L
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
..ještě bych rád připomenul, že pro repas vždy volit komponenty až od roku 2012 kdy už byly např. silnější kliky a pod. určitě neměnit za starej motor. Jinak poctivá výměna polomotoru jako celku je cca opravdu hodně přes 100 tis.Kč.
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Zdravim, u Waltra sem nechal delat "malou" GO kdyz mi pul roku po koupi 2.5i OTB odeslo tesneni pod hlavou vedle EGR. Na vanoce
Tesneni nebylo ani original. Takze to jen cekalo na vhodne podminky. Opraveno a krom toho, ze ten motor stale zere olej jako pred tim, s nim nemam za rok a pul a 35 tisic km zadny problem. Odvedli dle meho nazoru dobrou praci.
Sent from my SM-N9200 using Tapatalk
Tesneni nebylo ani original. Takze to jen cekalo na vhodne podminky. Opraveno a krom toho, ze ten motor stale zere olej jako pred tim, s nim nemam za rok a pul a 35 tisic km zadny problem. Odvedli dle meho nazoru dobrou praci.
Sent from my SM-N9200 using Tapatalk
Ex.: Subo Lego, EJ20, No ABS|SRS|A/C >> 1370kg, MY1996
Subo Lego Outback 2.5i 5MT MY2006 facelift
Subo Lego Outback 2.5i 5MT MY2006 facelift
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Se obávám, že v těhlech letech 3.6 nekoupíš, protože to se to akorát nějak přestalo v Evropě prodávat...
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Nevim,jestli maj jeste v AWD toho otase 3,6 ,ale je to amerika
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Našiel som aj 3.6ky ale je ich malo. Ale ako je to z údržbou ktorý motor sa oplatí viac ? Resp. Čo je na ktorom kazove načo si dat pri kúpe pozor ? Vďaka
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
3.6 Outbacka uz koupis tak z 2010, pak uz se v Evrope neprodaval kvuli emisim. Ja osobne CVT rad nemam, vadi mi ze se lisi zvuk motoru s rychlosti, ale obecne funguje lepe nez 5AT, ktera je neskutecne natvrdla. Prerazuje tak dve sekundy pote co das padlem impuls a nezvlada situace typu brzdim a pak pridam (napr. kruhac).
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
-
- Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: úte led 24, 2017 10:59 am
- Jméno a příjmení: Vít K.
- Bydliště: Pardubicko
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Jak se tu psalo. Já 3,6-ku pořídil loni, ale je jich opravdu jako šafránu. 2012 zcela výjimečně, většinou 2010-11. Obecně jak 2,5, tak 3,6 jsou už vychytané a spolehlivé motory, na normální svižnou jízdu, ale při zrychlení ti na obličeji vyklouzlí přihlouplý úsměv jen 3,6- ka (zvuk a zátah). Servisní a provozní náklady trochu vyšší samozřejmě 3,6-ka. CVT neznám, ale 5AT přesně co píše Catana.....trochu přihlouplá, ale příjemná, musíš si zvyknout.
Subaru Outback 3,6R MY 2011
Subaru Outback 2,5i LPG MY 2008 -ex
Subaru Legacy kombi 2,0 MY 2005 -ex
Subaru Outback 2,5i LPG MY 2008 -ex
Subaru Legacy kombi 2,0 MY 2005 -ex
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Waltr je píčus, tečka. Zkurvil mi originál closed deck blok, kterej tam byl panenskej od výroby. A to tak, že mi to dvakrát zkurvil a ještě k tomu podruhé tam nějakým zázrakem dali ojnici naopak, na čemž to pak bylo nutno otevřít zase - ergo přestože třetí kiks na tom motoru byl poprvé sice v rukách JS, nicméně s Waltrem a jeho bandou zkurvenými komponenty. Tolik píčus Embert.yeti píše:
nerad bych se v tom vrtal, ale J3erry(mu) ten motor foukl znova a to už ho tuším 2x dělal někdo jinej. Možná to není až tak úplně o Waltrovi ... ?
Že se mi potom dvakrát vysypal polomotor, který jsem koupil z Polska, protože mi onehdá jaksi kvůli čurákovi jménem Embert došli prachy, je věc jiná. Doporučuju znovu pořádně přečíst moje vlákno o Impreze. Zjevně se neumíš, na rozdíl od některých, orientovat v neustále se vyvíjející hromadě textu. A neargumentuj mi tu, že to má hromadu stránek - já například aktuálně v hlavě nosím čtyři správní spisy dopravněfašistických kauz svých kamarádů. Pamatuju si co se kdy stalo, co kdy který policajt řekl u jakého ÚJ, co kde magorstrátní parazit posral. Takže věř, že konkrétně posloupnost toho, jak mi ve Fryčovicích dojebávali motory znám perfektně. Jediné, co mi chybí je informace o tom, jestli ten motor dělal osobně Walter, nebo jestli to tam dělal Pepa/Martin. Z (ne)pochopitelných důvodů jsem se v tomto směru nikdy nedozvěděl pravdu a můj osobní tip je, že ten motor nedělal Walter, ale z (ne)pochopitelných důvodů to nechce přiznat... Neserte mě svými pojebanými kurva spekulacemi. Přesně tak, jak je to popsáno v mém tématu o mé Impreze, tak přesně tak se to stalo.
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Suru 70
Ešte by som sa opýtal , keďže by som to chcel prerobiť na plyn, akú značku vybrať aby to bolo všetko ako na byť a hlavne kvalitne ?cca koľko taka prestavba asi môže vyjsť ? Diky moc
Ešte by som sa opýtal , keďže by som to chcel prerobiť na plyn, akú značku vybrať aby to bolo všetko ako na byť a hlavne kvalitne ?cca koľko taka prestavba asi môže vyjsť ? Diky moc
-
- Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: úte led 24, 2017 10:59 am
- Jméno a příjmení: Vít K.
- Bydliště: Pardubicko
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Šestihrnky údajně moc vhodné pro přestavbu na LPG nejsou, ale jsou tu na fóru lidi co to mají a funguje jim to bez problémů.
2,5-ky to zvládají v pohodě a bylo toho už tady ve vláknech napsáno moc. Subaru kdysi dávalo od nova Vialle. Dobrý systém, ale spíše dražší (měl jsem ho). Je dost jiných systémů, spolehlivých a levnějších. Z vlastní zkušenosti bych ti ale poradil (a to tu už taky někdo psal), ať si najdeš plynaře/firmu někde blízko buď bydliště nebo práce, ať pak nemusíš daleko (pravidelného revize, seřizování, nedejbože opravy...). Takže si to tady ještě pročti, co se týče systémů a provozu, ale hlavně se pak podívej doma, kde tam je slušná firma, která tomuto ROZUMÍ a máš napůl vyhráno. Jo cena....tipuju tak 1000 - 1200€. Vialle podstatně více.
2,5-ky to zvládají v pohodě a bylo toho už tady ve vláknech napsáno moc. Subaru kdysi dávalo od nova Vialle. Dobrý systém, ale spíše dražší (měl jsem ho). Je dost jiných systémů, spolehlivých a levnějších. Z vlastní zkušenosti bych ti ale poradil (a to tu už taky někdo psal), ať si najdeš plynaře/firmu někde blízko buď bydliště nebo práce, ať pak nemusíš daleko (pravidelného revize, seřizování, nedejbože opravy...). Takže si to tady ještě pročti, co se týče systémů a provozu, ale hlavně se pak podívej doma, kde tam je slušná firma, která tomuto ROZUMÍ a máš napůl vyhráno. Jo cena....tipuju tak 1000 - 1200€. Vialle podstatně více.
Subaru Outback 3,6R MY 2011
Subaru Outback 2,5i LPG MY 2008 -ex
Subaru Legacy kombi 2,0 MY 2005 -ex
Subaru Outback 2,5i LPG MY 2008 -ex
Subaru Legacy kombi 2,0 MY 2005 -ex
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Já mám pocit, pokud mě neklame paměť, že 3.6 na plyn ti tu někdo hodně rychle rozmluví. Uvidíš.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
A má smysl to Lego 2.0D dávat dohromady, když už je to po celé republice docela známé, že ty motory jsou průser?
Jsou jich plné bazary a bude to trvat, než se najde nějaký hejl, který to koupí.
A následně riskovat, že to bude ranař, který ti to přijde omlátit o hlavu, až mu auto zase klekne a bude se domáhat náhrady škody.
Pokud se nepletu, tak byl i případ, kdy ten motor znovu lehnul po 30 tisících km a to se dá najezdit za rok!
Není jednodušší to prodat s padlým motorem?
Alespoň já bych to takhle udělal, než prodat někomu časovanou bombu.
Jsou jich plné bazary a bude to trvat, než se najde nějaký hejl, který to koupí.
A následně riskovat, že to bude ranař, který ti to přijde omlátit o hlavu, až mu auto zase klekne a bude se domáhat náhrady škody.
Pokud se nepletu, tak byl i případ, kdy ten motor znovu lehnul po 30 tisících km a to se dá najezdit za rok!
Není jednodušší to prodat s padlým motorem?
Alespoň já bych to takhle udělal, než prodat někomu časovanou bombu.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
H6ky, co jezdí celkem bez problému na plyn, jsou akorát staré 3.0 154kW. U těch novějších se akorát kalkujuje s tím, jestli úspora za LPG převýší nákup nového motoru, až se to posere
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1062
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor
Opravit to je asi nesmysl když to chceš obratem prodat.. Neb to neprodás, jedině za nesmyslně nízkou cenu. Je toho plný net a nikdo to nechce...
Motor na lpg ideálně sérizeni ventilů šroubek maticka tedy :92 kW 115kW a 121kW...
Motor na lpg ideálně sérizeni ventilů šroubek maticka tedy :92 kW 115kW a 121kW...
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00