Přesně. Nejdříve chemie. Já tak 2 x ročně vezmu štětku a všechny nepěkné věci natírám min. dvakrát odrezovačem co vytváří následně ochranný povlak. Tzv. bezoplachový, co zároveň i pasivuje, tzn. můžeš to potom natřít čím je libo. Někteří restaurátoři tvrdí, že je to účinější, ne to čistit až na čistý kov. Ovšem nejdřív to důkladně vezmu wapkou, pak čističem na brzdy a pak odrezovač. Možná proto nikde nemám takovou rez, že bych ji musel mechanicky odstraňovat.mnov píše: To je ta nejhorší práce. Osobně to většinou škrábu dlátem z nejhoršího a pak další prostředky, ale to mě většinou přestane bavit a tak to namatlám odrezovačem atd.
Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- Lukas_McPraask
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 637
- Registrován: ned zář 19, 2010 4:31 pm
- Jméno a příjmení: Lukáš Jeništa
- Bydliště: Žamberk
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Zdravím,
prosím pánové, utvrďte mě v přesvědčení, že následující fotky jsou pouze kombinací mrazivého počasí, pochybného paliva, jízd do 10 km (se studeným motorem) a vysokého náběhu motoru. Já těsnění pod hlavou dělat nechcůůůůůůůů
P.S.: Voda v chladiči neubývá.
prosím pánové, utvrďte mě v přesvědčení, že následující fotky jsou pouze kombinací mrazivého počasí, pochybného paliva, jízd do 10 km (se studeným motorem) a vysokého náběhu motoru. Já těsnění pod hlavou dělat nechcůůůůůůůů
P.S.: Voda v chladiči neubývá.
SUBARU FORESTER 2,5 XT dailycar
SUBARU LEGACY 2.0 sedan MY 93 LPG enjoy the trip
SUBARU LEGACY 2.0 sedan MY 93 LPG enjoy the trip
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Lukas_McPraask> To klidne muze byt vysrazena voda presne jak pises. Pokud nejdou bubliny do chladice, neubyva voda, auto normalne topi a nema zadny priznaky prehrivani, nehazel bych flintu do zita.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Ještě je otázka, jestli mu pro změnu nejde olej do vody. Ale to by pak měl být bordel i pod víčkem chladiče...
- Lukas_McPraask
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 637
- Registrován: ned zář 19, 2010 4:31 pm
- Jméno a příjmení: Lukáš Jeništa
- Bydliště: Žamberk
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Všechno je OK. Teplota nekolísá, voda v chladiči čistá...
Jen protože mám s autem najetých prvních pár set km, rozhodl jsem se všechny provozní kapaliny dnes překontrolovat a fakt, že mám takto zaprasené víčko od oleje tím bílým svinstvem mě řekněme rozladil. Ještě jsem pozoroval, že auto nestandatně bíle kouří. To opět to připisuju kondenzaci vody a děravému výfuku.
Jinak auto jede parádně. Na automat se zvyká velmi velmi rychle a odpich z křižovatek je famózní. Jen je o trochu větší než Legáč a musím si při parkování dávat bacha.
Jen protože mám s autem najetých prvních pár set km, rozhodl jsem se všechny provozní kapaliny dnes překontrolovat a fakt, že mám takto zaprasené víčko od oleje tím bílým svinstvem mě řekněme rozladil. Ještě jsem pozoroval, že auto nestandatně bíle kouří. To opět to připisuju kondenzaci vody a děravému výfuku.
Jinak auto jede parádně. Na automat se zvyká velmi velmi rychle a odpich z křižovatek je famózní. Jen je o trochu větší než Legáč a musím si při parkování dávat bacha.
Naposledy upravil(a) Lukas_McPraask dne pon led 09, 2017 5:41 pm, celkem upraveno 1 x.
SUBARU FORESTER 2,5 XT dailycar
SUBARU LEGACY 2.0 sedan MY 93 LPG enjoy the trip
SUBARU LEGACY 2.0 sedan MY 93 LPG enjoy the trip
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
No já budu brzo dolívat, takže dám vědět, co jsem pod tím víčkem našel já Kouření v téhle zimě bych řekl, že je normální; zejména na studeném motoru.
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Jo, hulí to normálně bíle. Však katalyzátor dělá CO + HC => CO2 + H2O, takže z vejfuku jde normálně mj. vodní pára, která v tý zimě rychle kondenzuje, takže to dělá vlastně mlhu.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Oťas je větší než Legáč? Jsem myslel, že sou stejně veliký, pokud vynechám nafouknutý plasty.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
asi to ty plasty zvetsujou mne se furt taky nekdo posklebuje, jakou mam velkou kravu, pritom je to stjne velky jako cokoliv jinyho, co bezne lita po silnicich. Ale zase musim rict, ze jsem do toho bastlil parkovaci senzory a nejak si to bez nich uz nedokazu predstavit
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
- Lukas_McPraask
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 637
- Registrován: ned zář 19, 2010 4:31 pm
- Jméno a příjmení: Lukáš Jeništa
- Bydliště: Žamberk
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Legáč sedan MY 93 je menší (délka 4521mm - šířka 1701 mm) je menší než Outback MY 2000 (délka 4720 mm - šířka 1721 mm).Mira píše:Oťas je větší než Legáč? Jsem myslel, že sou stejně veliký, pokud vynechám nafouknutý plasty.
SUBARU FORESTER 2,5 XT dailycar
SUBARU LEGACY 2.0 sedan MY 93 LPG enjoy the trip
SUBARU LEGACY 2.0 sedan MY 93 LPG enjoy the trip
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Já myslel kombika, sedan chápu. A parkovací sensory? Ty sem taky chtěl, ale než jsem je pořídil, naučil jsem se s tim parkovat. Akorát se mne občas někdo ptá na co furt čumim před tím couváním. Já si pokaždý šteluju špígle do couvací polohy. Tady lituju, že to nemá aspoň 3 paměti (jízda, parkování vlevo a vpravo).
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Hlavně starší generace - obecně ty auta s každou novou generací rostou
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Já debil to zas "rozbil" Nicméně, dolil jsem olej a víčko mám zespodu čisté... Ale asi to nemusí nic znamenat. (Pak jsem si taky šikovně cintnul do motoru, takže to asi bude smrdět z míst, kam jsem nedošáhnul, abych to utřel).
Nicméně k problému - nejde mi zavřít kapota. Ten pojistný zámek funguje, ale nedovře se. Bouchnu s ní a zůstane pootevřená. Zkoušel jsem opatrně za masku to přitlačit dolů taky nic. Respektive dotlačím jí na doraz, ale když za ni chytnu, tak mi zase povyskočí k pojistnému zámku. Popravdě netuším vůbec (a z toho co jsem tam teď čelovkou vykoukal jsem to taky nepochopil), jak to má vůbec fungovat... lanko tam je, pružinka taky, lanko se hýbe, když se tahá za páčku z kabiny. Páčka z kabiny se vrací, ale přijde mi, že jde hrozně zlehka. Ten kus mechanismu, co jsem viděl, že za něj tahá lanko, se moc nevracel, ale i po tom, co jsem ho narovnal šroubovákem a zabouchnul, tak furt otevřeno. Ale je možno, že jak to jde dolu, tak o něj brnkne a zůstane v otevřené pozici... Nějaký nápad co s tím?
Nicméně k problému - nejde mi zavřít kapota. Ten pojistný zámek funguje, ale nedovře se. Bouchnu s ní a zůstane pootevřená. Zkoušel jsem opatrně za masku to přitlačit dolů taky nic. Respektive dotlačím jí na doraz, ale když za ni chytnu, tak mi zase povyskočí k pojistnému zámku. Popravdě netuším vůbec (a z toho co jsem tam teď čelovkou vykoukal jsem to taky nepochopil), jak to má vůbec fungovat... lanko tam je, pružinka taky, lanko se hýbe, když se tahá za páčku z kabiny. Páčka z kabiny se vrací, ale přijde mi, že jde hrozně zlehka. Ten kus mechanismu, co jsem viděl, že za něj tahá lanko, se moc nevracel, ale i po tom, co jsem ho narovnal šroubovákem a zabouchnul, tak furt otevřeno. Ale je možno, že jak to jde dolu, tak o něj brnkne a zůstane v otevřené pozici... Nějaký nápad co s tím?
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
spm skus ten zatvari mechanizmus nastiekat iba WD40 asi je to suche a preto to nezaisti