Outback 2010, najeto 290tis.Km
Outback 2010, najeto 290tis.Km
Ahoj lidi,chtěl bych s podělit o zkušenosti s provozem Outbacku 2.0d. Kupovali jsme nového 2010 v Liberci.Nájezd 500km. Nyní nájezd 290tis.km. Pořizovací cena 840tis.Kč. Musím říct,že jsme asi dostali dobrý kus. Jediný problém byla spotřeba oleje cca 1-2l na 15tis.km. Servis po 15tis.km průměrná cena 6500Kč. Na 130tis km, přelakování karoserie nad předním oknem.Poškození od kamínků. Spotřeba oleje 0l. Na 210tis.km výměna přední a zadní kotouče, vše originál cena 6tis.Kč destičky kolem 1200Kč(předek i zadek).220tis km zadní pravé a přední levé ložisko oprava 9tis Kč. 250tis.km výměna plynových vzpěr u kufru, cena 6tis.Kč, výměna hadice sání 1800Kč.Při této závadě se stále zanášel DPF,chvíli trvalo než se na to přišlo.Musím poděkovat Subaru Jihlava. Pneumatiky letní i zimní Nokian, nájezd na sadu cca. 50tis.Km. Většinou dálnice, ale terénu se také moc nevyhýbáme.
Na ty kilometry asi největší problém prošláplý koberec u řidiče od paty a něco špatného v topení, kdy nefouká na nohy . Nyní objednaný nový Outback,tak doufám,že nezklame. Motor v pohodě, podvozek bez vůlí klepání atd.Auto je denně v provozu.
Na ty kilometry asi největší problém prošláplý koberec u řidiče od paty a něco špatného v topení, kdy nefouká na nohy . Nyní objednaný nový Outback,tak doufám,že nezklame. Motor v pohodě, podvozek bez vůlí klepání atd.Auto je denně v provozu.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: Outback 2010, najeto 290tis.Km
Klikar: ta přezdívka je vzhledem ke tvé klice, nebo k očekávané výměně kliky :D
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
Re: Outback 2010, najeto 290tis.Km
..slušnej nájezd na diesel OTB . Jinak původní i spojka? DPF byl nějak čištěný ?
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: Outback 2010, najeto 290tis.Km
Taky vím o OTB(08) a Forestru s obdobným nájezdem.Jak to tadu čtu,tak je to fakt štěstí
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Re: Outback 2010, najeto 290tis.Km
Zdravím,
spojka je původní, DPF byl čištěný pouze při poškozené hadici sání. Auto mělo divný zvuk, jako, když trochu píská.Poté, co hadici vyměnili DPF regenerovali se nic jiného nedělalo. Asi jsme dostali dobrý kus. Pro porovnání mám ve firmě i Octavii. Všechny auta mají jen autorizovaný servis. Mohu doložit náklady na provoz. Octavia je o pár desítek tisíc dražší na stejný nájezd km. Zrovna minulý týden jsem nechal vyjet všechny faktury za OTB. Včetně sad pneumatik, dálniční známky a nějaké kapaliny do ostřikovačů jsme na 290tis.km za 186tis Kč. tj.nějakých 1.6Kč/km.U Octavie r.v. 2010 nájezd 260tis.Km jsme na 1,75Kč/km. Takže za nás max. spokojenost. Nyní čekáme na nový OTB, tak tento půjde za pár korun pryč. Doufám, že nový bude kvalitou podobný.
spojka je původní, DPF byl čištěný pouze při poškozené hadici sání. Auto mělo divný zvuk, jako, když trochu píská.Poté, co hadici vyměnili DPF regenerovali se nic jiného nedělalo. Asi jsme dostali dobrý kus. Pro porovnání mám ve firmě i Octavii. Všechny auta mají jen autorizovaný servis. Mohu doložit náklady na provoz. Octavia je o pár desítek tisíc dražší na stejný nájezd km. Zrovna minulý týden jsem nechal vyjet všechny faktury za OTB. Včetně sad pneumatik, dálniční známky a nějaké kapaliny do ostřikovačů jsme na 290tis.km za 186tis Kč. tj.nějakých 1.6Kč/km.U Octavie r.v. 2010 nájezd 260tis.Km jsme na 1,75Kč/km. Takže za nás max. spokojenost. Nyní čekáme na nový OTB, tak tento půjde za pár korun pryč. Doufám, že nový bude kvalitou podobný.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49492
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2010, najeto 290tis.Km
Dobře zvolený nick. 290 000 to je jeden z největších nájezdů, co tu kdo na dieselu prezentoval, aniž by během toho vyměnil několik motorů. Super !
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24526
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Outback 2010, najeto 290tis.Km
Nick je super předseda to shrnul mega výstižně:jediný co nevyměnil několik motorů
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Outback 2010, najeto 290tis.Km
Zdravím lidi. Tak jsem nechal našeho OTB dojezdit ve firmě. Poslední servis nějakých 300tKm. Výměna olejů, destiček,filtrů. Možná sem napíšu nesmysl, ale naše auto bylo kupováno, jako nové v Německu a není s ním žádný problém. Ve firmě máme 2ks Opel Combo cng kupováno v Čechách-obě auta mají dělaný motor a 2Comba kupované v Německu také cng. Ty jezdí bez problémů. V Německu je tedy i mnohem lepší přístup servisu k reklamacím a problémům. Obě auta z Čech se reklamovali v Německu a bez problémů vše vyřešily.U nás to byl dost velký problém. Tak jsem si jen myslel, jestli sem neposílají něco, co by v cizině neprošlo a mi to zkousneme.
Re: Outback 2010, najeto 290tis.Km
... hodně zajímavý.
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: Outback 2010, najeto 290tis.Km
Prvni (predni) kotouce se menily az pri 210.000 km?
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- dulas
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 533
- Registrován: čtv lis 24, 2011 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Radovan Drahorád
- Bydliště: Alšovice
Re: Outback 2010, najeto 290tis.Km
newli- i to je možné, tatik je ještě na 230tis ještě neměnil kotouče.A vždy desky mu vydrželi tak okolo 120 140tis. Tak už konečně na ně dojde. Hold stará škola málo brzděj a předvídaj
ex2x Subaru Legacy 2.0 LPG
ex Subaru Legacy 2.5 LPG
ex Subaru Impreza 1.6 LPG
exSubaru Forester 2.0 Sturbo (1999)
Subaru Outback 2.5 LPG
ex Subaru Legacy 2.5 LPG
ex Subaru Impreza 1.6 LPG
exSubaru Forester 2.0 Sturbo (1999)
Subaru Outback 2.5 LPG