Outback H6 2000-03
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback H6 2000-03
Blekoto hlavně aby Ti tam Tvá Caravelka ráno stála...aby nebyla na cestě do Rumunska.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jochman
Re: Outback H6 2000-03
Ahoj kluci, už jsem tu zas. Vypadá to, že busík půjde za týden z domu a tudíž vyvstává potřeba a touha po novém povozu.
Koukal jsem, že se ted objevily asi 3 rozumně vypadající H6 v Praglu a okolí. Myslíže, že by se tu našel někdo místní z Prahy, ochotný se tam za nějakou lihovinu protihodnotou podívat?
Nebo má význam zkusit se domluvit někde u Subaru na prohlídce?
Jsou to sice stará krámy, ale myslím, že pokud ve značkovým vezmou třeba litr a prohlídnou to důkladně, bude to lepší než když kolem toho budu chodit sám, uplně blbej.
Nebo můžu vzít kamoša co renovuje auta, ale specializuje se na BMW, takže nějaký obecný mechanický věci zjistíme, ale někdo kdo ví, kam u tohoto auta koukat a jaký jsou ceny oprav by byl lepší.
Koukal jsem, že se ted objevily asi 3 rozumně vypadající H6 v Praglu a okolí. Myslíže, že by se tu našel někdo místní z Prahy, ochotný se tam za nějakou lihovinu protihodnotou podívat?
Nebo má význam zkusit se domluvit někde u Subaru na prohlídce?
Jsou to sice stará krámy, ale myslím, že pokud ve značkovým vezmou třeba litr a prohlídnou to důkladně, bude to lepší než když kolem toho budu chodit sám, uplně blbej.
Nebo můžu vzít kamoša co renovuje auta, ale specializuje se na BMW, takže nějaký obecný mechanický věci zjistíme, ale někdo kdo ví, kam u tohoto auta koukat a jaký jsou ceny oprav by byl lepší.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49197
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback H6 2000-03
Když jsi od Prahy, tak máš jedinečnou možnost si domluvit prohlídku v AWD nebo Boxer Auto. Mám pocit, že si za to opravdu účtujou ten litr, jestli si to dobře pamatuju ze zdejších diskusí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jochman
Re: Outback H6 2000-03
Ježiš, od Prahý néésu Ale ty auta tam asi mají hnízdo. Je jich najednou jaksi hodně k mání.
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11892
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Outback H6 2000-03
To si fakt nech prohlédnout v AWD nebo Boxer auto a budeš mít jistotu. Když jim zavoláš, tak tě určitě někam operativně propašují mezi ostatní zákazníky.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Outback H6 2000-03
jedna H6 stoji primo v awd. nicmene popis "problemu" co s tim je je dlouhej jak tejden pred vejplatou. ale zase co cekat od tak staryho auta, ze ...
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jochman
Re: Outback H6 2000-03
No právě ta z AWD mi přijde docela drahá na to co všechno tomu je.
Máte někdo rozumný vysvětlení, proč je stejně starý Forester dražší než outback, dokonce i h6?
Bavím se tedy o Forejsovi 2003-5 vs starý H6. OTB mi přijde mnohem luxusnější, větší, pohodlnější... Tak co je na tom Forestrovi tak dobrýho?
Máte někdo rozumný vysvětlení, proč je stejně starý Forester dražší než outback, dokonce i h6?
Bavím se tedy o Forejsovi 2003-5 vs starý H6. OTB mi přijde mnohem luxusnější, větší, pohodlnější... Tak co je na tom Forestrovi tak dobrýho?
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: Outback H6 2000-03
Blekota: imho se to cenove veze na vlne mody vysokych krabic... maje oboje doma, tak to taky nechapu
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49197
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback H6 2000-03
Ty ceny přestávají odpovídat stáří těch aut. Rokem 2007 skončil Forester jako malé, lehké, svižné auto, schopné jízdy v celkem těžkém terénu a přitom s výbornými vlastnostmi na silnici. Pak už je to prostě jen SUV. A proto si tak drží cenu, že pro spoustu uživatelů není kam jít dál.
Ty H6 si tu cenu taky drží celkem neúměrně svému stavu a věku. V podstatě z podobného důvodu.
Ty H6 si tu cenu taky drží celkem neúměrně svému stavu a věku. V podstatě z podobného důvodu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jochman
Re: Outback H6 2000-03
Ahoj kluci, zajímal by mne váš názor na OTB II, rok 99, 2,5 automat. Prodává to pán v Brně, byl jsem ho ted projet a dojmy celkem pozitivní. Nebudu mluvit o tom, že proti H6 je to líný a málo vybavený.
Fakta pozitivní jsou, že to má najeto cca 210, cemuž by se dalo věřit. Pán je první majitel po dovozu z Itošky před 5 lety. Má to plyn do 2021. STK pozdim 2018. Při jízdě se mi zdá vše OK, výbava taky všechna funguje, i klima. Automat podřazuje pákou i kickdownem. Zkoušel jsem kroužit i kolečka v plným rejdu L a P a nic jsem neslyšel. Interier v normě. Dělané jsou rozvody před cca 80 tkm, ventily jsou seřizované po 30 tkm, olej v automatu před 1,5 rokem, myslím i přední tlumiče a chladič jsou nové. Auto je bez koroze nebo jsem žádnou zásadní nenašel (lemy, hrany dveří, prahy)
Negativa - zadní tlumič vyfuku KO, zadní tlumiče původní, pískají zadní brzdy (špatné nové destičky?), lehké cuknutí při řazení z 2 na 3 (jinak ok),kastle je obitá - jednak leze barva z nárazníků, jedna jsou trošku pomuchlané dveře při parkování. Litáky jsou obité jak svina. To je kosmetika.
Rosí prý levý kryt ventilů, ale asi ne moc, protože vyloženě mokro jsem nikde neviděl.
Otázka je, kolik bude stát tlumič výfuku, zadní tlumiče, poléčit trochu lak a kola (pokud by se mi chtělo)
Návrh ceny je kolem 65. Já bych to viděl spíš o 10 méně. Co vy na to? Budu vděčný za názor, celkem bych do toho šel, protože od příštího týdne nemám čím jezdit a těch 115 kW mému klidnému ježdění stačí. Jen si holt nebudu moct zablbnout, jak jsem chtěl s H6
Na druhou stranu mám ve Švédsku najité slušné H6 kolem 2000 EUR + dovoz a lpg.
Fakta pozitivní jsou, že to má najeto cca 210, cemuž by se dalo věřit. Pán je první majitel po dovozu z Itošky před 5 lety. Má to plyn do 2021. STK pozdim 2018. Při jízdě se mi zdá vše OK, výbava taky všechna funguje, i klima. Automat podřazuje pákou i kickdownem. Zkoušel jsem kroužit i kolečka v plným rejdu L a P a nic jsem neslyšel. Interier v normě. Dělané jsou rozvody před cca 80 tkm, ventily jsou seřizované po 30 tkm, olej v automatu před 1,5 rokem, myslím i přední tlumiče a chladič jsou nové. Auto je bez koroze nebo jsem žádnou zásadní nenašel (lemy, hrany dveří, prahy)
Negativa - zadní tlumič vyfuku KO, zadní tlumiče původní, pískají zadní brzdy (špatné nové destičky?), lehké cuknutí při řazení z 2 na 3 (jinak ok),kastle je obitá - jednak leze barva z nárazníků, jedna jsou trošku pomuchlané dveře při parkování. Litáky jsou obité jak svina. To je kosmetika.
Rosí prý levý kryt ventilů, ale asi ne moc, protože vyloženě mokro jsem nikde neviděl.
Otázka je, kolik bude stát tlumič výfuku, zadní tlumiče, poléčit trochu lak a kola (pokud by se mi chtělo)
Návrh ceny je kolem 65. Já bych to viděl spíš o 10 méně. Co vy na to? Budu vděčný za názor, celkem bych do toho šel, protože od příštího týdne nemám čím jezdit a těch 115 kW mému klidnému ježdění stačí. Jen si holt nebudu moct zablbnout, jak jsem chtěl s H6
Na druhou stranu mám ve Švédsku najité slušné H6 kolem 2000 EUR + dovoz a lpg.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49197
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback H6 2000-03
Jestli ses s tím svezl a dynamika tě nezklamala, tak proč ne. Cena by měla být o těch 10 níž. S tím souhlas.
Tlumič výfuku se dá koupit Polmostrow, jezdí tu s tím spousta lidí a je to v pohodě. Stojí asi 2500.
Tlumiče se dají vyměnit za nenivelační Kayaby.
Cuknutí automatu, pokud je lehké, by nemuselo ničemu vadit. Někdy pomůže výměna kapaliny, ale pokud je měněna před rokem a půl, tak je to otázka, zda by to pomohlo.
Tlumič výfuku se dá koupit Polmostrow, jezdí tu s tím spousta lidí a je to v pohodě. Stojí asi 2500.
Tlumiče se dají vyměnit za nenivelační Kayaby.
Cuknutí automatu, pokud je lehké, by nemuselo ničemu vadit. Někdy pomůže výměna kapaliny, ale pokud je měněna před rokem a půl, tak je to otázka, zda by to pomohlo.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22741
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Outback H6 2000-03
A ty zadní tlumiče jsou už špatné? Já mám na svých skoro o kilo víc a jsou ještě pořád OK... jinak samoniveláky stojí docela dost; lidi (i spousta tady s H6) tam pak obvykle dávají normální... zadní tlumič co si vybavuju, tak nějakej ten polskej byl okolo 2500,- nebo taknějak. U rosení vík ventilů je pak akorát blbý, kam to kápne. Teda, olej z toho většinou nijak měřitelně neubyde, ale pokud stojíš na jednom místě, tak si to pod sebou udělá flek a pokud to při tom kápnutí trefí svod výfuku, tak to bude smrdět.
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned led 08, 2017 5:50 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jochman
Re: Outback H6 2000-03
Dik kluci. Jedu ted mimo civilizaci, tak tady budu až zítra.
Pán tvrdil, že PL tlumič je za litr, ale to se mi nějak nezdálo. 2500 zní věrohodně. Co ty vaše nerezový nádhery, to by nemělo smysl? Nepředpokládám, že bych to auto dal pryč přinejmenším 3-4 roky.
Zadní tlumiče jsou fyzicky asi OK, spíš pokud mají najeto přes 200, tak účinnost bude houby a i pán něco mluvil, že byl na testy a pry 40%. Takže jet to jede, nemlátí, jen bych rád nový. Kor když přední prý jsou. Otázka je, co stojí ty obyč Kayaby? Musí se měnit i pružiny nebo něco?
Kouknul jsem na net a fakt vidím, že 2.5 se pohybujou kolem 50 000, at s plynem či bez. Většinou o něco víc najeto.
Nemá to tažný, co může stát dodělání? Vzít z vraku a nechat schválit? Do 4000?
V po mu mám dát vědět, tak zatím můžu rozmejšet.
pěkný víkend.
Pán tvrdil, že PL tlumič je za litr, ale to se mi nějak nezdálo. 2500 zní věrohodně. Co ty vaše nerezový nádhery, to by nemělo smysl? Nepředpokládám, že bych to auto dal pryč přinejmenším 3-4 roky.
Zadní tlumiče jsou fyzicky asi OK, spíš pokud mají najeto přes 200, tak účinnost bude houby a i pán něco mluvil, že byl na testy a pry 40%. Takže jet to jede, nemlátí, jen bych rád nový. Kor když přední prý jsou. Otázka je, co stojí ty obyč Kayaby? Musí se měnit i pružiny nebo něco?
Kouknul jsem na net a fakt vidím, že 2.5 se pohybujou kolem 50 000, at s plynem či bez. Většinou o něco víc najeto.
Nemá to tažný, co může stát dodělání? Vzít z vraku a nechat schválit? Do 4000?
V po mu mám dát vědět, tak zatím můžu rozmejšet.
pěkný víkend.
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Outback H6 2000-03
Tlumic vyfuku je za litr a funguje i po 2 letech na H6:
http://www.primavyfuky.cz/zbozi/46.07/
Dulezitejsi je zdrava priruba.
Tazny me vyslo od Voleny i s montazi asi na trojku.
http://www.e-taznezarizeni.cz/index.php ... _1998-2003
Hlavne se zeptej, kolik zere oleje, dej si to do smlouvy a pravidelne ho kontroluj!
http://www.primavyfuky.cz/zbozi/46.07/
Dulezitejsi je zdrava priruba.
Tazny me vyslo od Voleny i s montazi asi na trojku.
http://www.e-taznezarizeni.cz/index.php ... _1998-2003
Hlavne se zeptej, kolik zere oleje, dej si to do smlouvy a pravidelne ho kontroluj!
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22741
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Outback H6 2000-03
Nerezová náhrada dle mě smysl má, ale to se nedá koupit, vyrábí to VDC, takže ho budeš muset přesvědčit, aby si na to založil obchod Ohledně tlumičů tu asi někde pohledej, někde se to tu určitě řešilo. Myslim že se mění i uložení. Ale furt to vyjde levnějš, než samonivelák (ten stojí jeden snad 12k). Co se týče ceny, tak oni okolo těch 60 se pohybují i ty H6ky, nedávno tu dokonce prolétly dvě ještě o dost levnější... Takže +- 50 za 2.5 je asi adekvátní. Kontrola oleje je trefná poznámka, 2.5ky v téhle době jej žraly docela hodně (narozdíl od H6, které naopak většinou minimálně).