L

Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Příspěvek od Subaru70 »

..ještě bych rád připomenul, že pro repas vždy volit komponenty až od roku 2012 kdy už byly např. silnější kliky a pod. určitě neměnit za starej motor. Jinak poctivá výměna polomotoru jako celku je cca opravdu hodně přes 100 tis.Kč.
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Uživatelský avatar
totok
Nováček
Nováček
Příspěvky: 31
Registrován: úte lis 10, 2009 12:09 am
Jméno a příjmení: Dan Kupčík

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Příspěvek od totok »

Zdravim, u Waltra sem nechal delat "malou" GO kdyz mi pul roku po koupi 2.5i OTB odeslo tesneni pod hlavou vedle EGR. Na vanoce ;-)
Tesneni nebylo ani original. Takze to jen cekalo na vhodne podminky. Opraveno a krom toho, ze ten motor stale zere olej jako pred tim, s nim nemam za rok a pul a 35 tisic km zadny problem. Odvedli dle meho nazoru dobrou praci.

Sent from my SM-N9200 using Tapatalk
Ex.: Subo Lego, EJ20, No ABS|SRS|A/C >> 1370kg, MY1996
Subo Lego Outback 2.5i 5MT MY2006 facelift
Doner
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: čtv dub 20, 2017 1:45 am

R

Příspěvek od Doner »

J
Naposledy upravil(a) Doner dne čtv čer 14, 2018 8:23 am, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22548
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Příspěvek od spm »

Se obávám, že v těhlech letech 3.6 nekoupíš, protože to se to akorát nějak přestalo v Evropě prodávat...
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Příspěvek od martas »

Nevim,jestli maj jeste v AWD toho otase 3,6 ,ale je to amerika :-/
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Doner
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: čtv dub 20, 2017 1:45 am

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Příspěvek od Doner »

Našiel som aj 3.6ky ale je ich malo. Ale ako je to z údržbou ktorý motor sa oplatí viac ? Resp. Čo je na ktorom kazove načo si dat pri kúpe pozor ? Vďaka
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Příspěvek od catana »

3.6 Outbacka uz koupis tak z 2010, pak uz se v Evrope neprodaval kvuli emisim. Ja osobne CVT rad nemam, vadi mi ze se lisi zvuk motoru s rychlosti, ale obecne funguje lepe nez 5AT, ktera je neskutecne natvrdla. Prerazuje tak dve sekundy pote co das padlem impuls a nezvlada situace typu brzdim a pak pridam (napr. kruhac).
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
suru70
Nováček
Nováček
Příspěvky: 46
Registrován: úte led 24, 2017 10:59 am
Jméno a příjmení: Vít K.
Bydliště: Pardubicko

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Příspěvek od suru70 »

Jak se tu psalo. Já 3,6-ku pořídil loni, ale je jich opravdu jako šafránu. 2012 zcela výjimečně, většinou 2010-11. Obecně jak 2,5, tak 3,6 jsou už vychytané a spolehlivé motory, na normální svižnou jízdu, ale při zrychlení ti na obličeji vyklouzlí přihlouplý úsměv jen 3,6- ka (zvuk a zátah). Servisní a provozní náklady trochu vyšší samozřejmě 3,6-ka. CVT neznám, ale 5AT přesně co píše Catana.....trochu přihlouplá, ale příjemná, musíš si zvyknout.
Subaru Outback 3,6R MY 2011
Subaru Outback 2,5i LPG MY 2008 -ex
Subaru Legacy kombi 2,0 MY 2005 -ex
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Příspěvek od j3rry »

yeti píše:
nerad bych se v tom vrtal, ale J3erry(mu) ten motor foukl znova a to už ho tuším 2x dělal někdo jinej. Možná to není až tak úplně o Waltrovi ... ?
Waltr je píčus, tečka. Zkurvil mi originál closed deck blok, kterej tam byl panenskej od výroby. A to tak, že mi to dvakrát zkurvil a ještě k tomu podruhé tam nějakým zázrakem dali ojnici naopak, na čemž to pak bylo nutno otevřít zase - ergo přestože třetí kiks na tom motoru byl poprvé sice v rukách JS, nicméně s Waltrem a jeho bandou zkurvenými komponenty. Tolik píčus Embert.

Že se mi potom dvakrát vysypal polomotor, který jsem koupil z Polska, protože mi onehdá jaksi kvůli čurákovi jménem Embert došli prachy, je věc jiná. Doporučuju znovu pořádně přečíst moje vlákno o Impreze. Zjevně se neumíš, na rozdíl od některých, orientovat v neustále se vyvíjející hromadě textu. A neargumentuj mi tu, že to má hromadu stránek - já například aktuálně v hlavě nosím čtyři správní spisy dopravněfašistických kauz svých kamarádů. Pamatuju si co se kdy stalo, co kdy který policajt řekl u jakého ÚJ, co kde magorstrátní parazit posral. Takže věř, že konkrétně posloupnost toho, jak mi ve Fryčovicích dojebávali motory znám perfektně. Jediné, co mi chybí je informace o tom, jestli ten motor dělal osobně Walter, nebo jestli to tam dělal Pepa/Martin. Z (ne)pochopitelných důvodů jsem se v tomto směru nikdy nedozvěděl pravdu a můj osobní tip je, že ten motor nedělal Walter, ale z (ne)pochopitelných důvodů to nechce přiznat... Neserte mě svými pojebanými kurva spekulacemi. Přesně tak, jak je to popsáno v mém tématu o mé Impreze, tak přesně tak se to stalo.
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Doner
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: čtv dub 20, 2017 1:45 am

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Příspěvek od Doner »

Suru 70
Ešte by som sa opýtal , keďže by som to chcel prerobiť na plyn, akú značku vybrať aby to bolo všetko ako na byť a hlavne kvalitne ?cca koľko taka prestavba asi môže vyjsť ? Diky moc
suru70
Nováček
Nováček
Příspěvky: 46
Registrován: úte led 24, 2017 10:59 am
Jméno a příjmení: Vít K.
Bydliště: Pardubicko

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Příspěvek od suru70 »

Šestihrnky údajně moc vhodné pro přestavbu na LPG nejsou, ale jsou tu na fóru lidi co to mají a funguje jim to bez problémů.
2,5-ky to zvládají v pohodě a bylo toho už tady ve vláknech napsáno moc. Subaru kdysi dávalo od nova Vialle. Dobrý systém, ale spíše dražší (měl jsem ho). Je dost jiných systémů, spolehlivých a levnějších. Z vlastní zkušenosti bych ti ale poradil (a to tu už taky někdo psal), ať si najdeš plynaře/firmu někde blízko buď bydliště nebo práce, ať pak nemusíš daleko (pravidelného revize, seřizování, nedejbože opravy...). Takže si to tady ještě pročti, co se týče systémů a provozu, ale hlavně se pak podívej doma, kde tam je slušná firma, která tomuto ROZUMÍ a máš napůl vyhráno. Jo cena....tipuju tak 1000 - 1200€. Vialle podstatně více.
Subaru Outback 3,6R MY 2011
Subaru Outback 2,5i LPG MY 2008 -ex
Subaru Legacy kombi 2,0 MY 2005 -ex
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11873
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Příspěvek od Traveller »

Já mám pocit, pokud mě neklame paměť, že 3.6 na plyn ti tu někdo hodně rychle rozmluví. Uvidíš. B-)
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
bushman1
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3600
Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Příspěvek od bushman1 »

A má smysl to Lego 2.0D dávat dohromady, když už je to po celé republice docela známé, že ty motory jsou průser?
Jsou jich plné bazary a bude to trvat, než se najde nějaký hejl, který to koupí.
A následně riskovat, že to bude ranař, který ti to přijde omlátit o hlavu, až mu auto zase klekne a bude se domáhat náhrady škody. >:-f
Pokud se nepletu, tak byl i případ, kdy ten motor znovu lehnul po 30 tisících km a to se dá najezdit za rok!

Není jednodušší to prodat s padlým motorem?
Alespoň já bych to takhle udělal, než prodat někomu časovanou bombu.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22548
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Příspěvek od spm »

H6ky, co jezdí celkem bez problému na plyn, jsou akorát staré 3.0 154kW. U těch novějších se akorát kalkujuje s tím, jestli úspora za LPG převýší nákup nového motoru, až se to posere :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Majer
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1048
Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
Jméno a příjmení: Robert Košař
Bydliště: Ostrava

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Příspěvek od Majer »

Opravit to je asi nesmysl když to chceš obratem prodat.. Neb to neprodás, jedině za nesmyslně nízkou cenu. Je toho plný net a nikdo to nechce...

Motor na lpg ideálně sérizeni ventilů šroubek maticka tedy :92 kW 115kW a 121kW...
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
Odpovědět

Zpět na „V gen. BM/BR (09-14)“