Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1047 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 70  Další
brzdové kotouče + destičky 
Autor Zpráva
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1418
Bydliště: Brno/Polička
mám bremba vepředu kotouče i destičky a rozhodně nepískají. a to jsem ani nedával ty tlumící plíšky ani pastu. ale je pravda že práší hodně...

_________________
Subaru Legacy Kombi 2.0i, MT, MY2004, LPG PRINS VSI 2.0
Obrázek


stř led 11, 2017 8:51 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 04, 2010 7:42 am
Příspěvky: 764
Já mám zkušenost s vrtanejma takovou, že praskají a už to na autě nechci.

_________________
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?


stř led 11, 2017 8:51 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19201
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Všichni, co tu kdy měli vrtaný kotouče nakonec psali, že to praská.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


stř led 11, 2017 10:32 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 10853
Bydliště: Praha
Dozadu dej hlavně něco, co bude brzdit hůř než předek :) Myslím v danym poměru. Třeba EBC doporučuje, když dáš dopředu GreenStuff, tak dozadu dát obyčejný (Ultimax). Jestli teda neplánuješ následně řešit i předek.

Já teda měl taky vždycky pocit z mdlýho projevu brzd jenom do tý doby, než jsem vyměnil přední brzdy (chápej kotouče + desky). Ono jo, u subaru se na to musí trochu víc šlapat, což může člověk zvyklýho na koncern nebo ford, kde stačí o brzdovej pedál zavadit a spouští se ABS, trochu odradit nebo mu to připadat mdlý. Ale když se tam daj pořádný komponenty, tak se na brzdy dá rozhodně spolehnout.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


stř led 11, 2017 10:55 am
Profil ICQ
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
Příspěvky: 1088
Bydliště: Baldov u Štatlu
já měl ted poslední dvě auta Vectru B 2,5V6 a Vectru C 1,9cdti a ty brzdily obě super a neměly přecitlivělé pedály jak škodovky apod
ta béčková Vectra s ATE power uměla ze 100kmh zastavit na 35metrech, céčko bylo těžší ale dávalo to tak cca 38metru

na Forestru není regulátor brzdnýho účinku na zadní nápravě? aby se ta zadní náprava nepřebžďovala?
se omlouvám za stupidní dotazy, ale přeci jen to subaru je proti GM uplně jiný

_________________
čekatel na Tribecu 3,6


stř led 11, 2017 11:10 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2279
mam desky bremba vsude a piskalo to dost. ale popravde nevim, co je pod nima za kotouce, ty tam zustavaly jeste puvodni. Paradoxne je to mozna tim, ze moc nebrzdim. Piska to jenom pri pomalym pribrzdovani a kdyz se nekde zabrzdi fest, tak to da nejakou dobu pokoj.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk


stř led 11, 2017 11:12 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 6075
Bydliště: Česká Třebová
ybrcek píše:
já měl ted poslední dvě auta Vectru B 2,5V6 a Vectru C 1,9cdti a ty brzdily obě super a neměly přecitlivělé pedály jak škodovky apod
ta béčková Vectra s ATE power uměla ze 100kmh zastavit na 35metrech, céčko bylo těžší ale dávalo to tak cca 38metru

na Forestru není regulátor brzdnýho účinku na zadní nápravě? aby se ta zadní náprava nepřebžďovala?
se omlouvám za stupidní dotazy, ale přeci jen to subaru je proti GM uplně jiný


Myslím, že jsme tu před pár měsíci řešili, že tam regulátor je. Zrovna tuším Honza k tomu měl co říct. ;-D

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


stř led 11, 2017 11:28 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 10853
Bydliště: Praha
ybrcek: Je tam. Podle modelu, tedy spíš ročníku, buďto konstantní omezovač tlaku nebo novější mají brzdovýho asistenta a ten si tlak už řídí přímo.

Taky to je daný konstrukcí brzd, kdy zadní mají přecijen menší třecí plochu a jeden pístek. Ale pořád to je celkově nastavený, že to počítá s originál komponentama, což budou mít přední i zadní desky stejnou směs. Takže když se dozadu dají lepší, tak pak ten zadek může být přebrzděný až to musí chytat ABS, aby se neblokoval. Samozřejmě mám na mysli nějaké větší brzdění, ne při normální jízdě. Ale zase je dobrý to ani nepodcenit, aby pak auto nemělo tendenci se při prudkym brzdění stáčet zadkem dopředu. Chce to vyladit.

Já mám vpředu EBC obyč kotouče a GreenStuff desky a vzadu ATE kotouče a desky nějaký obyč, myslím Textar. A funguje to moc pěkně.

EDIT: Takže tím chci říct, že pokud dopředu neplánuješ nějaký RedStuff, YellowStuff, DS Performance nebo tak něco, tak dozadu dej normální kvalitní brzdy. Třeba ATE/ATE. A s povrchovou úpravou, aby hned neorezly. To je pak hnusný. :)

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


stř led 11, 2017 11:32 am
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7178
Bydliště: Nové Hrady
A hlavne - kazdou vymenu oleje vsechny brzdy nechat vycistit a namazat - vlastni zkusenost. Jinak to nebrzdi a rezne >:-&

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG


stř led 11, 2017 11:45 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 12, 2011 8:16 pm
Příspěvky: 2817
Bydliště: Opava
HonzaCZ píše:
Dozadu dej hlavně něco, co bude brzdit hůř než předek


ja mel nejlepší zkušenost s uplne stejnyma sadama predek/zadek ...
auto bylo u brzdeni lip "vyvazene", neslo tak na cumak, lip se při brzdeni ridilo ...

_________________
koncernová dieslová stodola ...
ex WRX 2008


stř led 11, 2017 6:37 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 10853
Bydliště: Praha
hamoun píše:
ja mel nejlepší zkušenost s uplne stejnyma sadama predek/zadek ...
auto bylo u brzdeni lip "vyvazene", neslo tak na cumak, lip se při brzdeni ridilo ...
Ano, proto jsem tam psal "Myslím v danym poměru." :) To znamená, že hůř absolutně, ne relativně. Ono do toho zasahuje spousta parametrů, od typu auta až po řidičský nároky a styl jízdy. Každopádně vždycky je lepší, když zadek bude brzdit trochu hůř i relativně, než kdyby brzdil moc. Ono se takový univerzální doporučení dost blbě konstruuje. :) To si musí každej vyzkoušet. Ale já mám pocit, že kdybych dal dozadu taky GreenStuff, tak to už bude moc.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


stř led 11, 2017 6:48 pm
Profil ICQ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 12, 2011 8:16 pm
Příspěvky: 2817
Bydliště: Opava
ja jezdil yellowstuff na obou nápravách ...
ale to chce zkouset ... a pokud clovek moc nebrzdi, na nic neprijde, není potřeba nic resit a jezdit klasiku ...
ja když menil +- 2 sady do roka, jsem to zvladal i porovnávat ...

_________________
koncernová dieslová stodola ...
ex WRX 2008


stř led 11, 2017 7:47 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
Příspěvky: 1088
Bydliště: Baldov u Štatlu
Ještě se zeptám výměna zadních desek. Je tam nějaký zádrhel? Něco jako u nových GM zadních trmenu třeba že se pistek musí při zatlačení do brzdice ještě otáčet. A podobný špeky. Díky

posláno z sgs6

_________________
čekatel na Tribecu 3,6


stř led 11, 2017 9:12 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 10853
Bydliště: Praha
hamoun: No jo, tak to je jasný. Když měníš sadu 2x ročně, to se to laboruje. :)

ybrcek: Hh, to má GM teď nově? Fordy to měly od 80. let... kvůli ruční brzdě, která brzdila deskama na kotouči. Subaru má vzadu kotouč kombinovanej s bubnem a na ručku je tam ta bubnová brzda. Takže jen pokud bys měnil kotouče, tak je potřeba nejdřív povolit stavěcí šrouby a pak teprve sundavat kotouč. Jinak si můžeš vytrhnout vodící trny paken.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


čtv led 12, 2017 12:01 am
Profil ICQ
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
Příspěvky: 1088
Bydliště: Baldov u Štatlu
GM to má od 2003 tuším kdy vyjela Vectra C , Vectra B měla ještě bubnokotouč, nebo kotoučobuben jak kdo chce

to byl jen příklad, jde mi o to abych se na něčem nezasekl

_________________
čekatel na Tribecu 3,6


čtv led 12, 2017 7:20 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 1047 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 70  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: