My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRAVY
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
Petre uz vis co to stoji? Furt je chci
Odesláno z mého Vodafone Smart Tab 4G pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Vodafone Smart Tab 4G pomocí Tapatalk
- žužu
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 379
- Registrován: pon zář 07, 2015 12:06 pm
- Jméno a příjmení: Petr Kříž
- Bydliště: Praha
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
Spočítal jsem to na 50tis.
A to by se asi ještě muselo kreslit a testovat znova. Protože si nemyslím, že by vše kolem tlumičů a pružin na OTB bylo použitelné i u tvého forejse. Nebo jo?
Takže asi žádná úspora.
Ještě vydrž. Někdy kolem května 2016 s nimi pojedu na kontrolu. Tak se uvidí jak to funguje a zda se tam něco nepodělalo. Ale zatím nic divného nepozoruju.
A jako pilný žáček, dle nařízení autoservisu, si každý "zpomalovací" práh náležitě bez zpomalování užívám. Bum, bum a jsem na druhé straně.
A to by se asi ještě muselo kreslit a testovat znova. Protože si nemyslím, že by vše kolem tlumičů a pružin na OTB bylo použitelné i u tvého forejse. Nebo jo?
Takže asi žádná úspora.
Ještě vydrž. Někdy kolem května 2016 s nimi pojedu na kontrolu. Tak se uvidí jak to funguje a zda se tam něco nepodělalo. Ale zatím nic divného nepozoruju.
A jako pilný žáček, dle nařízení autoservisu, si každý "zpomalovací" práh náležitě bez zpomalování užívám. Bum, bum a jsem na druhé straně.
Subaru Outback 2,5 MT MY02 s FRT tlumiči
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
Pokud se nepodari sehnat neco obstojneho napr. za 5tis kus, tak se placnu pres kapsu a bude to ten Protlum. Me od lacinych "zavodnich" nebo lacinych "sportovnich" tlumicu odrazuji, jak v AWD, tak v Boxeru. V AWD tvrdi ze se to poradne neda naladit napoprve, natoz pak po nejakem najezdu, v Boxeru tvrdi ze to auto je neprimnerene pretvrzene na "beznou jizdu" a na rozbitejsich okreskach pry vylozene nefunguje. A nastavuje se to podle nich taky blbe.
Ten Protlum se mi libi z nekolika duvodu, za A je to cesky vyrobek, za B jsou na to super reference a zavodni auta s Protlum podvozkama se dobre umistujou, za c mi to naladi primo na miru a rozlozeni vahy v aute (s moji vahou a premontovanou sedackou to ma vyznam), za D to pujde relativne levne a dostupne repasovat... nechci nastavovaci ani vysku ani tuhost, takze ta jejich zakladni rada, pripadne ta zakladni rada s nadobkama (pro me jsou asi i ty nadobky zbytecne) vyjde cenove docela rozumne. Rozhodne rozumneji nez nove seriove tlumice. Uz na to mam nejaky cenovy nastrel, zbyva zjistit dodaci lhutu a vydelat na to penize. Na pozdni jaro/zacatek leta bych je chtel mit.
Ten Protlum se mi libi z nekolika duvodu, za A je to cesky vyrobek, za B jsou na to super reference a zavodni auta s Protlum podvozkama se dobre umistujou, za c mi to naladi primo na miru a rozlozeni vahy v aute (s moji vahou a premontovanou sedackou to ma vyznam), za D to pujde relativne levne a dostupne repasovat... nechci nastavovaci ani vysku ani tuhost, takze ta jejich zakladni rada, pripadne ta zakladni rada s nadobkama (pro me jsou asi i ty nadobky zbytecne) vyjde cenove docela rozumne. Rozhodne rozumneji nez nove seriove tlumice. Uz na to mam nejaky cenovy nastrel, zbyva zjistit dodaci lhutu a vydelat na to penize. Na pozdni jaro/zacatek leta bych je chtel mit.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
nepujde, je to jiny.žužu píše:Spočítal jsem to na 50tis.
A to by se asi ještě muselo kreslit a testovat znova. Protože si nemyslím, že by vše kolem tlumičů a pružin na OTB bylo použitelné i u tvého forejse. Nebo jo?
Takže asi žádná úspora.
Ještě vydrž. Někdy kolem května 2016 s nimi pojedu na kontrolu. Tak se uvidí jak to funguje a zda se tam něco nepodělalo. Ale zatím nic divného nepozoruju.
A jako pilný žáček, dle nařízení autoservisu, si každý "zpomalovací" práh náležitě bez zpomalování užívám. Bum, bum a jsem na druhé straně.
to je cena jen za tuto sadu, nebo a i za lift?
kdyztak Peto treba u mne v mem tematu, viz podpis, at to tu nespamujeme...
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
Kluci to je sranda vlákno.
Já když známému servisakovi před třemi lety říkal, že chci Subaru, tak on na to: super nápad, ale připrav si hooodne peněz.
A měl pravdu.
Kilometr při mém nájezdu 5tis ročně vyjde tak na 20 Kč, auto zná hlavně cestu do a ze servisu, všechno brutálně drahé, spotřeba 18 litrů (ano, umí to i za 9, ale prostě mi to nejde
Ale je mi to fuk, s tím jsem WRX kupoval. Baví mě to vylepšovat, baví mě srazy a hlavně ježdění, víkendové okresky.
Je ale fakt, že jako auto na denní ježdění bych si asi Subaru spíš nekoupil. Ty auta jsou sice technicky skvělé, ale je to vykoupeno složitostí a nutností nadstandardní údržby, obzvláště u starších exemplářů.
Počítat, kolik už mě to stálo nebudu, lepší je jen tušit, že to bylo hodně a těšit se na další litaci víkend
Odesláno z mého Lenovo S90-A pomocí Tapatalk
Já když známému servisakovi před třemi lety říkal, že chci Subaru, tak on na to: super nápad, ale připrav si hooodne peněz.
A měl pravdu.
Kilometr při mém nájezdu 5tis ročně vyjde tak na 20 Kč, auto zná hlavně cestu do a ze servisu, všechno brutálně drahé, spotřeba 18 litrů (ano, umí to i za 9, ale prostě mi to nejde
Ale je mi to fuk, s tím jsem WRX kupoval. Baví mě to vylepšovat, baví mě srazy a hlavně ježdění, víkendové okresky.
Je ale fakt, že jako auto na denní ježdění bych si asi Subaru spíš nekoupil. Ty auta jsou sice technicky skvělé, ale je to vykoupeno složitostí a nutností nadstandardní údržby, obzvláště u starších exemplářů.
Počítat, kolik už mě to stálo nebudu, lepší je jen tušit, že to bylo hodně a těšit se na další litaci víkend
Odesláno z mého Lenovo S90-A pomocí Tapatalk
WRX 2003
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
No ja jsem s SFkem poskocil za posledni dobu zase o nekolik desitek tisic smerem k cestnemu predsednictvi v tomto vlakne nu ale co uz, mam ho rad
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
Když jsou na to banány a máš ho furt rád,nebo spíš pak ještě víc tak je to radost ;)A někdo tu holt musí být na samotné špici investorů,odvážně ohrožovat jejich prvenství Musím si pročíst,připomenout celou historii tejprestra,je to čtení "jednokafové".
Tak ať ho máš nadále rád,ať slouží
Tak ať ho máš nadále rád,ať slouží
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
Ja sem teda nepatrim a primlouvam se za vlakno tech co nesypou, s prvnim outbackem MY98 2.5 AT najeto behem r.2014 40kkm a jedina vec odesel alternator - koupen jiny na vrakaci za par korun, to auto sem mel od 430kkm do 470kkm a bozi kara. Bylo to teda v kanade. Jen trochu kapal olej zespodu, neresil sem.
Ted necely rok Outback 2003 2.5 AT, najeto 10kkm a neposralo se zatim nic..
Ale ja s tim neprasim, spis jezdim klobouka, netocim studeny... Asi strasne zalezi jak tomu kdo dava po pici :D.
Taky ma kazdy jiny prah toho co uz je porucha na vymenu, treba kdyby nekdo sedl do meho auta hned by zacal menit pulku veci, nevim. Ale jezdim a nemusel sem nic extra resit, tuk tuk.
Ted necely rok Outback 2003 2.5 AT, najeto 10kkm a neposralo se zatim nic..
Ale ja s tim neprasim, spis jezdim klobouka, netocim studeny... Asi strasne zalezi jak tomu kdo dava po pici :D.
Taky ma kazdy jiny prah toho co uz je porucha na vymenu, treba kdyby nekdo sedl do meho auta hned by zacal menit pulku veci, nevim. Ale jezdim a nemusel sem nic extra resit, tuk tuk.
US OTB 03 2.5 AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
Lukeb vlákno těch co nesypou tu taky máme, hledej.
Objektivita obou těch vláken je relativní, vždy záleží jen na úhlu pohledu. Já do Outbacka nainvestoval za poslední 2 měsíce kolem 30 tisíc a za letošní rok mnohem víc. Nepočítám to, je mi to jedno, když to nějak šlo. A přesto to nepovažuju za nějakej problém. Jednak jsem s autem najel 45 tisíc, ale hlavně má najeto 315, tak holt přišlo opotřebení některých dílů a ty bylo třeba vyměnit.
Objektivita obou těch vláken je relativní, vždy záleží jen na úhlu pohledu. Já do Outbacka nainvestoval za poslední 2 měsíce kolem 30 tisíc a za letošní rok mnohem víc. Nepočítám to, je mi to jedno, když to nějak šlo. A přesto to nepovažuju za nějakej problém. Jednak jsem s autem najel 45 tisíc, ale hlavně má najeto 315, tak holt přišlo opotřebení některých dílů a ty bylo třeba vyměnit.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
Presne tak, mne u toho kanadskyho treba nevadilo ze obcas kapla kapka oleje na zem, a nekdo jinej by hned tahal motor ven a delal malem generalku za tezky haky aby to mel dokonaly a hned tu mel o cem psat. Je to vsechno hrozne subjektivni.
US OTB 03 2.5 AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
Tak takovejch lidí v tomhle vlákně moc nenajdeš. Ty investice do těch aut jsou nutný provozní investice, kdy se něco posralo, nebo bylo nutný vyměnit. Ale jak říkám, je to relativní. Marcel najede 40 tisíc za rok. Já tyhle kilometry najel za 2 roky. První rok jsem nemusel do mýho Outbacka vrazit pětikorunu, kromě provozních nákladů. Letos holt bylo nutné udělat některé servisní úkony, aby to auto jezdilo bez problémů dál. Prostě má to svoje kilometry a taky mu dávám zabrat víc, než si japonští inženýři mysleli, když to rýsovali na prkno...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
Pokud dodržím první příspěvek tak u mě to vychází následovně:
XT 2003 pořízení 2013 174 000km aktuálně nahrkáno 274 000km
Ukroucen zadní dif (někdo pekl donuts) 6 000kč,-
Ložiska v předním difu, 15 000kč,-
Nepočítám GO motoru protože jsem několikrát neuhlídal olej a jezdím jako prase, nepočítám seřízení ventilových vůli protože to má na triku LPG,zrovna tak tlumiče,brzdy a ostatní "normální" věci...
XT 2003 pořízení 2013 174 000km aktuálně nahrkáno 274 000km
Ukroucen zadní dif (někdo pekl donuts) 6 000kč,-
Ložiska v předním difu, 15 000kč,-
Nepočítám GO motoru protože jsem několikrát neuhlídal olej a jezdím jako prase, nepočítám seřízení ventilových vůli protože to má na triku LPG,zrovna tak tlumiče,brzdy a ostatní "normální" věci...
Naposledy upravil(a) johyyy dne stř lis 09, 2016 8:51 pm, celkem upraveno 1 x.
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1862
- Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
- Bydliště: Hradec Králové
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
A bylo potřeba ty ventily seřizovat, nebo po přeměření byly v cajku?
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
To bych napsal přeměření, motor běžěl jak pumpa na ****** tak jsem to hodil do Dobřan mimo provozní plán je uprosil že za dva týdny jedu na dlouhou dovolenou tak to Als přeměřil a zjištil že vule na 2 válci je 0,00 na třetím 0,02 a ostatní měli krásných 0,1 tuším na plyn jsem měl kolem 60tkm a celkem to mělo 237tkm, ale nejsem sváteční jezdec, navíc často tahám 2t vlek a přetěžuju i košík v Kauflandu takže i v Dobřanech mi bylo cosi naznačeno že to není traktor že kolem turba je všechno spálený Jinak jsem na autě dělal spotřebáky - svíčky (jedno a preventivně) stabilizátory včetně tyčí (zadní jsem zlomil v terenu s vlekem) uložení ramen,tlumiče,jedno zadní ložisko (druhé už si to také žádá) jeden přední čep (mechanikovi praskal těhlice a tu mi zavařil takže mě čeká výměna) rozvody to je jasný,kope HDM v automatu a odešel mi ventil v mezinápavě který posílá výkon na zadní nápravu ( jinde v Subaru 6tkč Algon Subaru sokolov 39tkč bez dph takže koupím převodovku na vrakáči) Jsem celkem spokojený vzhledem ke staří a stylu používání...
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: My s Yohnem - klub tech, co do toho nejvic sypou ZA OPRA
Až/pokud seberu odvahu, nasdílím sem rozpis výdajů na současné XT (o jehož výši někdo prohlásil, že není možné takovou sumu do tak starého auta nacpat).
A když navíc uvážím, že to auto najede max 5000km ročně a vlastně ho (díky hromadné dopravě ve městě a pracovnímu autu) vlastně nepotřebuju .....
A když navíc uvážím, že to auto najede max 5000km ročně a vlastně ho (díky hromadné dopravě ve městě a pracovnímu autu) vlastně nepotřebuju .....
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)