LPG
- Ynhoj
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1028
- Registrován: čtv říj 15, 2009 9:28 am
- Jméno a příjmení: Sebastian Sehnal
- Bydliště: Tourov (Bavorov)
Re: LPG
Únik LPG nemá být žádný tzv. nula celá nic. Jezdím 2 x ročně na kontrolu a vždy nula. Může se stát, že máte nastavenou nádrž na více jak 80% plnění a pojedete hned po natankování parkovat, při velkém teplu může odfouknout přes pojistný ventil. To je tak vše. Normálně není rozdíl mezi CNG, LPG a klas.palivem. Navíc ta plyn.nádrž je z mého pohledu daleko lépe zabezpečená než např. benzinová... Jak píše VDC, je to jen buzerace z dob minulých. Kokotina na druhou...
Subaru Impreza Outback Sport 2.0 r.v. 2005, ex Subaru Justy 1.3 1998, ex Daihatsu Feroza, ex Škoda Forman 1.3 LX, ex Škoda 105 L
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19169
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: LPG
ja jsem cekal, jak se k tomu postavi predseda, jakozto clovek, co s tim ma co z hlediska bezpecnosti delat ... a koukam, jak to smetl ...
ja bych si to fakt v dobe, kdy jsem v aute LPG mel, nedovolil ...
ja bych si to fakt v dobe, kdy jsem v aute LPG mel, nedovolil ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49227
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Petře smetl, protože mě nesmírně dožírá, když tak akurátní země, jako je Německo, je schopno takovéhle přepisy mít normální, stejně jako tam přišli na to, že plynová nádrž za 10 let opravdu nedegraduje, jak by taky mohla. To je taky děsná kravina. A tady u nás v prdeli máme takovéhle buzerační předpisy.
A dovolím si to proto, že se žádných úniků nebojím, když dělám pravidelně zkoušku těsnosti a z praxe vím, jak se to auto chová, když hoří. Jestliže je v pořádku, tak nijak. Respektive shoří jako každé jiné auto. Nebouchá to jako auto naložené výbušninama, prostě to řízeně vyhoří.
A dovolím si to proto, že se žádných úniků nebojím, když dělám pravidelně zkoušku těsnosti a z praxe vím, jak se to auto chová, když hoří. Jestliže je v pořádku, tak nijak. Respektive shoří jako každé jiné auto. Nebouchá to jako auto naložené výbušninama, prostě to řízeně vyhoří.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: LPG
Predpisy byt mam pripadaji nesmyslne by se ale respektovat mely. To by si taky nekdo mohl rict, ze jezdit vpravo je blbost, ze 0promile je blbost.... Spravna cesta je asi zalozit spolek a lobbovat u prislusnych potentatu za zmenu dementniho predpisu.
Dusledky z nerespektovani necht si kazdy nese sam. Mne taky pripada jako picovina jezdit co 2roky na stk. A nadelam prd...:(
Dusledky z nerespektovani necht si kazdy nese sam. Mne taky pripada jako picovina jezdit co 2roky na stk. A nadelam prd...:(
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49227
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
To je trochu absurdní srovnání s tím ježděním vpravo. Nicméně souhlasím, že důsledky každý musí zvážit a případně si je nést sám.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Nováček
- Příspěvky: 42
- Registrován: úte črc 19, 2016 5:23 pm
Re: LPG
já bych řekl, že tato buzerace je čistě důsledkem rigidního a často neracionálního právního systému u nás. Každý se logicky chce chránit. Provozovatel garáže se nebude ptát na rizikovost LPG systému ve srovnání s konvenčním benzínem či naftou, natož aby se třeba zabýval emisema, když tam (jako třeba v Novým Smíchově) čeká 50 nastartovaných aut na zelenou u výjezdu. Prostě tam flákne plošnou ceduli zákaz vjezdu a je po problému. Je to pro něj cesta nejmenšího rizika a nejmenšího sraní.
Protože kdyby náhodou při pravděpodobnosti 1:milionu to LPG auto unikalo a bouchnulo to, v našem právní systému se na něm někdo bude královsky hojit a nedejbože ho za to nechá zavřít. V tom je ta absurdnost. Stejně tak, jakože policie nikdy při nehodě neuzná dva viníky, ačkoli reálně mohou nehodu zavinit oba zároveň nebo neuzavře nehodu bez viníka, když je za tím vyšší moc.
To by pak nutilo lidi při práci přemýšlet, a to se jim moc nechce...
Protože kdyby náhodou při pravděpodobnosti 1:milionu to LPG auto unikalo a bouchnulo to, v našem právní systému se na něm někdo bude královsky hojit a nedejbože ho za to nechá zavřít. V tom je ta absurdnost. Stejně tak, jakože policie nikdy při nehodě neuzná dva viníky, ačkoli reálně mohou nehodu zavinit oba zároveň nebo neuzavře nehodu bez viníka, když je za tím vyšší moc.
To by pak nutilo lidi při práci přemýšlet, a to se jim moc nechce...
Re: LPG
Z reduktoru Teleflex jde kromě tlusté hadice k tryskám ještě tenká (6mm?) hadička snad k řídící jednoce nebo kamsi - proč? K čemu je?
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: LPG
nojo, ale to znamená, že tam teoreticky není plyn v té hadičce? a kdyby tam byl, tak to znamená vadný reduktor?
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: LPG
Na volnobeh mi pada lambda pri teplem motoru nekdy na 0.8, nekdy 0.95 - běží ale pořád dobře. Když je motor studeny tak i na dolni doraz 0.7 a motor má tendenci běžet nepravidelně až do chcípnutí, a to i když jede na benzín se zapnutým plynem (kontrolka bliká, ohřívání). Když plyn vypnu, tak se okamžitě razantně ochudí směs. Takže to může znamenat, že reduktor pouští plyn do sání? Ta tenká hadička byla taková šoufl otřepaná a z motoru byl za běhu motoru cítit plyn, po zkrácení už plyn cítit není ale moc bohatý volnoběh trvá...
EDIT: problémy "zastudena" nejsou navázané na teplotu vody nebo oleje, spíš možná na teplotu reduktoru? Pozná se to když ohřeju auto volnoběhem na benzín třeba na 50°C vody a pak teprve zapnu plyn - blbne to jako by to bylo úplně studené.
EDIT: problémy "zastudena" nejsou navázané na teplotu vody nebo oleje, spíš možná na teplotu reduktoru? Pozná se to když ohřeju auto volnoběhem na benzín třeba na 50°C vody a pak teprve zapnu plyn - blbne to jako by to bylo úplně studené.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: LPG
Zdar!
Nesetkal jste se náhodou někdo s tím, že Lpg Ag teleflex SGI/GFI ignoruje rychlost i ECT a přepíná po cca 10 sec na lpg ? Při diagnostice čidlo měří, při jeho simulaci poťákem se zobrazená teplota mění. Na lpg to ale přepne i při stojícím studeném autě, teplota na diagnostice je třeba 20 °C
rozhodně nečeká na požadovaných 60°C :(
mám malinko podezření, že se to stalo poté, co jsem správně nastavil DelP (rozdíl mezi Map a Pvap myslím)
Nesetkal jste se náhodou někdo s tím, že Lpg Ag teleflex SGI/GFI ignoruje rychlost i ECT a přepíná po cca 10 sec na lpg ? Při diagnostice čidlo měří, při jeho simulaci poťákem se zobrazená teplota mění. Na lpg to ale přepne i při stojícím studeném autě, teplota na diagnostice je třeba 20 °C
rozhodně nečeká na požadovaných 60°C :(
mám malinko podezření, že se to stalo poté, co jsem správně nastavil DelP (rozdíl mezi Map a Pvap myslím)
Forester 2007, 2.0X LPG, manual