Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další
vymena oleje v AT 
Autor Zpráva
Online
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7280
Bydliště: Nové Hrady
Ja to zas tak nehrotim, proste sice vymenim jen polovinu naplne, zato vsak 2x casteji (jednou za 30 tisic km) ;-D

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG


sob dub 15, 2017 2:45 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 11160
Bydliště: Praha
Maximálně před výměnou chcípnout motor přes výndání relé palivovýho čerpadla a při vypuštění vany pak zkusit na pár vteřin zastartovat, aby to vyhnalo olej i z měniče. Nějaký kompletní výměny, odčerpání atd. bych fakt neřešil. Je to konstruovaný a interval nastavenej na výměnu toho, co je ve vaně a není důvod o tom víc přemejšlet.

To už vidím větší přínos v častější výměně, jak píše Slávek.

Jinak měrku při výměně fakt neřešit. 1) Se při nalejvání přes ní komplet oblemcá její vodící trubička, 2) se změní teplota, 3) to zpět nenateče hned všude, odkud to při vypouštění vyteklo. Takže jak jsem psal, cejchovanej 4L nebo 5L kýbl a pak nalejt zpět od oka stejný množství. Radši míň. Měrkou se ověří jenom, jestli tam je po měrku, pak to projet, ohřát a běžnou kontrolou doladit. Většinou to sedí, takže není co dolazovat.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


sob dub 15, 2017 5:38 pm
Profil ICQ
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2016 9:48 am
Příspěvky: 213
Bydliště: Frydek-Mistek
Jop to zni jednoduseji. :)

_________________
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Obrázek


ned dub 16, 2017 8:40 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát črc 17, 2015 8:49 pm
Příspěvky: 250
Bydliště: Sýkořice
dvahrnce píše:
Jsem se na to teď zase zaměřil, dnes mi přišlo že řadí potichu a bzuceni se ozývá při akceleraci se stoupajícíma otackama..
Doufám že zase řeším nějakou věc zbytečně..

zjistil si co to je za bzučení? mně se ozývá také, než se zahřeje pořádně


pát dub 28, 2017 2:43 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2016 9:48 am
Příspěvky: 213
Bydliště: Frydek-Mistek
No jedine co muze bzucet je jeden ze solenoidu ne? Akorat bych ocekaval ze bude seply trvale, bzuceni znamena ze se odepina a pripina velkou rychlosti.

_________________
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Obrázek


pát dub 28, 2017 2:59 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 11160
Bydliště: Praha
Tak solenoidy v AT pracují obecně proporcionálně, takže je to drží v mezipoloze právě střídáním zapnuto/vypnuto a ta střída pak je jak moc je otevřený nebo zavřený. Už jsem to sem psal. A nebo může bzučet hydraulický čerpadlo v převodovce. To by sedělo víc na variantu, že to po ohřátí přestane.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


pát dub 28, 2017 3:06 pm
Profil ICQ
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2016 9:48 am
Příspěvky: 213
Bydliště: Frydek-Mistek
Aha to jsem prehlid. PWM na solenoid, no proc ne defakto, kdyz to ustoji jeho mechanicka konstrukce.
Jak tam je resena pumpa? Mel jsem rozebranou AT jenom z audi80 a tam bylo zubove cerpadlo pohanene primo hrideli z motoru. Tam klepani znamenalo ze za chvili vysypes ty zuby cerpadla z vany.

_________________
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Obrázek


pát dub 28, 2017 3:09 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 11160
Bydliště: Praha
No, já myslím, že frekvence toho PWM je tak vysoká, relativně ke konstrukci toho solenoidu, že mechanicky nekmitá. Možná právě třeba jenom bzučí.

Čerpadlo je tam zubový, objemový, pokud se nepletu a vrčí s ním přímo motor, tedy vstup do převodovky.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


pát dub 28, 2017 3:18 pm
Profil ICQ
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2016 9:48 am
Příspěvky: 213
Bydliště: Frydek-Mistek
jo to by mohlo byt, ten bzucivy zvuk pak vydava samotna civka.
Tak to je stejne jako to co jsem videl ja.

_________________
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Obrázek


pát dub 28, 2017 3:21 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2651
RomanaMala píše:
zjistil si co to je za bzučení? mně se ozývá také, než se zahřeje pořádně


Takovej zvuk, jako když se rozjíždí trolejbus a zmizí to chvilku po tom, co se vyšplhá ručička teploměru na svoji normální polohu? To mi to dělá taky, řekl bych, že normální.


pát dub 28, 2017 7:22 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
Příspěvky: 268
RomanaMala píše:
zjistil si co to je za bzučení? mně se ozývá také, než se zahřeje pořádně


Zatím jsem nic nezjistil, ale teď jsem za tři měsíce najel cca 4tis.km a jede to pořád, řadí to pořád, tak je snad vše ok a budou to ty selenoidy, fakt nevím..

_________________
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT.

Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Honda CBR125R


ned čer 18, 2017 2:55 pm
Profil
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 09, 2017 6:18 pm
Příspěvky: 5
Bydliště: Horní Jelení
Přátelé kamarádi, dnes jsem vyměnil olej v převodovce, podařilo se nám vypustit 5 a půl litru. Vyměnil jsem samozřejmě i filtr. Na oleji bylo najeto skoro 90tis km. No nepodařilo se nám přes diag smazat data převodovky. Tak snad se postupně srovná sama. Problém byl totiž v tom, že mezi 2-3 a 3-4 vždy dost vylétly oráčky a to samé při podřazení. Docela kopanec. Ale chtěl jsem se zeptat, nejde prog. převodovky smazat i nějak jinak. Odpojení baterky byl už u Nissana blbost...... Dík za jakoukoliv radu.....


sob říj 21, 2017 8:56 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 405
Bydliště: Most
Když ti to blblo tak se dá v servisu nechat vyměnit celá náplň, nebo mi bylo řečeno, těch 5 litrů vyměnit 3x a bude to jako kdyby jsi nechal vyměnit celou náplň. Sice dáš víc za olej, ale ušetříš za práci.


sob říj 21, 2017 9:44 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 11160
Bydliště: Praha
Dá se to smazat třeba přes FreeSSM, nebo samozřejmě přes ofiko diagnostiku.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


sob říj 21, 2017 11:40 pm
Profil ICQ
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 28, 2013 5:06 pm
Příspěvky: 7
Bydliště: H. Jelení
Ahoj, zkoušel jsem to přes Freessm ten co je zde na klubu ten co ma možnost i AC, Cruis, ABS a i přes klasiku v1.2.5 a není tam možnost v TCU ClearMemory 2 což by asi mělo byt na smazání tech ataptačních hodnot. Mám dva kabely jak klasiku KKL -> RS232 tak KKL -> Original FTDI a u ani jednoho se to tlačítko neuvolnilo ke stisku.
Hledal jsem různě po stránkách a dle obrázku kde bylo vždy že není OBD2-System tak nebyla možnost toho druhého mazání.

Je to klasika E-4AT ale asi první verze která nekomunikuje přes OBD2, ECU jede v pohodě přes OBD2.
Ještě pro pochopení a porovnání na rychlo dva obrázky z netu kde je vidět ten rozdíl.

Tak jestli se to dá nějak obejít či smazat jinak ale asi tedy nedá. Je to na outbacku 2.5 rok 2003 tuším.


Přílohy:
Poznámka: Komunikace OBD2
4eat.JPG
4eat.JPG [ 55.88 KiB | Zobrazeno 123 krát ]
Poznámka: Komunikace asi SSM
SUBARU-FreeSSM-V1.2.5-TCU3-1.jpg
SUBARU-FreeSSM-V1.2.5-TCU3-1.jpg [ 69.85 KiB | Zobrazeno 123 krát ]

_________________
Impreza GF 2.0 - EJ201 - MT
ned říj 22, 2017 1:15 pm
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: