Náš portálfotogaleriechat [1] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Repase pumpy sekundárního vzduchu- secondary air pump repair 
Autor Zpráva
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř lis 04, 2015 8:45 am
Příspěvky: 59
Kdyby někoho zajímalo, jak to jde, níže jsou fotky. Bylo potřeba svařit stahováček na rotor/turbínku, ale jinak celkem v pohodě, standardní ložiska za 150 kč obě.
Kdyžtak to někam přestěhujte, nevím, kam to zařadit. Nebo wiki ?


Přílohy:
20160525_163854.jpg
20160525_163854.jpg [ 259.35 KiB | Zobrazeno 816 krát ]
20160525_175805.jpg
20160525_175805.jpg [ 274.08 KiB | Zobrazeno 816 krát ]
20160525_175832.jpg
20160525_175832.jpg [ 212.91 KiB | Zobrazeno 816 krát ]

_________________
Forester 2007, 2.0X LPG, manual
pon kvě 30, 2016 7:33 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7060
Bydliště: Nové Hrady
jantar> :supeer: tohle se bude hodit.
Jinak nechapu, proc kvuli prasivy Euro4 musi byt v motoru takovejhle drahej nesmysl, kterej navic bezi jen prvnich 30 vterin :713:

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG


pon kvě 30, 2016 9:12 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 08, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2527
Bydliště: Plzeňsko
super :826:
v čem nakonec tkví problém? Ložiska zatuhlá? Mazal si je něčím? Nevěděl bys kod ložisek? Díky

_________________
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
http://www.youtube.com/watch?v=FCaAGA6rzwQ
Obrázek

Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015


pon kvě 30, 2016 9:42 am
Profil ICQ
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř lis 04, 2015 8:45 am
Příspěvky: 59
zdar!
Kondenzuje v tom bazmeku voda, nevím, zdali v prostoru vrtule a ztéká dolu do motoru a nebo se to potí přímo v motoru, problém byl samozřejmě v ložiskách, a kódy ložisek jsou i nich napsaný na fotce fixou :D.
Použil jsem nový ložiska, a nepřimazával je. Jen spodní ložisko mělo drážku po vnějším obvodu pro O-kroužek, to samozřejmě normální nemá, tak jsem ho lehce obtáh silikonem.
Nevim, zdali tam někde navrtat díru, nebo to spíš utěsnit, už sem neměl čas to řešit, ale když to vydrželo 9 let, tak to zas vydrží...

_________________
Forester 2007, 2.0X LPG, manual


pon kvě 30, 2016 3:58 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř lis 04, 2015 8:45 am
Příspěvky: 59
Koukal jsem, že to zaslepujou a upravujou to v řídící jednotce, ale tohle bylo rychlejší.
Po čtyřech měsících stání během GO podvozku to zatuhlo, po startu vrtulník. během druhého startu se to roztočilo, ale s kraválem, že to vypadalo že auto někam poletí. Hrklo ve mě, ale pak jsem podle zvuku našel tenhle bazmek, jako zdroj potíží.
Vzhledem k ceně a k tomu že sem nechtěl kupovat podobnej z vrakáče, tak sem to rysknul a kuch. Na netu jsem o go nenašel ani zmínku, tak trošičku strach byl...

_________________
Forester 2007, 2.0X LPG, manual


pon kvě 30, 2016 4:04 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 2963
Bydliště: Praha
Dobrá práce :supeer: , pokud ložiska reznou, tak bych uvažoval o použití nerezových. Koukal jsem na Tobex a dají se pořídit obě nerezová ložiska do 200 Kč.

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG


pon kvě 30, 2016 6:08 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř lis 04, 2015 8:45 am
Příspěvky: 59
JJ, to modrý je nerezový, to druhý v nerezu tam co sem kupoval neměli :(

_________________
Forester 2007, 2.0X LPG, manual


pon kvě 30, 2016 8:12 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1359
Bydliště: Brno/Polička
parádní práce a užitečná informace!

_________________
Subaru Legacy Kombi 2.0i, MT, MY2004, LPG PRINS VSI 2.0
Obrázek


pon kvě 30, 2016 8:47 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 18336
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
To by si zasloužilo minimálně odkaz do wiki...

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


pon kvě 30, 2016 9:30 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 2963
Bydliště: Praha
Odkaz do WIKI jsem dal, ale nevím zda se to bude Honzovi líbit. :-)

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG


pon kvě 30, 2016 10:25 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 18336
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Tak to upraví. :-) Dík

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


úte kvě 31, 2016 4:47 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: stř čer 14, 2017 8:40 pm
Příspěvky: 2
Krása chlapci,

jako laik se prokousávám stejným problémem, a pokus o oživení mi přijde pro začátek taky lepší, než rovnou obelhávat řídící jednotku (ikdyž elektrikářům všechna čest!). Zeptám se hloupě možná: umí ta chybová hláška co mi bliká s kuřetem rozlišit, zda se jedná o poruchu ventilů na sání sekundárního vzduchu, nebo netočícího se rotoru čerpadla, nebo i jen vadné informace z tlakových čidel? Pan Bím mi už jednou před téměř dvěma lety ten plastový fén rozhýbal, teď ale blikám zase, a dle ALM Hostivař to je vada na pumpě sekundárního vzduchu (a neměli to srdce po mě těch asi 11 nebo 16tis chtít, když mi vyměňovali ložisko vzadu a všechny šrouby nový, plus obě péra a tlumiče - už ty lidské nesamonivelačně chcípající). Jestli máte někdo tu chuť mi popsat vylučovací kroky - abych se nepustil do repase čerpadla (v autech se nehrabu, ale v čerpadlech a bicyklech a vidlicích jo, a to co je na fotce není žádná vražda, a do Tobexu taky chodím), a problém přitom nebyl v netěsnícím ventilu, nebo kaput tlakovém čidlu... Děkuji předem za rady, byť pětiletý Foresterista, nicméně vlastně... automechanický panic...


stř čer 14, 2017 9:27 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pát úno 04, 2011 10:52 am
Příspěvky: 187
Bydliště: Semily
Ahoj, těch hlášek je víc , měly by rozlišit, co je v tahu, ale v praxi to úplně nefunguje, mě třeba svítila porucha ventilátoru, a nakonec to byl ten ventil s čidlem, čidlo jenom nepoznalo, že se zvýšil tlak za fungujícím ventilátorem....fungující ventilátor asi poznáš, je to slyšet až v kabině, zezačátku mě to děsilo.... dal bych tam kouzelnou krabičku, docela polopaticky jsem to tady popisoval, ventilátor sice opravíš, ale ventily ne, a taky stojí raketu.
Howg!

_________________
Forester 2.0X 2006


čtv čer 15, 2017 6:10 am
Profil
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: stř čer 14, 2017 8:40 pm
Příspěvky: 2
Dík.
Ventilátor žádný zvuk nevydává, rotační, vybrační, apod. - evidentně stojí. A netváří se ani upečeně. Vrchní víko pumpy není jen na sponky ale asi je i na nějakém tmelu, rejpal jsem do toho, ale vykašlal jsem se na to. Zajímalo mne, zda se rotor bude alespoň točit rukou, přidrhávat, zda jsou v hajzlu ložiska, elektromotor, a teď by se dalo jmenovat všechno až k spouštěcímu relé, že... Co se týče elektriky jsem totál lama, nastuduji vlákno magic box >:-@ - asi to od tebe včetně výkresů k obvodům. Pokud bych zůstal ve slepé uličce, s dovolením bych se ozval.
Poslední dotaz. Ventily jsou ve chcíplé poloze ventilátoru uzavřeny? Jsem něco četl, myslím tady, že kdyby nebyly, tak sání (? tudy) vzduchu do výfuku může mít vliv na spotřebu...

Zdeněk


sob čer 17, 2017 8:26 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř lis 04, 2015 8:45 am
Příspěvky: 59
Pumpa je přes relátko a pojistku myslím, asi bych po startu měřil, zdali do ní jde napětí, a až pak ji kuchal.

_________________
Forester 2007, 2.0X LPG, manual


úte čer 20, 2017 8:12 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: