Náš portálfotogaleriechat [1] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 273 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Další
Spolehlivost CVT (Lineartronic) 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 1919
Nedělal bych si iluze, že s čimkoliv, co bylo kdy jako služební auto, se zacházelo líp...


úte čer 20, 2017 10:46 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu

Registrován: stř bře 09, 2011 8:51 pm
Příspěvky: 234
Bydliště: u Kladna
ad ten měnič - zkuste zadat do google "subaru service bulletin 16-90-13r"

_________________
Subaru Outback 2.5i MY16
Obrázek


úte čer 20, 2017 9:57 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: ned črc 16, 2017 8:15 pm
Příspěvky: 5
Ahoj, jsem tu úplně nový. Prošel jsem celou diskusi ke spolehlivosti CVT, ale nenašel jsem nikde podobný problém jako mám já. Proto prosím o radu, vaše zkušenosti.

Mám Subaru Otuback 2.5i, rok výroby 2010, najeto 170 000 km. V poslední době se mi občas při prudké akceleraci stane, že při podřazování občas převodoka " jakoby proklouzne", trochu to cuká. Ne vždy, čas od času. Když jsme o říkal v autorizovaném servisu,přijímací technik se usmíval a vypadalo to, že mi moc nevěří. Prý se s tím nikdy nesetkali. Nemáte s tím prosím zkušenosti?

Díky

Robert


ned črc 16, 2017 8:26 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7092
Bydliště: Nové Hrady
Robert76> ahoj, vitej na foru.
Ten pocit "klouzani" muze mit na svedomi bud menic nebo retez v CVT. Osobne bych si tipnul spis na menic. Byla u tvyho auta uz vymenena napln v prevodovce (prestoze ti budou tvrdit, ze je "dozivotni")? Zacal bych urcite jeji vymenou. Pokud by byl nejaky trabl s menicem, ten se da repasovat nebo vymenit samostatne a nestoji to takovou palku. Takze zatim nestresuj ;-D

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG


pon črc 17, 2017 7:04 am
Profil
Online
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
Příspěvky: 344
Bydliště: Rudolec u Sokolova
Já bych taky začal tou výměnou. U MY 2010 jsem měnil poctivě každých 60tkm a i když převodovka fungovala parádně, vždycky po výměně to bylo ještě o chlup lepší. A to škubání se projevuje při kickdownu nebo jen při větším sešlápnutí plynu?

_________________
SUBARU OUTBACK 2,5i CVT SPORT 2015 - současnost
SUBARU OUTBACK 2,5i Lineartronic Comfort 2010 - minulost

PONTIAC FIREBIRD
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"


pon črc 17, 2017 7:40 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 18570
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Roberte vítej, kluci mají pravdu, už jsi měnil kapalinu ?
Ono těch závad asi opravdu moc není, tak se nedivím, že se s tím technik nesetkal.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


pon črc 17, 2017 8:03 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček

Registrován: ned črc 16, 2017 8:15 pm
Příspěvky: 5
Ahoj kluci, díky za bleskové reakce, moc si jich vážím.

Dneska jsem strávil dopoledne na telefonu.Volal jsem do autorizovanýho servisu, kde auto servisoval předchozí majitel. Tam mne řekli, že ve 137 000 km měnili řetěz a tím pádem i olej. Takže před 33 000 km. Objednal jsem se do servisu, dneska večer to ještě projedu a budu pořádně sledovat, kdy se to děje a co dělá otáčkoměr. Teď můžu říct, že se mi to zatím stalo pouze v případě, kdy jsme z klidné a plynulé jízdy potřeboval rychle akcelerovat. Sešlápl jsem plyn auto začalo podřazovat. jakmile zrychlý a začne tam házet rychlosti, někdy (ne pravidelně) to jakoby proklouzne. Ale nedokážu říct, jestli v tu chvíli vyletí otáčky. Myslím, že ne. Ani žádné svítí kontrolky jsem nezaznamenal. Zatím si tím mám zkušenosti jen na automatický režim, zkusím to ještě při řazení s pádly.

No, přiznám se, že po tom co jsem si přečetl jak se moc věcí opravit na tom nedá a kolik stojí nová, se mi moc dobře nespalo. Ale snad to bude něco z toho, co jste naznačovali. Každopádně dám vědět.


pon črc 17, 2017 3:47 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7092
Bydliště: Nové Hrady
Robert76> vymena retezu ve 137 tisicich km? :-/ Zajimavy... Jen pro sichr, co to bylo za autorizovanej servis?

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG


pon črc 17, 2017 4:36 pm
Profil
Online
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
Příspěvky: 344
Bydliště: Rudolec u Sokolova
Ono by asi bylo lepší aby se s tím prejel někdo kdo MY2010 má nebo měl. Oproti klasickýmu automatu se to chová jinak, ale je to vlastnost, né závada. Já když to měl tenkrát nové, tak jsem si taky zvykal.

_________________
SUBARU OUTBACK 2,5i CVT SPORT 2015 - současnost
SUBARU OUTBACK 2,5i Lineartronic Comfort 2010 - minulost

PONTIAC FIREBIRD
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"


pon črc 17, 2017 5:20 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: ned črc 16, 2017 8:15 pm
Příspěvky: 5
Slavek_xxx píše:
Robert76> vymena retezu ve 137 tisicich km? Zajimavy... Jen pro sichr, co to bylo za autorizovanej servis?


Ahoj Slavku, byl to ostravský Autobond. Volal jsem tam, když jsem to auto před třemi lety kupoval, dnes si informace ověřoval. Byli moc vstřícní. Prý se z převodovky ozýval divnej zvuk, tak vyměnili řetěz. Je fakt, že já jsme najel dalších 32 tisic km a problém zaznamenal až teď.


pon črc 17, 2017 8:14 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: ned črc 16, 2017 8:15 pm
Příspěvky: 5
Tak jsem to byl projet - za celý tři roky jsem mu nenaložil tolik, jako dneska:-)

Prvních cca 40 km se nic neprojevovalo, zkoušel jsem zrychlení z jízdy i z klidu. Už jsem si myslel, že si vymýšlím ...

Začalo se to projevovat až později, asi po větším zahřátí oleje. Stává se to při kickdownu, když jsem v automatickým režimu. Při řazení pádly se mi to nestalo. Zdá se mi, že je to když se řadí z 2 na 3, otáčky jsou kolem 5 500. Pak to několikrát škubne, poměrně silně, otáčky klesnou na 5 000, znovu se to chytne a otáčky rostou, plynule to zrychluje a řadí. Pak už se to neprojeví. 2x se mi to objevilo při zrychlení z malé rychlosti i kolem 4 500 otáček. Žádné kontrolky se nerozsvítí.

V pátek jedu do autorizovanýho servisu v Plzni, společně to projedeme. Říkali, že se s tím ještě nesetkali. pokud ale mají zjistit, co s tím je, musí převodovku rozebrat. Tak se modlím . . . .


pon črc 17, 2017 8:27 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: ned črc 16, 2017 8:15 pm
Příspěvky: 5
kwt2000 píše:
Já bych taky začal tou výměnou. U MY 2010 jsem měnil poctivě každých 60tkm a i když převodovka fungovala parádně, vždycky po výměně to bylo ještě o chlup lepší. A to škubání se projevuje při kickdownu nebo jen při větším sešlápnutí plynu?


Petře, ještě včera jsem netušil co je kickdown, tak jsem ti odpověděl špatně. Ano, projevuje se to jen při kickdownu.


pon črc 17, 2017 8:29 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1393
Bydliště: Brno/Polička
tak hlavně dej vědět jak to dopadne, tyhle informace o CVT jsou strašně cenný, protože novější suba už bez toho nejdou ani koupit - ani bych nechtěl :)

_________________
Subaru Legacy Kombi 2.0i, MT, MY2004, LPG PRINS VSI 2.0
Obrázek


úte črc 18, 2017 10:41 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: stř lis 04, 2009 11:19 pm
Příspěvky: 395
Ahoj, zkus následující:

1. najdi si rovnou silnici bez provozu, zkus po ní jet stabilní rychlostí (na na tempomat!) kolem 80-120 kmh aspoň 10s a pak jemňoulince přidávej plyn, aby auto akcelerovalo, ale neměnilo převod - co to dělá?

2. v každém případě nech zkontrolovat těsnění pod hlavou

3. měnič budeš mít na 90% v pořádku, pokud za to nemůže těsnění, může být problém v řetezech

Já jsem na osud CVT technologie zvědavý, nechci to přivolávat, aby aby z toho nebyla kauza boxerdiesel II. Zvlášť po spárování CVT s motory nad 300Nm.

Schválně, kolik místních XTčkařů má v záruce měněné celé CVT?

_________________
FORESTER 2.0X AT MY07
ex OUTBACK 2.0D MY09
dále doma OUTBACK 2.5i MY07


úte črc 18, 2017 11:02 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 18570
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Vzhledem k počtu prodaných aut s CVT a vzhledem k tomu, že na trhu už je poměrně dlouho, tak bych se teda nebál, že to potká osud boxer-dieselu, který trpěl dětskými nemocemi a bylo jich prodáno fakticky pár kusů.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


úte črc 18, 2017 11:28 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 273 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: