Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Právě je čtv dub 19, 2018 10:33 pm
Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Autor |
Zpráva |
Závislý uživatel
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am Příspěvky: 3512 Bydliště: Praha
|
..ještě bych rád připomenul, že pro repas vždy volit komponenty až od roku 2012 kdy už byly např. silnější kliky a pod. určitě neměnit za starej motor. Jinak poctivá výměna polomotoru jako celku je cca opravdu hodně přes 100 tis.Kč.
_________________Subaru Forester 2,0i MT Comfort (MY16) Spotřeba SUBARU Forester 2,0i Comfort (SJ)Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Spotřeba SUBARU FORESTER 2.0D-L ComfortSubaru Forester 2,0D MY11 Ex Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
|
čtv dub 20, 2017 11:48 am |
|
 |
Nováček
Registrován: úte lis 10, 2009 12:09 am Příspěvky: 29
|
Zdravim, u Waltra sem nechal delat "malou" GO kdyz mi pul roku po koupi 2.5i OTB odeslo tesneni pod hlavou vedle EGR. Na vanoce Tesneni nebylo ani original. Takze to jen cekalo na vhodne podminky. Opraveno a krom toho, ze ten motor stale zere olej jako pred tim, s nim nemam za rok a pul a 35 tisic km zadny problem. Odvedli dle meho nazoru dobrou praci. Sent from my SM-N9200 using Tapatalk
_________________ Ex.: Subo Lego, EJ20, No ABS|SRS|A/C >> 1370kg, MY1996 Subo Lego Outback 2.5i 5MT MY2006 facelift
|
pát dub 21, 2017 5:34 pm |
|
 |
Nováček
Registrován: čtv dub 20, 2017 12:45 am Příspěvky: 9
|
No auto chcem opraviť a predať . Takže najlacnejšia možná varianta bez zbytočných investícii a uz ho nechcem vidieť  takze asi to proturbo ...... dechta ani vidieť .chcem si kúpiť outback 2012-2015 2.5 alebo 3.6 neviem čo viac odporucate? Čo je lepšie CVT alebo automat ? Resp. Na co si mám dávať bacha pri kúpe keďže subaru mám rád a chcem zostať u tejto značky ale uz musím byť ostražití pri ďalšej kúpe aby to nedopadlo ako s týmto legacy :(
|
sob dub 22, 2017 5:26 am |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm Příspěvky: 3927
|
Se obávám, že v těhlech letech 3.6 nekoupíš, protože to se to akorát nějak přestalo v Evropě prodávat...
|
sob dub 22, 2017 11:37 am |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am Příspěvky: 1935 Bydliště: Most,Jílové u Děčína,Praha
|
Nevim,jestli maj jeste v AWD toho otase 3,6 ,ale je to amerika 
_________________ Martas Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - najeto 35 600 km - 13,2l Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2015 - najeto 30 700 km - 11,4l
|
sob dub 22, 2017 8:09 pm |
|
 |
Nováček
Registrován: čtv dub 20, 2017 12:45 am Příspěvky: 9
|
Našiel som aj 3.6ky ale je ich malo. Ale ako je to z údržbou ktorý motor sa oplatí viac ? Resp. Čo je na ktorom kazove načo si dat pri kúpe pozor ? Vďaka
|
stř dub 26, 2017 7:35 am |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: ned kvě 08, 2011 12:39 pm Příspěvky: 2875 Bydliště: Jizni Australie
|
3.6 Outbacka uz koupis tak z 2010, pak uz se v Evrope neprodaval kvuli emisim. Ja osobne CVT rad nemam, vadi mi ze se lisi zvuk motoru s rychlosti, ale obecne funguje lepe nez 5AT, ktera je neskutecne natvrdla. Prerazuje tak dve sekundy pote co das padlem impuls a nezvlada situace typu brzdim a pak pridam (napr. kruhac).
_________________ Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011 ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014 ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
|
čtv dub 27, 2017 4:57 am |
|
 |
Nováček
Registrován: úte led 24, 2017 10:59 am Příspěvky: 42 Bydliště: Pardubicko
|
Jak se tu psalo. Já 3,6-ku pořídil loni, ale je jich opravdu jako šafránu. 2012 zcela výjimečně, většinou 2010-11. Obecně jak 2,5, tak 3,6 jsou už vychytané a spolehlivé motory, na normální svižnou jízdu, ale při zrychlení ti na obličeji vyklouzlí přihlouplý úsměv jen 3,6- ka (zvuk a zátah). Servisní a provozní náklady trochu vyšší samozřejmě 3,6-ka. CVT neznám, ale 5AT přesně co píše Catana.....trochu přihlouplá, ale příjemná, musíš si zvyknout.
_________________ Subaru Outback 3,6R MY 2011 Subaru Outback 2,5i LPG MY 2008 -ex Subaru Legacy kombi 2,0 MY 2005 -ex
|
čtv dub 27, 2017 10:35 am |
|
 |
Vášnivý uživatel
Registrován: pon dub 16, 2012 8:58 pm Příspěvky: 1022 Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
|
Waltr je píčus, tečka. Zkurvil mi originál closed deck blok, kterej tam byl panenskej od výroby. A to tak, že mi to dvakrát zkurvil a ještě k tomu podruhé tam nějakým zázrakem dali ojnici naopak, na čemž to pak bylo nutno otevřít zase - ergo přestože třetí kiks na tom motoru byl poprvé sice v rukách JS, nicméně s Waltrem a jeho bandou zkurvenými komponenty. Tolik píčus Embert. Že se mi potom dvakrát vysypal polomotor, který jsem koupil z Polska, protože mi onehdá jaksi kvůli čurákovi jménem Embert došli prachy, je věc jiná. Doporučuju znovu pořádně přečíst moje vlákno o Impreze. Zjevně se neumíš, na rozdíl od některých, orientovat v neustále se vyvíjející hromadě textu. A neargumentuj mi tu, že to má hromadu stránek - já například aktuálně v hlavě nosím čtyři správní spisy dopravněfašistických kauz svých kamarádů. Pamatuju si co se kdy stalo, co kdy který policajt řekl u jakého ÚJ, co kde magorstrátní parazit posral. Takže věř, že konkrétně posloupnost toho, jak mi ve Fryčovicích dojebávali motory znám perfektně. Jediné, co mi chybí je informace o tom, jestli ten motor dělal osobně Walter, nebo jestli to tam dělal Pepa/Martin. Z (ne)pochopitelných důvodů jsem se v tomto směru nikdy nedozvěděl pravdu a můj osobní tip je, že ten motor nedělal Walter, ale z (ne)pochopitelných důvodů to nechce přiznat... Neserte mě svými pojebanými kurva spekulacemi. Přesně tak, jak je to popsáno v mém tématu o mé Impreze, tak přesně tak se to stalo.
_________________1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold 1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P. 2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí) 2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
|
čtv dub 27, 2017 10:49 am |
|
 |
Nováček
Registrován: čtv dub 20, 2017 12:45 am Příspěvky: 9
|
Suru 70 Ešte by som sa opýtal , keďže by som to chcel prerobiť na plyn, akú značku vybrať aby to bolo všetko ako na byť a hlavne kvalitne ?cca koľko taka prestavba asi môže vyjsť ? Diky moc
|
čtv dub 27, 2017 12:25 pm |
|
 |
Nováček
Registrován: úte led 24, 2017 10:59 am Příspěvky: 42 Bydliště: Pardubicko
|
Šestihrnky údajně moc vhodné pro přestavbu na LPG nejsou, ale jsou tu na fóru lidi co to mají a funguje jim to bez problémů. 2,5-ky to zvládají v pohodě a bylo toho už tady ve vláknech napsáno moc. Subaru kdysi dávalo od nova Vialle. Dobrý systém, ale spíše dražší (měl jsem ho). Je dost jiných systémů, spolehlivých a levnějších. Z vlastní zkušenosti bych ti ale poradil (a to tu už taky někdo psal), ať si najdeš plynaře/firmu někde blízko buď bydliště nebo práce, ať pak nemusíš daleko (pravidelného revize, seřizování, nedejbože opravy...). Takže si to tady ještě pročti, co se týče systémů a provozu, ale hlavně se pak podívej doma, kde tam je slušná firma, která tomuto ROZUMÍ a máš napůl vyhráno. Jo cena....tipuju tak 1000 - 1200€. Vialle podstatně více.
_________________ Subaru Outback 3,6R MY 2011 Subaru Outback 2,5i LPG MY 2008 -ex Subaru Legacy kombi 2,0 MY 2005 -ex
|
čtv dub 27, 2017 12:46 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am Příspěvky: 6650 Bydliště: Česká Třebová
|
Já mám pocit, pokud mě neklame paměť, že 3.6 na plyn ti tu někdo hodně rychle rozmluví. Uvidíš. 
_________________ WRX STI MY2016 Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
|
čtv dub 27, 2017 12:52 pm |
|
 |
Vášnivý uživatel
Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm Příspěvky: 1450
|
A má smysl to Lego 2.0D dávat dohromady, když už je to po celé republice docela známé, že ty motory jsou průser? Jsou jich plné bazary a bude to trvat, než se najde nějaký hejl, který to koupí. A následně riskovat, že to bude ranař, který ti to přijde omlátit o hlavu, až mu auto zase klekne a bude se domáhat náhrady škody. Pokud se nepletu, tak byl i případ, kdy ten motor znovu lehnul po 30 tisících km a to se dá najezdit za rok! Není jednodušší to prodat s padlým motorem? Alespoň já bych to takhle udělal, než prodat někomu časovanou bombu.
_________________ Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 LPG Skoda Octavia RS 2.0 TDI MT 135kW 2015 ex Ford Mondeo 2.0i MT 107kW 2005
|
čtv dub 27, 2017 1:01 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm Příspěvky: 3927
|
H6ky, co jezdí celkem bez problému na plyn, jsou akorát staré 3.0 154kW. U těch novějších se akorát kalkujuje s tím, jestli úspora za LPG převýší nákup nového motoru, až se to posere 
|
čtv dub 27, 2017 3:50 pm |
|
 |
Vášnivý uživatel
Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm Příspěvky: 910 Bydliště: Ostrava
|
Opravit to je asi nesmysl když to chceš obratem prodat.. Neb to neprodás, jedině za nesmyslně nízkou cenu. Je toho plný net a nikdo to nechce...
Motor na lpg ideálně sérizeni ventilů šroubek maticka tedy :92 kW 115kW a 121kW...
_________________ Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
|
čtv dub 27, 2017 4:47 pm |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|