P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
npeter
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 04, 2009 11:19 pm

Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe

Příspěvek od npeter »

Nakonec jsem si mohl vybrat z několika vážných zájemců :-)
Kdybych byl šmejd nebo to prodal do bazaru, na tacho by na nového majitele svítilo 80.000 km a podle stavu auta by se tomu číslu nikdo nedivil.

Překupníky a bazary jsem ale vyloučil předem, přesto se docela snažili, někteří slušně, někteří dost vlezle.

A byli i experti s nabídkou výměny, no přišel jsem o možnost jezdit třeba v Suzuki Grand Vitaře 2008 nebo Alfě Romeo 159 Ti 3.2 V6 [3GEARS]
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe

Příspěvek od emve »

Tak nutno uznat, že auto vypadalo fakt hezky a bylo i za dobrou cenu, nedivím se, že se prodalo celkem hladce.

Ad 3,0R vs 2,0d na dálnici... Na pružnost určitě bude 2,0d lepší (manuál v 2,0d vs manuální režim automatu v 3,0R)... teoreticky. Reálně 3,0R s kickdownem dieselu odletí. Akcelerace 90-160/180 (rychlost kamionu až cestovní rychlost) 3,0R zvládá velmi dobře. Na druhou stranu 3,0R s ohledem na 245 koní nejede nijak extra díky váze/koncepci pohonu. FoFo ST s 225k nebo WRX 218k jede citelně víc.

Taky bych viděl jako největší přednost 3,0R spíš jen zvuk/charakter/kultivovanost, než dynamiku, a největší slabinu spotřebu. Užranější auto aby člověk pohledal.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
npeter
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 04, 2009 11:19 pm

P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe

Příspěvek od npeter »

emve: přesně řečeno ;-)

BTW na dvoře už stojí Gas Auto 3.0 TDI - a to jsem už potřetí diesel nechtěl :-D


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naposledy upravil(a) npeter dne čtv kvě 25, 2017 7:28 pm, celkem upraveno 1 x.
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22471
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe

Příspěvek od spm »

no, uzranejsi... zere to stejne nebo min, nez cokoliv benzinovyho s turbem od subaru a ne o moc vic, nez subaru atmosfery z tyhle doby :-)

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe

Příspěvek od emve »

Když srovnám naše 3,0R a WRX, tak WRX žere při stejném stylu a trase tak o 2l méně. Ano, všichni na fóru píšou, jak jezdí za 9l s 3,0R (styl eco run 50/90/110) a všichni s turbo Imprezama za 12-15l (styl brzda plyn na okreskách). Já jezdím střídavě s oběma stejným stylem a výsledek je +2l v neprospěch 3,0R. Řekněme dlouhodově 12l s 3,0R a 10l s WRX. A není na tom nic nelogického. WRX je lehčí, má manuál (oproti neefektivnímu prehistorickému automatu v 3,0R) a menší motor (turbo při konstantní zátěži netlačí, takže většinu času papá jako atmosférický dvoulitr v menším a lehčím autě).
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
npeter
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 04, 2009 11:19 pm

Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe

Příspěvek od npeter »

Když jsem zvažoval 3.6R vs XT, tak jsem si nevybral ani jedno, ale dovedl bych si představit kombinaci - XT motor a klidně CVT, aktuální OUTBACK kastle a interiér a sedadla z Levorg.

Nebo Passat Alltrack, ten má všechno :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10614
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe

Příspěvek od Mira »

Ukažte mi trvalou čtyřkolu s turbo benzinovým 2 litrem co nežere + - jeden litr 10.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
suru70
Nováček
Nováček
Příspěvky: 46
Registrován: úte led 24, 2017 10:59 am
Jméno a příjmení: Vít K.
Bydliště: Pardubicko

Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe

Příspěvek od suru70 »

Jen technická...H6 3,6 má krouťák 360 Nm...
Subaru Outback 3,6R MY 2011
Subaru Outback 2,5i LPG MY 2008 -ex
Subaru Legacy kombi 2,0 MY 2005 -ex
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48892
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe

Příspěvek od VDC »

Asi můžeme téma uzavřít, ne ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
npeter
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 04, 2009 11:19 pm

Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe

Příspěvek od npeter »

Jasně, už není co řešit.

Ještě ke spotřebě, projel jsem akorát shodnou trasu se 180kW touaregem 3.0tdi jako každoročně s outbackem ve stejném tempu (1100 km za 10h) a vychází to 9,5 versus 8,0 litrů. Upřímně jsem čekal, že V6 TDI bude papat víc 8()
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
Zamčeno

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“