Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Právě je sob úno 16, 2019 9:33 pm
Autor |
Zpráva |
Závislý uživatel
Registrován: pon srp 10, 2015 2:37 pm Příspěvky: 1862 Bydliště: Hradec Králové
|
Taky se mi moje klima nějak nezdá. Mám Forejse 2.0X 92kW, 11/03, to abyste věděli o čem mluvím. Po zapnutí klima chladí, ale po cca 20 min. začíná foukat teplý vzduch a už to tak zůstane až do dalšího startu po několika hodinách stání auta. Koukal jsem na ten odtok co tu uvádíte a nezjistil jsem, jestli je či není ucpaný, neb je to hadice o vnitřním průměru cca 10mm, takže ani nevím, jak by se mohla ucpat. Nicméně jsem se jí snažil pročistit silnou silonovou strunou a nic z ní nešlo (co by jí ucpávalo). Nenapadá vás, čím by to mohlo být, že to po tom časovém úseku přestává chladit,
_________________ Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
|
ned črc 03, 2016 10:27 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: pát dub 11, 2014 6:50 am Příspěvky: 740 Bydliště: Turnovsko
|
Málo chladiva, měl jsem to stejně. Kus cesty chladí pak slábne a pak už nic. Postupem času nebo když to necháš stát na slunci to ani chladit pořádně nezačne. Me utikalo chladivo skoro rok, stalo me to mraky peněz protože to kazdej "opravil" a ono se to opakovalo teď mám téměř vše nové tak doufam,ze ted uz to bude dobrý. Doporučuji řešit co nejdřív a dát to někomu kdo si dá tu práci a projde opravdu poctivě celý okruh.
_________________ Subaru Legacy 2.0i 101kw MY05 AT, šedá pastel, koupeno na 129tis km
|
úte črc 05, 2016 7:12 am |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pon srp 10, 2015 2:37 pm Příspěvky: 1862 Bydliště: Hradec Králové
|
pleswi: A mohl bys mi někoho spolehlivýho doporučit?
_________________ Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
|
úte črc 05, 2016 7:17 am |
|
 |
Zkušený uživatel
Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm Příspěvky: 295
|
Mě to chladí dobře a stále (zatím?), ale v posledním týdnu jsem si dvakrát všiml mlhy bez chuti a zápachu, která vychází z levého ofuku co je vedle schránky u palubního pc. Vzduch fouká chladný ze všech 4 výstupů, ale jen z toho jednoho je vidět. Má někdo pls tucha co se mi to tam děje za nepravosti?
_________________ Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT.
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Honda CBR125R
|
úte črc 12, 2016 11:21 am |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pon srp 10, 2015 2:37 pm Příspěvky: 1862 Bydliště: Hradec Králové
|
Tak jsem si byl nechat nafouknout klimu. Moc toho nechybělo, vyčerpalo se 517g a plnit se má 550-650g. Problém proč to zlobí je prý v tom, že je ucpaný vysoušeč. Klima chvilku běží a po cca 15min. přestává chladit. Kompresor se sice snaží, tlakuje až na 17at. kdy ho už ale vypne pojistný ventil ... pracovní tlak je prý cca 12 at. Kdybyste někdo věděl, kde ten vysoušeč sehnat za rozumnou cenu, dejte mi prosím vědět. 
_________________ Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
|
pát srp 05, 2016 11:06 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: pát dub 11, 2014 6:50 am Příspěvky: 740 Bydliště: Turnovsko
|
_________________ Subaru Legacy 2.0i 101kw MY05 AT, šedá pastel, koupeno na 129tis km
|
úte srp 09, 2016 8:17 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pon srp 10, 2015 2:37 pm Příspěvky: 1862 Bydliště: Hradec Králové
|
Díky, mám to tedy na SGčko, ale díky za tip ... snad to bude ono. http://autodily.mjauto.cz/subaru/forest ... izace.html
_________________ Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
|
stř srp 10, 2016 11:04 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: pát dub 11, 2014 6:50 am Příspěvky: 740 Bydliště: Turnovsko
|
Ja to měl ze záložek když jsem to řešil. Klidně jim cinkni pan je ochotnej poradi když tak.
_________________ Subaru Legacy 2.0i 101kw MY05 AT, šedá pastel, koupeno na 129tis km
|
čtv srp 11, 2016 9:56 am |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pon srp 10, 2015 2:37 pm Příspěvky: 1862 Bydliště: Hradec Králové
|
Ještě jednou díky.
_________________ Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
|
čtv srp 11, 2016 9:59 am |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am Příspěvky: 7630 Bydliště: Valašsko
|
Honzo,všiml jsem si tvé reakce až teď.Ne není to blbost,opravdu na xantii jel kompresor furt,nekecám,vím to,fááákt,mám to ověřeno,mimo jiné už jen tím,že jsem s tím jezdil a to prostě poznáš...výkon je furt nižšší a taky nikdy nevypne kompresor.Taky konzultováno na foru a s lidma co se v tom vyznají.Některé novší xantie už měli kompresor aut,odepínatelný,ale to to byly myslím ty poslední,ročník 2001-2002. Jinak to co jsi napsal ohledně spínání kompíku v subaru taky tak beru a chápu,ale přijde mě,že interval je furt stejný,jen se možná malilinko protáhl,když už byly teploty rozdílnější,tj logické vím,jenže ten rozdíl je tak sotva vteřina,to mě zarazilo,ale uvidíme no,až přijdou fakt tropy 
_________________ Forester 2.0 SG 2002 Citroen Saxo Twist 1.1 2000 bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
|
čtv dub 20, 2017 10:50 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm Příspěvky: 4473 Bydliště: Praha
|
No ono ti "Citróni" používají asi kompresor i na odpružení? Já nevím, poslední Citroën co jsem zkoušel byl nějaký BX a to se zvedalo ovladačem z kabiny docela dost. Tak tam musel nějaký kompresor běžet. 
_________________ Forester 2004 2.0 MT LPG Impreza 2004 2.0 AT
|
pát dub 21, 2017 9:05 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm Příspěvky: 13784 Bydliště: Praha
|
No hádat se nebudu, ale je to dost zvláštní. Všechny auta mají spojku, novější auta mají kompresor třeba už i elektrický, takže to je fakt už jak lednička. Aby to běželo furt, to se mi fakt nezdá, tam bude nějaký háček...
_________________V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE)  [ vlákno o autě] Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
|
pát dub 21, 2017 9:20 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm Příspěvky: 4473 Bydliště: Praha
|
Já se taky nehádám. Vůbec nevím, jak to tam fungovalo, ale prostě auto šlo zvedat a snižovat ovladačem v kabině a to to snad bylo dokonce 4x4. Koukám, že je to v tomto vlákně ![offtopic [OFFTOPIC]](./images/smilies/offtopic.gif) . Tak se omlouvám.
_________________ Forester 2004 2.0 MT LPG Impreza 2004 2.0 AT
|
pát dub 21, 2017 9:32 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm Příspěvky: 13784 Bydliště: Praha
|
To jo, ale tak přeci kompresor od klímy s tím nemá nic společnýho. Poslední Citroen s tímhle pérováním, co jsem nějak blíž viděl byl z nějakých 90. let a podle mě to mělo elektrický kompresor. Ovládalo se to takovým šoupákem mezi sedačkama.
_________________V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE)  [ vlákno o autě] Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
|
pát dub 21, 2017 9:54 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am Příspěvky: 7630 Bydliště: Valašsko
|
Honzo nehádáme se,není proč,já vím na 100%,že to tak bylo.Xantie měly dva typy kompresorů-Delphi-ten uměl odepínat a pak Sandem a ten jel furt na 100%,bez pauzy.Vím to,protože jsem letitý xantiák a něco jsem se o tom načetl,samého mě to překvapilo,ale bylo to tak.Nicméně fungovalo to dobře,jen to bylo nedobré pro výkon auta a pro spotřebu,i když ne zas tak otravné,to zas ne.Jestli mě to nevěříš,dá se to vygooglit. Jinak mnove,hydro podvozek tlakovalo hydročerpadlo,žádný kompresor,jak psal Honza.Ten podovozek byl vychytaný,u xanite už do maxima,vše bylo mechanické a nic se nesralo,u těch obyč podvozků už vůbec ne.Když se něco málo pokazilo,bylo to stářím-10-15 let provozu,ale dalo se to opravit doma,nebo za pár korun,když člověk věděl,kam to dát.Peřina za pár kaček jj,jen vyměnit hydro olej,ale většinou na to lidi srali a jezdili třá 200 000 km a pak z toho teklo bláto,od toho plynou ty pověry,že to nebylo spolehlivé... Jinak jooo,máš pravdu,zvedlo se to mravně,já s xantií překonal fakt hodně špatný terén,až k neuvěření a ty zděšené pohledy,kam že to chci jet  No bx 4x4 to bylo dílo,těch aut není,není snad už žádné k mání,jen vyjímečně,lehoučkeé auto,tvrdé 4x4,nastavitelný podvozek,na silnici peřina,v terénu bagřík. Mimochodem,pnojmatika se tam dala vyměnit bez heveru  Fakt luxus,měl jsem přezuto za chviličku,nez námahy  A umělo to jezdit i jen na tři kola.Dorovnalo si to výšku a jelo dál,samozřejmě opatrně.
_________________ Forester 2.0 SG 2002 Citroen Saxo Twist 1.1 2000 bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
|
pát dub 21, 2017 9:58 pm |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|