Náš portálfotogaleriechat [1] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 152 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
Kopani automaticke prevodovky 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 1919
Zajímavý - on se fakt dá repasovat samotný měnič? Z toho, co jsem taknějak zahlíd obecně o repasi AT, tak mi přišlo, že jako první věc se z AT měnič vyhodí a dá se nový. Jinak jestli to není tajné - kolik to bylo teda ve finále s těmi všemi dalšími ošoupanými věcmi? :-)


ned črc 16, 2017 11:09 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 18570
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Měnič lze samozřejmě repasovat samostatně a vychází to cca na 15000, jen samotná repase. K tomu je samozřejmě třeba připočíst demontáž a montáž. Zahlídl jsi nějaké zavádějící informace. :-)

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


pon črc 17, 2017 8:18 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am
Příspěvky: 554
Tolik to zdaleka nestalo. Spocitam a napisu to vecer.

_________________
Subaru Outback BH 2.5 4AT r.v.2001
Dethleffs Camper 460 r.v.1994


pon črc 17, 2017 8:47 am
Profil
Online
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 10660
Bydliště: Praha
VDC píše:
Měnič lze samozřejmě repasovat samostatně a vychází to cca na 15000, jen samotná repase. K tomu je samozřejmě třeba připočíst demontáž a montáž. Zahlídl jsi nějaké zavádějící informace.
Na tom webu je cena 9000 za repasi měniče jako ta úplně nejvyšší, pokud bude totálně v hajzlu. To sis asi nějaké informace interpretoval zavádějícím způsobem. ;-D

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


pon črc 17, 2017 10:11 am
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 1919
zase nedavno tu nekdo psal, ze mu za repasi at (pravda, cela prevodovka) rekli minimalne 90k, takze tohle jsou furt sranda penize :-DDD

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk


pon črc 17, 2017 10:30 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 18570
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
HonzaCZ píše:
Na tom webu je cena 9000 za repasi měniče jako ta úplně nejvyšší, pokud bude totálně v hajzlu. To sis asi nějaké informace interpretoval zavádějícím způsobem.


Tak uvidíme, kolik to Láďa spočítá.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


pon črc 17, 2017 11:53 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am
Příspěvky: 554
Je to tak - 9000 Kč za externí repasi protože bylo vše v háji, k tomu tak 6000 Kč za práci (práci nemám rozpočítanou podle položek ale jen jednu částku za vše, proto jen odhad). Ale když už je převodovka venku a je 50000km od výměny oleje, tak jsem samozřejmě dal nový olej a filtr - kdy jindy je příležitost kompletně vypustit všechen starý - takže dalších necelých 6000 Kč. Takže zájemci ať si připraví raději 20k.

Převodovka řadí pěkně, jen ten měnič blbnul a šly hrozné rány do celého auta, tak jsem se bál, že časem vezme sebou převodovku nebo třeba kliku. A že po 200000km bývá zralý na repasi jsem věděl z netu z různých fór.

V situacích kde jsem musel růčo dávat za tři teď nechávám D a místo pecky se cítit slabé delší zacukání, podobné zamčení měniče - dá se to odlišit od přeřazení, protože řazení je opravdu okamžité cuknutí, kdežto tohle je trochu rozložené v čase - napřed proklouzne a pak zase sepne. Ale kdybych to neměl podrobně načtené a naučené podle údajú z displeje, tak aspoň já bych neměl šanci se naučit se poznávat co je co.

_________________
Subaru Outback BH 2.5 4AT r.v.2001
Dethleffs Camper 460 r.v.1994


pon črc 17, 2017 6:00 pm
Profil
Online
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 10660
Bydliště: Praha
Tak to je paráda, že se podařilo vyřešit. Máš nějaký technický popis, co vlastně v tom měniči odejde a jak se to řeší? Koukal jsem na jejich stránky, ale nechápu, jestli je to tak univerzální, že díly do toho měniče mají/seženou nebo je nějak vyrábí?

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


pon črc 17, 2017 6:10 pm
Profil ICQ
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am
Příspěvky: 554
Nikde jsem nic neviděl ani nečetl. Představuju si to jako normální mokrou spojku na motorce. A když to řešíš včas, stačí nalepit nové obložení, když to jde delší dobu kov na kov, tak se toho asi mění víc. Specializovaná firma bude mít určitě k dispozici opravné sady od výrobce nebo z druhovýroby pro většinu typů převodovek a měničů. Na samotném měniči se asi nic nedělalo, pochybuji že by za ty peníze byly nové lopatky nebo tak něco, tipuju že se řeší jen zamykací mechnizmus.

_________________
Subaru Outback BH 2.5 4AT r.v.2001
Dethleffs Camper 460 r.v.1994


pon črc 17, 2017 6:26 pm
Profil
Online
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 10660
Bydliště: Praha
Aha, já myslel, že právě něco dělají i s tou reálnou hydrodynamickou částí. Možná aspoň převáží ty rotory, vyčístí to atd.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


pon črc 17, 2017 6:57 pm
Profil ICQ
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am
Příspěvky: 554
Tomáši, zeptej se prosím toho mechanika...ten bude vědět jak vypadalo co vyndaval a jak vypadalo to co tam vracel...my jsme všichni zvědaví....

Jinak celé mi to zařídil a zorganizoval předseda, za což mu veřejně děkuji, patří mu nehynoucí sláva a vděk můj i mé ženy (v obou případech zcela platonický). Bez Tomáše a jeho doporučení kde jak a co bych do toho určitě nešel, taková věc chce osvědčené partnery a postupy a to mi předseda přihrál.

_________________
Subaru Outback BH 2.5 4AT r.v.2001
Dethleffs Camper 460 r.v.1994


pon črc 17, 2017 7:26 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 18570
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Tak to jsem rád, že to víme přesně, 9000 za nejtěžší zásah do měniče je celkem slušná cena.
Rádo se stalo. :-)

Aleše se samozřejmě rád zeptám.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


pon črc 17, 2017 7:38 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
Příspěvky: 264
To jsou celkem dobré zprávy, i ty km odpovídají, Lego jsem koupil se 180 tis.km a teď má 230 tis.km , takže by to zřejmě repas chtělo.
Škoda že tahle info nebyla předtím, než jsem nechal vyměnit oil v převodovce..
Asi to nechám ještě přes zimu jak to je, mám vysledováno že na D to kope dost, na režim SPORT méně a pokud tam v rychlosti 50 - 70 km/h dám před akcelerací ručně trojku, dá se to eliminovat úplně.
Aspoň bude čas našetřit a jak začne motorkářská sezona 2018, odstavím Lego a dopřeju převodovce servis.


Jen je zajímavé, že na to má vliv režim sport, vždy jsem si myslel že to bude spíš elektronický než mechanický problém.. Takže asi špatně.
Nebylo by vhodné vyměnit i nějaký ten Transfer clutch selenoid když už bude skříň venku a otevřená? Nebo co ještě tam tak okolo těch 250tis.km běžně odchází?

Kukám na nějaká ta videa, ale moje technická angličtina je na základní úrovni, tak jsem z toho moudrý tak napůl..

Např. :



Pokud jsou ta videa mimo mísu, tak je odstraním..

_________________
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT.

Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Honda CBR125R


pon črc 17, 2017 8:36 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 3454
Bydliště: Valašsko
Tj tu nej,že to tu tak funguje,že tu člověku umí fundovaně poradit a dát ověřené kontakty a řešení (*_^) |,,,, Bez zdejších rad a zkušeností by to bylo mnohdy fakt hodně těžké a hlavně nejisté řešení.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon črc 17, 2017 8:42 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am
Příspěvky: 554
Tipuju, že v režimu sport to podřadí na trojku dřív, a tím se problém obejde...ono čím menší rychlost, tím větší pecka.

dvahrnce píše:
pokud tam v rychlosti 50 - 70 km/h dám před akcelerací ručně trojku, dá se to eliminovat úplně.


Jo, to je přesně vono...dřív jsem furt kvrdlal voličem a stejně jsme občas zapomněl, teď už nemusím. Ale zatím jsem ujel necelých 400km, tak radši chvíli počkejte s objednávkami v servisu, než to bude aspoň tisíc...

_________________
Subaru Outback BH 2.5 4AT r.v.2001
Dethleffs Camper 460 r.v.1994


pon črc 17, 2017 9:06 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 152 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: