Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 228 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Další
Klepání od nápravy - volné brzdové čepy 
Autor Zpráva
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 04, 2010 7:42 am
Příspěvky: 765
sima píše:
No na tebe jsem čekal Juro Až budu řešit komplet nové brzdy,asi se ozvu stejně Petrovi měděnku mám i na saxu,není to typické mazivo,odzkoušené?Já myslím že jo

Já myslím, že je to odzkoušené dostatečně.
Tu ATE pastu mám taky, používám to pod prachovky přímo na pístky, ale na venkovní části už ne, nějak moc venku tuhne.

_________________
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?


pon čer 19, 2017 11:24 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 4037
Bydliště: Valašsko
(*_^) |,,,, Dík

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon čer 19, 2017 11:29 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 6161
Bydliště: Česká Třebová
spm píše:
Musim asi někdy víc prozkoumat... já si toho všímám akorát když někde kousek popojíždím se staženýma oknama, takže to zaregistruju typicky že to zarachtá když vjedu do díry nebo přejedu retardér - a tam se to moc brzdama chytat nedá. Na delší cesty obvykle okýnka nahoru a puštěný rádio, takže neslyšim

Tak to bych si skoro troufal tvrdit, že to brzdama spíš nebude?!? To je prostě klepání, které nepřeslechneš při zavřených oknech. To se tak nese po karoserii, že otevřená okna by tě jenom rušila. Fakt si stačí představit cca 6-7kg závaží, které v těch vůlích klepe na čepech - to nepřeslechneš.

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


pon čer 19, 2017 12:08 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2651
No, uvidíme, teď to musí přežít týden dovolený, abych nedělal ostudu s něčím jiným a pak to asi zase nechám zvednout :-DDD Dělá mi to hlavně zadek - je to vidět třeba na tom retardéru, že to zachrastí až když přejede zadní náprava. Asi to může bejt něco jinýho, ale jelikož je to jinak randál slušnej, auto teď víc lidí vidělo a nikdo si ničeho viditelně upadlýho nevšim, ta urezlá pitomost z nárazníku je už taky dole a když se to na místě rozhoupalo za hagusy, tak ani ťuk, tak mě napadlo právě tohle. Ale taky se můžu plést :-)


pon čer 19, 2017 12:13 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 6161
Bydliště: Česká Třebová
Když tam vzadu je takových nesmyslů... ;-D ;-D

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


pon čer 19, 2017 12:15 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř črc 24, 2013 12:55 pm
Příspěvky: 194
Bydliště: Milovice,Chomutov
Přesně tak, jedině při zavřených oknech.. ta pasta plastilube vydrzela nejdele. Ted me napada jetli to muze jeste zpusobovat to ze mam kotouce na vymenu a nove desky tim padem je ten cep vice vytazen a snadneji se ta vule zvetsi?

_________________
Impreza 2004, 92 nesmrtelných kW...než zapnu klimu

Impreza 1999, 92kW ex
Citroen Xantia 2,1 td ex
Alfa Romeo 33 1,8 td ex...3 válec
Fiat Ritmo 1,9 td ex...všude jen rez a silnej motor


pon čer 19, 2017 12:16 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 6161
Bydliště: Česká Třebová
Nene!!! To je přesně naopak. Tenké kotouče a ojeté desky znamenají, že čep je více zasunut ve vodící díře a mělo by to spíš klepat méně, protože je veden ve větší délce díry. To byl první krok, který se v jednom nejmenovaném servisu, kam jsem byl poslán (Frey) :-D , pokusili udělat i přes mé námitky, že to mají v hlavě trochu přehozené a že to může být s novými deskami jen horší.
A co myslíš?!? Nebylo to horší?!? No bylo to horší!!! :-DDD :-DDD

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


pon čer 19, 2017 12:27 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 6161
Bydliště: Česká Třebová
Ještě přiložím jednoduchý obrázek pro lepší představivost.
Držák brzdy (poz.3) je přišroubován natvrdo a plovoucí třmen (poz.1) se pohybuje a je veden vodícími čepy (poz.6), které jsou napevno přišroubovány právě k plovoucímu třmenu a zajíždí do děr v držáku brzdy.
Tzn., že při tenčích kotoučích či deskách je plovoucí třmen posunut více vlevo (při pohledu na obrázek) a vodící čepy jsou tudíž méně zasunuty v dírách v držáku brzdy.


Přílohy:
kotoučová-brzda.jpg
kotoučová-brzda.jpg [ 36.6 KiB | Zobrazeno 444 krát ]

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
pon čer 19, 2017 12:36 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1446
Bydliště: Brno/Polička
tak polovina lidí jezdí na subu se zaseknutými čepy nebo pístky, takže jim to nedrnčí.
ty brzdy se většinou nachází ve stavu:
- vše volné, pohybující se a namazané (na starších autech utopie kdo to nědělá každý rok) ->drnčící třmeny
- zaseknutý čep/y -> nedrnčí, ale kope do pedálu a špatně se sjíždí destičky
- váznoucí/zaseknuté pístky -> hřejou brzdy
- kombinace obou výše zmínených -> brzdy v crashi

týká se to ovšem jen těchto levných aušus brzd, 4 pístků se to netýká (nemají vodící čepy)

_________________
Subaru Legacy Kombi 2.0i, MT, MY2004, LPG PRINS VSI 2.0
Obrázek


pon čer 19, 2017 1:00 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 04, 2010 7:42 am
Příspěvky: 765
Traveller píše:
Nene!!! To je přesně naopak. Tenké kotouče a ojeté desky znamenají, že čep je více zasunut ve vodící díře a mělo by to spíš klepat méně, protože je veden ve větší délce díry.


Traveller píše:
Tzn., že při tenčích kotoučích či deskách je plovoucí třmen posunut více vlevo (při pohledu na obrázek) a vodící čepy jsou tudíž méně zasunuty v dírách v držáku brzdy.

[?] [?] [?]

_________________
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?


pon čer 19, 2017 1:08 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 04, 2010 7:42 am
Příspěvky: 765
dethroned píše:
týká se to ovšem jen těchto levných aušus brzd, 4 pístků se to netýká (nemají vodící čepy)

No už sem viděl ty pístky taky pěkně přirezlý.

_________________
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?


pon čer 19, 2017 1:12 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 6161
Bydliště: Česká Třebová
Máš pravdu. Sypu si popel. B je správně.
Nicméně, jediné co opravdu pomůže je vyhodit to celé za psem a dát čtyřpístky. Vše ostatní selhalo a to mi to začalo na prakticky novém autě dělat po nějakých 50-60.000km. A teď už letím domůůůůů. ;-D

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


pon čer 19, 2017 1:14 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2651
Traveller píše:
Nicméně, jediné co opravdu pomůže je vyhodit to celé za psem a dát čtyřpístky.


O kterých tu někde o thread vedle pro změnu psal David nebo johan, že napyču brzdí :-DDD


pon čer 19, 2017 1:18 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 6161
Bydliště: Česká Třebová
No když dáš WRX brzdiče na pomalu 300k forestera spíš na úrovni STI, tak to asi opravdu není ono. Ale můžu tě ujistit, že se čtyřpístky můj forejs brzdí neporovnatelně lépe, než s klasickými dvoupístky!!! A myslím fakt neporovnatelně. Je to úplně jiné auto.
Ale nakonec s Davidovým forejsem jsem měl tu možnost jet a že by to nebrzdilo, to fakt ne. A hlavně po těch 150km na Křivoklátsku v tom tempu v jakém se jelo, tak ti z dvoupístků nic nezbyde. ;-D Já jsem absolvoval jen cca 15km začátek, než jsem to odstavil u Davida a přesedl k němu, a pískalo mi tam úplně všechno i bez nohy na pedálu. :-DDD :-DDD :-DDD A to si troufám tvrdit, že kromě toho pitomého klepání jsem měl ty tehdy ještě dvoupístky ve velmi dobrém stavu - pravidelně čištěné s dostatečnou tloušťkou kotoučů i slušnými deskami a měněnou kapalinou.

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


úte čer 20, 2017 5:05 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 4037
Bydliště: Valašsko
Tedy kotouče a desky jsi nechával staré?Skrz to porovnání účinnosti brzdičů...

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


úte čer 20, 2017 5:29 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 228 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: