Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Právě je stř úno 20, 2019 1:03 am
Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw
Autor |
Zpráva |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: pon srp 10, 2009 11:00 pm Příspěvky: 1095 Bydliště: býv. voj. výcvk. p. Ralsko
|
Za mě 116kW, a zejména protože se dají sehnat novější auta. Každopádně jsou to starý ojetý piksly, co se na blbě shánějí často bouchané díly (hlavně přední lampy, atp.) nebo náhradní díly (např.: lambda, vejfuk, atd,..), resp. sehnat jdou, pokud ti nevadí solit. Kdybych já kupoval, tak už ten od r.v.2008 +. Držím palce.
_________________ Forester 2003 XT..starouš.. & Mazda CX 7 černej chrocht - alias Marabu
|
čtv zář 21, 2017 2:38 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm Příspěvky: 7085 Bydliště: Brno
|
Jakože SH? To je nejhorší forester všech dob.
_________________ Forester SG XT ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.
|
čtv zář 21, 2017 3:20 pm |
|
 |
Vášnivý uživatel
Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am Příspěvky: 1374 Bydliště: Českolipsko
|
Už nedá tolik v terénu nebo proč?
_________________Legacy kombi 2.5 4cam 1997 LPG podruhé 
|
čtv zář 21, 2017 3:46 pm |
|
 |
Zkušený uživatel
Registrován: sob lis 26, 2011 9:47 pm Příspěvky: 359
|
SG po faceliftu (tedy 116kW) sice jede o něco lépe než před ním, ale nesmíš se stydět to točit až k červenému poli. A nesmíš očekávat kdovíjak dechberoucí rozdíl. Celkové dojmy z obou aut jsem tu kdysi srovnával, ale dnes už si 1. SG-čko moc nepamatuju. Ty auta jsou si ridičsky hodně podobná. Určitě bych se neztotožnil s tvrzením, že SG po fl je ve srovnání s před fl "docela "běžný" povoz". Dokud jsme měli doma obě, čistě sériové verze s přibližně stejným nájezdem, u verze po fl mi přišlo přesnější řízení a samozřejmě živější motor, který má ale taky větší apetit a to tak o 1/2 až 1l v běžném provozu. Vyloženě žravější je při krátkých popojížďkách, naopak na dálnici při dodržení limitů žere míň. Verze před fl měla (pro mne) lepší přední sedačky a byla nejhezčí  . Prý měla méně tuhou kastli, ale to jsem experimentálně neoveřoval. Verzi po fl bych hodnotil celkově jako o malinko lepší auto. Mezi pár věcí, které si mohly japončíci v rámci fl odpustit bych zařadil ty přední sedačky a elektrický plyn. Dál bych tě chtěl vyvést z omylu. Po fl neznamená automaticky xenony. Alespoň ve Střední Evropě ne. Ve Skandinávii to může být jinak. Další mýtus ke přítomnost zadního LSD. Já ho měl zatím ve všech forestrech. Obě atmosféry ale byly dovezeny německým zastoupením. Naopak auta z Itálie ho prý vůbec nemívají. Jeho účinnost u naší verze po fl je pak výrazně vyšší než jaká byla před fl a rovněž i u současného XT (což mě na XT trochu dost s...  ...). Moje doporučení je, pokud možno se svézt v tom z čeho si chceš vybírat a pak se rozhodnout podle osobních dojmů. Na papíře si můžeš napsat pro a proti, ale nemá smysl srovnávat papírový hodnoty. Například spotřeba. Při každodenním ježdění mi každý subaru žere 10, plus mínus. Poznámka na závěr. Efektivní způsob zvýšení výkonu ve Skandinávii je přestavba na LPG. Čepujou tam totiž čistej propan a to mi i ten před fl jel jako po fl... 
_________________ Bekr Subaru Forester 2.0X Comfort 2003 Subaru Forester 2.0X Active 2007 Subaru Forester 2.5XT Low 2008 GSX400SH 88 & XJR1300 00
|
čtv zář 21, 2017 4:02 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am Příspěvky: 1966 Bydliště: Jablonecko
|
Protože je hnusnej Odesláno z mého LG-H870S pomocí Tapatalk
_________________ Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06 Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
|
čtv zář 21, 2017 6:14 pm |
|
 |
Vášnivý uživatel
Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am Příspěvky: 1374 Bydliště: Českolipsko
|
No SG před faceliftem to není, to máš pravdu, ale je to vevnitř větší, ne? Když potřebuji vozit 3 děti... Poruchový jsou nebo ne? Diesel vynechte 
_________________Legacy kombi 2.5 4cam 1997 LPG podruhé 
|
čtv zář 21, 2017 9:30 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm Příspěvky: 5333 Bydliště: podhradí Křivoklátu
|
Hele já i Nastička jsme přešli z SH na SG a nemůžeme si ten přechod vynachválit.
Jediné plus u SH bylo víc místa na sedačkách a vzádu, zase byl ale menší kufr.
_________________XV 2,0i MY18-iXVestr Forester 2,0XTi MY02-Silvestr Forester 2,0X MY03-Modrestr Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex http://www.boxerauto.cz/
|
čtv zář 21, 2017 10:21 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm Příspěvky: 7085 Bydliště: Brno
|
SH je v terénu tragickej. Není to ten poctivej kus železa, není to kredenc kterej tlačíš proti větru, má to rámový okna a ve většině není ani motor, jen rachotící se kachle, který zaklepou. Prostě SH zapomenout, až SJ je zase auto.
_________________ Forester SG XT ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.
|
čtv zář 21, 2017 10:38 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am Příspěvky: 3829 Bydliště: Praha
|
Za sebe můžu říct, že SH v terénu pecka,vyšší světlá výška,větší nájezdový úhly, uvnitř více místa, je líp z nej vidět. SG zase líp sedí na silnici, neboť je to takový spíš osobák než SUV, kdežto SH je spíš už SUV a tedy s náklony a pod. Náklony se pak vyřešili s modelem MY11 a to auto drželo dobře neboť už mělo zesílenou karoserii . Takže na SH nedám dopustit i přesto, že SG je subaristická klasika a to auto se neokouká nikdy...
_________________ SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 7,14l Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
|
pát zář 22, 2017 8:42 am |
|
 |
Vášnivý uživatel
Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am Příspěvky: 1374 Bydliště: Českolipsko
|
Díky za názory, vážím si všech. Ne že by mne to teď tlačilo, ale do budoucna určitě budu řešit jaké auto. Nedávno jsem totiž byl vyzván, ať si konečně koupím pořádný auto...na to jsem kontroval, co je dnes pořádný auto...Vyzyvatel to zabalil a uznal, že se dneska z nových sere všechno.
_________________Legacy kombi 2.5 4cam 1997 LPG podruhé 
|
pát zář 22, 2017 10:23 am |
|
 |
Předseda klubu
Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm Příspěvky: 26727 Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
|
SH především prd vydrží. A nejtragičtější je to po náběhu výroby, 2008, 2009. To jsou strašný sračky. Rudolfo to nikdy nikde nepsal, ale v podstatě postupně vyměnil na tom svém SH úplně všechno. Má jedno z prvních, po náběhu výroby. A oproti SG je to i v tom terénu špatný. SH opravdu není model, který by stálo za to pořídit.
_________________http://monstersubaru.euhttps://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 Toyota Previa 4WD 2.4 ´97 Subaru-Robin Generator 3 kW
|
sob zář 23, 2017 7:25 am |
|
 |
Vášnivý uživatel
Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm Příspěvky: 940 Bydliště: Ostrava
|
Jj Rudolfuf forest Toť odstrašující příklad... Motor, nápravy...všecko za hrozný hrachy...
_________________ Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
|
sob zář 23, 2017 8:26 am |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm Příspěvky: 5333 Bydliště: podhradí Křivoklátu
|
Měl jsi SG? Tam kde jsem s SH štrejchal v lupkovně jsem si ani neškrtl. Tam kde jsem se zapotil s 230Hp v SH, si 125Hp v SG poradilo s prstem v nose. Za mě je SG rozhodně nejvyváženější model a je už jedno jestli před a nebo po faceliftu. To už je o preferencích.
_________________XV 2,0i MY18-iXVestr Forester 2,0XTi MY02-Silvestr Forester 2,0X MY03-Modrestr Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex http://www.boxerauto.cz/
|
sob zář 23, 2017 9:21 am |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm Příspěvky: 7085 Bydliště: Brno
|
Není terén jako terén. Na jednom srazu nám byl prezentován fungl nový SH. Troufal si na předváděcí auto dost a do něčeho (písku) se raději nepouštěl. Za ním to jezdil Doro několikrát a prst v nose sice neměl, ale zíval u toho. Přestal s tím až když sjížděl ty pískový duny. Na to s tím SH koukal hodně z dálky. A Nastička ti řekne jakej rozdíl v terénu je SH a SG. Aby s klukama mohla jet na vejlet, zahodila SH a pořídila SG, jinak by s tou plečkou jet nemohla.  Prostě SH je na tom kvalitativní úplně jinak. Je to auto postižený masivním šetřením úplně všude. (třeba ty první modely měly rezavý vejfuky už v salonu). Takže pokud něco koupit, tak ty poslední SG 2007. Nic lepšího pak dlouhých 7 let nebylo. A SJ jsou a dlouho budou cenově vysoko.
_________________ Forester SG XT ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.
|
sob zář 23, 2017 1:26 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: ned zář 06, 2009 6:00 pm Příspěvky: 3202 Bydliště: Valašsko
|
Je velmi úsměvné, když se někdo snaží srovnat forestra po r.v. 2007 s modelem SG a starším. V jedné větě se to dá shrnout - Forester jako takový končí řadou SG s r.v. 2007, a to další po něm je jen zoufalý pokus zařadit se do trhu SUV (SG je jen osobní kombi!!), kde "tupé stádo" už vybírá auta dle nevím čeho, bez vědomostí (které dnes asi nejsou žádané) a požadavku na životnost. SH je prachsprostý spotřebák, jako vše ostatní. Srovnání SG a SH v térénu je ale nemožné, bo kde dojede SG, se SH nepodívá jináč, než na tažném laně a už ne beze škod... Ty dnešní nové modely už sou procpané elektronikou, která zatím pomáhá, ovšem uvidíme, jak si povede po 200 tis. km náročného používání. SG mimo ABS nemá nic z elektroniky a nezdá se, že by to tam chybělo - dobrý řidič nemá problém a dobře uřídit forestra neberu jako samozřejmost, ale jako výsadu. A v dobrých rukou se ten rozdíl ještě zvětší. Někde sem tu dával i foto zezadu, kde je dobře vidět rozdíl forestrů - u SH prostě humus provedení....
_________________ Forester 2.0 SG Comfort 2003 Forester 2.0 SG Active 2003 Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
|
sob zář 23, 2017 3:06 pm |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|