P: Subaru Legacy IV 2.0D kombi, max. vybava + NOVY polomotor
P: Subaru Legacy IV 2.0D kombi, max. vybava + NOVY polomotor
Neverim, ze se nekdo chytne, slovo "BoxerDiesel" je vlastne takova nadavka a sam bych komukoli doporucil benzin. Ale jelikoz se tu par lidi na diesel v posledni dobe ptalo, tak si dovolim nabidnout svuj kousek, o ktery jsem se maximalne staral, ma dost malo najeto a HLAVNE ma novy polomotor s najezdem necelych 9.000 km. S ohledem na tuto skutecnost je velka sance, ze nekomu bude jeste dlouho slouzit. Pro detail odkazuji na inzerat na mobile.de:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/su ... 57326.html
strucne v CJ: webasto s dalkovym ovladacem, maximalni vybava (vcetne DVD se "skoro" aktualnimi mapovymi podklady), nove (3/4 roku stare) celni sklo, nove predni kotouce + desky. Nic nezastiram, par lidi tohle auto osobne zna, klidne se ptejte.
A kdyby Vas to nezaujalo, nabizim take tohle
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/auto- ... 06642.html
Ani jedno auto me ted nejak nebavi, je mi jedno, ktere prodam ...
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/su ... 57326.html
strucne v CJ: webasto s dalkovym ovladacem, maximalni vybava (vcetne DVD se "skoro" aktualnimi mapovymi podklady), nove (3/4 roku stare) celni sklo, nove predni kotouce + desky. Nic nezastiram, par lidi tohle auto osobne zna, klidne se ptejte.
A kdyby Vas to nezaujalo, nabizim take tohle
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/auto- ... 06642.html
Ani jedno auto me ted nejak nebavi, je mi jedno, ktere prodam ...
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: P: Subaru Legacy IV 2.0D kombi, max. vybava + NOVY polom
Jen dodam, ze cena je samozrejme k jednani. Na druhe strane berte v uvahu, ze auto je (vzhledem k veku) v super stavu a dovolim si tvrdit, ze motor bude v lepsi kondici nez vetsina aut z pozdejsich let. A znalci oceni stary krasny design s bezramovymi okny
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: P: Subaru Legacy IV 2.0D kombi, max. vybava + NOVY polom
safra ten Saab by se mě moc líbil, ale je to moc peněz na mne. Já mám strop 400t. a už to je na hraně
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1066
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: P: Subaru Legacy IV 2.0D kombi, max. vybava + NOVY polom
A co tě nebaví na tom saabu?
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
Re: P: Subaru Legacy IV 2.0D kombi, max. vybava + NOVY polom
Tak nabizim i to legacy, motor je jak novy - vymeneny na podzim roku 2015, takze by mel byt prost vsech zde diskutovanych boxerdiesel problemu
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: P: Subaru Legacy IV 2.0D kombi, max. vybava + NOVY polom
Ty jsi jak Sobotka!!! Zeptá se tě na "A" a ty mu odpovíš na "B", na které se tě ovšem neptal.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: P: Subaru Legacy IV 2.0D kombi, max. vybava + NOVY polom
Volove Odpovidal jsem Nikotynovi, Majer se zjevil v mezicase. Na saabu me nebavi tezky predek. Preci jen to v zatackach nesedi, jak jsem zvykly. Jezdim relativne rychle a lehce ujizdejici auto mi nevadi, ale lehce ujizdejici predek, ktery nasmeruje auto do prikopu, mi vadi docela dost No ale jak jsem napsal, prodam cokoli a to druhe si holt necham
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Subaru Legacy IV 2.0D kombi, max. vybava + NOVY polom
Obě auta jsou dle fotek moc hezký ,ale ten SAAB je v mích očích 1 je nádhernej ...určitě se brzy jedno či druhé prodá,dej vědět které!!.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Re: P: Subaru Legacy IV 2.0D kombi, max. vybava + NOVY polom
Hezké auto prostě není jednoduché prodat, pokud za něj chceš adekvátní cenu, která je samozřejmě vyšší, než u bazarových vraků. Taky se s tím budu bavit v následujících týdnech a měsících se stejnou logikou, že první se prodá a druhé se nechá (WRX/ST).
Ten zdánlivý zájem o diesely je podle mě způsoben především tím, že Legacy/Outbacky 2,0D z roku 2008/2009 jsou nezřídka levnější, než 2,5i z roku 2004 s dvojnásobným nájezdem... No proč asi... Takže to spoustu lidí láká. Zároveň to vysvětluje, proč to tvé zatím nikdo nevzal, protože když už někdo začal uvažovat o dieselu, tak i kvůli nízké ceně, třeba okolo 150 tis. Kč.
Musím říct, že u Saabu bych dle roku a typu čekal cenu někdo okolo 300-350 tis. Kč, a to, že se za tyto ceny v Německu inzerují naprosto běžně, mě překvapilo. Ale nedivím se, že fakticky není zájem. Třeba E92 BMW 335i/335xi je běžně levnější a E92 M3, kterou příští týden přebírám, není nijak zásadně dražší.
Ten zdánlivý zájem o diesely je podle mě způsoben především tím, že Legacy/Outbacky 2,0D z roku 2008/2009 jsou nezřídka levnější, než 2,5i z roku 2004 s dvojnásobným nájezdem... No proč asi... Takže to spoustu lidí láká. Zároveň to vysvětluje, proč to tvé zatím nikdo nevzal, protože když už někdo začal uvažovat o dieselu, tak i kvůli nízké ceně, třeba okolo 150 tis. Kč.
Musím říct, že u Saabu bych dle roku a typu čekal cenu někdo okolo 300-350 tis. Kč, a to, že se za tyto ceny v Německu inzerují naprosto běžně, mě překvapilo. Ale nedivím se, že fakticky není zájem. Třeba E92 BMW 335i/335xi je běžně levnější a E92 M3, kterou příští týden přebírám, není nijak zásadně dražší.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: P: Subaru Legacy IV 2.0D kombi, max. vybava + NOVY polom
SCOOTER: Diky, ale Tvuj optimismus je zcela mimo realitu. Lidi chteji levny plecky doufajic, ze zrovna oni budou mit to stesti, ze za malo penez koupi zazracny auto. Zazrak se sice nekona (nikdy tomu tak nebylo a ani nebude), ale lidi v nej proste budou vzdycky doufat ...
emve: Jo taky me cena saabu prekvapila. Je mi jasne, ze to je zajimava nabidka jedine pro nejakeho saab fandu a ne pro "bezneho" motoristu. Nicmene pro fandu by to mela byt zajimava nabidka. Koupil jsem ho totiz za cca podobnou cenu a narval do nej neskutecne penez. Asi by bylo nejlepsi saaba po te, co jsem zjistil, co vse se musi udelat, odvezt do AAA-cek a zbavit se ho - asi bych neprodelal tolik, co ted (kdybych ho za tech 20.000 prodal). Ale ja jednak nemam to srdce (k autu) a ani tu naturu (vuci potencialnimu kupujicimu). No a s ohledem na vyse uvedene (viz odpoved 2 SCOTTER) je mi jasne, ze se ta auta hned tak neprodaji, pokud vubec. Lidi proste nechteji hezke auto za fer cenu. Je to smutne, ale je to tak ...
emve: Jo taky me cena saabu prekvapila. Je mi jasne, ze to je zajimava nabidka jedine pro nejakeho saab fandu a ne pro "bezneho" motoristu. Nicmene pro fandu by to mela byt zajimava nabidka. Koupil jsem ho totiz za cca podobnou cenu a narval do nej neskutecne penez. Asi by bylo nejlepsi saaba po te, co jsem zjistil, co vse se musi udelat, odvezt do AAA-cek a zbavit se ho - asi bych neprodelal tolik, co ted (kdybych ho za tech 20.000 prodal). Ale ja jednak nemam to srdce (k autu) a ani tu naturu (vuci potencialnimu kupujicimu). No a s ohledem na vyse uvedene (viz odpoved 2 SCOTTER) je mi jasne, ze se ta auta hned tak neprodaji, pokud vubec. Lidi proste nechteji hezke auto za fer cenu. Je to smutne, ale je to tak ...
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: P: Subaru Legacy IV 2.0D kombi, max. vybava + NOVY polom
Do toho Saaba jsi narval hodně peněz protože to vylepšuješ nebo se to tak s..re. Mě se tento typ hodně líbil.
Re: P: Subaru Legacy IV 2.0D kombi, max. vybava + NOVY polom
B je spravne Uz kdyz jsem to kupoval, tak jsem vedel, ze motorum V6 vyrobenych v letech 2008-2009 odchazi (vytahuje se) rozvodovy retez. No ackoli mi auto dovazel autorizovany saab servis, tohle neodchytili Takze nejvic me stal novy rozvodovy retez (jsou tam tusim 3). Pak jsem menil dvouhmotovy setrvacnik, svicky, tusim jedna civka, ventil k turbu, napinaci kladka, vsechny naplne, kompletni servis haldexu ... a ja nevim co jeste. Je to popsane v tom inzeratu. Ale ted by melo byt auto v cajku A motor je to moc pekny. Tusim, ze dokonce best od 10 engines v nejakem roce. V patek jsem prezouval kola a celkem me mrzi, ze jsem si k auto nenasel vztah. Ale tak to proste je.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1066
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: P: Subaru Legacy IV 2.0D kombi, max. vybava + NOVY polom
Hod ten inzerát na švédské tanky a volvoforum tam by to mohl někdo zobnout....
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
Re: P: Subaru Legacy IV 2.0D kombi, max. vybava + NOVY polom
No ja to sem daval kvuli tomu legacy. Subaru na subaru-forum Kazdopadne dik za tip. I kdyz koukam, ze svedske tanky jsou asi uplne mrtve a na volvo forum jsou jen volva - snad tam saaba snesou ...
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: P: Subaru Legacy IV 2.0D kombi, max. vybava + NOVY polom
Ahoj.Zkus Saaba inzerovat zde
forum.saabinfo.net
forum.saabinfo.net
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130