My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRAVY
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5788
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
Já s tou svojí stříbrnou mrdkou taktně mlčím
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49367
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
To dobře děláš, protože tam si za všechno můžeš sám, tak si nemáš co stěžovat.davidherda píše:Já s tou svojí stříbrnou mrdkou taktně mlčím
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
A mne to prvnich 6 let, mozna dyl, jezdilo bez investic, jen spotrebak, mam skoro 300.000km, auto je 17 let stary, nit na nem neni originalni
Naposledy upravil(a) M a r c e l dne čtv lis 10, 2016 5:27 pm, celkem upraveno 1 x.
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5788
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
Tak tak, opravy se tam v podstatě nedějí, jen instalace nových píčovinekVDC píše:
To dobře děláš, protože tam si za všechno můžeš sám, tak si nemáš co stěžovat.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
To se nepocita
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24468
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
Se pohádejte
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
Vydrž do zejtra, si vjedou do vlasů
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24468
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
Škoda,že až zítra,to tu nebudu,kolega slaví padesátku,už Taková malá oslava,70 lidí,kapela...snad to přežiju,měl bych mít prý už rozum
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
ono to tu nebude vidět, páč se budeme sjíždět v Milovicích
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24468
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
Jo postřehl jsem,myslel jsem,že dáte tady investigativní raport,když dojde na ostří kovářova nože
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1362
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
no když to tak čtu, tak i u mě je spousta věcí vlastně jen kvůli tomu, že jsem si to zavinil sám
a nebo - objektivně řečeno - to zavinil nějaký majitel přede mnou. prostě tomu auto nedal, co potřebovalo. a protože jsem zodpovědný (a nebo magor, jak kdo to vnímá), tak jsem se rozhodl, že toho veterána dám do pořádku. a to prostě něco stojí.
takže:
- nejdříve jsem zjistil, že auto sice pekelně jede, ale vůbec nebrzdí, takže bylo potřeba koupit pořádné brzdy a přišlo Brembo
- brzdy pořád nefungovaly ideálně, tak se několikrát ladilo, špekulovalo, koupily se kotouče, nové obložení. a pak jako na potvoru se kotouče asi někde zkroutily. takže stočit. jenže jak kopaly, tak asi odpálily servo. sehnal jsem levně servo z STI a mezitím jsem trefil srnu. takže výměna serva za jiné, i když to původní fungovalo , jen nemělo olej (zůstalo mi náhradní, třeba se jednou bude hodit)
- potom sice suprově brzdil předek, ale zadek vůbec, tak přišla výměna zadních desek a už to brzdí dobře
- potom se mi nezdál zvuk někde v převodovém ústrojí, tak jsem nechal dvakrát rozebrat převodovku, která byla čerstvě po synchronech, vyměnil se olej, ložiska v převodovce atd.
- načež tam byl zvuk pořád a přišel na řadu stálý převod. strašná finanční rána. zvuk je tam pořád.
- teď si teda myslím, že je to vzadu na diferáku, kde se taky vyměnil hustší olej, ale zvuk je pořád. takže další krok by byl asi novej diferák, ideálně samosvor
- mezitím jako taková srandička přišel novej motor. no a když už se dělá, tak rovnou kompletně kovanej včetně ojnic. peněz docela dost. ale zase za to nemohlo Subaru, ale někdo, kdo mu dával velkou čočku (poté, co tam dal chip 270 PS) a asi to přidřel a vyměnil ojnici za nějakou s jinou gramáží...takže si brala dost oleje. teď olej nebere a mám novej kovanej motor.... což....
- což skýtá velký potenciál na naladění na brzdě, ideálně i v kombinaci s Walbro pumpou a většími vstřiky, aby to jelo ještě víc, že ano, protože výkonu (a krouťáku) není nikdy dost. větší turbo by to taky sneslo a intercooler a olejový čerpadlo.
- ale to by zase chtělo silnější stabilizátory a taky antilift, aby to nebylo tak nedotáčivé
- a vůbec, šestikvalt z STI se silnější a kratší převodovkou by se taky hodil, aby to sneslo ten větší výkon...
- a tak to jde pořád dál a dál a nejde z toho strašnýho kolotoče vypadnout.
Takže můj závěr je - ano, žere to spoustu peněz, ale je to tak správně, jsme za to rádi a za většinu si můžeme sami
mám v sobě asi litr a půl vína, tak omluvte, jestli je ten příspěvek trochu zmatený...
a nebo - objektivně řečeno - to zavinil nějaký majitel přede mnou. prostě tomu auto nedal, co potřebovalo. a protože jsem zodpovědný (a nebo magor, jak kdo to vnímá), tak jsem se rozhodl, že toho veterána dám do pořádku. a to prostě něco stojí.
takže:
- nejdříve jsem zjistil, že auto sice pekelně jede, ale vůbec nebrzdí, takže bylo potřeba koupit pořádné brzdy a přišlo Brembo
- brzdy pořád nefungovaly ideálně, tak se několikrát ladilo, špekulovalo, koupily se kotouče, nové obložení. a pak jako na potvoru se kotouče asi někde zkroutily. takže stočit. jenže jak kopaly, tak asi odpálily servo. sehnal jsem levně servo z STI a mezitím jsem trefil srnu. takže výměna serva za jiné, i když to původní fungovalo , jen nemělo olej (zůstalo mi náhradní, třeba se jednou bude hodit)
- potom sice suprově brzdil předek, ale zadek vůbec, tak přišla výměna zadních desek a už to brzdí dobře
- potom se mi nezdál zvuk někde v převodovém ústrojí, tak jsem nechal dvakrát rozebrat převodovku, která byla čerstvě po synchronech, vyměnil se olej, ložiska v převodovce atd.
- načež tam byl zvuk pořád a přišel na řadu stálý převod. strašná finanční rána. zvuk je tam pořád.
- teď si teda myslím, že je to vzadu na diferáku, kde se taky vyměnil hustší olej, ale zvuk je pořád. takže další krok by byl asi novej diferák, ideálně samosvor
- mezitím jako taková srandička přišel novej motor. no a když už se dělá, tak rovnou kompletně kovanej včetně ojnic. peněz docela dost. ale zase za to nemohlo Subaru, ale někdo, kdo mu dával velkou čočku (poté, co tam dal chip 270 PS) a asi to přidřel a vyměnil ojnici za nějakou s jinou gramáží...takže si brala dost oleje. teď olej nebere a mám novej kovanej motor.... což....
- což skýtá velký potenciál na naladění na brzdě, ideálně i v kombinaci s Walbro pumpou a většími vstřiky, aby to jelo ještě víc, že ano, protože výkonu (a krouťáku) není nikdy dost. větší turbo by to taky sneslo a intercooler a olejový čerpadlo.
- ale to by zase chtělo silnější stabilizátory a taky antilift, aby to nebylo tak nedotáčivé
- a vůbec, šestikvalt z STI se silnější a kratší převodovkou by se taky hodil, aby to sneslo ten větší výkon...
- a tak to jde pořád dál a dál a nejde z toho strašnýho kolotoče vypadnout.
Takže můj závěr je - ano, žere to spoustu peněz, ale je to tak správně, jsme za to rádi a za většinu si můžeme sami
mám v sobě asi litr a půl vína, tak omluvte, jestli je ten příspěvek trochu zmatený...
WRX 2003
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49367
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
Oto to je dobře, že v sobě máš litr a půl vína, jinak by ses takhle hezky nepřiznal.
No zkrátka je to trošku dražší, než ladit RC modely... Ale podle mě je s tím větší sranda...
No zkrátka je to trošku dražší, než ladit RC modely... Ale podle mě je s tím větší sranda...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
Taky se "moc těším " až přijde čas opravování a ne jen radostne upravování Jinak máš talent..mohl by jsi psát reportážegeraltos píše:no když to tak čtu, tak i u mě je spousta věcí vlastně jen kvůli tomu, že jsem si to zavinil sám
a nebo - objektivně řečeno - to zavinil nějaký majitel přede mnou. prostě tomu auto nedal, co potřebovalo. a protože jsem zodpovědný (a nebo magor, jak kdo to vnímá), tak jsem se rozhodl, že toho veterána dám do pořádku. a to prostě něco stojí.
takže:
- nejdříve jsem zjistil, že auto sice pekelně jede, ale vůbec nebrzdí, takže bylo potřeba koupit pořádné brzdy a přišlo Brembo
- brzdy pořád nefungovaly ideálně, tak se několikrát ladilo, špekulovalo, koupily se …
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49367
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
Po víně má talent leckdo...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
Pravda pravda Tome,myslim ze uplne kazdejVDC píše:Po víně má talent leckdo...