je to jinde, než to fakt je a snaží se to dostat tam, kam chce. Což způsobí chvění na místě, náhlé změny směru při pohybu atd. No chtěl jsem si to ověřit i prakticky, tak jsem napojil multimetr na ony vodiče od potenciometru a jen tak zkusmo koukal, jestli nezahlídnu zákmit při pohybu. No nezahlíd' jsem. Chtělo by to zřejmě osciloskop. Každopádně při chrutí tam, u nohou spolujezdce, jsem dokázal i dohlédnout na ten motorek, resp. pohyblivou kulisu na něm a opravdu se cukal. Letmé googlení pak také potvrdilo motorek od "MODE" jako, řekněme problematičtější než ostatní. Ona se oběhává ta odporová vrstva, ten vodivý prach z toho se dostává do vazelíny a pak se to může začít chovat ledasjak. Zajímavé je, že je poruchová zrovna tahle klapka, když taková, co nastavuje teplotu se musí hýbat mnohem víc.
Začal jsem se tedy pídit po jiném. Blbý je, že to cukání s tím mechanismem vergluje a protože to všechno běhá v plastu, bez slušných ložisek, tak to tomu nedělá asi úplně dobře. Snažil jsem se to tedy eliminovat změnou režimu. Někdy pomohlo i pouze změnit na jiný a zase zpět a jak se to projelo, tak to přestalo. Postupně jsem se dostával do stavu, kdy méně a méně poloh fungovalo bez cukání. Nakonec to byla jenom poloha okno-nohy, která se asi používá nejméně. To už byl takový signál, že bych to mohl začít řešit... když já se tak hrozně nerad rýpu v interiéru...
Motorky už jsem měl nějakou dobu nakoupené - vzal jsem všechny 3, co jsou na straně u spolujezdce - tedy MODE, teplota pro spolujezdce a klapka recirkulace. Protože jsem povaha zvídavá, není to uděláno jinak nerozebiratelně, tak jsem je samozřejmě všechny prohlédl. U toho pro MODE jsem provedl menší refresh - vyčištění všech dílů a namazání Superlube. Také jsem chtěl vědět, co tam budu dávat. Zajímavé bylo, že oproti tomu, co jsem měl v autě, tam byla prakticky čistá vazelína - co jsem vyndal z auta, tam byla úplně žlutohnědá... no není se čemu divit, že to nefungovalo moc dobře. Jinak jsem zapomněl zmínit že "nový" motorky jsou z dýzlovýho Lega, takže se asi moc nenaběhaly.
Když jsem měl vše připravené, tak jsem chtěl ještě natočit, jak se chová ten špatný motorek, ale protože jsem ho také vyčistil a namazal, tak už běhal dobře. Ale díky cukání v něm vznikly poměrně velké vůle, ložiska motorku trop, takže asi nemá smysl ho už jako celek stejně nikam dávat. Max. jako zdroj náhradních dílů pro jiný.
A k samotné výměně bych toho mohl napsat velice hodně. Třeba jak mám modřinu na žebrech od prahu, poškrabaný ruce, jak se musí rozebrat půlka interiéru, aby člověk vyndal "strop" kastlíku u spolujezdce, jak je DVD mechanika navigace přišroubovaná na držáku, který stíní šrouby, kterými je ten držák přišroubován ke konzoli, díky který se nedá dostat k těm první šroubům, jak je onen inkriminovaný motorek ten nejvíc vzadu, nejmíň přístupnej, se šrouby, ke kterým se nedá dostat, jak jsem musel seskládat nástavec na 1/4 golu dlouhý asi půl metru... taky bych mohl napsat, jak ještě asi dvanáctosumpětmiliardakrát hůř se to tam dávalo zpátky... jak donutit šroubek, který se dá šroubovat jenom šikmo, aby do té díry zalezl rovně a chytil se správně do závitu, když na něj člověk dosáhne sotva 2 prsty jednou rukou... Ale ne, nenapíšu to, napíšu to stručně: Je to práce zkurvená!
Ale abych soudruhům nekřivdil, tak drží zásadní vlastnost kabeláže a to tu, že je všude dostatečně dlouhá, aby si člověk tu věc vyndal a pak v klidu odaretoval konektor a odpojil, aby si celý svazek strčil někam stranou, aby nepřekážel atd. Také pozoruji poměrně nízký počet sebedestruktivních čudlíků. Základ je mít na to správné nástroje - sada 4 oranžových montpák z ebay, co s ní rozebírám tyhle věci už pár let, se zase opět neuvěřitelně osvědčila, různě dlouhé šroubováky taky, jen teda k tý goličce jsem měl málo tyček a musel jsem si půjčit. A také mi chyběly všechny možné ohebné nástavce, pružné nástavce, rohové nástavce, magnetické podavače atd... tak jsem je všechny hned objednal z ebaye a příště snad budu lépe připravený.
Jako bonus jsem se kouknul, kde je "svolávací" airbag spolujezdce a tedy mám ještě mnohem větší obavy než dřív. Nevím, kudy to tedy vyndavají, ale myslím, že je kvůli tomu potřeba rozebrat tak půl auta.
Tady ještě pár fotek...
...a nějaké to video pro fajnšmekry, jak se to hezky hýbá.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=p7UvVOPUI1A[/youtube]
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Mazec. Myslel jsem si ze vymena svicek je obtížná. Beru zpět a vysekavam poklonu
Odesláno z debila
Odesláno z debila
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Hezké A teď kvízová otázka - za kolik to rozebereš u BE/BH?
Mně motorky na změny poloh snad fungují, ale zase nějak bojuju s tím ventilátorem... Loni, když přišly mrazy, tak začal kvičet, asi jako kdyby mu hučelo ložisko, s přidáváním rychlosti větráku se kvičení zvětšovalo. To se nějak zázračně "samo" opravilo, načež mi tam před pár dny něco začlo celkem hlasitě a divně jakoby "šumět". Pravděpodobně taky od větráku; na rychlost to teda nereaguje, šumí to stejně, ale když se větráky vypnou, tak to ztichne. Ale zatím sám sebe přesvědčuju, že mi to vůbec nevadí, když to topí/chladí, protože do něčeho takovýho se mi vůbec nechce
Mně motorky na změny poloh snad fungují, ale zase nějak bojuju s tím ventilátorem... Loni, když přišly mrazy, tak začal kvičet, asi jako kdyby mu hučelo ložisko, s přidáváním rychlosti větráku se kvičení zvětšovalo. To se nějak zázračně "samo" opravilo, načež mi tam před pár dny něco začlo celkem hlasitě a divně jakoby "šumět". Pravděpodobně taky od větráku; na rychlost to teda nereaguje, šumí to stejně, ale když se větráky vypnou, tak to ztichne. Ale zatím sám sebe přesvědčuju, že mi to vůbec nevadí, když to topí/chladí, protože do něčeho takovýho se mi vůbec nechce
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49227
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Super, hlavně mě baví, když je taková zkurvená práce, hezky literárně zpracovaná !!! Člověk si to pak náležitě užije.
Jinak jsi mě překvapil, že nejméně používaná poloha je okno/nohy. Já v podstatě jinou nepoužívám.
Jinak jsi mě překvapil, že nejméně používaná poloha je okno/nohy. Já v podstatě jinou nepoužívám.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
No svíčky jsem na DOHC ještě nedělal, tak nemůžu srovnat. Ve výsledku je to prostě o nářadí a nástrojích. Úplně vidím, co by na to bylo bývalo potřeba - třeba takovej el. šroubovák s regulací, metrovým bowdenem a ovládáním nohou, pusou, hlavou, nevím, prostě čímkoliv kromě rukama... to by se vážně hodilo. A 90° nástavec, co nejmenších rozměrů. A PH1 a PH2 bity s mechanickým držákem šroubu.ybrcek píše:Mazec. Myslel jsem si ze vymena svicek je obtížná. Beru zpět a vysekavam poklonu
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Já se v cizích interiérech zásadně nehrabu. Jedinou platnou výjimku má doktor.spm píše:Hezké A teď kvízová otázka - za kolik to rozebereš u BE/BH?
No větrák mi hvízdal taky, u BH. Ale to se nějak samoopravilo. Hučení a pískání může být bordel někde v tý vzduchotechnice... mohl tam prolítnout kousek listu a někde se zaseknout. To se vyřeší samo, protože se časem prostě rozpadne. Filtr jsi kontroloval? Ještě mě napadá napojení odsávání interního teploměru u nohou řidiče, jestli to třeba nespadlo nebo nepřisává a nedělá to nějakej kravál.spm píše:Mně motorky na změny poloh snad fungují, ale zase nějak bojuju s tím ventilátorem...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
To jsem rád, že ti to udělalo radost. Mně taky - že je to hotový.VDC píše:Super, hlavně mě baví, když je taková zkurvená práce, hezky literárně zpracovaná !!! Člověk si to pak náležitě užije.
No, myslel jsem to z pohledu automatiky. Myslím, že tuhle polohu to samo nikdy nedává. Nahoru, když chladí, dolů, když topí, nahoru a dolů, když je to něco mezi a na okno chvíli po startu, když je venku zima. A na nohy a okno asi nikdy. Nebo si to nevybavuji. Ale v zimě nebo za deštivýho počasí jí celkem taky používám. Zajímavé na ní je, že pokud má člověk vypnutou klimatizaci, tak při týhle poloze jí to samo zapne a pokud změní režim zase jinam, tak jí to zase vypne.VDC píše:Jinak jsi mě překvapil, že nejméně používaná poloha je okno/nohy. Já v podstatě jinou nepoužívám.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Teď bych za to ruku do ohně nedal, ale BH podle mě samostatně okno nemá, jenom okno + nohy. Jinak teda co jsem vyzkoumal, tak automatiky to tam dává chvíli při startu, ale zjevně i v době, kdy má pocit, že může mlžit. Viděl jsem to taky dneska prvně, když jsem jel večer domů, 12 stupňů, hnusnej déšť, takový to typický počasí, kdy se to okno mlží v jednom kuse. A to to vydrželo v té poloze okno + nohy foukat fakt dlouho. Nevím jak to poznal, možná v některém tom čidle má i vlhkostní a řídí se podle toho. Každopádně okno úplně čistý, takže to soudruzi z Japonska vymysleli asi dobře...HonzaCZ píše:No, myslel jsem to z pohledu automatiky. Myslím, že tuhle polohu to samo nikdy nedává. Nahoru, když chladí, dolů, když topí, nahoru a dolů, když je to něco mezi a na okno chvíli po startu, když je venku zima. A na nohy a okno asi nikdy. Nebo si to nevybavuji. Ale v zimě nebo za deštivýho počasí jí celkem taky používám. Zajímavé na ní je, že pokud má člověk vypnutou klimatizaci, tak při týhle poloze jí to samo zapne a pokud změní režim zase jinam, tak jí to zase vypne.
Jinak dneska mi přišlo, že už to ten bordel u mě nedělalo, tak se to asi už rozpadlo Filtr jsem nekontroloval. Ale on stejně není moc přístupný, ne? Já ho teda nezkoušel hledat, ale měl jsem za to, že se taky napřed musí demontovat kastlík spolujezdce a pak tam někde možná něco jako filtr je
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20664
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Nevím co je lepší, jestli ta výměna sama či literární zpracování . Moc dobrý .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat