Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2328 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 156  Další
Naše Outbacky H6 154kW MY99-03 
Autor Zpráva
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 1412
Hmm, to bych mohl ráno zkusit... ať nemusím zase na cestu tahat FWD :-) Je fakt, že v kombinaci s tou humusáckou solí, co je všude na silnicích, by se to stát mohlo... je to za maskou, takže jak ten rozsolenej bordel lítá, tak do toho nejspíš napadá :-/


úte led 10, 2017 11:47 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 4616
Bydliště: Brno
To bude přimrzlý. Když jsem jezdil ještě v pažoutovy, pod -3 jsem nesměl otvírat kufr, pak nešel zavřít. Pak to dělali i dveře u spolujezdce. Prostě to nešlo a všechno bylo vyčištěný, namazaný. U toho spolujezdce stačilo tak 5 km a jak se to trošku ohřálo, šlo to zavřít. Ten kufr jsem myslel, že rozmlátím, tam pomohla jen garáž přes noc.

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


úte led 10, 2017 11:57 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 1412
Možný to je. Ono jsem s tím teda přijel, třeba motor na dotyk byl pořád trochu teplý... ale možná před chladič to nenahřeje a venku zase hnusných -13... už aby ta zima táhla někam :-)


stř led 11, 2017 12:02 am
Profil
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: čtv pro 29, 2011 10:05 am
Příspěvky: 38
Bydliště: Bruntál
spm: pár dní zpátky jsem řešil to samé....Pomohlo wd-40 ;-)

_________________
Subaru Outback 3,0 H6 MY02 LPG
Subaru Leone Station Wagon, MY88 - ve výstavbě http://vojcekleone.rajce.idnes.cz/Subaru_Leone_Station_Wagon_MY88/
ex Subaru Impreza 2,0 GX, MY05


stř led 11, 2017 12:17 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 10139
Bydliště: Praha
spm: Vyčistit zámek, namazat zámek a pokud to stále nepůjde, tak v rozích u světel jsou takový gumový válečky, který se daj vyšroubovat a zašroubovat a měníš tím přední dosedací výšku kapoty. Tak můžeš zkusit ještě poladit ty. Jinak ten zámek může bejt fakt zahumusenej, to chce, až bude teplo, to pořádně vymejt, vyčistit a dát tam nějaký slušný mazivo, třeba na lodě.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


stř led 11, 2017 12:48 am
Profil ICQ
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 1412
Oki, díky za rady. Zkusím na to ráno naběhnout aspoň s tím WDčkem, jestli se mi to povede zabouchnout :-) A když ne, tak holt budeme čekat na jaro :-D Abych začal servisovat seznam servisních úkonů. Zase alespoň kliku u kufru jsem podchytil včas a funguje stále dobře :-D


stř led 11, 2017 12:56 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 10139
Bydliště: Praha
Tu kliku chce ale taky namazat něčím pořádným. Jinak stejně jednou zatuhne.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


stř led 11, 2017 1:07 am
Profil ICQ
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 1412
WD je mocné :-) Trochu jsem to prostříkal, prohmatal a úspěšně zabouchnul :-) Lodní tuky budou nějaké dost tuhé, takže to je asi stejně na to ten mechanismus celý rozebrat, namazat komponenty a složit, co? Kliku od kufru se mi právě rozebírat nechtělo, takže jsem tam alespoň zvenku do toho prostoru cákal nějaký olej ve sprayi, aby tam bylo alespoň něco.


stř led 11, 2017 9:32 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 2860
Bydliště: Praha
Zadní kliku a zámky jsem nastříkal mazivem Würth HHS-2000. Ono je to krásně řídké, po nástřiku to všude zateče a pak to ztuhne.

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG


stř led 11, 2017 9:50 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 17815
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Jo potvrzuju, tohle mazivo od Wurtha mám taky a je opravdu skvělé

_________________
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


stř led 11, 2017 10:27 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 10139
Bydliště: Praha
Jo, tak možná to, co píšou kluci. To zní jako dobrej nápad.

Já dával lodní antisieze na čep od táhla voliče, co je pod autem, sice nad ochrannym plechem výfuku, ale očividně se tam dostane spousta bordelu. No a drží to tam pěkně. Dokonce se to dostalo i do toho spoje, což vzhledem k tomu, jak šel volič ztuha (proto jsem to řešil), musel bejt dost těsnej spoj. A chodí to pěkně, co to auto mám. On je tam takový plastový mezikus mezi voličem a bowdenem k převodovce a ty kovový díly nabývají korozí a ten mezikus to rozmačká a jde to ztuha. A stojí asi 800... Nevím, jestli to tam máte taky u 154 kW, tak se kdyžtak koukněte. Dobrý to něčím ušpinit (třeba tím lodním antisiezem), aby se do toho nedostával bordel a mazalo se to.

Ale to jenom [OFFTOPIC] , že jsem si na to vzpomněl v souvislosti s tím antiseizem. :)


Přílohy:
P1040315.JPG
P1040315.JPG [ 190.08 KiB | Zobrazeno 401 krát ]

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno
stř led 11, 2017 11:07 am
Profil ICQ
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 28, 2011 5:56 pm
Příspěvky: 274
Bydliště: Vendryně
Kapotu jsem řešil taky, pomohl čistič brzd, něco cvaklo a zavřel jsem to. Nicméně mě to trápí už delší dobu, párkrát se mi to pootevřelo i za jízdy na dálnici. Mám kapotu samý důlek jak jsem se to snažil zavřít (no jó Al).Zkusím ty válečky. Evidentně to musí být čisté ,aby to nezatuhlo, když tam je moc mazání...

Odesláno z mého W910 pomocí Tapatalk

_________________
Outback 3,0 H6 AT 2004 MY2005 Obrázek
ex VW Passat 1,8CL kombi 1991


stř led 11, 2017 12:49 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: ned dub 08, 2012 8:48 pm
Příspěvky: 647
Bydliště: Jablonecko
ahoooj všem
Lukáši vůbec nevymejšlej těsnění pod palicema a různé horory. to že jde pára z výfuku je v uplně normální a to víčko bylo čisté když to auto vyjelo nové z linky... já za ty tři měsíce nedolil ani kapičku a honza také nééé protože by přijel za mnou.špatné těsnění bys už dávno poznal jak by ti to vyházelo vodu..
a ta velikost auta se ti bude trošku hůř zatáčet protože outback má menší rejd než légo..

_________________
legacy 2.5 98 lpg
subaru outback 2003 lpg
subaru outback 2007 lpg
SUBARU OUTBACK 2001 H 6 LPG


ned led 15, 2017 8:17 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 2964
Bydliště: Valašsko
Já prostříkl kdysi přední mechanismus kapoty wd-40,pak taky zadní kliku a zámky,klika jde lehčeji,byla přituhlá.Vazelína byla v garáži...příště musím poctivěji(mimo zámky teda).Mám snad ještě nějaké zbytky lodní vazelíny-německé,ta fungovala skvěle.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon led 16, 2017 12:17 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 1412
Tak asi mojí AT přestala bavit zima a cca poslední týden nepředvádí zrovna nejlepší výkon při řazení z dvojky na 3. Teda, dělá to jenom za studena (jakmile se to alespoň trochu nějak ohřeje, tak je to úplně v pohodě) a i za studena to dělá občas, ne pokaždé (nejvíc asi při jízdě do stoupání). Má to tendenci při tom proklouznout - tedy, jak to začne řadit, tak otáčky vylezou o nějakých 300rpm výš, pak se to srovná. Předpokládám, že čekat na to, že si TCU uvědomí sama sebe a přeučí se to nedělat je asi zbytečné. Takže má cenu zkoušet nějaký proplach převodovky nebo radši rovnou začít šetřit na repasi?


čtv led 19, 2017 12:05 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 2328 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 156  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Keana a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: