Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
Zajímavá diskuse.
S vitarou jsem nejezdil, s L200, navarou, pajerem aj. taktéž. Za dobu, co forestříka mám, jsem ho ale porovnal v mnoha situacích.
Předně, na kluzkém povrchu vede pohon subaru se 3 diferáky. Auta s mechanickou uzávěrkou mezinápravy se snadněji dostanou do smyku a hůře se jim drží stopa v hlubokém sněhu (mají snahu plovat odezdi kezdi). To právě umí udivit neznalé ofrouďáky, kteří se forestrem svezou jako zavazadlo hlubokým sněhem na úzké cestě a to dost rychle (až se bojí ). Přitom forest pěkně drží stopu a nemá snahu plovat nebo vystřelovat do strany.
Co se týče vitary(grand) porovnání je jednoduché - co sem jezdil lesníma cestama na ledě bez řetězů si s vitarou nedovolili a jen s řetězy (jasně, že jde hodně i o pneu), dále, co sem s forestem projel sněhukupami po rigolech do kopce, moseli s vitarou jet bokem přes louku.
Pak třeba, co sem sjel na ledě s forestrem, s navarou to bylo dost drsnější a kus smykem (zde na obou autech stejné a nové pneu). Obdobně i výjezd do kopce na sněhu, kde se navara nemohla rovnat forestrovi ani omylem (seděl sem uvnitř a byl z toho překvapen -asi by pomohla zátěž v autě, ale zase, hmota navíc), rozbahněná louka ve svahu stejně tak. Pajero má problém v hlubokém sněhu, to právě krásně plove a hůř se drží rovný směr.
Zásadní rozdíl vidím v nízké hmotě forestra (subaru obecně) a mechanickém pohonu při dobrém rozložení hmotnosti (na ledě podstatné) a těžišti proklatě nízko.
Hlavním problémem forestra je moc rychlá redukce - lze nahradit automatem, ale to zase chce výkon (92 kW je sakra málo). I tak se ale dokáže vyškrábat opravdu hooodně daleko, bo je lehký a jede po povrchu, kde jiní těžší hrabou v zemi. S forestem se dá hodně překážek ladně přeskákat, což si s těžším autem čék dovolit nemůže. Při sjíždění z kopce je ta redukce pořád moc rychlá, tak to řeším decentním brzděním - je třeba dobře odhadnout, ale jde to. Pokud to ujede, zase vede hmota, bo brzdit 1,4 t a 2(2,5) t je sakra rozdíl. Jak se dá brzdit automatem přes motor ještě nevím, ale na manuál to nemá - manuál nechám zastavit až do chcípnutí, což mě už hodněkráte zachránilo a sám si rozhodnu, kdy rozpojím spojku a na brzdu nemosím šáhnout (velký hendikep automatu). Ovšem forestra v automatu bych určitě bral, jako další vozidlo.
Jako jediného konkurenta forestra jsem vždy považoval grand vitaru, která má ale horší prostupnost hlubokým sněhem (testů na to už bylo dost a dají se najít i videa na netu). Má však lepší vlastnosti v terénu a je do něho i určená (pokud má ještě klasický rám). Vše ostatní už nemá charakter forestra na asfaltě.
Z jiného pohledu, pokud bych měl jezdit horším terénem, kde je tvrdý podklad a nemí moc kluzko, koukal bych se s klidem po té konkurenci, co tu zmiňujete (tam ta hmotnost není tak zásadní). Do bahna, na led a kluzké povrchy budete jen těžko hledat odpovídající náhradu - prostě není.
A když sem poslední dobou sledoval Dušana s tojotou land cruiserem, tož určitě bych s tímto nešlápl vedle - hodně dobrý stroj (myšleno ty starší ročníky) ..... nechal bych si řict asi hned .
Ohledně pneu si su jistý, že rozměr 205/70/R15 je opravdu ideální na forestra SF a SG. Tento rozměr je tak univerzílní, že si neumím představit užší nebo širší. Taky úzká pneu je do sněhukup naprd, kdo nevěří, at si ověří sám proč (bez lopaty to ale nepude ).
Vše je jen můj osobní názor na věc a dost rozhoduje konkrétní schopnost řidiče, jak umí dané auto využít a eliminovat jeho nedostatky. To je snad to nejdůležitější a to výše napsané z tohoto pohledu i tak trochu ztrácí na významu!
Moje doporučení je jasné - vyber si auto podle toho, kde a jak ho chceš používat a co je z těchto podmínek pro tebe to důležitější. Pak už se s ním jen pořádně nauč a využij ho, max. jak to jen půjde. Nedostatky eliminuj svouji šikovností .... no a budeš určitě spokojen
S vitarou jsem nejezdil, s L200, navarou, pajerem aj. taktéž. Za dobu, co forestříka mám, jsem ho ale porovnal v mnoha situacích.
Předně, na kluzkém povrchu vede pohon subaru se 3 diferáky. Auta s mechanickou uzávěrkou mezinápravy se snadněji dostanou do smyku a hůře se jim drží stopa v hlubokém sněhu (mají snahu plovat odezdi kezdi). To právě umí udivit neznalé ofrouďáky, kteří se forestrem svezou jako zavazadlo hlubokým sněhem na úzké cestě a to dost rychle (až se bojí ). Přitom forest pěkně drží stopu a nemá snahu plovat nebo vystřelovat do strany.
Co se týče vitary(grand) porovnání je jednoduché - co sem jezdil lesníma cestama na ledě bez řetězů si s vitarou nedovolili a jen s řetězy (jasně, že jde hodně i o pneu), dále, co sem s forestem projel sněhukupami po rigolech do kopce, moseli s vitarou jet bokem přes louku.
Pak třeba, co sem sjel na ledě s forestrem, s navarou to bylo dost drsnější a kus smykem (zde na obou autech stejné a nové pneu). Obdobně i výjezd do kopce na sněhu, kde se navara nemohla rovnat forestrovi ani omylem (seděl sem uvnitř a byl z toho překvapen -asi by pomohla zátěž v autě, ale zase, hmota navíc), rozbahněná louka ve svahu stejně tak. Pajero má problém v hlubokém sněhu, to právě krásně plove a hůř se drží rovný směr.
Zásadní rozdíl vidím v nízké hmotě forestra (subaru obecně) a mechanickém pohonu při dobrém rozložení hmotnosti (na ledě podstatné) a těžišti proklatě nízko.
Hlavním problémem forestra je moc rychlá redukce - lze nahradit automatem, ale to zase chce výkon (92 kW je sakra málo). I tak se ale dokáže vyškrábat opravdu hooodně daleko, bo je lehký a jede po povrchu, kde jiní těžší hrabou v zemi. S forestem se dá hodně překážek ladně přeskákat, což si s těžším autem čék dovolit nemůže. Při sjíždění z kopce je ta redukce pořád moc rychlá, tak to řeším decentním brzděním - je třeba dobře odhadnout, ale jde to. Pokud to ujede, zase vede hmota, bo brzdit 1,4 t a 2(2,5) t je sakra rozdíl. Jak se dá brzdit automatem přes motor ještě nevím, ale na manuál to nemá - manuál nechám zastavit až do chcípnutí, což mě už hodněkráte zachránilo a sám si rozhodnu, kdy rozpojím spojku a na brzdu nemosím šáhnout (velký hendikep automatu). Ovšem forestra v automatu bych určitě bral, jako další vozidlo.
Jako jediného konkurenta forestra jsem vždy považoval grand vitaru, která má ale horší prostupnost hlubokým sněhem (testů na to už bylo dost a dají se najít i videa na netu). Má však lepší vlastnosti v terénu a je do něho i určená (pokud má ještě klasický rám). Vše ostatní už nemá charakter forestra na asfaltě.
Z jiného pohledu, pokud bych měl jezdit horším terénem, kde je tvrdý podklad a nemí moc kluzko, koukal bych se s klidem po té konkurenci, co tu zmiňujete (tam ta hmotnost není tak zásadní). Do bahna, na led a kluzké povrchy budete jen těžko hledat odpovídající náhradu - prostě není.
A když sem poslední dobou sledoval Dušana s tojotou land cruiserem, tož určitě bych s tímto nešlápl vedle - hodně dobrý stroj (myšleno ty starší ročníky) ..... nechal bych si řict asi hned .
Ohledně pneu si su jistý, že rozměr 205/70/R15 je opravdu ideální na forestra SF a SG. Tento rozměr je tak univerzílní, že si neumím představit užší nebo širší. Taky úzká pneu je do sněhukup naprd, kdo nevěří, at si ověří sám proč (bez lopaty to ale nepude ).
Vše je jen můj osobní názor na věc a dost rozhoduje konkrétní schopnost řidiče, jak umí dané auto využít a eliminovat jeho nedostatky. To je snad to nejdůležitější a to výše napsané z tohoto pohledu i tak trochu ztrácí na významu!
Moje doporučení je jasné - vyber si auto podle toho, kde a jak ho chceš používat a co je z těchto podmínek pro tebe to důležitější. Pak už se s ním jen pořádně nauč a využij ho, max. jak to jen půjde. Nedostatky eliminuj svouji šikovností .... no a budeš určitě spokojen
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
Doro to popsal hodně výstižně...vše záleží na použití a využítí daného vozu.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2356
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Bydliště: Lipová u Chebu
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
k těm gumám - když se ti líp úzká prořízne - je to super - když si si jistej, že nesedneš na břicho..... teď je na to dobré počasí - stačí vyzkoušet .
vezmi si úzkou gumu a jeď na navátou polní cestu nebo pole - kde je sedmdesát čísel - a jsi s úzkou gumou v pérdeli, jak vládní vojsko v itálii.
Protože se prostě prorveš hluboko, ale sedneš si na bříško...... Vždycky je to komplex vlastností a světlá výška je jednou z nich.
Takže úzkou ano - když je pravděpodobnost, že si nesedneš - což se při hlubokém sněhu běžně stane.......
Pamatuješ Doro tu lesní cestu u Starého Města na srazu, když jsme tři jeli lesem? Jaks prorážel?
Něco se dá uhňoucat, něco se dá odlopatovat.......
A proto na Islandu a všude, kde je po loket sněhu, vozí balóny - páč větší plocha pneumatiky lépe rozkládá hmotnost vozu a nezaboří se tolik............Takže bahno, písek, sněhokupy - bantamy..........Tak to prostě je
Po těch x letech - skutečně není univerzálnější vozítko do terénu, než Forester. Pro skloubení s normálním provozem a přiměřeným offroudem
Jeep je těžký - zase třeba víc vydrží při razantním blbnutí.
Na offroad - Jeep Cherokee s 4.0V6 a automatem - na normální cestu a příležitostný normální off - Forester....... Už mlčím:-)
vezmi si úzkou gumu a jeď na navátou polní cestu nebo pole - kde je sedmdesát čísel - a jsi s úzkou gumou v pérdeli, jak vládní vojsko v itálii.
Protože se prostě prorveš hluboko, ale sedneš si na bříško...... Vždycky je to komplex vlastností a světlá výška je jednou z nich.
Takže úzkou ano - když je pravděpodobnost, že si nesedneš - což se při hlubokém sněhu běžně stane.......
Pamatuješ Doro tu lesní cestu u Starého Města na srazu, když jsme tři jeli lesem? Jaks prorážel?
Něco se dá uhňoucat, něco se dá odlopatovat.......
A proto na Islandu a všude, kde je po loket sněhu, vozí balóny - páč větší plocha pneumatiky lépe rozkládá hmotnost vozu a nezaboří se tolik............Takže bahno, písek, sněhokupy - bantamy..........Tak to prostě je
Po těch x letech - skutečně není univerzálnější vozítko do terénu, než Forester. Pro skloubení s normálním provozem a přiměřeným offroudem
Jeep je těžký - zase třeba víc vydrží při razantním blbnutí.
Na offroad - Jeep Cherokee s 4.0V6 a automatem - na normální cestu a příležitostný normální off - Forester....... Už mlčím:-)
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
Doro napsal jsi to musím říct dobře,sic já nejsem rozhodně žádný zkušený sněhokupec,či jiný ....kupec,ale ty origo rozměry jsou fakt nejuniverzálnější,mě se s nima jezdilo nejlíp po všech stránkách a byl to opravdu rozdíl.Taky to sedí s tou redukcí,mohla by být v horších situacích rozhodně víc do pomala atd atd,shrnutí se mě celé líbilo.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- racmaster
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 234
- Registrován: stř říj 10, 2012 1:55 pm
- Jméno a příjmení: rado cajko
- Bydliště: Muranska planina, Slovensko
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
vyzera to uz dost jasne v neprospech konkurencie.
doro, len mam pocit, ze porovnavas svoju dvojku (SG)... ta je a bola u mna na prvom mieste vzdy. jedine, co by ju mohlo ohrozit su uz auta s uzavierkou vsetkych diffov, ako napriklad novsie jeepy (elektronickou). ale aj jedno, aj druhe je uz bohuzial nad moje moznosti.
otazka je, ci by tak dobre vyslo porovnanie aj pre stareho forestra SF jednotku, este pred faceliftom. teda tu, ktoru som mal ja a ktora mi az taka suverenna neprisla. aj ked ako pisem, zvladla velmi vela, viac ne som cakal...
este ohladom tej vahy, chapem, ze tazsie auto tazsie splha, ale pokial je taka dolezita, nejde mi do hlavy, ze auta ako feroza, male ssangyongy, ci male vitary, jimny, samuraie a podobne, ktore maju v podstate tiez zamknuty medzidiff ale ovela nizsiu vahu ako forest potom nevynikaju vo vyjazde na snehu, lade... aspon co som videl videa, tak sneh nad polovicu kolies uz nezvladali. to zas boli ich vacsi bratia a forester na tom ovela lepsie...
dalej grand vitara, akokolvek velka vyzera, ma zhruba rovnaku vahu, ako forest, mozno 50 kg tazsia, co je rozdiel plnej nadrze...
a co ten facelift SF, podvozok je ako SF, ci ako SG?
doro, len mam pocit, ze porovnavas svoju dvojku (SG)... ta je a bola u mna na prvom mieste vzdy. jedine, co by ju mohlo ohrozit su uz auta s uzavierkou vsetkych diffov, ako napriklad novsie jeepy (elektronickou). ale aj jedno, aj druhe je uz bohuzial nad moje moznosti.
otazka je, ci by tak dobre vyslo porovnanie aj pre stareho forestra SF jednotku, este pred faceliftom. teda tu, ktoru som mal ja a ktora mi az taka suverenna neprisla. aj ked ako pisem, zvladla velmi vela, viac ne som cakal...
este ohladom tej vahy, chapem, ze tazsie auto tazsie splha, ale pokial je taka dolezita, nejde mi do hlavy, ze auta ako feroza, male ssangyongy, ci male vitary, jimny, samuraie a podobne, ktore maju v podstate tiez zamknuty medzidiff ale ovela nizsiu vahu ako forest potom nevynikaju vo vyjazde na snehu, lade... aspon co som videl videa, tak sneh nad polovicu kolies uz nezvladali. to zas boli ich vacsi bratia a forester na tom ovela lepsie...
dalej grand vitara, akokolvek velka vyzera, ma zhruba rovnaku vahu, ako forest, mozno 50 kg tazsia, co je rozdiel plnej nadrze...
a co ten facelift SF, podvozok je ako SF, ci ako SG?
8. JEEP Cherokee Liberty KJ, 7. Subaru Forester 2.0 SF, 6. Skoda Superb 2.8-V6, 5. VW Passat 1.8t, 4. Seat Inca 1.4, 3. Renaul Laguna 1.6i, 2. Skoda Octavia 1.6i, 1. Skoda 120LS
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49215
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
On taky není sníh jako sníh... v prašanu si lze snadno hrát na krále...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Dušan
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1376
- Registrován: stř zář 02, 2009 8:44 pm
- Jméno a příjmení: Dušan Šindel
- Bydliště: Ostrava
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
To jsem nevěděl, ... jsem si myslel, že jeepy z výroby mají nejvíc dvě uzávěrky.racmaster píše:..... auta s uzavierkou vsetkych diffov, ako napriklad novsie jeepy (elektronickou).....
Tam je jakoby cesta .....
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49215
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
Dušane tomu upřímně nevěřím, že standardní novější Jeepy mají víc než 2 uzávěrky. Aut s uzávěrkou předku je na trhu možná méně, než prstů na jedné ruce...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1066
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
Tak u jeepky je to jak u suba tedy více typů pohonu...
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
Ohledně Jimmyho s řetězy - na Zákopčí se snažil prorazit sněhem cestu na kopec (část úseku "dorova stezka"). Neprojel to, ale jeli jsme tam s forestříky a dali to bez řetězů. Nevím, proč to nedal, ale nepodařilo se mu.
Hřebenofku na Dílech, dle místních prý neprůjezdné, tak i to jsme s forestříky projeli
U nových aut už je to samá elektronika - systém přibržďování kol. Je to diskutabilní, bo to řídi vše elektronika a při problému jediného čidla je vše v
Průjezdnost nějaká je a třeba nový forestřík v automatu vyjede díky elektronickému přibrždění opravdu hodně. Osobně sem zastáncem mechanického řešení pohonu, jasné proč, ikdyž taky mosím přiznat, že systém přibrždění volného kola bych určitě uvítal, pokud by to šlo dodělat i do SG. To by pak byl forest jedinečný a projel zatraceně hodně - ofrouďákům by čelist spadla až na samé dno. Přitom ale při poruše čidla by se choval jako předtím.
Hřebenofku na Dílech, dle místních prý neprůjezdné, tak i to jsme s forestříky projeli
U nových aut už je to samá elektronika - systém přibržďování kol. Je to diskutabilní, bo to řídi vše elektronika a při problému jediného čidla je vše v
Průjezdnost nějaká je a třeba nový forestřík v automatu vyjede díky elektronickému přibrždění opravdu hodně. Osobně sem zastáncem mechanického řešení pohonu, jasné proč, ikdyž taky mosím přiznat, že systém přibrždění volného kola bych určitě uvítal, pokud by to šlo dodělat i do SG. To by pak byl forest jedinečný a projel zatraceně hodně - ofrouďákům by čelist spadla až na samé dno. Přitom ale při poruše čidla by se choval jako předtím.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5168
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
no já si snad koupím ještě jedno subaru jak tady čtu samou chválu na ty auta třeba budu mít víc štěstí něž s tím mým prvním forestrem, protože mě nijak neuchvátil prujezdností oproti třeba vitaře nebo L200 asi jsem čekal moc, nebýt zvednutí tak do terénu to není vůbec, najezdové uhly velmi malé tak jako světlá výška, redukce taky nic moc a spojka taky toho moc nezachrání hned se přehřeje ...
je to určitě dobré SUV tak jako několik jiných , ale nic výjimečného a už vůbec ne offroad - to je taky jen můj osobní názor
je to určitě dobré SUV tak jako několik jiných , ale nic výjimečného a už vůbec ne offroad - to je taky jen můj osobní názor
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
...a co totok https://www.youtube.com/watch?v=xGWgzwvCR7c
Stačí?
Když zapadneš, tak fakt stačí lopata a za chvilku jedeš dál. Zapadával jsem jeden týden min. 2x za den, ale dom sem dojel vždy. Teď už sem na tom líp a zapadnu jen, když si nedám pozor či su nešikovný a zbrklý.
S řetězy 4x4 na AT pneu sem zatím nejvíce tlačil 3/4 mokrého sněhu a to je fakt masakr
Přečti si znovu poslední věty z prvního příspěvku výše...
Třeba, pokud seženeš dobrou vitaru se 3 diferáky, zvedneš ji a oplechuješ, je to taky možnost. Vydrží víc, ikdyž hold není tak šikovná .
A koukni se i na podvozek pohledem zezadu a zepředu, jak to vypadá, jaké sou ramena, co kde trčí, co tam visí - u vitary se myslím dá více věcí na podvozku urvat.
Stačí?
Když zapadneš, tak fakt stačí lopata a za chvilku jedeš dál. Zapadával jsem jeden týden min. 2x za den, ale dom sem dojel vždy. Teď už sem na tom líp a zapadnu jen, když si nedám pozor či su nešikovný a zbrklý.
S řetězy 4x4 na AT pneu sem zatím nejvíce tlačil 3/4 mokrého sněhu a to je fakt masakr
Přečti si znovu poslední věty z prvního příspěvku výše...
Třeba, pokud seženeš dobrou vitaru se 3 diferáky, zvedneš ji a oplechuješ, je to taky možnost. Vydrží víc, ikdyž hold není tak šikovná .
A koukni se i na podvozek pohledem zezadu a zepředu, jak to vypadá, jaké sou ramena, co kde trčí, co tam visí - u vitary se myslím dá více věcí na podvozku urvat.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
https://www.youtube.com/watch?v=fwmQNtch-mI
Je vidět, že výkon udělá své (nevím, jestli to je MT/AT). Model SG s motorem 2,5 v AT bych bral hned, ale kde shánět.
Je vidět, že výkon udělá své (nevím, jestli to je MT/AT). Model SG s motorem 2,5 v AT bych bral hned, ale kde shánět.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
Jestli myslis SG AT s 2.5 atmo, tak v Polsku na Allegru.
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
To bude US, ne?..... Evropská verze 2,5 asik bude jen v turbu.yohn píše:Jestli myslis SG AT s 2.5 atmo, tak v Polsku na Allegru.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)