P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
Nakonec jsem si mohl vybrat z několika vážných zájemců
Kdybych byl šmejd nebo to prodal do bazaru, na tacho by na nového majitele svítilo 80.000 km a podle stavu auta by se tomu číslu nikdo nedivil.
Překupníky a bazary jsem ale vyloučil předem, přesto se docela snažili, někteří slušně, někteří dost vlezle.
A byli i experti s nabídkou výměny, no přišel jsem o možnost jezdit třeba v Suzuki Grand Vitaře 2008 nebo Alfě Romeo 159 Ti 3.2 V6
Kdybych byl šmejd nebo to prodal do bazaru, na tacho by na nového majitele svítilo 80.000 km a podle stavu auta by se tomu číslu nikdo nedivil.
Překupníky a bazary jsem ale vyloučil předem, přesto se docela snažili, někteří slušně, někteří dost vlezle.
A byli i experti s nabídkou výměny, no přišel jsem o možnost jezdit třeba v Suzuki Grand Vitaře 2008 nebo Alfě Romeo 159 Ti 3.2 V6
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
Tak nutno uznat, že auto vypadalo fakt hezky a bylo i za dobrou cenu, nedivím se, že se prodalo celkem hladce.
Ad 3,0R vs 2,0d na dálnici... Na pružnost určitě bude 2,0d lepší (manuál v 2,0d vs manuální režim automatu v 3,0R)... teoreticky. Reálně 3,0R s kickdownem dieselu odletí. Akcelerace 90-160/180 (rychlost kamionu až cestovní rychlost) 3,0R zvládá velmi dobře. Na druhou stranu 3,0R s ohledem na 245 koní nejede nijak extra díky váze/koncepci pohonu. FoFo ST s 225k nebo WRX 218k jede citelně víc.
Taky bych viděl jako největší přednost 3,0R spíš jen zvuk/charakter/kultivovanost, než dynamiku, a největší slabinu spotřebu. Užranější auto aby člověk pohledal.
Ad 3,0R vs 2,0d na dálnici... Na pružnost určitě bude 2,0d lepší (manuál v 2,0d vs manuální režim automatu v 3,0R)... teoreticky. Reálně 3,0R s kickdownem dieselu odletí. Akcelerace 90-160/180 (rychlost kamionu až cestovní rychlost) 3,0R zvládá velmi dobře. Na druhou stranu 3,0R s ohledem na 245 koní nejede nijak extra díky váze/koncepci pohonu. FoFo ST s 225k nebo WRX 218k jede citelně víc.
Taky bych viděl jako největší přednost 3,0R spíš jen zvuk/charakter/kultivovanost, než dynamiku, a největší slabinu spotřebu. Užranější auto aby člověk pohledal.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
emve: přesně řečeno
BTW na dvoře už stojí Gas Auto 3.0 TDI - a to jsem už potřetí diesel nechtěl
Sent from my iPhone using Tapatalk
BTW na dvoře už stojí Gas Auto 3.0 TDI - a to jsem už potřetí diesel nechtěl
Sent from my iPhone using Tapatalk
Naposledy upravil(a) npeter dne čtv kvě 25, 2017 7:28 pm, celkem upraveno 1 x.
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
no, uzranejsi... zere to stejne nebo min, nez cokoliv benzinovyho s turbem od subaru a ne o moc vic, nez subaru atmosfery z tyhle doby
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
Když srovnám naše 3,0R a WRX, tak WRX žere při stejném stylu a trase tak o 2l méně. Ano, všichni na fóru píšou, jak jezdí za 9l s 3,0R (styl eco run 50/90/110) a všichni s turbo Imprezama za 12-15l (styl brzda plyn na okreskách). Já jezdím střídavě s oběma stejným stylem a výsledek je +2l v neprospěch 3,0R. Řekněme dlouhodově 12l s 3,0R a 10l s WRX. A není na tom nic nelogického. WRX je lehčí, má manuál (oproti neefektivnímu prehistorickému automatu v 3,0R) a menší motor (turbo při konstantní zátěži netlačí, takže většinu času papá jako atmosférický dvoulitr v menším a lehčím autě).
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
Když jsem zvažoval 3.6R vs XT, tak jsem si nevybral ani jedno, ale dovedl bych si představit kombinaci - XT motor a klidně CVT, aktuální OUTBACK kastle a interiér a sedadla z Levorg.
Nebo Passat Alltrack, ten má všechno
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nebo Passat Alltrack, ten má všechno
Sent from my iPhone using Tapatalk
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
Ukažte mi trvalou čtyřkolu s turbo benzinovým 2 litrem co nežere + - jeden litr 10.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: úte led 24, 2017 10:59 am
- Jméno a příjmení: Vít K.
- Bydliště: Pardubicko
Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
Jen technická...H6 3,6 má krouťák 360 Nm...
Subaru Outback 3,6R MY 2011
Subaru Outback 2,5i LPG MY 2008 -ex
Subaru Legacy kombi 2,0 MY 2005 -ex
Subaru Outback 2,5i LPG MY 2008 -ex
Subaru Legacy kombi 2,0 MY 2005 -ex
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
Asi můžeme téma uzavřít, ne ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
Jasně, už není co řešit.
Ještě ke spotřebě, projel jsem akorát shodnou trasu se 180kW touaregem 3.0tdi jako každoročně s outbackem ve stejném tempu (1100 km za 10h) a vychází to 9,5 versus 8,0 litrů. Upřímně jsem čekal, že V6 TDI bude papat víc
Ještě ke spotřebě, projel jsem akorát shodnou trasu se 180kW touaregem 3.0tdi jako každoročně s outbackem ve stejném tempu (1100 km za 10h) a vychází to 9,5 versus 8,0 litrů. Upřímně jsem čekal, že V6 TDI bude papat víc
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19