brzdové kotouče + destičky
Re: brzdové kotouče + destičky
mám bremba vepředu kotouče i destičky a rozhodně nepískají. a to jsem ani nedával ty tlumící plíšky ani pastu. ale je pravda že práší hodně...
Re: brzdové kotouče + destičky
Já mám zkušenost s vrtanejma takovou, že praskají a už to na autě nechci.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: brzdové kotouče + destičky
Všichni, co tu kdy měli vrtaný kotouče nakonec psali, že to praská.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: brzdové kotouče + destičky
Dozadu dej hlavně něco, co bude brzdit hůř než předek Myslím v danym poměru. Třeba EBC doporučuje, když dáš dopředu GreenStuff, tak dozadu dát obyčejný (Ultimax). Jestli teda neplánuješ následně řešit i předek.
Já teda měl taky vždycky pocit z mdlýho projevu brzd jenom do tý doby, než jsem vyměnil přední brzdy (chápej kotouče + desky). Ono jo, u subaru se na to musí trochu víc šlapat, což může člověk zvyklýho na koncern nebo ford, kde stačí o brzdovej pedál zavadit a spouští se ABS, trochu odradit nebo mu to připadat mdlý. Ale když se tam daj pořádný komponenty, tak se na brzdy dá rozhodně spolehnout.
Já teda měl taky vždycky pocit z mdlýho projevu brzd jenom do tý doby, než jsem vyměnil přední brzdy (chápej kotouče + desky). Ono jo, u subaru se na to musí trochu víc šlapat, což může člověk zvyklýho na koncern nebo ford, kde stačí o brzdovej pedál zavadit a spouští se ABS, trochu odradit nebo mu to připadat mdlý. Ale když se tam daj pořádný komponenty, tak se na brzdy dá rozhodně spolehnout.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: brzdové kotouče + destičky
já měl ted poslední dvě auta Vectru B 2,5V6 a Vectru C 1,9cdti a ty brzdily obě super a neměly přecitlivělé pedály jak škodovky apod
ta béčková Vectra s ATE power uměla ze 100kmh zastavit na 35metrech, céčko bylo těžší ale dávalo to tak cca 38metru
na Forestru není regulátor brzdnýho účinku na zadní nápravě? aby se ta zadní náprava nepřebžďovala?
se omlouvám za stupidní dotazy, ale přeci jen to subaru je proti GM uplně jiný
ta béčková Vectra s ATE power uměla ze 100kmh zastavit na 35metrech, céčko bylo těžší ale dávalo to tak cca 38metru
na Forestru není regulátor brzdnýho účinku na zadní nápravě? aby se ta zadní náprava nepřebžďovala?
se omlouvám za stupidní dotazy, ale přeci jen to subaru je proti GM uplně jiný
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22698
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: brzdové kotouče + destičky
mam desky bremba vsude a piskalo to dost. ale popravde nevim, co je pod nima za kotouce, ty tam zustavaly jeste puvodni. Paradoxne je to mozna tim, ze moc nebrzdim. Piska to jenom pri pomalym pribrzdovani a kdyz se nekde zabrzdi fest, tak to da nejakou dobu pokoj.
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11884
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: brzdové kotouče + destičky
Myslím, že jsme tu před pár měsíci řešili, že tam regulátor je. Zrovna tuším Honza k tomu měl co říct.ybrcek píše:já měl ted poslední dvě auta Vectru B 2,5V6 a Vectru C 1,9cdti a ty brzdily obě super a neměly přecitlivělé pedály jak škodovky apod
ta béčková Vectra s ATE power uměla ze 100kmh zastavit na 35metrech, céčko bylo těžší ale dávalo to tak cca 38metru
na Forestru není regulátor brzdnýho účinku na zadní nápravě? aby se ta zadní náprava nepřebžďovala?
se omlouvám za stupidní dotazy, ale přeci jen to subaru je proti GM uplně jiný
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: brzdové kotouče + destičky
ybrcek: Je tam. Podle modelu, tedy spíš ročníku, buďto konstantní omezovač tlaku nebo novější mají brzdovýho asistenta a ten si tlak už řídí přímo.
Taky to je daný konstrukcí brzd, kdy zadní mají přecijen menší třecí plochu a jeden pístek. Ale pořád to je celkově nastavený, že to počítá s originál komponentama, což budou mít přední i zadní desky stejnou směs. Takže když se dozadu dají lepší, tak pak ten zadek může být přebrzděný až to musí chytat ABS, aby se neblokoval. Samozřejmě mám na mysli nějaké větší brzdění, ne při normální jízdě. Ale zase je dobrý to ani nepodcenit, aby pak auto nemělo tendenci se při prudkym brzdění stáčet zadkem dopředu. Chce to vyladit.
Já mám vpředu EBC obyč kotouče a GreenStuff desky a vzadu ATE kotouče a desky nějaký obyč, myslím Textar. A funguje to moc pěkně.
EDIT: Takže tím chci říct, že pokud dopředu neplánuješ nějaký RedStuff, YellowStuff, DS Performance nebo tak něco, tak dozadu dej normální kvalitní brzdy. Třeba ATE/ATE. A s povrchovou úpravou, aby hned neorezly. To je pak hnusný.
Taky to je daný konstrukcí brzd, kdy zadní mají přecijen menší třecí plochu a jeden pístek. Ale pořád to je celkově nastavený, že to počítá s originál komponentama, což budou mít přední i zadní desky stejnou směs. Takže když se dozadu dají lepší, tak pak ten zadek může být přebrzděný až to musí chytat ABS, aby se neblokoval. Samozřejmě mám na mysli nějaké větší brzdění, ne při normální jízdě. Ale zase je dobrý to ani nepodcenit, aby pak auto nemělo tendenci se při prudkym brzdění stáčet zadkem dopředu. Chce to vyladit.
Já mám vpředu EBC obyč kotouče a GreenStuff desky a vzadu ATE kotouče a desky nějaký obyč, myslím Textar. A funguje to moc pěkně.
EDIT: Takže tím chci říct, že pokud dopředu neplánuješ nějaký RedStuff, YellowStuff, DS Performance nebo tak něco, tak dozadu dej normální kvalitní brzdy. Třeba ATE/ATE. A s povrchovou úpravou, aby hned neorezly. To je pak hnusný.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: brzdové kotouče + destičky
A hlavne - kazdou vymenu oleje vsechny brzdy nechat vycistit a namazat - vlastni zkusenost. Jinak to nebrzdi a rezne
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19065
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: brzdové kotouče + destičky
ja mel nejlepší zkušenost s uplne stejnyma sadama predek/zadek ...HonzaCZ píše:Dozadu dej hlavně něco, co bude brzdit hůř než předek
auto bylo u brzdeni lip "vyvazene", neslo tak na cumak, lip se při brzdeni ridilo ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: brzdové kotouče + destičky
Ano, proto jsem tam psal "Myslím v danym poměru." To znamená, že hůř absolutně, ne relativně. Ono do toho zasahuje spousta parametrů, od typu auta až po řidičský nároky a styl jízdy. Každopádně vždycky je lepší, když zadek bude brzdit trochu hůř i relativně, než kdyby brzdil moc. Ono se takový univerzální doporučení dost blbě konstruuje. To si musí každej vyzkoušet. Ale já mám pocit, že kdybych dal dozadu taky GreenStuff, tak to už bude moc.hamoun píše:ja mel nejlepší zkušenost s uplne stejnyma sadama predek/zadek ...
auto bylo u brzdeni lip "vyvazene", neslo tak na cumak, lip se při brzdeni ridilo ...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19065
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: brzdové kotouče + destičky
ja jezdil yellowstuff na obou nápravách ...
ale to chce zkouset ... a pokud clovek moc nebrzdi, na nic neprijde, není potřeba nic resit a jezdit klasiku ...
ja když menil +- 2 sady do roka, jsem to zvladal i porovnávat ...
ale to chce zkouset ... a pokud clovek moc nebrzdi, na nic neprijde, není potřeba nic resit a jezdit klasiku ...
ja když menil +- 2 sady do roka, jsem to zvladal i porovnávat ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: brzdové kotouče + destičky
Ještě se zeptám výměna zadních desek. Je tam nějaký zádrhel? Něco jako u nových GM zadních trmenu třeba že se pistek musí při zatlačení do brzdice ještě otáčet. A podobný špeky. Díky
posláno z sgs6
posláno z sgs6
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
Re: brzdové kotouče + destičky
hamoun: No jo, tak to je jasný. Když měníš sadu 2x ročně, to se to laboruje.
ybrcek: Hh, to má GM teď nově? Fordy to měly od 80. let... kvůli ruční brzdě, která brzdila deskama na kotouči. Subaru má vzadu kotouč kombinovanej s bubnem a na ručku je tam ta bubnová brzda. Takže jen pokud bys měnil kotouče, tak je potřeba nejdřív povolit stavěcí šrouby a pak teprve sundavat kotouč. Jinak si můžeš vytrhnout vodící trny paken.
ybrcek: Hh, to má GM teď nově? Fordy to měly od 80. let... kvůli ruční brzdě, která brzdila deskama na kotouči. Subaru má vzadu kotouč kombinovanej s bubnem a na ručku je tam ta bubnová brzda. Takže jen pokud bys měnil kotouče, tak je potřeba nejdřív povolit stavěcí šrouby a pak teprve sundavat kotouč. Jinak si můžeš vytrhnout vodící trny paken.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: brzdové kotouče + destičky
GM to má od 2003 tuším kdy vyjela Vectra C , Vectra B měla ještě bubnokotouč, nebo kotoučobuben jak kdo chce
to byl jen příklad, jde mi o to abych se na něčem nezasekl
to byl jen příklad, jde mi o to abych se na něčem nezasekl
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR