Oprava pneu a disku
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Oprava pneu a disku
Jakde:jestli to neuchází a nemáš tam bouly,tak bych z toho spopcenej nebyl.Dej to na zadní nápravu a uvidíš.Zkus to přefouknout,jestli se ti neudělá boule :811:
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4047
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava pneu a disku
Měl jsem podobné poškození pneu (líznul jsem za jízdy o obrubník) a podobně hluboko. Po konzultaci jsem to nechal tak a dramaticky neřešil - pneu si následně to své odjezdila až do opotřebení. Bočnice je prý tlustší než se zdá. Opravit se to dá, ale to je spíše kontraproduktivní řešení (cena/riziko/další oslabení při lepení). Toto bych taky testnul nafoukat na 2,5 a pozoroval, zda se něco děje, jinak bych to hodil na zadní nápravu, případně nechal jako rezervu na dojetí. Dísk se ošrábe pilníkem. Na rychlostní závody po dálníci bych s tím ale nešel :845:
:657:
:657:
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Re: Oprava pneu a disku
Zítra jde vzatá pneumatika dolů. Opravovat to asi fakt nemá cenu. Zítra ji fouknu a když se bude chovat slušně, schovám si ji do rezervy.
Díky všem za odpovědi. Jinak mě mrzí, že se mé první příspěvky na fóru musely týkat takové nepříjemnosti. Polepším se. :850:
Díky všem za odpovědi. Jinak mě mrzí, že se mé první příspěvky na fóru musely týkat takové nepříjemnosti. Polepším se. :850:
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 55
- Registrován: úte pro 27, 2011 11:16 pm
- Jméno a příjmení: Michal Nový
Re: Oprava pneu a disku
Ahoj kluci co se týče pískování a práškový barvy tak v Liberci Františkov areál bývalého možná ještě součastného SVEDU, Švermova ulice 76.Až pojedu okolo tak mohu zjistit. A rovnání pro Pneumax vím ale když tak napište S.Z. Ať není zle.ondrys píše: Také právě někoho takového hledám z okolí osy Liberec-Praha. Dnes jsem se stavil v Pneumaxu v Liberci, kde mají reklamu že narovnají disky na počkání. Zeptal jsem se, jestli umí i renovaci disků, a řekli mi, že to umějí zajistit. Osobně bych raději zajel přímo k tomu, kdo to doopravdy dělá a umí. Ani nevím jestli se to vůbec vyplatí, nemám představu o ceně. V Pneumaxu říkali něco okolo 800 Kč za ks za vyčištění + základní nástřik, ale že si není jistý tou cenou a dá mi vědět.
Mám zkorodované disky, což způsobuje, že není zajištěná těsnost mezi diskem a pláštěm pneumatiky a každý týden musím dohusťovat. Jsou to origo disky Subaru, ale už mají svá nejlepší léta za sebou.
Nemá s tím někdo z Vás zkušenosti? Dá se to opravit i v domácích podmínkách?
Předem díky za případné info!
Majkl
Kastle GT+doping STI
Kastle GT+doping STI
Re: Oprava pneu a disku
..nemá někdo zkušenosti s opravnou sadou na pneu místo rezervy? Musim ženě koupit do Citróna pro sichr protože Picasso nemá rezervu. Nemám s tím zkušenosti páč jsem to nikdy nepotřeboval, tak sonduju možnosti v optimálním poměru cena/výkon, protože se to dá koupit za 800,- a nebo za 2000,-....Díky za případné poznatky.
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4338
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Oprava pneu a disku
Doporučuji si ověřit na jakou velikost kola sada je. Já tak chtěl řešit jeden defekt a ouha, sada co byla k dispozici měla kapacitu jen do r15...
Pokud vyloženě nebojujte s místem v zavazadlovém prostoru, kup normální rezervu ve vašem rozměru a voz ji v obalu v kufru.
Pokud vyloženě nebojujte s místem v zavazadlovém prostoru, kup normální rezervu ve vašem rozměru a voz ji v obalu v kufru.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
Re: Oprava pneu a disku
..ta rezerva by byla fajn Ondro, ale znáš to, spousta dětí málo prostoru a to nemluvím o situaci kdy je rezerva volně v kufru, což může být i riziko kdyby se něco stalo..(nehoda a pod.) nejsem si jist, zda nebude lepší zavolat asistenci když pojede třeba sama s dětma, ale s trochou dobré vůle ušetří 2h času než někdo přijede pokud by se s tim naučila pracovat (zalepit a nafouknout)....
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: Oprava pneu a disku
Ta opravná sada je největší blbost, co byla v poslední době "vymyšlena".
Pro běžný průpich stačí kolo dohustit a v pohodě dojet do pneuservisu, který je na každém rohu.
A v případě rozsáhlejšího defektu nebo trhliny na boku pneu je opavná sada naprosto k ničemu.
Takže lépe je v autě vozit příruční kompresorek na 12 V, nikoliv ovšem to šudlátko co se zapojuje do zásuvky zapalovače cigaret, ale pořádnou mašinku k připojení přímo svorkama na akumulátor vozidla.
Nejlépe dvoupístový s výkonem 75-150 litrů za minutu. Lze takový koupit v ceně 1-2 000,- Kč.
Zlatý Forester, do kterého lze, když nechceš dojezdovku, v pohodě dát i plnohodnotné kolo pod podlahu zavazadelníku.
Pro běžný průpich stačí kolo dohustit a v pohodě dojet do pneuservisu, který je na každém rohu.
A v případě rozsáhlejšího defektu nebo trhliny na boku pneu je opavná sada naprosto k ničemu.
Takže lépe je v autě vozit příruční kompresorek na 12 V, nikoliv ovšem to šudlátko co se zapojuje do zásuvky zapalovače cigaret, ale pořádnou mašinku k připojení přímo svorkama na akumulátor vozidla.
Nejlépe dvoupístový s výkonem 75-150 litrů za minutu. Lze takový koupit v ceně 1-2 000,- Kč.
Zlatý Forester, do kterého lze, když nechceš dojezdovku, v pohodě dát i plnohodnotné kolo pod podlahu zavazadelníku.
Re: Oprava pneu a disku
..blbost to je, ale když někam cestuje (nemyslim kolem komína) ženská s třema dětma, tak moc řešení není a hledat někde večer při cestě na chalupu kde je nějaký pneuservis taky není zrovna to pravé ořechové, takže ta sada jako nouzové řešení je pořád přijatelná věc..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: Oprava pneu a disku
S hřebíkem v běhounu se dá při troše štěstí jezdit tři dny, než tlak poklesne natolik aby to sedělo na ráfku.
A tlak je teď ještě přísně monitorovanou veličinou.
Vzduch je také u každé pumpy
A tlak je teď ještě přísně monitorovanou veličinou.
Vzduch je také u každé pumpy
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49366
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava pneu a disku
Já tedy nemám tak striktně vyhraněný názor na opravnou sadu. Ale to je dáno zkušenostmi, kolikrát kdo kde píchnul a jak. Já jsem za 23 let, co řídím, píchnul jednou a to bylo na chalupě při opravě střechy, kdy mi někam před barák spadly nějaké lepeňáky a jeden z nich jsem nabral.
Tehdy to vyřešila dojezdovka, ale byla by to vyřešila i ta lepící sada.
Na druhou stranu, moje žena už po městě posbírala několik vrutů, se kterými se obvykle celkem dlouho jezdilo, než jsme si toho všimli.
A pak tedy jednou píchla na dálnici ďo Prahy a než si toho všimla, že jede po prázdné pneumatice, tak jí rozcetlovala na sračky, že nic jiného, než výměna nepomohlo.
Tehdy to vyřešila dojezdovka, ale byla by to vyřešila i ta lepící sada.
Na druhou stranu, moje žena už po městě posbírala několik vrutů, se kterými se obvykle celkem dlouho jezdilo, než jsme si toho všimli.
A pak tedy jednou píchla na dálnici ďo Prahy a než si toho všimla, že jede po prázdné pneumatice, tak jí rozcetlovala na sračky, že nic jiného, než výměna nepomohlo.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10665
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Oprava pneu a disku
Opravná sada je pouze úlitba předpisům. Dyk pak má auto mnohem větší kufr, přitom je lehčí, má tudíž menší spotřebu a hlavně nižší emise. Pro zákazníky i výrobce super, prakticky je to na hovno. Kolo sprejem nenahradíš.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Oprava pneu a disku
...protože kolo potom stejně musíš dát odborně opravit a v pneuservisu musí navíc odstranit ten sajrajt, co byl opravnou sadou v pneumatice napáchán.Mira píše: ... prakticky je to na hovno...
Navíc typů opravných sad je několik typů, včetně způsobů jejich aplikace a každý z nich mi připadá podstatně složitější a někdy i dražší, než prosté dohuštění, výměna kola, nebo zavolání asistenční služby.
Takže suma sumárom,
prakticky na hovno to není.
Je to úplně na hovno...
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5187
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Oprava pneu a disku
ja bych to bral tak že pokud někdo jezdí jen silnice tak opravná sada dost často stačí samozřejmě že ne vždy pro ty případy je tu ta asistenční služba, co si vzpomínám tak jsem píchnul za 22 let 2x po návštěvě kovošrotu a jednou šroubek na cestě vždy jsem ještě dojel domů... a pokud někdo jezdí terén tak nic jiného než rezerva nezbývá tam je opravná sada většinou kničemu v terénu jsem dostal defekt nesčetněkrát a myslím že opravná pneu by mi co si vzpomínám nepomohla možná ani jednou byly to většinou průrazy z boku vyzuté pneu z ráfku nebo zapíchnuté větve a jiné většinou moc velké díry na opravnou sadu
takže pořád vozím tu nebezpečnou rezervu v kufru a doufám že se nic nestane...
takže pořád vozím tu nebezpečnou rezervu v kufru a doufám že se nic nestane...
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 520
- Registrován: ned bře 01, 2015 9:35 am
- Jméno a příjmení: Lukáš Vaněček
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Oprava pneu a disku
Auto jsem koupil s opravnou sadou Continental (viz. foto), po koupi druhé sady kol vozím plnohodnotnou rezervu + lepicí sadu.
Nevím jestli bych si do kola našplíchal ten sajrajt (to čištění si nedovedu moc představit), ale hlavní je ten kompresorek na 12 V pro dofouknutí kol - vyzkoušeno, není to sice nějak extra rychlý ale dofoukne tam, kde není normální kompresor.
Nevím jestli bych si do kola našplíchal ten sajrajt (to čištění si nedovedu moc představit), ale hlavní je ten kompresorek na 12 V pro dofouknutí kol - vyzkoušeno, není to sice nějak extra rychlý ale dofoukne tam, kde není normální kompresor.