BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

V této části bychom měli diskutovat o technických problémech, které nelze zařadit do konkrétní kategorie
Odpovědět
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11873
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Traveller »

Fitipaldi píše:
.... Nechápu politiku SUBARU. Např. vyvinout Levorg, dát do něj motor se 110 kW a CVT, to mě hlava nebere.
Levorg má 125kW..., jen pro pořádek. ;-D
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
lukeb
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 143
Registrován: čtv led 22, 2015 6:36 am
Bydliště: Brno

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od lukeb »

Rekl bych ze 2017 outback 2.5 a forester 2.0 sou porad dost old school... jak auta z 90. let :D a to mam rad
US OTB 03 2.5 AT
Fitipaldi
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 190
Registrován: stř kvě 05, 2010 12:02 pm

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Fitipaldi »

Subaru70 píše:..já si myslím, že Subaru v tomto smyslu nějak extra nevybočuje. Jasně, první diesely se fakt nepovedly. Nicméně o diesel se musíš prostě starat u všech značek. když vemu jak se sraly Oply,Fordy, Mazdy...Možná nejlíp jsou na tom s naftama francouzi.
Dneska prostě všechny auta nejsou jako dřív, když byly auta s jednoduchým motorem a vydržela 20 let. To se nikdy nevrátí. A když si vezmu kolik aut v dieselu ale i v benzínu se dneska sere díky přechytralým blbům z EU, díky downsizingu a pod., tak vlastně ani nemá smysl nové auto kupovat vůbec. Zlatý starý …
Právě z toho důvodu si držím Toyotu, které táhne na 13 let, je jako nová, a vypadá to, že si ni nechám další roky. Subaru mám 6 let, a budoucnost u něj neplánuji.
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Subaru70 »

..to já nejspíš budoucnost u Subaru plánuju,ale s atmo motorem..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48960
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od VDC »

Fitipaldi píše: Tolik kritizovaná Škoda 120 měla jen 3x uloženou kliku !. Táhla obrovský obytný přívěs do Jugoslávie, který vážil víc než ona sama, přitom vezla 4 pasažéry a vydržela jezdit 25 let. Vždy dojela(nepotřebovala externí pomoc, nebo odtah)..
Ten náklad rozporovat nebudu, to se za těma sráčema opravdu tahalo. Akorát to cestou do tý Jugošky vařilo v každým větším kopci a 25 let to teda fakt jezdit nevydrželo, to zkus ještě tu o Červený Karkulce. Ten sračkomotor s 3x uloženou klikou, byl ve 100 tisících zralej na generálku a ne, že vydržel 25 let. To jedině v případě, že s tím děda jezdil akorát na dušičky na hřbitov. Pak možná. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od newli »

Vzpomnel jsem si na sve detsvi, kdy s tim tata varil v kazdem vetsim kopci :-DDD

Ale zase je pravdou, ze nas to nakonec s vozejkem vice nez 1000km odvezlo ;-D
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Fitipaldi
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 190
Registrován: stř kvě 05, 2010 12:02 pm

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Fitipaldi »

VDC píše:
Ten náklad rozporovat nebudu, to se za těma sráčema opravdu tahalo. Akorát to cestou do tý Jugošky vařilo v každým větším kopci a 25 let to teda fakt jezdit nevydrželo, to zkus ještě tu o Červený Karkulce. Ten sračkomotor s 3x uloženou klikou, byl ve 100 tisících zralej na generálku a ne, že vydržel 25 let. To jedině v případě, že s tím děda jezdil akorát na dušičky na hřbitov. Pak možná.

>>cestou do tý Jugošky vařilo v každým větším<< protože jsi nevěděl, že je tam konstrukční problém s umístěním termostatu, ten byl v horní části potrubí, pokud se dostal vzduch do místa termostatu, ten se zablokoval a pak jsi vařil. Řešení: dokonale těsné hadice a potubí s chladící kapalinou, pravidelně odvzdušňovat odvzdušňovákem pod přední kapotou, pak tyto problémy vůbec nebyly. Otec mého kamaráda měl 130 ku, jezdila jako z praku, jenže měl tam z výroby špatný termostat, spínal příliš pozdě. Vyřešil jsem to vyvrtáním miniaturní dírky přímo do termostatu , tím tlak se vyrovnal, klesla teplota chladící kapaliny, takže tam měl furt 70-75 st. a liboval se že může jezdit "sportovně" i v létě s nepatrným nárůstem spotřeby, ale to mu bylo jedno. >>o Červený Karkulce<< když něco nevíš, tak se s tím neoháněj
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010
vojtasbus
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1526
Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
Jméno a příjmení: Vojtěch Myška

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od vojtasbus »

Fitipaldi. Tady se Tomáše zastanu. To je vada jak u Subaru. Akorát s tím rozdílem toho, že Schade byla DoDo a Subaru už ne.

Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)

No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22542
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od spm »

Tak tak, konstrukční problém. Stejně jako u boxer dieselu. To se prostě stalo, stává a bude, smutnější je, když pak odmítají uznat reklamaci (ale to mi u nás přijde napříč značkami taky dost stejné...). A asi jediný důvod, proč ty stará auta vypadaly spolehlivější je, že byly výrazně jednodušší. Čím víc věcí to auto má, tím víc věcí se tam potencionálně může rozbít a tím je to složitější opravit (tak, že na to člověku nestačí kladivo, jako v případě starých aut). Taky nutno dodat, že ty stará jezdily se strašnou spotřebou a zlomkovým výkonem toho, co je běžné dnes.
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
vojtasbus
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1526
Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
Jméno a příjmení: Vojtěch Myška

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od vojtasbus »

Účinnost je vynahrazena spolehnivostí no :(

Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)

No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od newli »

Tak bych to uplne nevidel. Zrovna u boxer dieselu je to kvuli podceneni (nezkusenosti) japoncu. jak ukazuji modernizovane verze, stejna ucinnost se da vyrobit s mnohem vetsi spolehlivosti!
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Majer
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1048
Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
Jméno a příjmení: Robert Košař
Bydliště: Ostrava

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Majer »

Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5142
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od petr »

hmm slušný nájezd, dost dobrý asi kvalitka to by asi nedal ani můj diesel 1.9 v peugeotu
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od sima »

Áááá tak Petře nevíš,možná by to dal,tyhle držáky jsou neskutečné!
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5207
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od draconis »

Fitipaldi píše:protože jsi nevěděl, že je tam konstrukční problém s umístěním termostatu
Fitipaldi píše:měl tam z výroby špatný termostat, spínal příliš pozdě. Vyřešil jsem to vyvrtáním miniaturní dírky přímo do termostatu
Tím chceš tedy říct, že pokud výrobce něco udělal blbě, tak si to mám doma dodělat tak, aby to fungovalo? Jestli to myslíš vážně, tak jsi právě přišel na univerzální řešení veškerých vad u všeho zboží na světě a zamezil všem budoucím reklamacím.

Přece není argument, že u Škodovky (nebo jinde) něco udělali blbě, tak že to jde jednoduše doma "opravit" vrtačkou? Když samozřejmě pominu, že se zde porovnává 50 let staré auto s karburátorem, kde asi největší elektronikou je rozdělovač s relativně moderním a nesrovnatelně složitějším vozem, kde oprava vrtačkou asi zrovna nebude snadno realizovatelná... :-)
Fitipaldi píše:když něco nevíš, tak se s tím neoháněj
Pokud tedy použiju Tvoji analogii - není problém, že výrobce něco pos*al, ale problém spotřebitele, že o tom neví nebo si to neumí sám předělat do funkčního stavu? To snad nemůžeš myslet vážně :-DDD

A mimochodem Š120 jsem měl taky, bylo to moje první auto. A předtím jsme měli ze starých Škodovek v rodině kromě jiného eRko, 120, 130 a Favorita. To jen pro případ, že bys mi chtěl taky psát, jak o tom nic nevím. A fakt to nebyly zas takové super stroje, jak píšeš. Na druhou stranu byly tak jednoduché, že se to dalo opravit šroubovákem a kladivem a dílů bylo v Mototechně taky dost... :-)
Odpovědět

Zpět na „Všeobecná technická diskuse“