Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw
- alky
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1257
- Registrován: úte srp 11, 2009 12:00 am
- Bydliště: býv. voj. výcvk. p. Ralsko
Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw
Za mě 116kW, a zejména protože se dají sehnat novější auta. Každopádně jsou to starý ojetý piksly, co se na blbě shánějí často bouchané díly (hlavně přední lampy, atp.) nebo náhradní díly (např.: lambda, vejfuk, atd,..), resp. sehnat jdou, pokud ti nevadí solit. Kdybych já kupoval, tak už ten od r.v.2008 +.
Držím palce.
Držím palce.
Forester 2003 XT..starouš.. & Mazda CX 7 černej chrocht - alias Marabu and here comes: 2015 XT
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw
Jakože SH? To je nejhorší forester všech dob.alky píše:Za mě 116kW, a zejména protože se dají sehnat novější auta. Každopádně jsou to starý ojetý piksly, co se na blbě shánějí často bouchané díly (hlavně přední lampy, atp.) nebo náhradní díly (např.: lambda, vejfuk, atd,..), resp. sehnat jdou, pokud ti nevadí solit. Kdybych já kupoval, tak už ten od r.v.2008 +.
Držím palce.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- Čibi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1754
- Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
- Jméno a příjmení: Martin Cháb
- Bydliště: Českolipsko
Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw
Už nedá tolik v terénu nebo proč?
Outback 2.5 123 kw 2006
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw
SG po faceliftu (tedy 116kW) sice jede o něco lépe než před ním, ale nesmíš se stydět to točit až k červenému poli. A nesmíš očekávat kdovíjak dechberoucí rozdíl. Celkové dojmy z obou aut jsem tu kdysi srovnával, ale dnes už si 1. SG-čko moc nepamatuju. Ty auta jsou si ridičsky hodně podobná. Určitě bych se neztotožnil s tvrzením, že SG po fl je ve srovnání s před fl "docela "běžný" povoz". Dokud jsme měli doma obě, čistě sériové verze s přibližně stejným nájezdem, u verze po fl mi přišlo přesnější řízení a samozřejmě živější motor, který má ale taky větší apetit a to tak o 1/2 až 1l v běžném provozu. Vyloženě žravější je při krátkých popojížďkách, naopak na dálnici při dodržení limitů žere míň. Verze před fl měla (pro mne) lepší přední sedačky a byla nejhezčí . Prý měla méně tuhou kastli, ale to jsem experimentálně neoveřoval.
Verzi po fl bych hodnotil celkově jako o malinko lepší auto. Mezi pár věcí, které si mohly japončíci v rámci fl odpustit bych zařadil ty přední sedačky a elektrický plyn.
Dál bych tě chtěl vyvést z omylu. Po fl neznamená automaticky xenony. Alespoň ve Střední Evropě ne. Ve Skandinávii to může být jinak. Další mýtus ke přítomnost zadního LSD. Já ho měl zatím ve všech forestrech. Obě atmosféry ale byly dovezeny německým zastoupením. Naopak auta z Itálie ho prý vůbec nemívají. Jeho účinnost u naší verze po fl je pak výrazně vyšší než jaká byla před fl a rovněž i u současného XT (což mě na XT trochu dost s... ...).
Moje doporučení je, pokud možno se svézt v tom z čeho si chceš vybírat a pak se rozhodnout podle osobních dojmů. Na papíře si můžeš napsat pro a proti, ale nemá smysl srovnávat papírový hodnoty.
Například spotřeba. Při každodenním ježdění mi každý subaru žere 10, plus mínus.
Poznámka na závěr. Efektivní způsob zvýšení výkonu ve Skandinávii je přestavba na LPG. Čepujou tam totiž čistej propan a to mi i ten před fl jel jako po fl...
Verzi po fl bych hodnotil celkově jako o malinko lepší auto. Mezi pár věcí, které si mohly japončíci v rámci fl odpustit bych zařadil ty přední sedačky a elektrický plyn.
Dál bych tě chtěl vyvést z omylu. Po fl neznamená automaticky xenony. Alespoň ve Střední Evropě ne. Ve Skandinávii to může být jinak. Další mýtus ke přítomnost zadního LSD. Já ho měl zatím ve všech forestrech. Obě atmosféry ale byly dovezeny německým zastoupením. Naopak auta z Itálie ho prý vůbec nemívají. Jeho účinnost u naší verze po fl je pak výrazně vyšší než jaká byla před fl a rovněž i u současného XT (což mě na XT trochu dost s... ...).
Moje doporučení je, pokud možno se svézt v tom z čeho si chceš vybírat a pak se rozhodnout podle osobních dojmů. Na papíře si můžeš napsat pro a proti, ale nemá smysl srovnávat papírový hodnoty.
Například spotřeba. Při každodenním ježdění mi každý subaru žere 10, plus mínus.
Poznámka na závěr. Efektivní způsob zvýšení výkonu ve Skandinávii je přestavba na LPG. Čepujou tam totiž čistej propan a to mi i ten před fl jel jako po fl...
Bekr
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw
Protože je hnusnejČibi píše:Už nedá tolik v terénu nebo proč?
Odesláno z mého LG-H870S pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
- Čibi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1754
- Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
- Jméno a příjmení: Martin Cháb
- Bydliště: Českolipsko
Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw
No SG před faceliftem to není, to máš pravdu, ale je to vevnitř větší, ne? Když potřebuji vozit 3 děti...
Poruchový jsou nebo ne? Diesel vynechte
Poruchový jsou nebo ne? Diesel vynechte
Outback 2.5 123 kw 2006
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw
Hele já i Nastička jsme přešli z SH na SG a nemůžeme si ten přechod vynachválit.
Jediné plus u SH bylo víc místa na sedačkách a vzádu, zase byl ale menší kufr.
Jediné plus u SH bylo víc místa na sedačkách a vzádu, zase byl ale menší kufr.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw
SH je v terénu tragickej. Není to ten poctivej kus železa, není to kredenc kterej tlačíš proti větru, má to rámový okna a ve většině není ani motor, jen rachotící se kachle, který zaklepou. Prostě SH zapomenout, až SJ je zase auto.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw
Za sebe můžu říct, že SH v terénu pecka,vyšší světlá výška,větší nájezdový úhly, uvnitř více místa, je líp z nej vidět. SG zase líp sedí na silnici, neboť je to takový spíš osobák než SUV, kdežto SH je spíš už SUV a tedy s náklony a pod. Náklony se pak vyřešili s modelem MY11 a to auto drželo dobře neboť už mělo zesílenou karoserii . Takže na SH nedám dopustit i přesto, že SG je subaristická klasika a to auto se neokouká nikdy...
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- Čibi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1754
- Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
- Jméno a příjmení: Martin Cháb
- Bydliště: Českolipsko
Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw
Díky za názory, vážím si všech. Ne že by mne to teď tlačilo, ale do budoucna určitě budu řešit jaké auto. Nedávno jsem totiž byl vyzván, ať si konečně koupím pořádný auto...na to jsem kontroval, co je dnes pořádný auto...Vyzyvatel to zabalil a uznal, že se dneska z nových sere všechno.
Outback 2.5 123 kw 2006
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49188
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw
SH především prd vydrží. A nejtragičtější je to po náběhu výroby, 2008, 2009. To jsou strašný sračky.
Rudolfo to nikdy nikde nepsal, ale v podstatě postupně vyměnil na tom svém SH úplně všechno. Má jedno z prvních, po náběhu výroby. A oproti SG je to i v tom terénu špatný. SH opravdu není model, který by stálo za to pořídit.
Rudolfo to nikdy nikde nepsal, ale v podstatě postupně vyměnil na tom svém SH úplně všechno. Má jedno z prvních, po náběhu výroby. A oproti SG je to i v tom terénu špatný. SH opravdu není model, který by stálo za to pořídit.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw
Jj Rudolfuf forest Toť odstrašující příklad... Motor, nápravy...všecko za hrozný hrachy...
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw
Měl jsi SG? Tam kde jsem s SH štrejchal v lupkovně jsem si ani neškrtl. Tam kde jsem se zapotil s 230Hp v SH, si 125Hp v SG poradilo s prstem v nose.Subaru70 píše:Za sebe můžu říct, že SH v terénu pecka,vyšší světlá výška,větší nájezdový úhly, uvnitř více místa, je líp z nej vidět. SG zase líp sedí na silnici, neboť je to takový spíš osobák než SUV, kdežto SH je spíš už SUV a tedy s náklony a pod. Náklony se pak vyřešili s modelem MY11 a to auto drželo dobře neboť už mělo zesílenou karoserii . Takže na SH nedám dopustit i přesto, že SG je subaristická klasika a to auto se neokouká nikdy...
Za mě je SG rozhodně nejvyváženější model a je už jedno jestli před a nebo po faceliftu. To už je o preferencích.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw
Není terén jako terén. Na jednom srazu nám byl prezentován fungl nový SH. Troufal si na předváděcí auto dost a do něčeho (písku) se raději nepouštěl. Za ním to jezdil Doro několikrát a prst v nose sice neměl, ale zíval u toho. Přestal s tím až když sjížděl ty pískový duny. Na to s tím SH koukal hodně z dálky. A Nastička ti řekne jakej rozdíl v terénu je SH a SG. Aby s klukama mohla jet na vejlet, zahodila SH a pořídila SG, jinak by s tou plečkou jet nemohla. Prostě SH je na tom kvalitativní úplně jinak. Je to auto postižený masivním šetřením úplně všude. (třeba ty první modely měly rezavý vejfuky už v salonu). Takže pokud něco koupit, tak ty poslední SG 2007. Nic lepšího pak dlouhých 7 let nebylo. A SJ jsou a dlouho budou cenově vysoko.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw
Je velmi úsměvné, když se někdo snaží srovnat forestra po r.v. 2007 s modelem SG a starším.
V jedné větě se to dá shrnout - Forester jako takový končí řadou SG s r.v. 2007, a to další po něm je jen zoufalý pokus zařadit se do trhu SUV (SG je jen osobní kombi!!), kde "tupé stádo" už vybírá auta dle nevím čeho, bez vědomostí (které dnes asi nejsou žádané) a požadavku na životnost. SH je prachsprostý spotřebák, jako vše ostatní.
Srovnání SG a SH v térénu je ale nemožné, bo kde dojede SG, se SH nepodívá jináč, než na tažném laně a už ne beze škod...
Ty dnešní nové modely už sou procpané elektronikou, která zatím pomáhá, ovšem uvidíme, jak si povede po 200 tis. km náročného používání.
SG mimo ABS nemá nic z elektroniky a nezdá se, že by to tam chybělo - dobrý řidič nemá problém a dobře uřídit forestra neberu jako samozřejmost, ale jako výsadu. A v dobrých rukou se ten rozdíl ještě zvětší.
Někde sem tu dával i foto zezadu, kde je dobře vidět rozdíl forestrů - u SH prostě humus provedení....
V jedné větě se to dá shrnout - Forester jako takový končí řadou SG s r.v. 2007, a to další po něm je jen zoufalý pokus zařadit se do trhu SUV (SG je jen osobní kombi!!), kde "tupé stádo" už vybírá auta dle nevím čeho, bez vědomostí (které dnes asi nejsou žádané) a požadavku na životnost. SH je prachsprostý spotřebák, jako vše ostatní.
Srovnání SG a SH v térénu je ale nemožné, bo kde dojede SG, se SH nepodívá jináč, než na tažném laně a už ne beze škod...
Ty dnešní nové modely už sou procpané elektronikou, která zatím pomáhá, ovšem uvidíme, jak si povede po 200 tis. km náročného používání.
SG mimo ABS nemá nic z elektroniky a nezdá se, že by to tam chybělo - dobrý řidič nemá problém a dobře uřídit forestra neberu jako samozřejmost, ale jako výsadu. A v dobrých rukou se ten rozdíl ještě zvětší.
Někde sem tu dával i foto zezadu, kde je dobře vidět rozdíl forestrů - u SH prostě humus provedení....
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)