Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Při vysokých otáčkách chcípne 
Autor Zpráva
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 19, 2010 3:04 pm
Příspěvky: 266
Ahoj,

včera se mi u Outback 2.5 rv.99 stalo, že sem chtěl předjet a po roztočení motoru do vyšších otáček to prostě chcíplo a pak chvilku nešlo nastartovat. Dneska ráno v pohodě, ale nedalo mi to, tak sem opět po ohřátí přidal a pořádně to roztočil a zase to samé.
Asi nad 4,5tis to začně vynechávat a pokud držím dál plnej, tak motor po roztočení někam na 5 tis už prostě jen chcípne a odmítne dál spolupracovat.
Po zastavení sem to zkusil i bez kvaltu prostě jen protůrovat motor a udělal to samé. Vyběhnul ochotně do otáček a pak prostě zdechnul.
Auto jeden normálně a kontrolu check engine vitím svítit jen po zapnutí klíčků.

Nenapadá někoho, co by to mohlo dělat?

_________________
Subaru Legacy Kombi 2.0 MT (rv.96)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91)


pát bře 10, 2017 9:17 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 04, 2010 7:42 am
Příspěvky: 731
Co mě tak hned napadlo, je přicpanej benzín filtr.

_________________
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?


pát bře 10, 2017 10:33 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 19, 2010 3:04 pm
Příspěvky: 266
Mám LPG a dělá to úplně stejně na něj i na benzín.
Večer zkusím vyblikat závady, jestli tam něco bude.

_________________
Subaru Legacy Kombi 2.0 MT (rv.96)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91)


pát bře 10, 2017 10:39 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 04, 2010 7:42 am
Příspěvky: 731
A nepřepíná se tu u těch vyšších otáček automaticky na benzín?

_________________
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?


pát bře 10, 2017 11:09 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 19, 2010 3:04 pm
Příspěvky: 266
Ne ne, to mám vypnutý. Po ohřátí přepne na lpg a pak na nich je stále. Mám to přes diagnostiku BRC vypnutý.

_________________
Subaru Legacy Kombi 2.0 MT (rv.96)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91)


pát bře 10, 2017 11:32 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 6989
Bydliště: Nové Hrady
Muj tip je vysypanej katalyzator. Uplne stejnej problem se resil treba zde:
http://www.suzukiclub.cz/poradna-dotaz/ ... a-otacek-1

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG


pát bře 10, 2017 12:09 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 19, 2010 3:04 pm
Příspěvky: 266
Mám připravenej kabel na K-line, akorát musím opravit ohnuté kontakty v zásuvce.
Nevím co vše freessm umí, ale šlo by tam někde vyčíst, zda to schodí ten kat.?

_________________
Subaru Legacy Kombi 2.0 MT (rv.96)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91)


pát bře 10, 2017 12:14 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 19, 2010 3:04 pm
Příspěvky: 266
Tak sem to trápil cestou z práce a zase to letí do červenýho jak kdyby se nechumelilo. Tak nevim co se to včera zbláznilo.

_________________
Subaru Legacy Kombi 2.0 MT (rv.96)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91)


pát bře 10, 2017 2:36 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 19, 2010 3:04 pm
Příspěvky: 266
Tak kdyby to někoho zajímalo. Začlo to pak zlobit i tak, že to po chcípnutí nechtělo chytnout. Když si to odpočinulo, tak to pak třeba chytlo. Ale jednoho krásnýho dne jsem to už nenatočil. Příčinou všeho jak se zdá byl snímač klikový hřídele.

_________________
Subaru Legacy Kombi 2.0 MT (rv.96)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91)


úte kvě 16, 2017 5:18 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2014 10:53 am
Příspěvky: 4705
Bydliště: České Budějovice
Já jsem před pár měsíci vypozoroval, že Forejs taky nechce moc chytat zahřátej. Teda chytne to, ale zdaleka ne jako za studena. Za studena to jde na brnknutí, startér jednou, max. dvakrát otočí :-)

Nicméně tenkrát jsem posadil za volant potenciálního švagra, aby si to před autoškolou na lesních cestách vyzkoušel. Jinak bych na to nepřišel, ale díky jemu jsem to zaregistroval. Páč potom při otáčení mu to asi 4x chcíplo a s teplým motorem startér točil znatelně déle. Vždycky to chytlo, ale trvalo to cca 4-6x déle než za studena a při blafnutí to mělo občas i takový divný zvuk, jakoby lehké zachrčení (něco jako když šustí svody). Za studena nic takového... :-/

_________________
Subaru Forester 2.0XT 130kW (galerie)

Obrázek


pát kvě 19, 2017 12:29 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: