Dvojhmotny VS kompaktny zotrvacnik

Manuální nebo Automatická převodovka a diferenciál. Informace okolo nich jsou společné napříč jednotlivými modely.
Odpovědět
dezorz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: sob zář 12, 2009 2:30 pm

Dvojhmotny VS kompaktny zotrvacnik

Příspěvek od dezorz »

V akych modeloch aut Subaru je dvojhmotny zotrvacnik? (podla temy preberajnej na sc by malo ist o legacy a outback 3. generacie (1999) vyssie.

Je mozne zamenit zotrvacniky? t.j. namiesto dvojhmonteho pouzit jednohmonty/kompaktny? Vychadzam z toho, ze motory (napr. 2 liter ej20) je u forestera, imprezy, lega rovnaky, takze dvojhmontnostny zotrvacnik je u lega len z dovovu akehosi vacsieho komfortu, lepsie tlmi kmity?

Je mozne zamenit len zotrvacniky,alebo je potrebne menit komplet spojku? (ja mam konkretne legacy 3. generacia 1999 kombi)
technik
Technik Subaru ČR
Technik Subaru ČR
Příspěvky: 30
Registrován: úte srp 25, 2009 4:16 pm

Re: Dvojhmotny VS kompaktny zotrvacnik

Příspěvek od technik »

Dobrý den,

spojku lze zaměnit za verzi s pevným setrvákem. Používali ho modely Legacy/Outback pro mimoevropské trhy. Musí se provést kompletní výměna ( setrvák, šrouby setrváku, lamela, přítlačák, ložisko) Nové modely 2007 a výš musí měnit i vypínací páku spojky.

Martin Čermák
technik
OndraH
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 614
Registrován: stř zář 09, 2009 4:39 pm
Bydliště: Střimelice

Re: Dvojhmotny VS kompaktny zotrvacnik

Příspěvek od OndraH »

2 Martin Čermák:
Kolik je celková cena všech potřebných dílů při výměně dvojhmotnostního setrvačníku za jednoduchý? A můžete mi kdyžtak poslat objednací kódy jednotlivých dílů(pokud je to možné)? Děkuji
https://www.instagram.com/acwoodworkz/
BMW 325xi 2006
Škoda Octavia 1.4TSI PHEV
Bylo:Volvo S70 T5 B5234T3 1997, Outback 2.5 MT MY2000 - R.I.P
technik
Technik Subaru ČR
Technik Subaru ČR
Příspěvky: 30
Registrován: úte srp 25, 2009 4:16 pm

Re: Dvojhmotny VS kompaktny zotrvacnik

Příspěvek od technik »

Cena spojky s pevným setrvákem je zhruba polovoční než dvouhmotnostní. Čísla dílů a ceny Vám může vyhledat kterýkoliv dealer. Potřebuje vědět typ Vašeho vozu. Může se stát že vozidlo bude mít po montáži obyčejné spojky větší hlučnost při rozjezdu.

Martin Čermák
technik
Sokyno
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: pát zář 18, 2009 5:18 am

Re: Dvojhmotny VS kompaktny zotrvacnik

Příspěvek od Sokyno »

Dobry den pan Černak v prvom rade by som chcel prejavit obdiv nad tym ako tu ludom radite to sa dnes uz fakt nevydi :subaru:


V druhom rade mam dotaz vlastnim legacy kombi VIN: JF1BH5LJ4YG027674 r.v 1999 2,0 92kw 5st. manual a mam znim problem auto pri jazde v kolone alebo pri pomalom tempe na nizkych otackach pri pusteni plynu podskakuje tiez to roby pri pohynani na lahkom plyne proste to potrebujem trosku viac stlacit plyn lebo sa zadusi. spociatku som si myslel ze je to len mojou neschopnostou ovladat vykonejsie auto ako som mal predtym /68PS hladky diesel/ ale neskor po precitani urcitych prispevkov na SC.CZ my doslo ze to takto nema byt a ze je to vada asi prave dvojhmotnostneho zotrvacniku, predpokladam ze spojka to nieje lebo za dva roky som spravil nieco cez 30 000km a to by uz spojka asi odysla na dobro keby bola vadna. Pocul som otom ze tam namiesto toho predrazeneho luxusnejsieho a hlavne asi dost nespolahliveho zotrvacniku ludia davaju spojkovu sadu z forestra plus jednoduchy zotrvacnik a asi vypynaciu vydlicku ak by ste boli taky laskavy a vedeli mi poskytnut objednavacie cisla spojky a zotrvacniku ktory by do mojho auta pasoval ak by sa dalo aj objednavacie cisla nejakeho aftermarketoveho vyrobcu.

velmi pekne dakujem :diky:
technik
Technik Subaru ČR
Technik Subaru ČR
Příspěvky: 30
Registrován: úte srp 25, 2009 4:16 pm

Re: Dvojhmotny VS kompaktny zotrvacnik

Příspěvek od technik »

Dobrý den,

pro Váš model jsou potřeba následující díly:

setrvák 12342AA040
šrouby pro setrvák 8x 800210660
přítlačák 30210AA590
lamela 30100AA692
ložisko 30502AA051

Nabídku dílů z druhovýroby bohužel neznám

Martin Čermák
technik
Sokyno
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: pát zář 18, 2009 5:18 am

Re: Dvojhmotny VS kompaktny zotrvacnik

Příspěvek od Sokyno »

Velmi pekne :diky: fakt super ten pristup toto asi na slovensku nezazijeme :783:

ak by niekto vedel tie oem cisla prehodit na nejake diely aftermarketov bol by som velmi povdačny
Sokyno
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: pát zář 18, 2009 5:18 am

Re: Dvojhmotny VS kompaktny zotrvacnik

Příspěvek od Sokyno »

Dobry den mam este jeden dotaz pri kontrole riadenia som prisiel na dost nezvycajnu vec mam volu v hrebenovej tyci riadenia na nete som nasiel podrobny nakres riadenia kde sa nachadza aj opravna sada pod cislom 5 cislo dielu je 34191AE020 http://opposedforces.com/parts/legacy/e ... tration_3/ o ktorej mi ale nasi servisaci nevedia povedat presne ze ci to zabrani tej voli aby som upresnil vola nieje po smere pohybu riadenia pri otacani ale ked uchytim riadiacu tyc /gulatina zo zubkami/ a pohnem nou hore dole dopredu dozadu ma to znacnu volu ktora vysoko previsuje tolerancne normy uvedene v manuale. Este by ma zaujimalo kedze pravdepodobne na vymedzenie tej vole je v tom nakrese uvedeny ten kruzok z oznacenim D2 z akeho materialu je zhotoveny nemoze sa nahodou stat ze ak sa rozkusi praskne zlomi sa alebo neviem proste ked sa tam ulomi kus a vtiahne ho medzi ozubenie riadenia nemoze sa stat ze mi to jednoducho zasekne volant v urcitej polohe????? tiez by ma zaujimalo co takato opravna sada stoji uvas vo vasom servise kedze je vseobecne zname ze slovenske zastupenie znacky to kapanek prehana z cenami origo dielov :pr: :subaru: :diky:
Odpovědět

Zpět na „Převodovka, Diferenciál“