Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Hmm, to bych mohl ráno zkusit... ať nemusím zase na cestu tahat FWD Je fakt, že v kombinaci s tou humusáckou solí, co je všude na silnicích, by se to stát mohlo... je to za maskou, takže jak ten rozsolenej bordel lítá, tak do toho nejspíš napadá
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
To bude přimrzlý. Když jsem jezdil ještě v pažoutovy, pod -3 jsem nesměl otvírat kufr, pak nešel zavřít. Pak to dělali i dveře u spolujezdce. Prostě to nešlo a všechno bylo vyčištěný, namazaný. U toho spolujezdce stačilo tak 5 km a jak se to trošku ohřálo, šlo to zavřít. Ten kufr jsem myslel, že rozmlátím, tam pomohla jen garáž přes noc.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Možný to je. Ono jsem s tím teda přijel, třeba motor na dotyk byl pořád trochu teplý... ale možná před chladič to nenahřeje a venku zase hnusných -13... už aby ta zima táhla někam
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
spm: pár dní zpátky jsem řešil to samé....Pomohlo wd-40
Subaru Tribeca B9 2007 LPG
Subaru Impreza XV 2.0 2011
Subaru Leone Station Wagon, MY88 - ve výstavbě https://www.flickr.com/photos/164922323 ... 9897/page1
ex Subaru Outback 3,0 H6 MY02 LPG
ex Subaru Impreza 2,0 GX MY05
Subaru Impreza XV 2.0 2011
Subaru Leone Station Wagon, MY88 - ve výstavbě https://www.flickr.com/photos/164922323 ... 9897/page1
ex Subaru Outback 3,0 H6 MY02 LPG
ex Subaru Impreza 2,0 GX MY05
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
spm: Vyčistit zámek, namazat zámek a pokud to stále nepůjde, tak v rozích u světel jsou takový gumový válečky, který se daj vyšroubovat a zašroubovat a měníš tím přední dosedací výšku kapoty. Tak můžeš zkusit ještě poladit ty. Jinak ten zámek může bejt fakt zahumusenej, to chce, až bude teplo, to pořádně vymejt, vyčistit a dát tam nějaký slušný mazivo, třeba na lodě.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Oki, díky za rady. Zkusím na to ráno naběhnout aspoň s tím WDčkem, jestli se mi to povede zabouchnout A když ne, tak holt budeme čekat na jaro Abych začal servisovat seznam servisních úkonů. Zase alespoň kliku u kufru jsem podchytil včas a funguje stále dobře
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Tu kliku chce ale taky namazat něčím pořádným. Jinak stejně jednou zatuhne.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
WD je mocné Trochu jsem to prostříkal, prohmatal a úspěšně zabouchnul Lodní tuky budou nějaké dost tuhé, takže to je asi stejně na to ten mechanismus celý rozebrat, namazat komponenty a složit, co? Kliku od kufru se mi právě rozebírat nechtělo, takže jsem tam alespoň zvenku do toho prostoru cákal nějaký olej ve sprayi, aby tam bylo alespoň něco.
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Zadní kliku a zámky jsem nastříkal mazivem Würth HHS-2000. Ono je to krásně řídké, po nástřiku to všude zateče a pak to ztuhne.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Jo potvrzuju, tohle mazivo od Wurtha mám taky a je opravdu skvělé
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Jo, tak možná to, co píšou kluci. To zní jako dobrej nápad.
Já dával lodní antisieze na čep od táhla voliče, co je pod autem, sice nad ochrannym plechem výfuku, ale očividně se tam dostane spousta bordelu. No a drží to tam pěkně. Dokonce se to dostalo i do toho spoje, což vzhledem k tomu, jak šel volič ztuha (proto jsem to řešil), musel bejt dost těsnej spoj. A chodí to pěkně, co to auto mám. On je tam takový plastový mezikus mezi voličem a bowdenem k převodovce a ty kovový díly nabývají korozí a ten mezikus to rozmačká a jde to ztuha. A stojí asi 800... Nevím, jestli to tam máte taky u 154 kW, tak se kdyžtak koukněte. Dobrý to něčím ušpinit (třeba tím lodním antisiezem), aby se do toho nedostával bordel a mazalo se to.
Ale to jenom , že jsem si na to vzpomněl v souvislosti s tím antiseizem.
Já dával lodní antisieze na čep od táhla voliče, co je pod autem, sice nad ochrannym plechem výfuku, ale očividně se tam dostane spousta bordelu. No a drží to tam pěkně. Dokonce se to dostalo i do toho spoje, což vzhledem k tomu, jak šel volič ztuha (proto jsem to řešil), musel bejt dost těsnej spoj. A chodí to pěkně, co to auto mám. On je tam takový plastový mezikus mezi voličem a bowdenem k převodovce a ty kovový díly nabývají korozí a ten mezikus to rozmačká a jde to ztuha. A stojí asi 800... Nevím, jestli to tam máte taky u 154 kW, tak se kdyžtak koukněte. Dobrý to něčím ušpinit (třeba tím lodním antisiezem), aby se do toho nedostával bordel a mazalo se to.
Ale to jenom , že jsem si na to vzpomněl v souvislosti s tím antiseizem.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- fort
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 383
- Registrován: stř zář 28, 2011 6:56 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Myslivec
- Bydliště: Vendryně
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Kapotu jsem řešil taky, pomohl čistič brzd, něco cvaklo a zavřel jsem to. Nicméně mě to trápí už delší dobu, párkrát se mi to pootevřelo i za jízdy na dálnici. Mám kapotu samý důlek jak jsem se to snažil zavřít (no jó Al).Zkusím ty válečky. Evidentně to musí být čisté ,aby to nezatuhlo, když tam je moc mazání...
Odesláno z mého W910 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého W910 pomocí Tapatalk
Outback 3,0 H6 AT 2004 MY2005
ex VW Passat 1,8CL kombi 1991
ex VW Passat 1,8CL kombi 1991
- macasubaru
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 921
- Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Jablonecko
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
ahoooj všem
Lukáši vůbec nevymejšlej těsnění pod palicema a různé horory. to že jde pára z výfuku je v uplně normální a to víčko bylo čisté když to auto vyjelo nové z linky... já za ty tři měsíce nedolil ani kapičku a honza také nééé protože by přijel za mnou.špatné těsnění bys už dávno poznal jak by ti to vyházelo vodu..
a ta velikost auta se ti bude trošku hůř zatáčet protože outback má menší rejd než légo..
Lukáši vůbec nevymejšlej těsnění pod palicema a různé horory. to že jde pára z výfuku je v uplně normální a to víčko bylo čisté když to auto vyjelo nové z linky... já za ty tři měsíce nedolil ani kapičku a honza také nééé protože by přijel za mnou.špatné těsnění bys už dávno poznal jak by ti to vyházelo vodu..
a ta velikost auta se ti bude trošku hůř zatáčet protože outback má menší rejd než légo..
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Já prostříkl kdysi přední mechanismus kapoty wd-40,pak taky zadní kliku a zámky,klika jde lehčeji,byla přituhlá.Vazelína byla v garáži...příště musím poctivěji(mimo zámky teda).Mám snad ještě nějaké zbytky lodní vazelíny-německé,ta fungovala skvěle.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Tak asi mojí AT přestala bavit zima a cca poslední týden nepředvádí zrovna nejlepší výkon při řazení z dvojky na 3. Teda, dělá to jenom za studena (jakmile se to alespoň trochu nějak ohřeje, tak je to úplně v pohodě) a i za studena to dělá občas, ne pokaždé (nejvíc asi při jízdě do stoupání). Má to tendenci při tom proklouznout - tedy, jak to začne řadit, tak otáčky vylezou o nějakých 300rpm výš, pak se to srovná. Předpokládám, že čekat na to, že si TCU uvědomí sama sebe a přeučí se to nedělat je asi zbytečné. Takže má cenu zkoušet nějaký proplach převodovky nebo radši rovnou začít šetřit na repasi?