Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2827 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 189  Další
Naše Outbacky H6 154kW MY99-03 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Příspěvky: 4296
Bydliště: podhradí Křivoklátu
Což o to, ale ty olejíčky si teď vyloženě pošušňávají :-)

_________________
Forester 2,0XTi MY02 -Silvestr
Forester 2,0X MY03 -Modrestr
Forester 2,0X MY04 -Pinkrestr
Forester 2,5XT MY09 -Černestr-ex
Rád všem vřele doporučím, tento servis Subaru, když půjdete na Křivoklát zajdem spolu do baru.
http://www.boxerauto.cz/


čtv kvě 18, 2017 7:10 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19239
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
davidherda píše:
Což o to, ale ty olejíčky si teď vyloženě pošušňávají


Dejve vůbec nevím o čem mluvíš... :-DDD

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv kvě 18, 2017 7:46 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2294
Jinak brzdy teda fungujou pozitivně; řekl bych, že jsem právě zase vymezil všechny vůle :-DDD Nějakej sebevražednej čokl mi při 90km/h vlítnul rovnou pod kola, takže brzda šla až do podlahy; zastavilo to skoro na fleku. Pes na živu, jenom já to ještě pořád rozdejchávám :-DDD


čtv kvě 18, 2017 8:37 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19239
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Tak to je dobře, že ti to brzdí. Já teď taky konečně vím, jak to vypadá, když to brzdí. :-)

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv kvě 18, 2017 8:52 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19239
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Tak se nám blíží expedice Srbsko a tak zbrojím.... Zbrojím už od jara, ale můj tajný projekt je nyní konečně hotov a funkční.
Od začátku, co Outbacka mám, bojuji s nosností zadních pružin. Jsou slabé a kulový unesou. Štvalo mě to pokaždé, když jsem jel na chalupu a naložil trochu toho nářadí, ale nejvíc mě to štvalo loni v Bosně, kde jsem prostě tahal prdel po zemi, dřel kolama o lemy, prostě na prd. Situace vyžadovala řešení.
Příloha:
60IMG_2016-06-05_19.01.18.jpg
60IMG_2016-06-05_19.01.18.jpg [ 244.09 KiB | Zobrazeno 374 krát ]

Příloha:
61IMG_2016-06-05_19.01.25.jpg
61IMG_2016-06-05_19.01.25.jpg [ 306.78 KiB | Zobrazeno 374 krát ]


Ale mě se zoufale nechtělo to řešit tvrdšími pružinami, protože to sice víc uveze, ale když je auto prázdné, je to kostitřas.
A tak jsem spřádal plán řešení... :-)

Ségra mívala Mistubishi L200 na kterém se vozila obytná nástavba. To se prodalo a místo něj si pořídili Navaru. Mitsu bylo dovybaveno sadou nízkotlakých měchů Goldschmitt http://www.goldschmitt.de/ tyto měchy se používají pro zvýšení nosnosti u obytných automobilů a pickupů. A tuhle sadu já jsem si z L200 vyndal. Že se to třeba bude jednou hodit..... V té době jsem ještě žádného Outbacka neměl. :-)
Kompletní sada jsou měchy, propojovací hadičky, kompresor, manometr a ovládání.
Příloha:
IMG_0214.JPG
IMG_0214.JPG [ 254.32 KiB | Zobrazeno 374 krát ]



A jak se tak válím pod autem, zdálo se mi, že prostor mezi zadním příčným ramenem a nápravnicí, je tak akorát, že by se tam ten měch mohl vejít.
Tak jsem začal měřit a vymýšlet... A vymyslel jsem, že když upravím tvar zadních ramen, aby se měch měl o co opřít, tak se mi to tam vejde. :-) Tedy když se uřízne ten nesmysl, ke kterému byl přišroubován stabilizátor... :-)
Příloha:
IMG_0092.JPG
IMG_0092.JPG [ 273.27 KiB | Zobrazeno 374 krát ]


Čili vyrobil jsem nová zadní ramena... do nich jsem dal PU silentbloky Strongflex, které jsem vygooglil a zaujaly mě.
Příloha:
IMG_0133.JPG
IMG_0133.JPG [ 262.99 KiB | Zobrazeno 374 krát ]


Zadní šrouby zadní nápravy jsou příčně stabilizovány příčkami, přišroubovanými do podlahy.
Tyhle příčky jsem vyrobil nové, větší, aby mohly sloužit jako horní opora pro měch a uchycení.
A pak ještě mezikus pro úpravu horní rozteče šroubů na měchách, protože originál šrouby byly příliš blízko u sebe.
Pak jsem to celé odvezl pozinkovat...
Příloha:
IMG_0212.JPG
IMG_0212.JPG [ 243.65 KiB | Zobrazeno 374 krát ]

Minulý týden jsem to celé přivezl domů. A přesto, že jsem se pustil do oprav Previe, našel jsem si pár chvil pro nastříkání, a kompletaci celé sestavy...
Nejvíc času pochopitelně zabralo natáhnout elektriku a vzduch k manometru.
Kompresor se krásně vešel do pravé schránky v kufru.
Příloha:
IMG_0235.JPG
IMG_0235.JPG [ 288.84 KiB | Zobrazeno 374 krát ]


Chvíli mi zabralo, než jsem vymyslel, kam dát ovládání a manometr. A nakonec jsem se rozhodl vyhodit vypínače vyhřívání sedaček, které nemám a zbytečně tam zabíraly místo. :-)
Příloha:
IMG_0236.JPG
IMG_0236.JPG [ 194.85 KiB | Zobrazeno 374 krát ]


No a namontovat samotný komplet měchů s rameny zabralo asi hodinu. Hadičky jsou propojeny rychlospojkami.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


pon kvě 29, 2017 9:28 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 3650
Bydliště: Valašsko
Teda já z tebe už nemožu,na to se nedá dívat,jak je někdo šikovný a nebojí se toho >:( :-) Tj teda úprava co udělá strašné radosti a úsměvů!Umístění a samotný manometr a spínače vypadají tak správně archaicky,off road po staru,mě se to fakt moc líbí,předseda nepředseda!Musím zas smeknout.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon kvě 29, 2017 9:35 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
Příspěvky: 2308
Bydliště: Praha
Ty jsi demon! To jsem zvedavy na pokracovani, jak to bude fungovat.

_________________
Impreza WRX STI MY2006 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 / V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube


pon kvě 29, 2017 9:35 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19239
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
A takhle to vypadá, když je to namontováno...
Příloha:
IMG_0260.JPG
IMG_0260.JPG [ 313.4 KiB | Zobrazeno 365 krát ]

Příloha:
IMG_0262.JPG
IMG_0262.JPG [ 318.97 KiB | Zobrazeno 365 krát ]

Příloha:
IMG_0264.JPG
IMG_0264.JPG [ 316.37 KiB | Zobrazeno 365 krát ]


Když je auto prázdné, stačí měchy nechat nafoukané lehce pod 1 bar, neměly by být nikdy prázdné.
I prázdné auto se s nimi chová příjemně a nijak to nedrncá.
No ale kvůli prázdnému autu jsem to primárně nedělal. :-) Takže je třeba to otestovat se zátěží...
Příloha:
IMG_0259.JPG
IMG_0259.JPG [ 249.6 KiB | Zobrazeno 365 krát ]


Tohle je cca 200 kg betonu...
Příloha:
IMG_0268.JPG
IMG_0268.JPG [ 186.32 KiB | Zobrazeno 365 krát ]


Stačí 1.8 baru a auto neklesne ani o milimetr, naopak. Chová se to krásně, příjemně to péruje, žádný skákání.

A světlá výška je přesně tam, kde jsem ji chtěl mít...
Příloha:
IMG_0258.JPG
IMG_0258.JPG [ 329.02 KiB | Zobrazeno 365 krát ]

Příloha:
IMG_0273.JPG
IMG_0273.JPG [ 207.92 KiB | Zobrazeno 365 krát ]

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


pon kvě 29, 2017 9:39 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 16, 2013 11:27 am
Příspěvky: 822
Bydliště: Praha
Tvl Tome ,,,,| (*_^) |,,,, ,,,,| (*_^) |,,,, ,,,,| (*_^) |,,,, ,,,,| (*_^) |,,,,
Klobouk dolů, krásná práce.

_________________
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Triumph Tiger 955i MY01


pon kvě 29, 2017 9:59 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 3650
Bydliště: Valašsko
Fakt démon,jak psal Ondra.Naprosto senzanční,praktické,jako by v kufru nic nebylo a jak píšeš,nedrncá to,takovéhle samo doma úpravy,tj to pravé kouzlo a radost (*_^) |,,,, měchy tam čekaly a čekaly až se zas nafukly :-) Nezáleží na tom,ale jak dlouho trvá to nafouknutí?

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon kvě 29, 2017 9:59 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3065
Bydliště: Praha
To je krásná práce. ,,,,| (*_^) |,,,, Musel jsem si to zobrazit na dvou monitorech zároveň, abych pochopil, co jsi vyměnil. :-)
Ještě vymyslet předek a už to budeš mít lepší než u Citroënu.
Ten trubkový profil je z toho vyřazeného nákupního vozíku?

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG


pon kvě 29, 2017 10:05 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19239
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
No a dneska jsem ještě namontoval CB radio. Máme sice všichni PMR a primárně je budeme používat i nadále, ale občas se stane, že se začátek a konec kolony dostane mimo dosah PMR. No a protože Tiger CB má a jezdí první, rozhodl jsem se ho namontovat také, protože já jezdím poslední. Síbíčko se mi doma válelo dlouhá léta, tak snad konečně dojde využití. Jen anténu jsem musel dokoupit.

Největší práce bylo opět vymyslet, kam to dát. :-) Nakonec to vyšlo hezky... spínač tempomatu mohl zůstat na svém místě a radiostanice se vešla vedle něj. Zrušil jsem kastlík, kterej byl celkem k prdu a spínač vyhřívání čelního skla, který jsem nikdy nepoužil a nehodlám s tím začít, protože je od toho prasklé sklo. :-)
Příloha:
IMG_0254.JPG
IMG_0254.JPG [ 490.04 KiB | Zobrazeno 350 krát ]


Kabel od antény jsem tahal společně s elektrikou a vzduchem. Anténu jsem mohl jednoduše namontovat na blatník, má na sobě kloub, ale jak jsem to tak přikládal k autu, prostě se mi to nelíbilo. Chtělo se mi to dát na konzolu, tu jsem na to spíchnul z nerez plechu.
Příloha:
IMG_0249.JPG
IMG_0249.JPG [ 180.77 KiB | Zobrazeno 350 krát ]

Příloha:
IMG_0251.JPG
IMG_0251.JPG [ 187.45 KiB | Zobrazeno 350 krát ]


A s výsledkem jsem spokojen. :-) Vypadá to drsňácky. ;-D
Příloha:
IMG_0256.JPG
IMG_0256.JPG [ 178.8 KiB | Zobrazeno 350 krát ]

Příloha:
IMG_0257.JPG
IMG_0257.JPG [ 257.54 KiB | Zobrazeno 350 krát ]



Jo a když jsem měl rozebránu přístrojovku kolem rádia, vyndal jsem i plast kolem přístrojového štítu a přístrojový štít a vyměnil jsem si prasklou žárovičku v pečeným kuřeti. Je blbý, když svítí, ale mnohem blbější je nevědět, jestli náhodou nesvítí. :-)
Slabší povahy by se z podobného pohledu mohly zhroutit... :-DDD
Příloha:
IMG_0253.JPG
IMG_0253.JPG [ 262.34 KiB | Zobrazeno 350 krát ]

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


pon kvě 29, 2017 10:12 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19239
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Díky chlapci, dmu se pýchou. ;-D

Jo Marku, to je z vozejku. Ta oválná trubka mi prostě krásně pasovala do projektu. :-)

Předek funguje dobře v originále, ten je zatížený pořád stejně. :-) Ten vymýšlet nehodlám. :-)
U toho zadku mi šlo o zvýšení nosnosti, ovšem chtěl jsem zachovat světlou výšku pod rameny, takže nejspodnější část ramene je stejně nízko jako u originálu. Naopak ve střední části jsem výš.

Jo a předpokládám, že vás napadne, co stk... neřeším, páč je to pod autem a není to na fotce vidět, ale kdyby přece jen bylo potřeba, tak návrat zpět do továrního stavu je hodina.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


pon kvě 29, 2017 10:17 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 3650
Bydliště: Valašsko
Stk mě samozřejmě napadlo,ale bylo mě jasné,že to neřešíš a počítáš s tím,proč se na to ptát =)

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon kvě 29, 2017 10:21 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 10861
Bydliště: Praha
Fakt hustý. ,,,,| (*_^) |,,,,

Se mi líbí jak se s tím vůbec nesereš, přitom dosahuješ víc než industry-grade kvality. ;-D

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


pon kvě 29, 2017 10:33 pm
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 2827 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 189  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: