Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu 
Autor Zpráva
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: ned dub 08, 2012 8:48 pm
Příspěvky: 652
Bydliště: Jablonecko
ahooj všem... vsadím se že předtím byl dělanej motor a měly dole hlavy...
a při prudkém přidání to chvilku nechce jet než přeskočí 3000 ot..

_________________
legacy 2.5 98 lpg
subaru outback 2003 lpg
subaru outback 2007 lpg
SUBARU OUTBACK 2001 H 6 LPG


úte úno 14, 2017 9:48 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pát úno 04, 2011 10:52 am
Příspěvky: 197
Bydliště: Semily
nějaká zlá zkušenost?

_________________
Forester 2.0X 2006


úte úno 14, 2017 9:53 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: ned dub 08, 2012 8:48 pm
Příspěvky: 652
Bydliště: Jablonecko
ani né ty auta jezděj bez problému s odpojenou vačkou. ale znám už takhle 5 lidí co dělaly hlavy a a dopadly stejně. naprosto schodná závada. po složení motoru v určitých otáčkách měl motor zvuk jak když je na klice anebo když se na š120 dal rozdělovač na full předstih. tvrdý zvuk.(ostrý)než to překonalo 3000 ot tak nic moc a pak jak když do toho střelíš.po odpojení jedné z vaček normální jízda jen svítí kuře.měl to na odstranění ofigo subara tam ho to stálo 6500kč a výsledek 000.a řekly špatné vačkové kolo.jenže jasná kravina před demontáži auto jelo suprově jen lehce chycené na klice. já si osobně myslím že při montáži ucpaly odtokový kanálek napatlaným silikooooonem

_________________
legacy 2.5 98 lpg
subaru outback 2003 lpg
subaru outback 2007 lpg
SUBARU OUTBACK 2001 H 6 LPG


úte úno 14, 2017 10:09 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pát úno 04, 2011 10:52 am
Příspěvky: 197
Bydliště: Semily
Mě upozorňoval p. Bím, že v některých servisech sundávají vačkový kola rázovým utahovákem, a tím se nějak zničí to vnitřní kolo co dělá to časování, u mě na to musel navařit nějakou větší matku a pak to šlo, vyměňovaly se simerinky na ventilech a dělaly ventily.... Právě po tý opravě mě svítilo kuře, že je časování na každé straně jinak, po výměně oleje OK.

_________________
Forester 2.0X 2006


úte úno 14, 2017 10:32 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: ned dub 08, 2012 8:48 pm
Příspěvky: 652
Bydliště: Jablonecko
tak určitě protože jsem přesvědčen že je přiucpaný ten odváděcí kanálek tak bych zkusil dát plnou syntetiku.
jinak je na ty vačky spéšo klíč ale jednou ani tak se mi to nepovedlo sundat.

_________________
legacy 2.5 98 lpg
subaru outback 2003 lpg
subaru outback 2007 lpg
SUBARU OUTBACK 2001 H 6 LPG


úte úno 14, 2017 10:53 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3061
Bydliště: Praha
bahamut77 píše:
Jenom bych se tedy rád zeptal, jak to že když mám odpojedné jedno z čidel na vačkové hřídeli a auto je v režimu rozvícené diagnostiky(zřejmě tedy úsporný režim nebo jak to nazvat) to klepání slyšet není?
Chápu to správně, že motor nereaguje tak ostře(rychle) na zátěž při prudkém sešlápnutí plynu a tak se ty nesprávné vůle tolik neprojeví a motor tudíž neklepe?

Mám Subaru chvíli a je to mé první, tak se omlouvám za možná laické dotazy. Teprve se učím.
Díky...

Není to co odpojuješ spíš solenoid, tedy akční člen a ne čidlo?

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG


úte úno 14, 2017 5:27 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned úno 12, 2017 11:57 am
Příspěvky: 129
Bydliště: Hluboká nad Vltavou
Díky všem za radu.
Defacto jsem to tedy pochopil docela obstojně. Tlaky oleje do vačkového kola mi mechanik měřil.
Jelikož nevím kdy byly nebo nebyly vůle meřené, tak začnu změřením vůlí což určitě půjde s motorem v autě.
Pokud si můj mechanik s tím nebude vědět rady, tak s tím zajedu do AWD v Praze což je pro mě asi nejblíže.
Přece jenom Liberec už je daleko.


úte úno 14, 2017 9:10 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned úno 12, 2017 11:57 am
Příspěvky: 129
Bydliště: Hluboká nad Vltavou
Podle toho co vidím na obou stranách motoru, tak jsem opravdu odpojil to čidlo. Jednou levé a podruhé to pravé.
Našel jsem ho i na NETu ua cca 1800,-kč.

Pravda je i podle servisní knížky, že hlavy tam byly dělané...

Auto jinak jede skvěle(POZOR je to mé první SUBARU, takže možná zkreslený názor) a jsem s ním spokojený.
Toho klepajícího zvuku se ale bojím a tak raději jezdím s tím odpojeným čidlem a tudíž zřejmě bez časování a jsem klidnější bez toho klepajícího zvuku.
Škoda ale tempomatu... [3GEARS]


úte úno 14, 2017 9:16 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned úno 12, 2017 11:57 am
Příspěvky: 129
Bydliště: Hluboká nad Vltavou
macasubaru píše:
tak určitě protože jsem přesvědčen že je přiucpaný ten odváděcí kanálek tak bych zkusil dát plnou syntetiku.
jinak je na ty vačky spéšo klíč ale jednou ani tak se mi to nepovedlo sundat.



Levé vačkové kolo vyměněné beze změny zvuku a pravé mám připravené na výměnu.
Nicméně počkám až mi změří vůle na ventilech a potom se uvidí...


úte úno 14, 2017 9:19 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: ned dub 08, 2012 8:48 pm
Příspěvky: 652
Bydliště: Jablonecko
promin ale nepochopil jsi vůbec nic. můžeš tam měnit cokoliv a nic se ti nezlepší pokud to bude přiucpaný ten odtokový olejový kanálek pod víkem. maximálně bych tam zkusil dát olej 05 tedy plnou syntetiku.čidla a seřizování ventilu uplně k ničemu. dokonce jsem zkusil i rozvody posunout jednou o zub doleva a pak doprava a kdepak......ani v origo sub s tím nic neudělaly.tak držím palce a pak dej vědět jak jses toho zbavil (té závady)

_________________
legacy 2.5 98 lpg
subaru outback 2003 lpg
subaru outback 2007 lpg
SUBARU OUTBACK 2001 H 6 LPG


stř úno 15, 2017 10:25 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: ned dub 08, 2012 8:48 pm
Příspěvky: 652
Bydliště: Jablonecko
jo a ty kola jsem pochopil že měníš taky uplně k ničemu. samozřejmě to bude pořád stejné.vždyt jsem tam psal že se daly ty samé kola co před tím bylo ok a po montáži zpět stejný problém jako máš ty..nejlevnější jezdil bych s odpojeným čidlem a budou trochu horší emise a možná nepatrně výš spotřeba.a v případě další demontáže hlav bych to dal někam kde tomu rozuměj.

_________________
legacy 2.5 98 lpg
subaru outback 2003 lpg
subaru outback 2007 lpg
SUBARU OUTBACK 2001 H 6 LPG


stř úno 15, 2017 10:32 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned úno 12, 2017 11:57 am
Příspěvky: 129
Bydliště: Hluboká nad Vltavou
ok a díky za radu.
Nechám zkontrolovat tedy i ten odtokový kanálek...
Určitě napíšu až bude nějaká změna - zatím jezdím s odpojeným čidlem a pohoda :-|


stř úno 15, 2017 2:36 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned úno 12, 2017 11:57 am
Příspěvky: 129
Bydliště: Hluboká nad Vltavou
ještě se zeptám na radu - kde přesně je ten odtokový kanálek, který by mohl být přicpaný?


čtv úno 16, 2017 9:55 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: ned dub 08, 2012 8:48 pm
Příspěvky: 652
Bydliště: Jablonecko
:))) po víkem jak sundávaly vačky.. ale třeba to není ono sám to nevyřešíš měněním věcí okolo.dej to tam kde tomu fakt rozuměj

_________________
legacy 2.5 98 lpg
subaru outback 2003 lpg
subaru outback 2007 lpg
SUBARU OUTBACK 2001 H 6 LPG


čtv úno 16, 2017 10:02 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned úno 12, 2017 11:57 am
Příspěvky: 129
Bydliště: Hluboká nad Vltavou
jj dám to AWD a uvidíme...


čtv úno 16, 2017 11:12 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: