Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 73 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Forester SG5, 2.0, manuál, 2005 
Autor Zpráva
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19972
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Tak to tedy gratuluji ke stříbrňákovi. :-) To je hezký, že jsi tak nadšen do značky, že ti jedno nestačí. :-)

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


sob říj 22, 2016 7:48 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 103
Bydliště: okres Česká Lípa
Ahojda lidi!
Na stříbrném SF se nám stále povolují matky na kolech, originál plecháčích. Při prvním zjištění už chyběl jeden upevňovací šroub, při preventivním dotahování se ulomil další, naštěstí na druhém zadním kole.

Máte někdo zkušenost nebo radu???

_________________
Subaru Forester SG5, 2.0 man. *2005, vínový, spotřeba okolo 1hl/Mm
Subaru Forester SF5LJ, 2.0 man. *1999, stříbrný


ned led 22, 2017 7:18 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3177
Bydliště: Praha
Dej sem fotku matek. To je jediné co mě napadá, že matky nejsou určeny pro disky.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


ned led 22, 2017 8:31 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 103
Bydliště: okres Česká Lípa
Takže fotku kluk nedodal, ale matky byly stejné, jako mám na SG pro origo plecháče. Ty co mám na sadu hliníků, nesednou přesně do zahloubení na disku.

Horší je, že se při utahování ulomil jeden šroub, pak na druhé straně a při přípravě na delší cestu jsme zjistili, že sám z ničeho nic upadl další.
Tak jsme sehnali nové šrouby a kluk vymontoval z auta (hliníkový) díl, ve kterém ty šrouby byly, vyrazil jsem je na svěráku a pochvaluju si, jak je to konstrukčně pěkně udělané, že to jde tak pěkně vyměnit bez rozebírání bubnu, ložisek pérek v brzdách. No a šrouby tam nepasovaly. V dílně nebyl signál na mobil, tak jdu ven a koukám, brzdový buben vypadá, jako když se z něj nic nesundalo! Oni to jsou podložky! Tak 20mm.

Dotazy:
u SF, které je trochu zvedlé (nevím kolik), má smysl mít podložky na rozšíření auta?
Když je rozchod kol vpředu větší (podložky zůstaly) a vzadu menší, může to mít horší jízdní vlastnosti?

_________________
Subaru Forester SG5, 2.0 man. *2005, vínový, spotřeba okolo 1hl/Mm
Subaru Forester SF5LJ, 2.0 man. *1999, stříbrný


stř úno 22, 2017 2:52 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19972
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Jo, takže problém bude v těch podložkách. Podložky nech buď všude, nebo nikde. Mít je na jedné nápravě je hovadina. Podložky jsou neodpružená hmota navíc. Kdybych chtěl mít auto s širším rozchodem, dám tam kola s menším ET, ale ne podložky.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv úno 23, 2017 2:34 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 103
Bydliště: okres Česká Lípa
Tak mám další dotaz,
spodní kulák na rameni přední nápravy (u SF) se mění jak? Je to výměnný díl na nýty/šroubky jako u Škodovek nebo se musí měnit s celým ramenem?

_________________
Subaru Forester SG5, 2.0 man. *2005, vínový, spotřeba okolo 1hl/Mm
Subaru Forester SF5LJ, 2.0 man. *1999, stříbrný


pát úno 24, 2017 9:37 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2015 7:12 pm
Příspěvky: 136
Bydliště: Praha 5
Jestli mluvíš o svislym čepu ramene, tak ten je vloženej do těhlice staženej šroubem přes cipant. Jistě se musí odpojit kost stabilizátoru. Po vytažení závlačky a povolení korunkový matice srazíš rameno, povolíš a vyšroubuješ šroub na těhlici, co přes cipant drží kulák a kulák vytáhneš ven. Když nepujde lehce, což je dost pravděpodovný do cipantu vložíš malej sekáč a opatrně ho pomocí kladiva a sekáče rozevřeš, pak by měl jít zlehka. Hodně štěstí ;)


pát úno 24, 2017 10:08 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 103
Bydliště: okres Česká Lípa
OK, takže stačí objednat jen kulák a ne celé rameno, ufff.
Je to tak?

_________________
Subaru Forester SG5, 2.0 man. *2005, vínový, spotřeba okolo 1hl/Mm
Subaru Forester SF5LJ, 2.0 man. *1999, stříbrný


sob úno 25, 2017 7:23 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 103
Bydliště: okres Česká Lípa
Tak se furt na něj chodím do toho bazaru koukat, a furt tam stojí....
A to už s ním rok a půl jezdím... :-DDD
https://mapy.cz/s/1scJz


Přílohy:
bazar2.jpg
bazar2.jpg [ 66.23 KiB | Zobrazeno 516 krát ]

_________________
Subaru Forester SG5, 2.0 man. *2005, vínový, spotřeba okolo 1hl/Mm
Subaru Forester SF5LJ, 2.0 man. *1999, stříbrný
úte bře 07, 2017 1:06 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19972
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
;-D (*_^) |,,,,

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


úte bře 07, 2017 6:58 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 103
Bydliště: okres Česká Lípa
Tak jsem přišel na to, jak snížit spotřebu!

Promazat brzdy! >B-)

Teď vážně. Rozhejbal jsem čepy uložení plovoucích třmemů. Horní jsou shodné konstrukce, jaké znám z Fav/Felicie, tyčka se sraženou "hranou". Spodní mají zápich, na kterém je navlečená gumová hadička. To je originál???

_________________
Subaru Forester SG5, 2.0 man. *2005, vínový, spotřeba okolo 1hl/Mm
Subaru Forester SF5LJ, 2.0 man. *1999, stříbrný


ned bře 19, 2017 7:51 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
Příspěvky: 1766
Bydliště: Kyje, okres Jičín
je to original

_________________
Subaru Outback BP 2.5i Comfort MT MY'08 | Subaru Forester SG 2.0 MT MY'05 | ex Subaru Legacy BH 2.5 MT MY'99


ned bře 19, 2017 8:06 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Příspěvky: 2705
Bydliště: Tábor
Jj to je originál a právě ta většinou zlobí! !!...časem nabyde na objemu a má za následek to že třmeny nemají pohyb...jsou tam hlavně z důvodu aby plovoucí třmen neklepal při brzdění.
Osobně u každého auta preventivně před a po zimě dělám očistu třmenů a čepů.

_________________
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda


ned bře 19, 2017 9:17 pm
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 73 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: