mnov píše:Je na stejné hřídeli, ale až v tom zadním deklu:
haha...tak to ja som videl inu prevodovku :D Nemozem asi tolko verit tym internetom...
Mareka píše:Nevím na které hřídeli to kolo pro pátý rychlostní stupeň přesně je, ale opravdu je výš = mazané pouze rozstřikem.
Taky už jsem zadřel a měnil. (Důvod: méně oleje v převodovce.)
Ja som mal oleja akurat. Den predtym som urobil Olomouc a spet, bez hocijakeho naznaku.
Subaru Forester 2007 (140000km) - 2.0XT LPG/benzin (116kw)
Ahoj, mám podobný problém, ale pouze u podřazování, je prakticky nemožné nenásilně podřadit za normálních otáček (2000-1400) na nižší převodový stupeň. Např. z trojky na dvojku v zatáčce mě převodovka zkrátka nepustí, dokud se výrazně nesníží otáčky a já téměř nestojím. Také mi při neutrálu když čekám v koloně nebo kdekoliv jinde vibruje řadicí páka (silentbloky motoru?)
Spojka se zdá být v pořádku, jen vrže (prokluz zatím žádný).
Neví někdo čím by to mohlo být, že mi nejde podřazovat? Neví někdo kolik stojí případně nová převodovka (existuje i neoriginální?). Neví někdo kolik stojí nová spojka se setrvačníkem? A kolik dám za práci v nějakém servisu, kde to umí opravit?
A teď to nejduležitejsi, nezná nekdo z Vás nejaký kvalitní servis Subaru, kde se mi budou snazit pomoc a ne jen odrbat o peníze?
Díky všem, kteří to dočetli až sem a sdělí mi svoje zkušenosti resp rady.
To můžou být synchrony nebo řadící mechanismus nebo jen špatný olej. Na novou převodovku zapomeň, ta převýší pomalu cenu toho auta ale dá se sehnat použitá nebo opravit stávající, např synchrony stojí cca 300 Kč kus. Nemusí to být vždy ta nejhorší možná varianta, tak bych začal tím olejem třeba a ten tam v případě opravy můžeš zase vrátit.
1996R33 Skyline GT-RV-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STiType RAVersion II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Přesně,to chce klid ,vyměnit olej,neřeš převodovku hned jako takovou,neřeš spojku či setrvačník a další věci,zkus olej a sžít se s tím,na další investice je času vždycky dost.
chlapi, potrebuju poradit: mel sem auto u kamarada na servisu a vcera mi volal ze je hotovy. dneska dalsi telefon a problem: jede z kruhaku, 1,2, lup(nevim co presne znamena lup a jak moc velky to bylo) a nejde zaradit nic jinyho krom 1 a 2, ani zpatecka. pri vypnutym motoru jde vse bez problemu. delaly se komplet brzdy a vymena brzdovky, to je nejak spojeny ne, pokud me mysl neklame ? nekdo nejakej typ co by s tim mohlo bejt. pred 10tis km probehla vymena spojky a synchronu 3-4. ale kdyby byl problem tam, projevilo by se to asi driv.
rozdelame, uvidime,kdyz to bude hodne spatny, jednu zrepaslou ma tom douda, ta by mela sedet. pak me napadlo tam dat neco kratsiho, ale vymena difu a poloos - to uz se me nechce, resp potrebuju to auto uz mit pojizdny co nejdriv, pac trandak pri mrazech chyta fakt dlouho, jak bylo -18, tak uz sem nenastratoval a cekal az to rozmrzne, a kdyz musis bejt v 7 rano na stavbe.....
Aj aj. Nerad ti to říkám, ale nejspíš máš špajsku po smrti. Jirka Stocky teď prodával WRX skříň za 10 000,- nevím jestli jí stále má. Kratší skříň je velmi dobrá volba a zároveň s tím dostaneš mnohem lepší zadní diferenciál, ale stojí ranec (počítej 35 000,- Sti 5ti kvalt 4,444 s diferákem, kardanem a poloosama). Auto pojede mnohem líp. Nicméně spotřeba vyleze a auto pak točí při 130km/h 3600ot/min. Bude z něj přeci jen méně vhodný stroj na denní jízdy. Na druhou stranu já to tak mám a jsem zcela spokojen. Např. do města je krátká skříň vyloženě dobrá a do Brna po D1 to z přimhouřenýma očima také jde..
Naposledy upravil(a) Jawasystem dne stř led 25, 2017 8:03 am, celkem upraveno 1 x.
O ty vim.a jednu po repsasu ma tom douda.takze reseni tu je.docela na to specham pac za 3 tejdny jedu do rakous na hory a chci s tim neco najet nez vyrazim. Zejtra snad budu chytrejsi.ale asi s cekanim na dily to vypada na jinou.2 kratsi maj kluci ze subatechu ale to by se nestihlo a nevim ani v jakym sou stavu....pokud vubec jeste sou.