brake fluid
Re: brake fluid
U tý SL.6 je zajímavé, že má poloviční viskozitu oproti klasické DOT4. Je přímo určená pro systémy ABS/ESP - poloviční viskozita => větší rychlost přenosu brzdných pulzů. Tedy výrobce to bere jako výhodu. Na druhé straně v odborném článku (AutoExpert - možná bych i mohl nascannovat + OCR a vystavit ve wiki) jsem se dočetl, že ESP systémy jsou nastaveny na určitou viskozitu a počítají s daným zpožděním, než tam vlna tlaku v kapalině dorazí (samozřejmě to jsou milisekundy, ale načasování je v případě ESP dost podstatné). Takže se může stát, že když člověk do systému dá "špatnou" kapalinu, tak ESP (u nás VDC) může chybně fungovat a pozná to a přepně se do nouzového režimu - vypne se (fail-safe). A je potřeba "špatnou" kapalinu vyměnit za vhodnou.
Nevím, jak je to u VDC, ale brzy budu měnit, tak se to dozvím - přinejhorším tam dám pak klasickou DOT4, aspoň si natrénuju výměnu ::-DD:
To celou dobu mluvím o DOT4, akorát různých tříd.
POZOR na DOT5, či 5.1, 5.2 - to nejsou "vylepšení" DOT4, ale jde zcela o jinou kapalinu na jiné bázi a do systémů pro DOT4 se nehodí a mohla by je poškodit!
PS. Když bude zájem o ten článek o kapalině, tak napište.
PPS. Original ATE brake fluid (angličtina)
PPPS. Ptal jsem se na tech@subaru.cz nebo jak je ta adresa a tam mi odpověděli, že prostě specifikace DOT4, s nízkoviskózní prý nemají zkušenost.
Nevím, jak je to u VDC, ale brzy budu měnit, tak se to dozvím - přinejhorším tam dám pak klasickou DOT4, aspoň si natrénuju výměnu ::-DD:
To celou dobu mluvím o DOT4, akorát různých tříd.
POZOR na DOT5, či 5.1, 5.2 - to nejsou "vylepšení" DOT4, ale jde zcela o jinou kapalinu na jiné bázi a do systémů pro DOT4 se nehodí a mohla by je poškodit!
PS. Když bude zájem o ten článek o kapalině, tak napište.
PPS. Original ATE brake fluid (angličtina)
PPPS. Ptal jsem se na tech@subaru.cz nebo jak je ta adresa a tam mi odpověděli, že prostě specifikace DOT4, s nízkoviskózní prý nemají zkušenost.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- PavelG
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 769
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Olomoucko
Re: brake fluid
DOT5 je silikon, zatímco DOT3 a 4 má minerálná základ. Při smíchání s 5 se může vytvořit bordel (žmolky, sraženiny ..).
5.1 by měla být údajně zase mísitelná s 3 a 4 , ale vůbec bych na to nespoléhal.
Šlo mi o značku, ale je to asi fakt jedno jak tak vidím, prsknu tam nějakou DOT4 od slušného výrobce a bude to.
5.1 by měla být údajně zase mísitelná s 3 a 4 , ale vůbec bych na to nespoléhal.
Šlo mi o značku, ale je to asi fakt jedno jak tak vidím, prsknu tam nějakou DOT4 od slušného výrobce a bude to.
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3143
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: brake fluid
já vždy (nebo většinou) do předchozího i současného Legacy dával 5.1 - a stále jezdím a brzdím :826:
5.1 je (matně si vybavuji) prý mísitelná se 4
5.1 je (matně si vybavuji) prý mísitelná se 4
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Re: brake fluid
Tak já ten článek naskenuju, ať se tu nemusíme dohadovat
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10654
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: brake fluid
Dle tvrzení výrobců jsou DOT3 a 4 mísitelné. DOT 5 se s nižší brzdovkou mísit nemá. Jinak DOT3 není doporučená pro vozy s ABS, proto do Subárek min. DOT4. DOT 5 je už pro závoďáky, protože na okruhu můžeme 4 vyvařit. Pokud ji chcete vyměnit, nou problém, ale nemísit (DOT5).
Re: brake fluid
Tady je ten článek
http://subarufanclub.cz/wiki/technika/brzdova_kapalina
http://subarufanclub.cz/wiki/technika/brzdova_kapalina
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: brake fluid
Nemate nekdo nahodou doma plonkovni vicko nadobky na brzdovou kapalinu, nebo celou nadrzku?
- Přílohy
-
- brzdova nadrzka.JPG (13.41 KiB) Zobrazeno 7652 x
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
- klimat
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 321
- Registrován: sob kvě 22, 2010 7:46 am
- Jméno a příjmení: Tomas Klima
- Bydliště: Benešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: brake fluid
Mam na Forestra cely brzdovy system, samotne vicko se mi prodavat nechce...., ale asi bych ji za nejake drobne pustil.... kdyby sis ji vzal i s hlavnim valcem, tak bych byl spokojeny :655:
- Painkiller
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 159
- Registrován: ned úno 14, 2010 10:30 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: brake fluid
Asi mám - ze staršího Lega (1996)...Musel bych mrknout do garáže u rodičů.Juras píše:Nemate nekdo nahodou doma plonkovni vicko nadobky na brzdovou kapalinu, nebo celou nadrzku?
Subaru Legacy 2.0, MT, MY99, LPG
Re: brake fluid
Tak to by bylo super, potrebuju jen to vicko a kupovat celej valec pro me nema moc smysl.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
- Painkiller
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 159
- Registrován: ned úno 14, 2010 10:30 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: brake fluid
Jestli se tam o víkendu dostanu, mrknu na to a kdyžtak pošlu SZ!Juras píše:Tak to by bylo super, potrebuju jen to vicko a kupovat celej valec pro me nema moc smysl.
Subaru Legacy 2.0, MT, MY99, LPG
Re: brake fluid
dobre, diky.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
- lukygoofy
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 361
- Registrován: úte bře 12, 2013 7:46 am
- Jméno a příjmení: Lukáš Kopelent
- Bydliště: Plzeň
Re: brake fluid
tak v tom případě by mě zajímalo, proč mám v manuálu i na víčku od brzdovky napsáno, že musím používat pouze DOT 3 a nic jinýho?Mira píše:Dle tvrzení výrobců jsou DOT3 a 4 mísitelné. DOT 5 se s nižší brzdovkou mísit nemá. Jinak DOT3 není doporučená pro vozy s ABS, proto do Subárek min. DOT4. DOT 5 je už pro závoďáky, protože na okruhu můžeme 4 vyvařit. Pokud ji chcete vyměnit, nou problém, ale nemísit (DOT5).
Jde o Outback 3.0 R MY06 včetně ABS
Subaru Legacy Outback 3.0R AT MY2005 - prodáno Cozmo,
Toyota Avensis 2.0L CVT - MY 2017
Toyota Avensis 2.0L CVT - MY 2017
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: brake fluid
Tady je jeden článeček:
Brzdové systémy osobních a dodávkových automobilů, motocyklů i některých dalších vozidel používají jako médium pro přenos síly brzdovou kapalinu. Po celém světě se pro její označování vžil termín "kapalina DOT". DOT je zkratka pro americké ministerstvo dopravy (Department of Transportation), které již před dlouhou dobou stanovilo specifikace pro výkonnost brzdové kapaliny. Nejstarší specifikace DOT byla nahrazena DOT 2, kterou poté co se v automobilech rozšířily kotoučové brzdy vystřídala DOT 3. Dnešní automobily s protiblokovacími brzdovými systémy vyžadují ovšem ještě lepší kapalinu - DOT 4. Některé závodní automobily a motocykly potřebují kapalinu, která vydrží teploty v brzdových systémech, jejichž kotouče se během provozu rozžhaví do červeného žáru. Pro ně byla vyvinuta norma DOT 5.
Je zde ovšem problém: Zatímco kapaliny DOT 2, 3, a 4 jsou všechny vzájemně kompatibilní mezi sebou navzájem, žádná z nich není mísitelná s DOT 5. Důvodem je použitá základová kapalina – u DOT 5 je silikonová, zatímco u všech ostatních je báze polyetylenglykolová. Pokud doplníte kapalinu DOT 5 do systému, který obsahuje DOT 3 nebo 4 (DOT 2 sice také, ale můžeme ji nechat stranou, dnes se již běžně na trhu nevyskytuje), vzniklá směs rozleptá pryžová těsnění v brzdovém systému. Poškození je otázkou krátké doby a náprava obnáší kompletní výměnu těsnění v celém brzdovém systému. Není to levné ani jednoduché. Poučení je: Nikdy nemíchejte brzdovou kapalinu DOT 5 (modré barvy) s jakoukoli jinou kapalinou DOT (které mají „přírodní“ barvu – asi jako motorový olej).
To ovšem není vše. Technický pokrok šel dále a byla vyvinuta verze DOT 4 vhodná pro použití při ještě vyšších teplotách. Bohužel nebyla označena DOT 4.1 nebo DOT 6, jak by se dalo očekávat, ale je to DOT 5.1. Kapalin DOT 5.1 není na trhu mnoho a pokud ji sháníte, je třeba dát pozor abyste místo ní nekoupili DOT 5! Ještě jednou zdůrazňuji – DOT 5 je silikonová, kdežto DOT 5.1 glykolová a nesmí se míchat. Pokud potřebujete ve vozidle, kde je požadována DOT 5.1 pouze doplnit nádobku nebo odvzdušňujete brzdový systém lze doporučit i použití kapaliny DOT 4, která je plně kompatibilní. Pokud ovšem vyměňujete brzdovou kapalinu a nebo potřebujete naplnit celý systém např. po opravě, je nezbytné použití kapaliny DOT 5.1.
Mokrý a suchý bod varu
Brzdové kapaliny jsou hygroskopické. To znamená, že kapalina absorbuje vodu ze vzdušné vlhkosti. Dokonce se říká, že pokud naplníte sklenku brzdovou kapalinou až po okraj a necháte ji stát na vzduchu, po nějaké době přeteče. Brzdová kapalina, která absorbuje vodu z okolního ovzduší zvyšuje svůj objem. Proto je na každém balení brzdové kapaliny napsán požadavek aby byla řádně uzavřena, pokud se nepoužívá. Zvýšený obsah vody v brzdové kapalině způsobuje pokles teploty jejího odpařování (resp. bodu varu). Kapalina DOT 4 po určité době provozu poklesne na DOT 3 a může degradovat ještě dále – až na výkonovou úroveň DOT 2. Malé množství vlhkosti může být absorbováno skrz pryžová těsnění a hadice (ve skutečnosti skrz každý materiál kromě kovu a skla). Proto výrobci vozidel doporučují výměnu brzdové kapaliny každé dva nebo tři roky.
Protože brzdová kapalina, která je v hydraulickém brzdovém systému naplněna má nižší bod varu než kapalina nová, byly stanoveny dvě minimální hodnoty bodu varu pro brzdovou kapalinu – známé jako „suchý“ a „mokrý“ bod varu. „Suchý“ se týká kapaliny nové, která dosud nebyla kontaminována vodou a „mokrý“ je bod varu kapaliny, která obsahuje přibližně čtyři procenta vody, což bylo průměrné množství, které DOT zjistil u náhodně vybraných vozidel po určité době provozu. Závodní brzdové kapaliny mívají velmi vysokou hodnotu suchého bodu varu. Některé kapaliny zase mohou mít vyšší hodnotu mokrého bodu varu. Co je lepší? Při použití v závodních strojích, kde je výměna brzdové kapaliny prováděna po každém závodě má suchý bod varu klíčový význam. Pokud ovšem nemáte v úmyslu vyměňovat kapalinu velmi často, řiďte se při jejím výběru spíše mokrým bodem varu. Minimální teplota mokrého bodu varu je pro kapalinu DOT 4 155 °C. FUCHS Stopred má garantovanou tuto hodnotu vyšší než 170 °C, což jej staví na špičku brzdových kapalin kategorie DOT 4. Brzdová kapalina SILKOLENE Pro Race 2000 má suchý bod varu vyšší než 300 °C.
Proč DOT 5.1?
DOT 5.1 má hodnotu mokrého bodu varu 190 °C a má oproti DOT 4 poloviční viskozitu. V praxi to znamená, že systém naplněný kapalinou DOT 5.1 má menší prodlevu, rychlejší odezvu brzdového pedálu a lepší modulaci účinku ABS. Navíc při údržbě nižší viskozita usnadňuje odvzdušňování a usazení obložení. Kapalina DOT 5.1 také vykazuje menší změnu objemu v důsledku výkyvu teploty než DOT 4, čímž umožňuje stabilní účinek brzd v širokém rozsahu teplot. Náš produkt FUCHS Maintain DOT 5.1 opět představuje vrcholnou výkonnost a kvalitu v této kategorii.
Upozornění: Některé hydraulické systémy, např. ovládání spojky u některých motocyklů, brzdy u bicyklů apod. mohou používat jako hydraulickou kapalinu minerální olej. Na zásobní nádobce to je vždy uvedeno, věnujte tomu tedy pozornost. Smísení s glykolovou nebo silikonovou brzdovou kapalinou je v těchto případech nežádoucí.
DOT 2 - 190 °C
DOT 3 = 205 °C
DOT 4 - 230 °C
DOT 5 - 260 °C
DOT 5.1 - 270 °C
Poznámka: Specifikace DOT 2 je zastaralá a kapaliny dle DOT 3 jsou běžně používány v Severní Americe. V Evropě jsou běžné DOT 4 a DOT 5.1.
Ing. Pavel Brož, FUCHS Oil Corporation (CZ), spol. s r. o.
Brzdové systémy osobních a dodávkových automobilů, motocyklů i některých dalších vozidel používají jako médium pro přenos síly brzdovou kapalinu. Po celém světě se pro její označování vžil termín "kapalina DOT". DOT je zkratka pro americké ministerstvo dopravy (Department of Transportation), které již před dlouhou dobou stanovilo specifikace pro výkonnost brzdové kapaliny. Nejstarší specifikace DOT byla nahrazena DOT 2, kterou poté co se v automobilech rozšířily kotoučové brzdy vystřídala DOT 3. Dnešní automobily s protiblokovacími brzdovými systémy vyžadují ovšem ještě lepší kapalinu - DOT 4. Některé závodní automobily a motocykly potřebují kapalinu, která vydrží teploty v brzdových systémech, jejichž kotouče se během provozu rozžhaví do červeného žáru. Pro ně byla vyvinuta norma DOT 5.
Je zde ovšem problém: Zatímco kapaliny DOT 2, 3, a 4 jsou všechny vzájemně kompatibilní mezi sebou navzájem, žádná z nich není mísitelná s DOT 5. Důvodem je použitá základová kapalina – u DOT 5 je silikonová, zatímco u všech ostatních je báze polyetylenglykolová. Pokud doplníte kapalinu DOT 5 do systému, který obsahuje DOT 3 nebo 4 (DOT 2 sice také, ale můžeme ji nechat stranou, dnes se již běžně na trhu nevyskytuje), vzniklá směs rozleptá pryžová těsnění v brzdovém systému. Poškození je otázkou krátké doby a náprava obnáší kompletní výměnu těsnění v celém brzdovém systému. Není to levné ani jednoduché. Poučení je: Nikdy nemíchejte brzdovou kapalinu DOT 5 (modré barvy) s jakoukoli jinou kapalinou DOT (které mají „přírodní“ barvu – asi jako motorový olej).
To ovšem není vše. Technický pokrok šel dále a byla vyvinuta verze DOT 4 vhodná pro použití při ještě vyšších teplotách. Bohužel nebyla označena DOT 4.1 nebo DOT 6, jak by se dalo očekávat, ale je to DOT 5.1. Kapalin DOT 5.1 není na trhu mnoho a pokud ji sháníte, je třeba dát pozor abyste místo ní nekoupili DOT 5! Ještě jednou zdůrazňuji – DOT 5 je silikonová, kdežto DOT 5.1 glykolová a nesmí se míchat. Pokud potřebujete ve vozidle, kde je požadována DOT 5.1 pouze doplnit nádobku nebo odvzdušňujete brzdový systém lze doporučit i použití kapaliny DOT 4, která je plně kompatibilní. Pokud ovšem vyměňujete brzdovou kapalinu a nebo potřebujete naplnit celý systém např. po opravě, je nezbytné použití kapaliny DOT 5.1.
Mokrý a suchý bod varu
Brzdové kapaliny jsou hygroskopické. To znamená, že kapalina absorbuje vodu ze vzdušné vlhkosti. Dokonce se říká, že pokud naplníte sklenku brzdovou kapalinou až po okraj a necháte ji stát na vzduchu, po nějaké době přeteče. Brzdová kapalina, která absorbuje vodu z okolního ovzduší zvyšuje svůj objem. Proto je na každém balení brzdové kapaliny napsán požadavek aby byla řádně uzavřena, pokud se nepoužívá. Zvýšený obsah vody v brzdové kapalině způsobuje pokles teploty jejího odpařování (resp. bodu varu). Kapalina DOT 4 po určité době provozu poklesne na DOT 3 a může degradovat ještě dále – až na výkonovou úroveň DOT 2. Malé množství vlhkosti může být absorbováno skrz pryžová těsnění a hadice (ve skutečnosti skrz každý materiál kromě kovu a skla). Proto výrobci vozidel doporučují výměnu brzdové kapaliny každé dva nebo tři roky.
Protože brzdová kapalina, která je v hydraulickém brzdovém systému naplněna má nižší bod varu než kapalina nová, byly stanoveny dvě minimální hodnoty bodu varu pro brzdovou kapalinu – známé jako „suchý“ a „mokrý“ bod varu. „Suchý“ se týká kapaliny nové, která dosud nebyla kontaminována vodou a „mokrý“ je bod varu kapaliny, která obsahuje přibližně čtyři procenta vody, což bylo průměrné množství, které DOT zjistil u náhodně vybraných vozidel po určité době provozu. Závodní brzdové kapaliny mívají velmi vysokou hodnotu suchého bodu varu. Některé kapaliny zase mohou mít vyšší hodnotu mokrého bodu varu. Co je lepší? Při použití v závodních strojích, kde je výměna brzdové kapaliny prováděna po každém závodě má suchý bod varu klíčový význam. Pokud ovšem nemáte v úmyslu vyměňovat kapalinu velmi často, řiďte se při jejím výběru spíše mokrým bodem varu. Minimální teplota mokrého bodu varu je pro kapalinu DOT 4 155 °C. FUCHS Stopred má garantovanou tuto hodnotu vyšší než 170 °C, což jej staví na špičku brzdových kapalin kategorie DOT 4. Brzdová kapalina SILKOLENE Pro Race 2000 má suchý bod varu vyšší než 300 °C.
Proč DOT 5.1?
DOT 5.1 má hodnotu mokrého bodu varu 190 °C a má oproti DOT 4 poloviční viskozitu. V praxi to znamená, že systém naplněný kapalinou DOT 5.1 má menší prodlevu, rychlejší odezvu brzdového pedálu a lepší modulaci účinku ABS. Navíc při údržbě nižší viskozita usnadňuje odvzdušňování a usazení obložení. Kapalina DOT 5.1 také vykazuje menší změnu objemu v důsledku výkyvu teploty než DOT 4, čímž umožňuje stabilní účinek brzd v širokém rozsahu teplot. Náš produkt FUCHS Maintain DOT 5.1 opět představuje vrcholnou výkonnost a kvalitu v této kategorii.
Upozornění: Některé hydraulické systémy, např. ovládání spojky u některých motocyklů, brzdy u bicyklů apod. mohou používat jako hydraulickou kapalinu minerální olej. Na zásobní nádobce to je vždy uvedeno, věnujte tomu tedy pozornost. Smísení s glykolovou nebo silikonovou brzdovou kapalinou je v těchto případech nežádoucí.
DOT 2 - 190 °C
DOT 3 = 205 °C
DOT 4 - 230 °C
DOT 5 - 260 °C
DOT 5.1 - 270 °C
Poznámka: Specifikace DOT 2 je zastaralá a kapaliny dle DOT 3 jsou běžně používány v Severní Americe. V Evropě jsou běžné DOT 4 a DOT 5.1.
Ing. Pavel Brož, FUCHS Oil Corporation (CZ), spol. s r. o.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)