Při vysokých otáčkách chcípne
Při vysokých otáčkách chcípne
Ahoj,
včera se mi u Outback 2.5 rv.99 stalo, že sem chtěl předjet a po roztočení motoru do vyšších otáček to prostě chcíplo a pak chvilku nešlo nastartovat. Dneska ráno v pohodě, ale nedalo mi to, tak sem opět po ohřátí přidal a pořádně to roztočil a zase to samé.
Asi nad 4,5tis to začně vynechávat a pokud držím dál plnej, tak motor po roztočení někam na 5 tis už prostě jen chcípne a odmítne dál spolupracovat.
Po zastavení sem to zkusil i bez kvaltu prostě jen protůrovat motor a udělal to samé. Vyběhnul ochotně do otáček a pak prostě zdechnul.
Auto jeden normálně a kontrolu check engine vitím svítit jen po zapnutí klíčků.
Nenapadá někoho, co by to mohlo dělat?
včera se mi u Outback 2.5 rv.99 stalo, že sem chtěl předjet a po roztočení motoru do vyšších otáček to prostě chcíplo a pak chvilku nešlo nastartovat. Dneska ráno v pohodě, ale nedalo mi to, tak sem opět po ohřátí přidal a pořádně to roztočil a zase to samé.
Asi nad 4,5tis to začně vynechávat a pokud držím dál plnej, tak motor po roztočení někam na 5 tis už prostě jen chcípne a odmítne dál spolupracovat.
Po zastavení sem to zkusil i bez kvaltu prostě jen protůrovat motor a udělal to samé. Vyběhnul ochotně do otáček a pak prostě zdechnul.
Auto jeden normálně a kontrolu check engine vitím svítit jen po zapnutí klíčků.
Nenapadá někoho, co by to mohlo dělat?
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Re: Při vysokých otáčkách chcípne
Co mě tak hned napadlo, je přicpanej benzín filtr.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Re: Při vysokých otáčkách chcípne
Mám LPG a dělá to úplně stejně na něj i na benzín.
Večer zkusím vyblikat závady, jestli tam něco bude.
Večer zkusím vyblikat závady, jestli tam něco bude.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Re: Při vysokých otáčkách chcípne
A nepřepíná se tu u těch vyšších otáček automaticky na benzín?
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Re: Při vysokých otáčkách chcípne
Ne ne, to mám vypnutý. Po ohřátí přepne na lpg a pak na nich je stále. Mám to přes diagnostiku BRC vypnutý.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Při vysokých otáčkách chcípne
Muj tip je vysypanej katalyzator. Uplne stejnej problem se resil treba zde:
http://www.suzukiclub.cz/poradna-dotaz/ ... a-otacek-1
http://www.suzukiclub.cz/poradna-dotaz/ ... a-otacek-1
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Při vysokých otáčkách chcípne
Mám připravenej kabel na K-line, akorát musím opravit ohnuté kontakty v zásuvce.
Nevím co vše freessm umí, ale šlo by tam někde vyčíst, zda to schodí ten kat.?
Nevím co vše freessm umí, ale šlo by tam někde vyčíst, zda to schodí ten kat.?
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Re: Při vysokých otáčkách chcípne
Tak sem to trápil cestou z práce a zase to letí do červenýho jak kdyby se nechumelilo. Tak nevim co se to včera zbláznilo.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Re: Při vysokých otáčkách chcípne
Tak kdyby to někoho zajímalo. Začlo to pak zlobit i tak, že to po chcípnutí nechtělo chytnout. Když si to odpočinulo, tak to pak třeba chytlo. Ale jednoho krásnýho dne jsem to už nenatočil. Příčinou všeho jak se zdá byl snímač klikový hřídele.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5217
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Při vysokých otáčkách chcípne
Já jsem před pár měsíci vypozoroval, že Forejs taky nechce moc chytat zahřátej. Teda chytne to, ale zdaleka ne jako za studena. Za studena to jde na brnknutí, startér jednou, max. dvakrát otočí
Nicméně tenkrát jsem posadil za volant potenciálního švagra, aby si to před autoškolou na lesních cestách vyzkoušel. Jinak bych na to nepřišel, ale díky jemu jsem to zaregistroval. Páč potom při otáčení mu to asi 4x chcíplo a s teplým motorem startér točil znatelně déle. Vždycky to chytlo, ale trvalo to cca 4-6x déle než za studena a při blafnutí to mělo občas i takový divný zvuk, jakoby lehké zachrčení (něco jako když šustí svody). Za studena nic takového...
Nicméně tenkrát jsem posadil za volant potenciálního švagra, aby si to před autoškolou na lesních cestách vyzkoušel. Jinak bych na to nepřišel, ale díky jemu jsem to zaregistroval. Páč potom při otáčení mu to asi 4x chcíplo a s teplým motorem startér točil znatelně déle. Vždycky to chytlo, ale trvalo to cca 4-6x déle než za studena a při blafnutí to mělo občas i takový divný zvuk, jakoby lehké zachrčení (něco jako když šustí svody). Za studena nic takového...